Houden van 2 mannen

12-06-2011 18:02 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, Ik ben getrouwd en we hebben een partnerruil/swing relatie met een ander getrouwd stel. Ze wonen dichtbij en onze kids zijn ook bevriend. Die hier nix van weten overigens. Mijn probleem is dus nu... ik ben verliefd geworden op de andere man en hou van hem! Heb wat huwelijksprobeempjes, daardoor trek ik nog meer naar de ander.. Maar hou nog wel van mijn eigen vent..als man..als vader van mijn kids.Weet wel dat niemand mij kan vertellen wat te doen, dat ik daar zelf uit moet komen, vraag alleen of anderen dit evt. ook hebben meegemaakt..en wat daaruit is gekomen..
quote:Sensual_D schreef op 12 juni 2011 @ 21:50:

Voor iemand die het door heeft vind ik je toch frappant reageren kier... had wel wat meer van je verwacht.

Dat mag jij vinden.

Ik vind gewoon wanneer je de principes van het swingen niet goed kunt volgen, je eruit moet stappen. Hoef je nog niet eens de echte reden aan je vaste partner te vertellen, hou je dat lekker voor jezelf.

Gaat er hier om dat TO niet stoppen wil omdat ze van die man HOUDT en erover liegt tegen haar partner.

Je had meer van me verwacht, sorry, maar dat zit er niet in.
Ik ben ook verliefd op een leven zonder verplichtingen.
quote:[Ik denk dat het verstandig is om TO door te verwijzen naar het minnaar topic, of naar het topic open relaties.. daar zijn wat meer mensen die weten waarover TO het heeft.. En kunnen waarschijnlijker wat meer inhoudelijk reageren

Poeh poeh, wat een denigerende post. Jammer dat het zo venijnig moet.

Omdat niet iedereen voorstander is, of begrip heeft voor swingen e.d. maakt nog niet dat ze geen input kunnen of mogen geven.
quote:babsbed schreef op 12 juni 2011 @ 21:05:

[...]

Wat een enorm domme, generaliserende opmerking. Wat een onzin. Je moest een ban krijgen.

In bijna alle gevallen gaat dat goed, zeker als je dat samen doet.

En verliefd kan je overal worden. Door "de spanning buiten de deur te zoeken" wordt de kans dat je op een ander verliefd wordt niet groter of kleiner.

WAT!? Een ban? Alleen omdat ze er anders over denkt? Wat een idiote reactie. Maar ja, wat kun je ook verwachten van iemand die op haar zwager geilt...

Gelukkig zijn er nog mensen die het normaal vinden dat je je partner gewoon trouw blijft, of, als het niet goed zit, je er met hem/haar over praat. Als de koek op is bak je maar een nieuwe. Dat geneuk buiten de deur, ik word er niet goed van. En dan heb ik het nog niet eens over die arme kinderen. Ik vind het niet gek dat er een generatie jeugd opgroeit dat van god los is. Als je dat als voorbeeld krijgt van je ouders....

Maar ja, ik zal wel ouderwets zijn. Whatever...
Ik moet dit soort onzin ook niet lezen maar me er verre van houden. Te vaak gezien van dichtbij wat het kapot maakt.
Ik ben hem al 20 jaar trouw! en toen het niet goed ging hebben we erover gepraat, en we miste sexueel wat.. het een en ander uitgeprobeerd.. en hierop uitgekomen, alleen uit de hand gelopen. En mijn kinderen zijn er niet bij hoor..die weten van nix, zijn ze te klein voor. dus groeien niet op die van God los zijn...
quote:sweetness74 schreef op 12 juni 2011 @ 22:30:

Ik ben hem al 20 jaar trouw! en toen het niet goed ging hebben we erover gepraat, en we miste sexueel wat.. het een en ander uitgeprobeerd.. en hierop uitgekomen, alleen uit de hand gelopen. En mijn kinderen zijn er niet bij hoor..die weten van nix, zijn ze te klein voor. dus groeien niet op die van God los zijn...

Twijfel ik ook eigenlijk absoluut niet aan!

Jij wilt niet stoppen zeg je, maar je ziet wel in dat het het beste is voor iedereen?

