vaderdag

12-06-2011 21:52 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
nav een ander topic:

geven jullie de vader van je kind(eren) een cadeautje voor vaderdag?? en zo ja wat??/
Nee, natuurlijk niet. Het is mijn vader toch niet?!

De kinderen geven zelf iets.
Ik laat dochter iets knutselen en een kadootje uitzoeken en dat geeft ze zelf.
Hier maakt zoon iets op het KDV, en dat krijgt hij. Meestal iets kleins, met een hand/voetafdruk met vingerverf er op.
Precies, niets commercieel! Gewoon eigen werk.
Ik geef niets,

Da's niet waar, we (de kinderen en ik) maken elke vaderdag een gedenkwaardig ontbijt en zijn lievelings avondeten wordt gegeten op die dag.

Maar cadeautjes? doen we niet aan, hij krijgt de leuke zelfgemaakte dingen van school.
Nee hoor hier wordt niets gekocht. De kinderen hebben wat gemaakt op het kdv en dat is genoeg.

Nou oke, hij loopt te zeuren dat hij een Mister Muscle wil hebben voor in de wc. Vraag me niet waarom....

Maar goed dat krijgt hij voor vaderdag. Perfecte dag ervoor toch?
Dochter maakt wat op het KDV en ze zal thuis ook nog wel een tekening maken. Verder vind ik het wel leuk om er nog iets bij te kopen. Vind dat ie een goede vader is en dat mag ik zelf ook best laten blijken vind ik
Kinderen knutselen zelf wat en maken het ontbijt.

Elk jaar willen ze ook heel graag een kadootje kopen.

Meestal iets van een vreselijke disneystropdas ofzo.

Die koop ik dan met liefde en doet papa dan de hele dag om.

Dit jaar heeft dochter van 9 besloten dat hij echt niet langer zonder een oversized plastic duikhorloge met heul veel bling kan. Zij vindt het echt een superkado en voor die 3 euro heb ik ook een leuke vaderdag. Papa is er trouwens dan nog blijer mee dan een echte rolex en gaat er rustig mee naar het werk ook.
Een mister muscle?! Wat is dat nou weer?!

Dochter heeft op school wat geknutselt, man krijgt een ontbijtje op bed en als hij de hele dag lief is mag hij 's avonds kiezen wat we eten :p
Zoontje van 2 heeft al een week voorpret, we hebben een luchtje en een riem gekocht. Hij weet inmiddels wat een 'verrassing' is zegt dat de hele tijd tegen zijn vader. Als ik zeg dat hij het niet mag verklappen gaat hij klappen met zijn handjes how cute can he be.... Ik zoek ook nog zo'n foute mok.

Hij zal nog wel wat maken op de psz. En verder krijgt hij een ontbijtje op bed en heel veel knuffels. Hij is een geweldige vader, ik had geen betere voor ons zoontje kunnen wensen.

Mijn vader krijgt elk jaar wat lekkers. Da's ook al zo'n lieverd. Ik bof met de mannen om mij heen...
Mijn dochters knutselen iets bij de oppas en op school. Normaal gesproken maken we een ontbijt maar mijn man moet werken dus dat zit er niet in. Maar de knutsels zijn natuurlijk het mooist.
quote:mimpje schreef op 12 juni 2011 @ 22:09:

Nee hoor hier wordt niets gekocht. De kinderen hebben wat gemaakt op het kdv en dat is genoeg.

Nou oke, hij loopt te zeuren dat hij een Mister Muscle wil hebben voor in de wc. Vraag me niet waarom....

Maar goed dat krijgt hij voor vaderdag. Perfecte dag ervoor toch?
Ik ben zo enorm overdreven verwend op moederdag (dagje uit gekregen + parfum + knutselwerkje + zelfgebakken koekjes + ontbijt op bed) dat ik nu eigenlijk wel iets leuks moet doen op vaderdag. Een simpel knutselwerkje lijkt me niet genoeg. Maar ja.... wat dan wel???? Ik vind het maar lastig!
Tip: Bongo cadeaubox te koop bij de Free Recordshop. (zoiets kreeg ik met moederdag)
Ik heb voor mijn man een dvd besteld van long way round, de motorreis van Ewan McGregor en Charley Boorman. Die krijgt-ie van mij, omdat hij zo'n goede vader is, en dochter knutselt wat op het kdv.
Ik heb het boek "babymanagement voor vaders" met een shirt met daarop Trotse Vader. Zoon heeft iets op het kdv geknutseld, maar is met zijn 6 maanden nog wat jong om zelf een cadeautje uit te zoeken. Als hij ouder is, mag hij van mij zelf iets uitkiezen en dan koop ik niet nog wat extra's denk ik.
mijn zoontje frutseld een mooie tekening in elkaar, vind het altijd zo'n commercieel gedoe om dan iets te kopen, vind zulk soort dagen ook alleen leuk voor kleine kindjes
quote:mamavanmb schreef op 15 juni 2011 @ 19:12:

Ik heb het boek "babymanagement voor vaders" met een shirt met daarop Trotse Vader. Zoon heeft iets op het kdv geknutseld, maar is met zijn 6 maanden nog wat jong om zelf een cadeautje uit te zoeken. Als hij ouder is, mag hij van mij zelf iets uitkiezen en dan koop ik niet nog wat extra's denk ik.Uhm mijn zoontje is ook 6 maandjes maar die kan nog niets in elkaar frutselen hoor.
hier hebben de kinderen ook iets gemaakt in de klas, ligt keurig verstopt in de onderbroekla, hahahaha

Jongste van 2 koopt een lekker stuk chocolade met nootjes voor paps, ontbijt op bed wil hij niet, gelukkig is hij het hele weekend op stap dus dat ontbijt op bed doe ik dan wel met mjin 3 bloedjes hahahaha

Wij doen vaderdag vanaf maandagmiddag na school..;0)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven