Ziek
zondag 12 juni 2011 om 12:55
Daar is ze weer hoor zullen jullie wel denken..
Maar deze keer heb ik iets waar ik echt antwoord op wil.
Mijn vriend is ziek geraakt en heeft me beloofd dat ik bij hem mocht zijn als het erger zou worden.
Nu is het gisteren erger geworden en toen ik vroeg of ik zou langs komen zei hij dat ik gewoon moet uitgaan en me geen zorgen moet maken om hem.
Hier voel ik mij rot over en weet ik niet goed wat ik ervan moet denken.
Ik wil vandaag graag naar hem toe maar dat vind hij waarschijnlijk ook niet goed, terwijl hij helemaal geen erge ziekte heeft en ik best bij hem kan zijn.
wat denken jullie hier van?
Mijn vriend is ziek geraakt en heeft me beloofd dat ik bij hem mocht zijn als het erger zou worden.
Nu is het gisteren erger geworden en toen ik vroeg of ik zou langs komen zei hij dat ik gewoon moet uitgaan en me geen zorgen moet maken om hem.
Hier voel ik mij rot over en weet ik niet goed wat ik ervan moet denken.
Ik wil vandaag graag naar hem toe maar dat vind hij waarschijnlijk ook niet goed, terwijl hij helemaal geen erge ziekte heeft en ik best bij hem kan zijn.
wat denken jullie hier van?
zondag 12 juni 2011 om 21:38
quote:bloem55 schreef op 12 juni 2011 @ 12:55:
.....
Inderdaad denk ik dat ja!
En "deze keer" wil je "echt" antwoord... Waren je andere Topics waarin je ook al vreselijke problemen meldde dan dus min/meer voor de grap?
Waarom stel je hier je vragen nog? Heb je al iets aan onze antwoorden gehad dan, heb je er al iets zinnigs mee gedaan?
.....
Inderdaad denk ik dat ja!
En "deze keer" wil je "echt" antwoord... Waren je andere Topics waarin je ook al vreselijke problemen meldde dan dus min/meer voor de grap?
Waarom stel je hier je vragen nog? Heb je al iets aan onze antwoorden gehad dan, heb je er al iets zinnigs mee gedaan?
zondag 12 juni 2011 om 22:01
Bloem, je moet nu als de wiedeweerga naar hem toe gaan. Mensen die zeggen dat ze met rust gelaten willen worden, willen dat niet. Hij beloofde jou toch niet voor niets dat je mocht komen als het erger werd? Nou dan! Eigenlijk wil hij gewoon weten hoe veel jij voor hem over hebt. Dat je alles aan de kant zet voor hem. Als je dat bewezen hebt, dan ....
Zal hij denken wat een raar mens die geen eigen leven meer heeft.
Dus: gaan! Want dan komt hij er snel achter.
Zal hij denken wat een raar mens die geen eigen leven meer heeft.
Dus: gaan! Want dan komt hij er snel achter.