Wat voelt die man voor jou? Weet je dat?
Hetzelfde als ik voor hem... Weet ook dat het beste stoppen is.. maar zooo moeilijk...
quote:sweetness74 schreef op 12 juni 2011 @ 23:08:

Hetzelfde als ik voor hem... Weet ook dat het beste stoppen is.. maar zooo moeilijk...vertel het eens aan zijn vrouw. Wedden dat het dan héél snel stopt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom stoppen? Waarom niet om leren gaan met gevoelens en leren dat niet alles en iedereen hoeft te wijken voor zulke gevoelens? Gevoelens voor een ander hebben hoeft toch niet te betekenen dat je huis en haard verlaat om aan die gevoelens toe te geven. Het kan ook anders, en zeker anders dan de meeste van hier schetsen..

Zolang de gevoelens voor je nr1 relatie niet in gevaar komen, zolang je inziet dat dat je prioriteit is, kun je ook toegeven aan gevoelens. Het is mogelijk van meer mensen te houden, houden van de een, wil niet zeggen dat je niet meer houdt van de ander...
quote:Sensual_D schreef op 12 juni 2011 @ 23:16:

Waarom stoppen?Eh......omdat haar man niet echt blij wordt van het idee? Ik noem maar wat geks, hoor.

Waarom stoppen? Waarom niet om leren gaan met gevoelens en leren dat niet alles en iedereen hoeft te wijken voor zulke gevoelens? Gevoelens voor een ander hebben hoeft toch niet te betekenen dat je huis en haard verlaat om aan die gevoelens toe te geven. Het kan ook anders, en zeker anders dan de meeste van hier schetsen..

Zolang de gevoelens voor je nr1 relatie niet in gevaar komen, zolang je inziet dat dat je prioriteit is, kun je ook toegeven aan gevoelens. Het is mogelijk van meer mensen te houden, houden van de een, wil niet zeggen dat je niet meer houdt van de ander...Maar de nr1 wil geen deelnemer zijn in 'n polygame / polyamoureuze relatie. Ik snap niet dat daar zo massaal aan voorbij gegaan wordt in dit topic. En dat ligt niet aan mijn narrowmindedness oid, heb zelf niets dan positieve ervaringen met polyamorie. Maar dan wel met een nr1 die er ook achter stond en dat is bij TO gewoonweg niet het geval.
Sense, uit de OP blijkt in mijn optiek toch wel duidelijk dat haar gevoelens voor haar minnaar wel degelijk de gevoelens voor nr 1 overschaduwen. Glad ijs.. en dat beseft sweetness ook volgens mij.

Zolang de gevoelens voor je nr1 relatie niet in gevaar komen, zolang je inziet dat dat je prioriteit is, kun je ook toegeven aan gevoelens. Het is mogelijk van meer mensen te houden, houden van de een, wil niet zeggen dat je niet meer houdt van de ander...Kan allemaal best alleen met haar man had TO een andere afspraak. Tevens heeft de man van TO ook aangegeven deze nu niet anders te zien. Hoezo zou hij nu om moeten leren gaan met? Zij houdt zich niet aan gemaakte afspraken met haar man.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
@veronicas, lees ik goed STOND??? vertel!!
quote:femminile schreef op 12 juni 2011 @ 23:29:

@veronicas, lees ik goed STOND??? vertel!!Verleden tijd omdat de relatie met nr2 voorbij is, niet omdat nr1 er anders over is gaan denken
@ Roos.. mij kwam het juist over dat ze haar gevoelens voor nr1 niet laat overschaduwen, wel dat er wat problemen waren waardoor ze meer naar nr2 trok.. maar niet dat haar gevoelens voor nr1 minder waren geworden.

Over hoe haar nr1 er over denkt heeft TO nog maar weinig los gelaten, tevens heeft ze ons nog niet verteld wat ze hem precies heeft verteld..

Lijkt me ook dat er nog wat te veel info mist om al tot conclusies te komen..
Manlief weet dat ik hem niet verlaat voor de ander..en vind het moeilijk dat ik gevoelens heb voor de ander..

Trouwens de andere vrouw in kwestie weet van mijn gevoelens.

Zij heeft weer gevoelens ( niet zo diep als de mijne ) voor mijn man... om het nog ingewikkelder te maken hihi

Weet dat mijn prioriteit bij mijn gezin ligt.

Las in een andere topic dat er meer vrouwen zijn die van twee mannen houden..maar dat schijnt moeilijk te begrijpen zijn voor veel mensen. Het is maar net wat je er mee doet!!
quote:sweetness74 schreef op 12 juni 2011 @ 23:40:

Manlief weet dat ik hem niet verlaat voor de ander..en vind het moeilijk dat ik gevoelens heb voor de ander..

Trouwens de andere vrouw in kwestie weet van mijn gevoelens.

Je man heb je niet álles verteld, zei je toch? Weet zij wel van de hoed en de rand dan?

Zij heeft weer gevoelens ( niet zo diep als de mijne ) voor mijn man... om het nog ingewikkelder te maken hihi

Weet dat mijn prioriteit bij mijn gezin ligt. Dus als jouw man niet meer wil ruilen dan is het einde oefening wat het swingen betreft?

Las in een andere topic dat er meer vrouwen zijn die van twee mannen houden..maar dat schijnt moeilijk te begrijpen zijn voor veel mensen. Het is maar net wat je er mee doet!!En hoe gek is die man nou eigenlijk op jou? En hoe is dat uitgesproken? Eén op één , neem ik aan?
Doordat er kleine huwelijks probleempjes zijn..die iedereen wel heeft..trek je toch al snel naar een man toe die wel de dingen zegt die je wilt horen!

Ik heb mijn man verteld dat mijn gevoel voor de ander meer dan 'normaal' is, heb geen houden van gezegd..dan doe ik hem meer verdriet dan nodig is denk...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 juni 2011 @ 23:43:

[...]

En hoe gek is die man nou eigenlijk op jou? En hoe is dat uitgesproken? Eén op één , neem ik aan?Ja een op een.
quote:sweetness74 schreef op 12 juni 2011 @ 23:45:

Doordat er kleine huwelijks probleempjes zijn..die iedereen wel heeft. Nee, die heb ik niet. Dus in plaats van die problemen te accepteren als zijnde " heel normaal " , zou je je daar ook op kunnen focussen om ze op te lossen. Huwelijksproblemen en swingen gaan namelijk héééél slecht samen. Niet heel eerlijk zijn en swingen trouwens ook. Niet heel eerlijk zijn staat voor mij trouwens gelijk aan huwelijksproblemen.

.trek je toch al snel naar een man toe die wel de dingen zegt die je wilt horen! Die je wil horen? Dus hij hoeft ze eigenlijk niet eens te menen?

Ik heb mijn man verteld dat mijn gevoel voor de ander meer dan 'normaal' is, heb geen houden van gezegd..dan doe ik hem meer verdriet dan nodig is denk...

Ik denk dat het héél hard nodig is dat jullie eerlijk tegen elkaar zijn.

En dat jij eens verzint wat het verschil is tussen houden van en verliefdheid in combinatie met geweldige sex.
We ruilen al even niet...is ook beter van niet...

Maar daardoor word mijn gevoel niet minder.
quote:sweetness74 schreef op 12 juni 2011 @ 23:47:

[...]

Ja een op een.

O, ja, stomme vraag me.

Lag voor de hand.

En hij is natuurlijk ook helemaal hoteldebotel op jou? En zijn vrouw is daar oké mee? Die vindt het enig en dolletjes?
quote:sweetness74 schreef op 12 juni 2011 @ 23:08:

Hetzelfde als ik voor hem... Weet ook dat het beste stoppen is.. maar zooo moeilijk...

Oh jee, jullie zitten er verder in dan er eerst door je werd geschreven.

Ik vind dat je al te ver bent gegaan door dit met hem te bespreken.

Dat swingen was dus uiteindelijk niet zo'n best idee blijkt wel.

Weet je niet of je met hem verder wilt of met je man? (omdat je je ware gevoel voor je swinger hebt afgezwakt tegeover je man)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven