vaderdag
zondag 12 juni 2011 om 22:09
zondag 12 juni 2011 om 22:12
Kinderen knutselen zelf wat en maken het ontbijt.
Elk jaar willen ze ook heel graag een kadootje kopen.
Meestal iets van een vreselijke disneystropdas ofzo.
Die koop ik dan met liefde en doet papa dan de hele dag om.
Dit jaar heeft dochter van 9 besloten dat hij echt niet langer zonder een oversized plastic duikhorloge met heul veel bling kan. Zij vindt het echt een superkado en voor die 3 euro heb ik ook een leuke vaderdag. Papa is er trouwens dan nog blijer mee dan een echte rolex en gaat er rustig mee naar het werk ook.
Elk jaar willen ze ook heel graag een kadootje kopen.
Meestal iets van een vreselijke disneystropdas ofzo.
Die koop ik dan met liefde en doet papa dan de hele dag om.
Dit jaar heeft dochter van 9 besloten dat hij echt niet langer zonder een oversized plastic duikhorloge met heul veel bling kan. Zij vindt het echt een superkado en voor die 3 euro heb ik ook een leuke vaderdag. Papa is er trouwens dan nog blijer mee dan een echte rolex en gaat er rustig mee naar het werk ook.
zondag 12 juni 2011 om 22:28
Zoontje van 2 heeft al een week voorpret, we hebben een luchtje en een riem gekocht. Hij weet inmiddels wat een 'verrassing' is zegt dat de hele tijd tegen zijn vader. Als ik zeg dat hij het niet mag verklappen gaat hij klappen met zijn handjes how cute can he be.... Ik zoek ook nog zo'n foute mok.
Hij zal nog wel wat maken op de psz. En verder krijgt hij een ontbijtje op bed en heel veel knuffels. Hij is een geweldige vader, ik had geen betere voor ons zoontje kunnen wensen.
Mijn vader krijgt elk jaar wat lekkers. Da's ook al zo'n lieverd. Ik bof met de mannen om mij heen...
Hij zal nog wel wat maken op de psz. En verder krijgt hij een ontbijtje op bed en heel veel knuffels. Hij is een geweldige vader, ik had geen betere voor ons zoontje kunnen wensen.
Mijn vader krijgt elk jaar wat lekkers. Da's ook al zo'n lieverd. Ik bof met de mannen om mij heen...
zondag 12 juni 2011 om 23:18
quote:mimpje schreef op 12 juni 2011 @ 22:09:
Nee hoor hier wordt niets gekocht. De kinderen hebben wat gemaakt op het kdv en dat is genoeg.
Nou oke, hij loopt te zeuren dat hij een Mister Muscle wil hebben voor in de wc. Vraag me niet waarom....
Maar goed dat krijgt hij voor vaderdag. Perfecte dag ervoor toch?
Nee hoor hier wordt niets gekocht. De kinderen hebben wat gemaakt op het kdv en dat is genoeg.
Nou oke, hij loopt te zeuren dat hij een Mister Muscle wil hebben voor in de wc. Vraag me niet waarom....
Maar goed dat krijgt hij voor vaderdag. Perfecte dag ervoor toch?
woensdag 15 juni 2011 om 15:55
woensdag 15 juni 2011 om 19:12
woensdag 15 juni 2011 om 19:15
quote:mamavanmb schreef op 15 juni 2011 @ 19:12:
Ik heb het boek "babymanagement voor vaders" met een shirt met daarop Trotse Vader. Zoon heeft iets op het kdv geknutseld, maar is met zijn 6 maanden nog wat jong om zelf een cadeautje uit te zoeken. Als hij ouder is, mag hij van mij zelf iets uitkiezen en dan koop ik niet nog wat extra's denk ik.Uhm mijn zoontje is ook 6 maandjes maar die kan nog niets in elkaar frutselen hoor.
Ik heb het boek "babymanagement voor vaders" met een shirt met daarop Trotse Vader. Zoon heeft iets op het kdv geknutseld, maar is met zijn 6 maanden nog wat jong om zelf een cadeautje uit te zoeken. Als hij ouder is, mag hij van mij zelf iets uitkiezen en dan koop ik niet nog wat extra's denk ik.Uhm mijn zoontje is ook 6 maandjes maar die kan nog niets in elkaar frutselen hoor.
woensdag 15 juni 2011 om 19:18
hier hebben de kinderen ook iets gemaakt in de klas, ligt keurig verstopt in de onderbroekla, hahahaha
Jongste van 2 koopt een lekker stuk chocolade met nootjes voor paps, ontbijt op bed wil hij niet, gelukkig is hij het hele weekend op stap dus dat ontbijt op bed doe ik dan wel met mjin 3 bloedjes hahahaha
Wij doen vaderdag vanaf maandagmiddag na school..;0)
Jongste van 2 koopt een lekker stuk chocolade met nootjes voor paps, ontbijt op bed wil hij niet, gelukkig is hij het hele weekend op stap dus dat ontbijt op bed doe ik dan wel met mjin 3 bloedjes hahahaha
Wij doen vaderdag vanaf maandagmiddag na school..;0)