Mei 2009

06-03-2011 20:00 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe ronde nieuwe kansen.

Hier kunnen we voorlopig weer even lief en leed en aankopen met elkaar delen!!

Ik heb wel de tabel aangepast, hoop dat jullie dat geen probleem vinden!

Nick Kindje Verjaardag Rozerood Thirza17 aprHelemi Ishan25 aprKaatje_82 Lukas27 aprSnok Binck27 aprSanne069 Tess30 aprilChicaa Jolijn5 meiDoggie Tim14 meiVisje1 Norah14 meiHippiechickNYC Tess14 meiJanets Watse15 meiElza35 Joy-Anna18 meiSuzzel Lucas19 meiPotsiedikkie Mieke24 meiJulia1979 Eline25 meiBarakuda Nick2 juniBobbie Sofie2 juniKosmic Emily3 juni
ben benieuwd hoe hij valt want ze hebben hem alleen vanaf maat 10~! Heb meestal wel 8 jij toch ook?

veel plezier!!!
Elza; veel plezier dit weekend. heerlijk ee nweekendje weg met zijn drietjes...verheet je niet je camera? leuke jurkjes!

Hip; leuk een bruiloft; heb je al gekeken bij La dress?

http://www.ladress.com/en/categories/dresses/products

Of hier http://www.orangebag.nl/orangebag/vrouw ... es/155315/

OOk kan je kijken bij only dresses.nl

Janets; nog gefeliciteerd met je man, fijn dat je het feest al gehad hebt!

RR: zal best even wennen zijn, werken met 2 kids erbij! knap hoor dat ze zo zoet waren bij de paarden....speeltuin,,,tja je weet het, ze kunnen nooit even in de speeltuin! tirza heel erg boos...haha

Julia; war gaan jullie naar toe? als jullie gaan?

Doggie; zal oo kwel bijna terug komen!

Bobbie; vandaag laatste werkdag en afscheid?

Heb hier bij vlagen ook een monstertje, maar soms ook enorm grappig. Hoor wel veel nee, en ikke doen..en nouhou niet doen!

Op het kdv hebben ze kippen, en em is daar erg bang voor..kip mocht in de klas (vind ik eigelijk not done...) em sjeesde zo naar de stoel klom er op en kwam er niet meer van af...de hele middag. Anderzijds vind ik haar ook een schijtlijster dat ze alle dieren eng vind.

Gisterenavond feestje gehad, vriendinnetje uit Azie is weer in NL komen wonen én ze gaan in het dorp naast mijn nieuwe dorp wonen...maakte mij erg blij!

van het weekend geen plannen. Heb nog wel een zwangerschapsjumpsuit gekocht, zit echt lekker!
O heerlijk Kos zo'n jumpsuit.

Als het doorgaat gaan we naar de Dordogne, maar ik moet het nog even zien. We kunnen makkelijk 1 of 2 dagen later gaan, dus op zich niet zo erg.

Net werden we gebeld door het kdv of we Eline kwamen halen. Ze had 38.7 verhoging en was heel verdrietig. Ik ga het draakje niet aandoen als ze niet lekker is om 13 uur in een auto te gaan zitten. Ze is nu wel behoorlijk te spreken hoor. Ik moet haar even helpen met haar raamstickers

tot later!
Even een update.

We gaan een dagje later. Zouden eerst in de ochtend vroeg gaan rijden en dan dus het grootste gedeelte overdag rijden, maar we gaan nu morgenavond. Dan kan Eline lekker slapen.

Hopelijk voelt m'n vriend zich dan ook weer wat beter, want dat hele eind alleen rijden is geen optie.
Juul, tuurlijk dat is beter! Wat wij met de wintersport gedaan hebben is rond 7 uur gaan rijden, kids vallen in slaap en om 12 uur een hotel in en de volgende dag weer verder. Beviel ons goed ! Voor jezelf ook lekker hoef je niet zo lang achter elkaar te rijden (ookal rij je alletwee).

Nou nog even relaxen morgen en veel plezier he! sterkte voor eline en vriend.
Groot gelijk hoor Juul ! Zijn vriend en Eline weer een beetje opgeknapt ? Heeeeel veel plezier, geniet ervan !
hallo, waar is iedereen een? op het sportveld ofzo?

Julia; draakje heeft de waterpokken of niet? gaan jullie nu later?

Bobbie; alles goed nog?

Hier ff wat minder, ben kapot van de hele week alles regelen en organiseren. Gisteravond de bbq is net even iets te veel geweest voor me.

gelukkig werd emily vanochtend pas om 8.30 wakker! Eerste wat ze zei was, nee, niet doen...? denk dat er een knuffel te dichtbij lag

zo eerst maar eens boodschappen doen voor het pinksterweekend!
Juul, heel veel plezier op vakantie, hopelijk is eline weer opgeknapt??!!

RR, je hebt het er maar druk mee, maar ik vind ook dat je veel doet met de kids alleen!! Knap hoor!

Bobbie, lang leve het verlof!!!! Geniet er lekker van!

Elza, veel plezier dit weekend! En die Joy toch, nu al zo goed tweetalig!

Kos, denk wel een beetje om jezelf he!

Hippie, leuk een bruiloft van je broertje!

Hier vandaag om schoenen voor Watse geweest, hij heeft nu maat 24. Bijna 25, maar heb toch maar de 24 gedaan vond dat hij teveel over had bij de maat 25.

Dochter van drie is gister bij de oogarts geweest, ze ziet toch wel iets minder dan andere kids, en ze heeft een cilinder in beide oogjes van plus 1.50, bij 2 had ze meteen aan een brilletje gemoeten en nu moet ik over 4 mnd terug komen om te zien hoe het zich ontwikkeld, maar ze zei daar wel dat ze op zijn laatst wel in groep 3 een bril nodig heeft (kan ook zijn dat het alleen maar hoeft met bord, tv kijken en lezen) maar ze wilde het nu nog even proberen uit te stellen. Ben benieuwd hoe het zich ontwikkeld. Ze kreeg drupjes in haar ogen en daarvan kreeg ze hele grote pupillen, echt geen gezicht, arm schaapje!!
Pagina 7 tsss....moest echt graven...tja heb ook niets meegemaakt, veel in bed gelegen.

Janets; hou je je dochter ook extra in de gaten met het kijken? vond ze het eng?

zo is het forum weer ge-upt!
Nou ik ben pas echt verslaafd want ik heb eigenlijk altijd mijn laptop aanstaan dus deze pagina ook en dan hoef ik alleen op laatste te klikken..... whahwahahahahhahaa

Arme kos ben je zo moe dat je zoveel in bed hebt gelegen??? Even lekker rustig aan doen dus!

Janets even aankijken dus met dochter. sja, je hebt zelf ook lenzen toch dus ze heeft het niet van een vreemde...... ik ken die druppels wel, heb ze zelf ook wel eens gehad.

Wij hebben net lekker gebbqt met vrienden. Twee oudsten waren afgelpen nacht bij mijn moeder aan het logeren en wij hebben gisteravond heerlijk met z'n tweeen gegeten terwijl tess lekker lag te slapen bij de oppas. Tot nu toe een heerlijk weekend dus.

Fijne dag nog morgen allemaal!

Hier alles in orde hoor. Gewoon lekker weekend! Vandaag naar SWL geweest. Tirza was zo blij. Echt liehief! Op de terugweg in de auto zei ze steeds: mama heel lief, papa heel lief, chris heel lief. Tirza blij. En aan Chris hadden we ook geen kind. Ik moest hem af en toe even aan de bar hangen, maar verder heb ik hem niet gehoord; hij sliep dwars door de kabouterliedjes heen.

Overigens, lief dat jullie het allemaal knap vinden dat ik er zoveel opuit ga, maar ik ben niet zo'n thuiszitmama. Dan vliegen de muren tegen me op. Dus ik plan altijd wel een activiteit. En ik heb nu ook wel echt een goede balans met Chris en Tirza samen. Draai er mijn hand niet meer voor om, zo'n dagje met twee alleen. Wie weet schuilt er in mij ook een Janets...

Bobbie en Kosmic: dat kunnen jullie straks ook hoor!

Kosmic> inmiddels weer in het land der levenden? Lekker hangen mag best wel eens. Man lekker met Emily op pad gestuurd? Laat je maar goed verwennen.

Janets> sneu voor je dochter zeg! Hopelijk trekt het nog een beetje bij. Het is niet echt erg natuurlijk, een bril, maar toch is het fijner zonder. Zeker met sporten enzo! En wat heeft Watse grote voeten!! Echt jongen.

Hippie> Lekker zeg, samen uit eten. Zouden wij ook eens moeten doen. De QT voor elkaar schiet er zo af en toe wel een beetje bij in hier. Is Tess inmiddels weer wat beter te spreken?

Julia> Fijne vakantie!!! (Als ik nog op tijd ben. Hopelijk is Draakje goed opgeknap en/of heeft ze zich goed gedragen tijdens de reis!)

Over vakantie gesproken: wij gaan begin jullie een weekje (proef)kamperen (in NL) hebben we besloten. Ze hadden/hebben bij Kruidvat van die Deryan slaaptentjes voor baby's in de aanbieding. Hopelijk kunnen Chris en Tirza zo samen in een cabine. En anders moet Chrisje maar aan ons voeteneind slapen. Ben benieuwd! Als het goed gaat misschien later of aansluitend nog wat langer weg.

En hoe zou het met Doggie in Italië zijn?
Hi dames,

ben er ook weer. Hebben het heerlijk gehad!!! Hotel was een landhuis en voelde een beetje als thuis. Hadden een kamer met aparte zit/tv kamer zodat we 's avonds Joy in bed konden leggen, even tv kijken en daarna lekker samen beneden eten. Dat voelde voor het eerst ok omdat de eetkamer vlak onder onze kamer was, helaas net geen bereik met de ontvanger maar als we even 3 stappen naar de trap liepen konden we mooi zien hoe ze lag te slapen. Eten was subliem, sterrenkwaliteit.

Prachtige omgeving, whow wat mooi met al die lochs en stoere bergen, hadden ook prachtig weer. Hoogste berg op geweest (met kabelbaan ;)) stuk hoger gewandeld waar net 3 mannen zich klaar stonden te maken voor parasailen Gaaf gezicht.

Er is daar in de buurt een sea life sancuary, soort pieterburen denk ik. Joy vond de zeehondjes en otters en vissen wel heel interessant. Verder waren we er gewoon te kort.

Kos, jij rustig aan nu he!

RR, wat zalig dat je kindjes zo lekker met flow meegaan. Zal best hoor dat het een beetje vanzelf gaat, maar toch... ik zie het mezelf niet doen haha

Juul, hoe is Eline?? Zijn jullie op vakantie gegaan?

Janeets, ach je dochter.. idd even aankijken lijkt me. Hier een vriendinnetje van Joy dat sinds kort een brilletje heeft. Ze laat het keurig op haar neusje want ze ziet er duidelijk veel beter door. Vriend en ik beiden ogen gelaserd, het zal dus niet heel raar zijn als Joy ook aan een brilletje moet ooit?
Hi dames,

ben er ook weer. Hebben het heerlijk gehad!!! Hotel was een landhuis en voelde een beetje als thuis. Hadden een kamer met aparte zit/tv kamer zodat we 's avonds Joy in bed konden leggen, even tv kijken en daarna lekker samen beneden eten. Dat voelde voor het eerst ok omdat de eetkamer vlak onder onze kamer was, helaas net geen bereik met de ontvanger maar als we even 3 stappen naar de trap liepen konden we mooi zien hoe ze lag te slapen. Eten was subliem, sterrenkwaliteit.

Prachtige omgeving, whow wat mooi met al die lochs en stoere bergen, hadden ook prachtig weer. Hoogste berg op geweest (met kabelbaan ;)) stuk hoger gewandeld waar net 3 mannen zich klaar stonden te maken voor parasailen Gaaf gezicht.

Er is daar in de buurt een sea life sancuary, soort pieterburen denk ik. Joy vond de zeehondjes en otters en vissen wel heel interessant. Verder waren we er gewoon te kort.

Kos, jij rustig aan nu he!

RR, wat zalig dat je kindjes zo lekker met flow meegaan. Zal best hoor dat het een beetje vanzelf gaat, maar toch... ik zie het mezelf niet doen haha

Juul, hoe is Eline?? Zijn jullie op vakantie gegaan?

Janeets, ach je dochter.. idd even aankijken lijkt me. Hier een vriendinnetje van Joy dat sinds kort een brilletje heeft. Ze laat het keurig op haar neusje want ze ziet er duidelijk veel beter door. Vriend en ik beiden ogen gelaserd, het zal dus niet heel raar zijn als Joy ook aan een brilletje moet ooit?
Kos, hoe is het nu met je?? Niet verwonderlijk hoor dat je even uitgeblust bent, na een verjaardag en bruiloft op dezelfde dag en alle andere activiteiten die je nog erbij doet!!!

Rustig aan doen en laat man maar even met em op pad gaan!

RR, hahahaha ik moest zo lachen om je opmerking over dat er misschien wel een janets in je schuilt!! Zo vanzelf gaat het hier niet altijd hoor!! Als ik jouw verhalen zo lees gaat het jou een stuk gemakkelijker af hahaha!!

Leuk even kamperen, gaat vast en zeker goed!

Hippie, heerlijk even zonder kids eten, een stuk rustiger he!!

Ik heb een hele lichte sterkte hoor, ik vind een brilletje ook niet erg voor dochter, w.s. hoeft ze hem alleen maar op met lezen en tv kijken enz, dus met sporten kan die dan af, dat is idd niet erg handig anders.

Elza, klinkt super jukllie weekend, heerlijk even een andere omgeving. Over een tijdje dus weer een weekend daarheen om de rest te bekijken???

Gister de schrik van mijn leven, ik zou de voorraad kast even schoonmaken want we hadden een muis erin gehad, toen pakte ik een pakje cup a soup, zat daar een muis in.........aaaahhhhhh ik schrok me dood natuurlijk, gooide het pakje weg, manlief kijken waar die muis was, nergens natuurlijk. Toen in het pakje weer kijken zat hij er nog in, snel het pakje dicht geknepen maar hij schoot er toch uit, manllief er achter aan jagen en hij heeft de muis een hengst gegeven. Pfff, ben op zich niet bang voor een muisje maar je schrikt gewoon zo vreselijk. Het muisje had het goed naar zijn zin gehad in mijn kast want er waren veel zakjes (soep en kruidenmixen ect..) aangevreten, allemaal weggegooid en nu alles in plastic bakken gedaan, staat wel netjes moet ik zeggen!!

Zaterdagnacht was er 300 meter verderop een zwaar ongeluk gebeurt, ik werd wakker van sirenes, echt niet normaal zoveel, Lag later weer op bed en toen weer een enorm lawaai, de trauma heli kwam eraan, jeee wat een lawaai produceert zo'n ding, net alsof hij op ons dak landde. Ben toch maar even naar buiten gegaan om te kijken waar het nu was, natuurlijk was ik niet de enige. Lag een auto op de kop in de sloot, 1 meisje uit ons dorp gewond, nog 1 gewond en een jongen uit de stad is later overleden, w.s. verdronken want hij zat bekneld in de auto en kon er niet uitkomen, heb er slecht van geslapen, dacht de hele tijd aan die ouders die elk moment uit bed zouden worden gelicht, pffff moet je toch niet aan denken, dan is het toch lekker dat de kids nog klein zijn en nog niet op stap gaan ect..!
oh Janets wat afschuwelijk!! het zal je kind idd maar zijn.. verdronken bah. Kan me voorstellen dat je er slecht van geslapen hebt zeg, wat een drama.... daar is vast de hele omgeving flink van in war.

Die muis, tja! hahaha... ik vind hier geen levende hoor, dankzij de kat neem ik aan. Ach, ruimt je kastje weer lekker op ;)

hebben voor Joy wat nieuwe meubels beneden. Een speelgoed opberg kist met een kussen bovenop. Goed ding want ze vind het leuk om daar ook weer in op te ruimen. Een boekenrek, hout met stoffen lussen waar de boekjes in gaan. Ook dit werkt als een trein. En vandaag ook een kastje met manden er in. Dus al met al is het een stuk netter hier ;) Hebben direct wat speelgoed naar zolder gebracht, men wat heeft ze veel!

stil hier trouwens!
Oh ja Hip... ik had idd een paar jurken in maat 10 besteld maar die waren allemaal veel te wijd op de heup. Moet wel zeggen dat soms bij mijn borsten een 10 nodig is. Denk dat jij een tikkie slanker bent. Heb trouwens deze ook maar besteld, wel in een 8 (kleur is net als die van Kos' linkje!)http://www.houseoffraser.co.uk/Minuet+P ... lt,pd.html
Heb ik eindelijk verlof, ben ik al om 6 uur wakker Nou ja, Sofie gaat lekker naar het kdv vandaag dus kan overdag gaan slapen wanneer ik wil, da's wel fijn.

Elza, klinkt goed jullie weekendje weg ! Prachtige omgeving zo te lezen !

En Hip ook al zo'n lekker weekend ! Beetje jammer van het weer gisteren he !

RR, heerlijk even een weekje weg. Ik heb de tentjes van Deryan zien staan ja, echt goedkoop hoor ! Ik heb zowel de kleine als de grote versie. Moet zeggen dat we het kleine tentje veel hebben gebruikt toen ze nog baby was, de grote eigenlijk niet meer. Neem meestal het campingbedje mee.

En ehh wat is SWL ?

Nog even spanned dus Janets of dochter aan een brilletje moet.

Aan de ene kant niet heel praktisch maar wel fijn dat ze dan alles weer helemaal scherp kan zien. IK heb zelf -7,5 aan beide ogen, hoop niet dat Sofie mijn genen heeft op dit punt

Wij hadden zondag familiedag ergens in de buurt van Sprookjesland bij neef en nicht die paarden en schapen hebben. Was supergezellig, Sofie had d'r tijd van d'r leven en heeft ook nog ruim 3uur in het campingbedje geslapen daar !
Ow ja Kos, je bent echt veel te druk, rustig aan hoor ! Tis moeilijk om zo nu en dan je rust te pakken, maar het is wel belangrijk (zeg ik uit eigen ervaring !).

Morgen krijg ik een zwangerschapsmassage van de juf van de yoga, nu al zin in !
Goedemorgen! Daar ben ik weer!!

Alles goed met iedereen? Is er iemand die even korte update van de afgelopen 2 weken kan geven? Kan natuurlijk niet alle pagina's die jullie volgeschreven hebben, gaan lezen.......

We hebben het heerlijk gehad, het huisje was net zo mooi als op de foto's. Alles eromheen was ook zo prachtig, het zwembad erg mooi. Weer was af en toe een beetje jammer. Best veel regen gehad, maar ook gelukkig mooie dagen. We hebben vooral van elkaar genoten. Lekker gegeten, wijn gedronken. Alleen de terugweg was jammer, we hadden een hotel geboekt maar dat gingen we niet redden, veel oponthoud in Zwitserland, oa bij de Gothardtunnel. Dus dat hotel moesten we voor 18.00 annuleren anders moesten we betalen. Wij Freiburg in om een hotel te zoeken maar door het pinksterweekend zat alles vol. Een receptioniste heeft voor ons nog op internet gekeken en gebeld maar niets. Toen hebben we maar besloten om door te rijden. Soort bedje voor Tim gemaakt, met zijn kussen en zijn dekbed, man ernaast en ik rijden. na 3 uur andersom. Waren om 01.15 thuis, waren om 6.15 vertrokken in Italie en hadden 1450 km gereden. Dit heeft dus niet mijn voorkeur, was doodmoe. Volgend jaar met de autotrein of vliegen.

Tim heeft het super gedaan. Hij had een vriendinnetje van 2,5. Zo leuk als die 2 waren! Verder besloot hij op de heenreis ineens dat hij het kleine wc-tje op de rastatte erg leuk vond, ging zitten en plaste. Daarna wilde hij overal plassen en plaste dan ook echt! (ik liep dus overal met van die glorixdoekjes omdat ik die brillen zo vies vind.)Heeft zelfs gepoept op de wc op de terugweg. Nu plast hij zo'n 2 a 3 keer per dag op de wc, maar poept nog in zijn luier. Zit er een beetje mee of ik nu de dunne up en go moet aanhouden omdat hij soms ook nog een beetje plast of zoals een vriendin zei, nu meteen onderbroeken aan en dan maar alle ongelukjes incalculeren. Maar morgen ben ik weer 5 dagen aan het werk, dus dat is lastig.

Bobbie, alweer met verlof??? Lekker zeg. dat is snel gegaan.

Kos, alles goed met je? Neem je niet veel te veel hooi op je vork?

RR, handig die derryan tentjes!

Janets, nog even afwachten dus met een brilletje? Vrienden van ons heeft het kindje ook een bril met net 4 jaar gekregen voor op school. Gaat prima gelukkig. Ik was 6 toen ik mijn bril kreeg, raakte hem nogal vaak kwijt tot groot ongenoegen van mijn ouders. Maar dan zou je dochter 'm alleen op school op moeten? Dat zou fijn zijn.
Update: hij wilde zelf perse een onderbroek aan, van Cars. (geen luier mama!!!) Wilde op de wc poepen, maar er kwam alleen een windje. Dus nu komt de periode dat de luiertas vol komt met reservere ondergoed en broeken. hahaha weer eens wat anders.
Waar is iedereen?
ik ben hier doggie!!! Leuk dat je er weer bent!! Fijn dat de vakantie zo goed is bevallen en jee wow hee tim al helemaal bezig met zindelijk!! Knap hoor. Ja als hij het zelf aangeeft is het helemaal goed toch? succes er mee!!

Elza, dat roze jurkje is ook heel leuk! ENne, ik denk niet echt dat ik slanker ben dan jij hoor, maar ik heb wel een b-cup dus dat scheelt dan al weer he En lekker nieuwe meubeltjes voor het speelgoed. Opgeruimd staat netjes!

bobbie, eerste dag verlof yeah!! heb je vanmiddag nog even een dutje kunnen doen? Ook een lekker weekend dus. Fijn dat sofie nog lekker in het campingbedje heeft kunnen slapen!

btw je hebt het geld toch wel binnen gehad he? Ik had het toen meteen overgemaakt maar ik heb niks van je gehoord. Ging er eigenlijk vanuit dat het wel goed zat. Tess heeft in ieder geval heel veel plezier van de schoentjes, ze heeft ze bijna elke dag aan!

janets, afschuwelijk zo'n ongeluk brrr daar wil je toch niet aan denken! En muizen, bah!! zeker schrikken als er opeens zo'n beest uit springt!

Ik moet gauw weer door naar ballet met de kids maar even een teken van leven in ieder geval.
Doggie, klinkt super jullie vakantie!! Ik had het idee dat jullie nog een week weg zouden blijven maar nee dus, de tijd vliegt!

Wat goed van Tim!!!! Echt snel en jong hoor, hou er rekening mee dat er over een maand of 2 even een terugval kan komen (dan is het nieuwe eraf), maar dan gewoon doorzetten en de ongelukjes voor lief nemen, meestal is het met een paar dagen weer normaal. Heb dit 2 keer mee gemaakt met de kids.

Ben wel jaloers hoor, wil ook best graag van de luiers af, hou er rekening mee dat we nog een jaar in de luiers zitten.

wat een reis Doggie, wel jammer dat het hotel niet meer te rijden was en de rest vol was.

Wij hebben als grens 1500 km, dit doen we nog in 1 ruk en daarboven overnachten we de heenreis, terugreis niet hoor. Komende zomer gaan we naar Hongarije, het eerste huis ligt op 1600 km, dus dan hebben we een tussenstop.

Het is idd rustig hier.

Bobbie, heerlijk verlof!! Lekker genieten zo'n dag als vandaag, lekker rusitg ook.

Hoevaak gaat Sofie nu naar het kdv? gewoon dezelfde dagen?? Is wel fijn natuurlijk, zij blijft in haar ritme en jij kan lekker rust nemen en leuke dingen doen!
Ik ben er ook maar lees alleen mee....het is hier redelijk onrustig en niet zo gezellig op mijn werk met al het gedoe, dus ik heb de rust niet om hier te schrijven...!

Dog, leuk dat je er weer bent.

en

Bobbie, geniet van je verlof.

Morgen meer....
Sanne, veel sterkte op je werk!! Het is gewoon balen en uitzingen totdat er leukere tijden komen.

Hier zijn de kids vandaag en morgen nog vrij, wel gezellig. Morgenochtend komen de buurkindjes (anderhalf, 6 en 8 jaar) spelen, druk maar wel leuk!!

Ga nu de kids ophalen, zijn allemaal bij mijn ouders.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven