Bezorgt IKEA echt vandaag?

13-06-2011 17:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een vraagje. Zaterdag hebben wij wat spullen gekocht bij de blauwgele Zweedse vriend en dat wilden wij laten bezorgen. Volgens de bezorgmevrouw komt het vandaag tussen 16 en 19 uur. Wij vroegen twee keer: "Weet je het zeker? Tweede Pinksterdag?" "Ja, hoor." Zei zij.

Okay, het staat ook op de bon, dus prima. Nu gaan we het toch een beetje wantrouwen, want de bezorgservice site zegt dat ons nummer en adres onbekend is. Ook wordt de telefoon bij zowel IKEA als de bezorgdienst niet opgenomen (je krijgt een bandje dat ze er niet zijn of het nummer bestaat helemaal niet).

Nu dus mijn vraag, wie o wie weet of ze inderdaad vandaag bezorgen? Of hebben we het goed en komt onze nieuwe fijne bank niet vandaag?

En natuurlijk een poll, omdat jullie daar zo van houden

Komt de nieuwe bank vandaag?

Totaal aantal stemmen: 24

ja natuurlijk! 24-uurs economie! (25%)
Nee natuurlijk niet, het is tweede pinksterdag! (75%)
het lijkt me niet maar ja als ze vol blijven houden van wel dan begin je idd. te twijfelen. Ben wel benieuwd of er straks bij je aangebeld wordt met je levering
Ik ben bang dat ze niet komen. Ik ben benieuwd!!
Over anderhalf uur weet je het zeker
jaa ik ook! Ik ben ook wel relaxt verder (het regent, dus verder toch niks te doen) maar mijn moeder vindt het maar niks allemaal.

Ik laat het jullie sowieso weten natuurlijk!
Ik kan het mij niet voorstellen dat ze vandaag bezorgen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
het is niet waar! As we speak staat er een geelblauwe bus voor de deur! Het is een wonder! topic mag meteen dicht! hahaha
Wat leuk voor jou!

En wel erg goede service!
hoera ik heb goed gegokt met de poll!

Veel plezier met je nieuwe bank.
Leuk? Leuk?! Nu begint het pas! Volgens mij is hier ooit de ellende van de IKEAbank besproken toch? Nou goed.. we gaan beginnen...
Leuk Ikea topic toen, alleen niet zo leuk voor Djoels, maar wat was het grappig, vooral die foto van hoe de bank eruit moest zien en hoe het was geworden. Maar ik kan mij voorstellen dat het minder leuk is als het je overkomt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Leuk welke bank heb je gekocht? De mijne heb ik ooit op een zondag gekocht en werd ook diezelfde avond bezorgd.
Wat een service!!

Succes ermee.
Nog meer lampjes in huis ?
haha de kivik is het! Niet voor mij, maar voor mijn ouders (meer voor mijn moeder eigenlijk)! Het gaat al goed.. (nog wel.. straks de hoes..., licor 43 staat gereed)

Wel goeie service idd :D
Ikea was gewoon open vandaag, dus waarom zouden ze niet ook bezorgen?
jaa dat zag ik ook, maar goed, bezorgservice is een ander bedrijf geloof ik. Nouja, hier staat een halve bank en overal dozen (wat de kat fantastisch vindt)

Hij gaat voorspoedig!
Altijd leuk he, nieuwe dingen van Ikea . Ik heb vandaag een paar leuke kussens gescoord. En kon natuurlijk het pand weer niet verlaten zonder een vracht nieuwe kaarsen.
hehe herkenbaar! Ben dol op ikea :-)

De bank is af! Dat ging snel.

Morgen de kasten (jaja) in elkaar zetten..
Ik mocht gisteren 5 stellingkasten voor in de schuur in elkaar zetten.

Vind het eigenlijk wel leuk zo zelf in elkaar zetten van alle spullen.
haha noa ik ook eigenlijk, laatst allemaal lades en deurtjes voor mijn expeditkast in elkaar gezet, helemaal leuk vond ik het :D (zit je dan, supertrots in je eentje haha)
Goed om te horen dat de bank gemakkelijk in elkaar te zetten is; ik heb mijn oog ook op deze bank laten vallen Zit hij net zo lekker als in de winkel?

In welke kleur heb je hem gekocht? En heb je hem moeten bestellen of was hij op voorraad? Ben namelijk benieuwd hoe lang het zou duren indien je hem moet bestellen.

Het enige probleem is dat ik de grijsbruine kleur zo mooi vind maar die is al tijden niet leverbaar...
En zit ie? Of.. Staat ie?
quote:lampjelampje schreef op 13 juni 2011 @ 18:55:

haha noa ik ook eigenlijk, laatst allemaal lades en deurtjes voor mijn expeditkast in elkaar gezet, helemaal leuk vond ik het :D (zit je dan, supertrots in je eentje haha)

Heel herkenbaar :d.

Ik beland dan ook steeds in een 'ikke zelluf doen'-moment, dan wil mn vader helpen maar dat mag dan helemaal niet van mij.

Heb paar jaar terug ook een tafel met schuifbladen in elkaar gezet helemaal zelf, zo blij dat het gelukt was zonder de hulp van anderen.
Ik wil ook die bank! En heel veel hoezen.

Misschien ga ik hem in de vakantie kopen.
“Don’t look back – you’re not going that way.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven