de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Jahaa!!! Mijn Jerommeke project is af! Ben nog niet helemaal tevreden maar eigenlijk is ie wel grappig!

gaaf!!!!

minder nieuws hier, we moeten nog 1 maand wachten voordat we kunnen beginnen....ik had me psychis voorbereid en het valt nu zo tegen............bleeeh heb nergens meer zin in............

kaetje; gefeliciteerd!

magic; goed gedaan meis
Joehoe, Karan! Wat schattig!! Wilde dat ik zo crea was met mjn handen... Supertoffe knuffel!

oooh Loekie, knuffel voor jou. Wil je vertellen waarom je nog een maand langer moet wachten? Wat shit zeg.

Hier alles onder controle. Ik vind de napijn echt goed te hebben, net alsof ik ongesteld ben. En ik ben zoooo trots dat ik 11 eitjes heb. Was echt een heerlijke verrassing. Nu spannend wat Belgie morgen te melden heeft...

Kaet: hoe gaat het met je? Vertel vertel...!
Lekker laten leven...
karan wat schattig !

(heb een nieuwe naaimachine gekocht, mn cheapy kruidvat *ik ga haperen bij vierlaagjes dunne katoen* singer heb ik verkocht via mp ) nu heb ik een Janome die past bij mn lockmonster

heel gezellig al die bloemen op tafel
Magic, 11 is een prachtige score. Ik duim voor een heleboel schanullekes. Morgen hoor je het aantal bevruchtingen en dan maandag terugplaatsing?

Karan, leukkkkkk! Ik wou dat ik zo creatief was. Is haken leuker dan breien? En heb jij wel eens iets gedaan met zspagetti? Maar eerst de babykamer en de grote kleine meidenkamer afmaken.........
Magic, goed gedaan zeg!!! 11 eitjes is helemaal super. Hopelijk zijn ze nu goed aan het delen en weet je morgen hoeveel er zijn. Welterusten voor straks, lekker slapen, dan gaat de tijd het snelst.

Yam, toffe naaimachine!

Karan, wat een schattige knuffel zeg! Ik ben helemaal niet creatief. Ja, iets bedenken lukt altijd prima maar bij de uitvoering hapert het.

alle inbrekers Bedankt allemaal voor de felicitaties.

Merel, alles wel goed met je zusjes? Hopelijk ben je nu weer thuis en is het niets ernstigs.

Hier gaat alles goed. We landen langzaam weer op aarde zeg maar... Ik heb het vandaag meteen op mijn werk verteld aan de directeur. Hij reageerde erg enthousiast en leuk. Gelukkig maar! Kaetjeman's zusje en haar vriend vertellen we het morgen en dan nog een paar vriendinnen die ik het wel persoonlijk wil vertellen en dan gaat het nieuws al snel de wereld in denk ik. Of misschien wachten we nog tot volgende week dinsdag. Dan hebben we weer een echo.
Het is uitgesteld omdat ze een zomerrooster hebben en ze al veel aanmeldingen hadden......bleh! Ik ben ook gewoon bang voor het hele proces, niet zozeer het prikken etc.maar het psychische vlak, weer verlangen naar een kindje, de angst dat het niet lukt, de hoop dat het wel lukt......pffffff...al dat denken.....
kaetje wat een verassing!!!!!! wat gaaaf! hoe gaat het met je?
Jeetje Loekie, wat een enorme tegenvaller zeg!

Bah... Dat is echt heel even slikken...

MagiC, 11 eitjes is ook echt iets om trots op te zijn!

Yam, wat een tof machientje zeg! Valt mijn bruine 20-jaar oude Pfaff bij in het niet...

Jusa, Zpagetti is wel leuk hoor, maar vrij 'zwaar' om te verwerken. Ik krijg er kramp van in mijn handen.

Enne... Breien kan ik niet hoor! Dus het verschil tussen haken en breien vind ik moeilijk om te zeggen.
Loeki: wat stom zeg, zo'n zomerstop! Bah!

Magic: heel goed gedaan zeg!!! 11 eitjes is helemaal super. Hopelijk zijn ze nu goed aan het delen en weet je morgen hoeveel er zijn.

Yam: toffe naaimachine! Ik wou dat ik zo handig was.

Karan: wat een überschattige knuffel zeg!

Merel: spannende tijden nu. voor jou!

En dan Kaet.... ik zie allerlei felicitaties staan en denk: waarmee dan? Heb ik iets gemist? Ja dus, ik heb zeker iets gemist! Meid, wat geweldig!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!! Ongelooflijk zeg! Ik lees ook dat je al een echo hebt gehad en het ook al verteld hebt aan je moeder en familie. Wat een sneltrein ineens, zeg! Niet te bevatten, lijkt me. En heerlijk die namen hier: Kaetje, Kootje en Kaedootje. Mooier kan niet!
Loekie: ik snap (denk ik) heel goed wat jij bedoelt. Het is ook zwaar soms. Ik had ook al geschreven dat ik deze poging zo ervaar en nu moet jij ook nog een maand wachten, ik zou je graag willen oppeppen: dikke virtuele knuffel dan voor jou (via mobiel)!
Zusje was naar de SEH gestuurd met het vermoeden van een blindedarmontsteking. Gelukkig was het dat niet, maar heeft ze een bijzondere vorm van buikgriep..

En vanmorgen zijn we oom en tante geworden van ons nichtje. Om 13 over 6 is ze dan eindelijk geboren!!

Wel heel dubbel. Man zou vandaag met zijn vader op stap gaan en ik zou mijn schoonmoeder naar mijn schoonzus rijden als het zo ver zou zijn. We gaan nu afzonderlijk met 1 van mijn schoonouders naar de baby, maar dat maakt het ook wel weer moeilijk.. Had liever met man samen gegaan als er geen andere familie bij is.. De eerste keer is zo moeilijk..

Ga ff mijn gevoel bij elkaar roepen en langzaam aan richting mijn schoonmoeder..
Merel; hele dikke knuffel voor jou...
Lekker laten leven...
Belgie heeft net gebeld. Van de 11 follikels waren er 5 leeg, dus 6 over. Daar zijn er 3 met ICSI en 3 met IVF voor gegaan. ICSI is niet bevrucht en de IVF alle drie.

Nu hebben we dus Suske en Wiske (en Schanulleke voor de vriezer).

Maandag mag ik nog even bellen voor het exacte tijdstip en dan dinsdagochtend de tp.

Heel eerlijk; ik was heel even wat teleurgesteld over het aantal. Aan de andere kant ook heel blij dat er uberhaupt bevruchtingen hebben plaatsgevonden. Het KAN dus wel bij ons.
Lekker laten leven...
Merel: dikke knuffel.

Magic: mag hoor, de teleurstelling. Maar wel mooi 3 prachtige bevruchtingen!
Merel, kan me voorstellen dat je liever met je man gegaan was En natuurlijk ook gefeliciteerd met de geboorte van jullie nichtje. Hopelijk gaat het vanmiddag een beetje met het kraambezoek.

Gelukkig valt het met je zusje mee hoewel een flinke buikgriep ook geen pretje is.

Magic, 3 bevruchtingen, hartstikke mooi! Gaan jullie er eventueel twee terug laten plaatsen?

Blog, bedankt voor je felicitatie. De wereld stond inderdaad eventjes op zijn kop. Maar we zijn wel aan het idee gewend nu en natuurlijk waren we meteen hartstikke blij toen we het hartje zagen.
Merel, dikke knuffel. Babynieuws blijft dubbel, zeker in jullie situatie. Kan me voorstellen dat je graag het moment met je man had willen delen. Jullie hebben al zoveel steun aan elkaar gehad en het op zo'n moment echt nodig. Afstand nemen als het niet gaat hoor!

Magic, ik heb heel hard gehuild toen ik hoorde dat wij maar 3 bevruchtingen hadden. Man snapte er niks van. Ik was heel erg gefocused op cryo's omdat we die tijdens de eerste ivf niet hadden. Het resultaat van deze poging ken je... Vind het trouwens wel bizar om te lezen dat de ICSI embryo's helaas niet verder gedeeld zijn en de IVF embryo's wel. Je zou anders verwachten.

Meiden, fijne zaterdag. Ik ga een rondje over de markt doen, voor zover dat lukt.....
Merel, wat moet het een moeilijke dag voor jou zijn vandaag... Echt heel jammer dat je niet met je man kan gaan, maar hopelijk heb je steun aan je schoonmoeder.

(Doen we even een groepsknuffel voor merel dames?)

MagiC, ik kan me je gevoel heel goed voorstellen hoor! Maar kijk naar Jusa, daar is het helemaal goedgekomen! En Jerommeke wil vast graag gezelschap van Suske en Wiske, dan zijn ze allemaal bij elkaar!

Kan je maandag gezellig aanschuiven op het volle bankje!

Eva en dotje, hoe staat het er bij jullie voor?
Lieve meiden Ik ben er 3 weken vandoor! Als ik terugkom moet het middelste rijtje nog veel voller zijn!
Merel een hele dikke knuffel voor jou! En gefeliciteerd met je nichtje. Magic mooi hoor 3 bevruchtingen! Hier alles oké. Ik voel van alles maar durf niet te hopen... Nog maar even wachten dan. Ik ga vrijdag pas testen mocht het nog nodig zijn.
Magic: wat Jusa zegt, dacht ik ook. ICSI niet en IVF wel?

Muisz hele fijne vakantie!!!!!

Merel: ik doe ook mee aan de groepsknuffel

Eva: jij ook, voor je geduld.

Dotje, hoe is het?
Taartje en Jusa; dat dacht ik ook! IVF wel en ICSI niet? Maar het is echt waar. ;))

Muisz; fijn vakantie!!

Eva; knap dat je zo geduldig klinkt!

Kaetje; Sus en Wis gaan samen aankomende dinsdag...
Lekker laten leven...
Spannend Magic, 2!

Ik denk dat het met ICSI ook vaak mis gaat. Het is natuurlijk wel mensenwerk en ze moeten de eicel ook prepareren. Dat gaat vast niet altijd goed.
Muisz: fijne vakantie!

Merel: dikke knuffel. Wat zal dit ontzettend dubbel zijn.

Magic: mag hoor, die teleurstelling. Maar wel mooi 3 prachtige bevruchtingen!
Taartje, Thanx voor je oppepper, dat helpt echt!

Merel, gefeliciteerd met je tante zijn, en ook sterkte, zo dichtbij een geboorte lijkt me extra heavy

Muisz, fijne tijd!

Magic, ik leef met je mee naar dinsdag,dat is zo speciaal

Karan, hoe gaat het met jullie?

Peggysue, hoe gaat het met je twins?

Ik tel de dagen tot de volgende ongi... Man begint nu met extra vitamines en acupunctuur voor de eerste keer, ter bevordering van zijn gezondheid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven