Bezorgt IKEA echt vandaag?

13-06-2011 17:23 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Een vraagje. Zaterdag hebben wij wat spullen gekocht bij de blauwgele Zweedse vriend en dat wilden wij laten bezorgen. Volgens de bezorgmevrouw komt het vandaag tussen 16 en 19 uur. Wij vroegen twee keer: "Weet je het zeker? Tweede Pinksterdag?" "Ja, hoor." Zei zij.

Okay, het staat ook op de bon, dus prima. Nu gaan we het toch een beetje wantrouwen, want de bezorgservice site zegt dat ons nummer en adres onbekend is. Ook wordt de telefoon bij zowel IKEA als de bezorgdienst niet opgenomen (je krijgt een bandje dat ze er niet zijn of het nummer bestaat helemaal niet).

Nu dus mijn vraag, wie o wie weet of ze inderdaad vandaag bezorgen? Of hebben we het goed en komt onze nieuwe fijne bank niet vandaag?

En natuurlijk een poll, omdat jullie daar zo van houden

Komt de nieuwe bank vandaag?

Totaal aantal stemmen: 24

ja natuurlijk! 24-uurs economie! (25%)
Nee natuurlijk niet, het is tweede pinksterdag! (75%)
hahaha nou is mijn vader echt ontzettend ontechnisch, dus van hem heb ik niets te vrezen! Knap hoor!

@SB1980 hij zit lekker! Het is de witte 3 zits en hij was gewoon op voorraad (Amsterdam) !
quote:lampjelampje schreef op 13 juni 2011 @ 19:26:

hahaha nou is mijn vader echt ontzettend ontechnisch, dus van hem heb ik niets te vrezen! Knap hoor!

@SB1980 hij zit lekker! Het is de witte 3 zits en hij was gewoon op voorraad (Amsterdam) !Zie ik in de online handleiding nou goed dat je éérst de hoes er omheen moet doen en dán pas de bank in elkaar zet?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Oeh gewaagd, wit! Dat durf ik niet aan hoor, ik knoei te vaak. Maar wel erg mooi!

Ik overweeg nu de donkerbruine maar ja...die grijsbruine vind ik veel mooier.
ja klopt!
quote:lampjelampje schreef op 13 juni 2011 @ 19:34:

ja klopt!

Shit, dat is best onhandig, ik wilde graag wit.

Helaas komen mijn poezen regelmatig vanuit de regen, met natte aarde pootjes, naar binnen, zo op de bank.

Zelf ben ik ook een knoeipot, de ektorphoezen gaan wat makkelijker.

Helaas heeft die bank een te ondiepe zit, en ik heb em pas 1.5 jaar.
hebben wij ook, beestjes, maar er hangt nu een kleed over de zij-en achterkant (zelfde kleur) en de katten en hond keuren de bank geen blik waardig..

Je kan de kussenhoezen wel los wassen trouwens hoor, en hij is heel makkelijk (blijkt) in en uit elkaar te halen
quote:lampjelampje schreef op 13 juni 2011 @ 19:51:

hebben wij ook, beestjes, maar er hangt nu een kleed over de zij-en achterkant (zelfde kleur) en de katten en hond keuren de bank geen blik waardig..

Je kan de kussenhoezen wel los wassen trouwens hoor, en hij is heel makkelijk (blijkt) in en uit elkaar te halen Ik ga er serieus over nadenken want in het slechtste geval was ik de hoezen van de bank 2x per maand.
naar aanleiding van dit topic heb ik het hele topic van Djoels met die Ikea-bank weer doorgelezen.. Tranen over de wangen van het lachen!

Leuk dat de bank inderdaad bezorgd is vandaag en fijn dat hij ook leuk is en lekker zit! Veel plezier ervan.
"Please God, if you can't make me thin, make my friends fat!"
Ah ja echt zo vaak? Nee dan moet je het niet doen inderdaad, elke keer die bank op zijn kop..

Ja dat topic is zo grappig! Heb het ook ooit eens helemaal gelezen :-) Op dit moment ligt mijn moeder op de nieuwe bank te slapen, dus ik denk dat 't een blijvertje is!
Ikea leverde vandaag helaas niet.

Ik hoop niet dat je vandaag in een vestiging bent geweest, maar het was er stervesdruk overal !!

Morgen krijg jij je pakketjes gewoon hoor !!

Succes ermee !!
de wereld is hard, maar de voorkant van een trein ook !!!
hahahaha grapjas
quote:emily1987 schreef op 13 juni 2011 @ 20:20:

Ikea leverde vandaag helaas niet.

Ik hoop niet dat je vandaag in een vestiging bent geweest, maar het was er stervesdruk overal !!

Morgen krijg jij je pakketjes gewoon hoor !!

Succes ermee !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven