Help, wat moet ik doen

12-06-2011 22:01 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een probleem, en zit echt helemaal met mezelf in de knoop. Onder andere door dit... Ik hoop niet dat ik nu allemaal reacties ga krijgen van wat ben je dom etc, dat weet ik intussen al... Maar helaas valt dat niet meer terug te draaien.

Een 3kwart jaar geleden heb ik een jongen leren kennen... We wouden elkaar beter leren kennen en hadden een hele goeie klik. Helaas had-heeft hij pyschische problemen waardoor hij niet goed weet wat hij wil. dan wel een relatie en dan niet. Laat ik net nou iemand zijn die helemaal niet tegen onzekerheid kan. Maar in plaats van het in die tijd te laten doen ben ik gaan `zeuren` Ik vond hem gewoon heel erg leuk, en vond ons nog steeds goed bij elkaar passen. Dit allemaal deed ons weinig ten goede.. Elke keer weer ruzie, bij leggen, afspreken, en weer opnieuw volgde de volgende maanden.. Maar het probleem werd wel steeds meer, dat ik steeds meer de hoop kreeg dat het ooit iets zou worden, terwijl ik diep van binnen altijd wist dit word nooit meer wat...

Paar weken terug na een tijdje iets minder contact gehad te hebben weer afgesproken, en ik voelde gelijk weer wat ik al die tijd voor hem voelde. Hij zei dat hij me ook nog steeds leuk vond maar er wou achter komen of dit ook leuk genoeg was voor een relatie, en ook zat hij nog steds erg in de knoop met zich zelf en wist het dus niet... De weken daarop eindelijk weer eens echt goed contact gehad en gewoon over van alles en nog wat gehad... Toen had hij dringend geld nodig, en vroeg of hij iets mocht lenen, de week er op werd zijn geld gestort en zou dan alles terug betalen. De week vorderde en hij maakte de opmerkng we kunnen ook 12x sex sowieso en dan hoef je niks te betalen, ik zei jaa hooor! ik bedoel, zoiets neem je toch niet serieus? zoiets bedoeld toch ook niemand serieus? dat dacht ik teminste... Toen kwam de dag dat zijn loon werd gestort.. Hij zei nee we hadden de deal 12x sex ik hoef niks te betalen... Hij had zelfs een printscreen gemaakt dat ik zei ja hooor! dat er hahaha bij stond vergat ie verder.. Nu denk k achteraf, waarom heb ik al die tijd nog contact met die jongen, warom ben ik er weer ingetrapt! En nu zit ik ook nog eens met dat geld... + er ligt nog steeds een vestje bij hem thuis, waar hij ook ineens moeilijk over doet en wat ik maar nooit kan op komen halen..

In die afgelopen maanden heeft hij me heel veel verdriet gedaan. Jullie zullen je dan ook echt afvragen waarom bleef je contact met hem houden, als ik dat eens wist! Maar dit word nu echt het toppunt. Heb gewoon echt besloten als dit "verholpen" is verbreek ik het contact op alle vlakken. Maar nu denk ik weer, ik ben zo bang dat dit me weer niet lukt!! heb dit al zovaak gezegd, maar hij pakt me als het ware elke keer weer in met zijn lieve praatjes.. En nu dit probleem van het geld..

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen...

En nogmaal hoop niet dat ik nu allemal berichten krijg wat dom van je etc, helaas weet ik dat op dit moment al te goed...
Hoe oud is die kerel? Als jullie rond de 19 jaar oud zijn, dan zou ik je ouders inschakelen om met zijn ouders hier uit te komen. Is 'ie nou helemaal betoeterd.
quote:love19 schreef op 12 juni 2011 @ 22:48:

Die deal zoals hij het noemt komt er sowieso niet van, het is of me geld gewoon terug storten.. of zoals sommige aanraden helemaal er mee kappen en fluiten naar me geld...Begin maar met fluiten

Neem je verlies en laat die loser gaan.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb dit ook meegemaakt, geld uitgeleend aan een ex en daarna zag het ernaar uit dat ik kon fluiten naar dat geld. Uiteindelijk heeft het voor mij goed uitgepakt en heb ik het geld twee jaar na dato teruggekregen maar daar zou ik niet op rekenen. De manier waarop jouw ex ermee is omgegaan is bijzonder grof en zoals ik het lees denk ik dat hij het allemaal zo heeft uitgedacht. Als ik in jouw situatie had gezeten had hij het geld ergens mogen steken waar de zon niet schijnt met z'n printscreen. (of ik zou iets kostbaars van hem verkopen ofzo, haha, maar dat mag ik natuurlijk niet zeggen ;) ) Laat het even rusten en probeer later te bedenken of je het geld nog op een of andere manier terug kan krijgen. Helaas is het vaak zo dat in je dit soort situaties kunt fluiten naar je geld, dus bereid je voor op het ergste. Zeg er niets meer over, dan is de lol voor hem er ook vanaf (want het lijkt me nogal een etter die het leuk vind om je te stangen) Dit soort acties brengen de daders uiteindelijk geen geluk (karma is a bitch!)en beschouw het als een pijnlijke maar heel leerzame les. succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven