Houden van 2 mannen

12-06-2011 18:02 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Ik ben getrouwd en we hebben een partnerruil/swing relatie met een ander getrouwd stel. Ze wonen dichtbij en onze kids zijn ook bevriend. Die hier nix van weten overigens. Mijn probleem is dus nu... ik ben verliefd geworden op de andere man en hou van hem! Heb wat huwelijksprobeempjes, daardoor trek ik nog meer naar de ander.. Maar hou nog wel van mijn eigen vent..als man..als vader van mijn kids.Weet wel dat niemand mij kan vertellen wat te doen, dat ik daar zelf uit moet komen, vraag alleen of anderen dit evt. ook hebben meegemaakt..en wat daaruit is gekomen..
idd Fem.. ook dat staat er niet..

Er worden weer lekker veel 'aannames' gedaan door de mensen die reageren...
quote:meds schreef op 12 juni 2011 @ 21:09:

ze vraagt wat te doen, in het belang van de kinderen is er maar 1 antwoord, get over it

En ook dat staat helemaal niet in haar post..

Wellicht kun je de openings post nog een keer lezen en dan zinnig antwoorden?
@sweetness, ik denk dat t mogelijk is! Houden van 2 mannen! Zolang je maar voor ogen houdt wat je primaire relatie is. Dus niet: gaan leven in: ik wil de vaat, was, poetsen, financien met die ander delen. Zou dat je wat brengen? Blijf je dan op dezelfde manier in die rewlatie staan?
o, pardon. Ik dacht het hier weer om het zoveelste topic ging waar de huwelijksproblemen worden opgelost door een externe verliefdheid en buiten de deur neukerij
Wat ik er van afstand van gezien heb:

Een enorme emotionele puinzooi waarin een vaste woonplek niet aanwezig is. Kinderen die van hot naar her gesleept moeten worden.Ouders die niet beschikbaar zijn omdat ze in relatiestress zitten. Therapie is alom aanwezig in verschillende combinaties als in: ex-echtgenoten en kinderen om scheiding te verwerken, nieuwe relatie en vier kinderen (twee aan beide zijden) om samen een thuis op te bouwen.

Volkomen gestoord dus in mijn ogen. Ik sta er ver van af.... laat staan als je er deel van uit zou maken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:babsbed schreef op 12 juni 2011 @ 21:05:

[...]

Wat een enorm domme, generaliserende opmerking. Wat een onzin. Je moest een ban krijgen.

.

Een ban? Serieus?

Als er voor onzin een ban uitgedeeld moet worden....

Misschien heeft Lila wel gelijk. Misschien niet.

Maar een ban?
quote:meds schreef op 12 juni 2011 @ 21:17:

o, pardon. Ik dacht het hier weer om het zoveelste topic ging waar de huwelijksproblemen worden opgelost door een externe verliefdheid en buiten de deur neukerijDacht ik ook, dacht ik weer verkeerd zeker?
ja kier, maar wij kunnen het ook wel eens verkeerd zien natuurlijk
quote:femminile schreef op 12 juni 2011 @ 21:12:

@sweetness, ik denk dat t mogelijk is! Houden van 2 mannen! Zolang je maar voor ogen houdt wat je primaire relatie is. Dus niet: gaan leven in: ik wil de vaat, was, poetsen, financien met die ander delen. Zou dat je wat brengen? Blijf je dan op dezelfde manier in die rewlatie staan?Dat 't mogelijk is, houden van twee mannen, daar twijfelen maar bar weinig mensen aan volgens mij. Probleem waar TO mee zit is dat haar echtgenoot, een van die twee mannen dus, het niet ziet zitten om haar liefde voor die andere man te faciliteren. Dan ben je toch klaar? Dan hoef je toch niet meer te zoeken naar manieren waarop het zou kunnen werken? Eén van de betrokken partijen wil niet betrokken zijn bij 'n polygame relatie, klaar.
quote:meds schreef op 12 juni 2011 @ 21:22:

ja kier, maar wij kunnen het ook wel eens verkeerd zien natuurlijkDat dénk jij!
gewoon in een commune vorm gaan wonen.
wij slapen nooit.
lekker makkelijk toch? Kids liggen in bed. Pa stapt op de fiets, geeft fiets aan vouw des huizes, zij fietst naar andere huis, en hoppa! Plezier alom! Neukfiets heb ik ooit ergens gehoord, vond 'm leuk!

Maar dan, houden van? Tja kan gebeuren! Dan wordt t zaak om realiteit onder ogen te zien: dus wil je ZIJN sokken wassen? Wordt dan je leven rooskleuriger? Wil je financieel delen? Als je dat ziet, EN de mooie dingen van je huidige partner, dan KAN het fijn zijn! Kost een beetje realiteitszin maar T zou kunnen!
Ik lees:

twee echtparen die gekruist bestuiven, met als gevolg dat één van de vier dit mogelijk een soort van perma wil maken (met de man van het andere stel ) en de vraag is : wat kan hier van komen?

Of begrijp ik iets niet?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
veronicas! Eens, primair=prioriteit nr 1
houden van?

Mag ik even een teiltje?
mobiel kan ik niet plakken maar je krijgt er een Meds! Een heule grote ! Om in te dompelen!
Ah, ik snap het.. begrijpend lezen is moeilijk.

Nergens staat dat ze het perma wil maken, nergens staat dat ze met die man verder wil.. ze kaart aan dat haar man het moeilijk heeft met de gevoelens die ze voor de ander heeft en dat hij wil stoppen met swingen, echter zij wil dat niet..

Ze geeft ook gewoon aan dat ze nog van haar man houdt, als man, en als vader van de kids..

Ik denk dat het verstandig is om TO door te verwijzen naar het minnaar topic, of naar het topic open relaties.. daar zijn wat meer mensen die weten waarover TO het heeft.. En kunnen waarschijnlijker wat meer inhoudelijk reageren
thanks Sense you get it!

Sweetness er zijn andere topics hierover, ook die kan ik mobiel niet linken, maar zul je best vinden!
Ik knip en plak wel effies Fem!

Minnaar topic

Open relaties
quote:femminile schreef op 12 juni 2011 @ 21:39:

thanks Sense you get it!

Sweetness er zijn andere topics hierover, ook die kan ik mobiel niet linken, maar zul je best vinden!

Ik get het ook wel hoor!

TO liegt over haar ware gevoelens voor die man en omdat ze gek op hem is, wil ze niet stoppen.

Inderdaad genoeg support en tips te krijgen op andere pijlers die over swingen gaan, maar dit gaat naar mijn idee wel even dieper.

Het 'goed' swingen lukt haar niet en geheid dat haar huidige relatie hieronder gaat lijden aangezien ze met haar gedachten ook bij die andere man is...
Voor iemand die het door heeft vind ik je toch frappant reageren kier... had wel wat meer van je verwacht.
Of TO liegt gaat wel heel ver Kier! Mag iemand worstelen? En idd de eerste waar je dit mee bespreekt is je NR1, maar hier een topic openen, of elders, kan toch ook!
Ben ff offline geweest en wow wat een reacties. Kan de negatieve begrijpen, had ook zo kunnen reageren op een ander.

Ik verlaat mijn gezin niet voor de ander, doe ik de kids niet aan.

Zolang er geen gestoorde situatie ontstaat. Kan er aardig.. met mijn man over praten. Hij wil stoppen, zijn soortement al gestopt want we hebben al een tijd niets afgesproken met hun, maar komen elkaar nog regelmatig tegen..

En tuurlijk hebben we het er van te voren erover gehad, maar nooit verwacht dat het je toch echt kan overkomen. Dom misschien.. Maar als je alle dingen van te voren weet in het leven..Thanx voor de positieve reacties en topics
Vind die neukfiets wel onwijs leuk!! hahah
quote:Sensual_D schreef op 12 juni 2011 @ 21:50:

Voor iemand die het door heeft vind ik je toch frappant reageren kier... had wel wat meer van je verwacht.

Dat mag jij vinden.

Ik vind gewoon wanneer je de principes van het swingen niet goed kunt volgen, je eruit moet stappen. Hoef je nog niet eens de echte reden aan je vaste partner te vertellen, hou je dat lekker voor jezelf.

Gaat er hier om dat TO niet stoppen wil omdat ze van die man HOUDT en erover liegt tegen haar partner.

Je had meer van me verwacht, sorry, maar dat zit er niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven