Ellende met de wasmachine
maandag 13 juni 2011 om 20:44
quote:zusenzoo schreef op 13 juni 2011 @ 20:31:
Even onderaan de filter schoonmaken, als die verstopt zit dan geeft ie ook geen water.
En dan aan het kraantje zit ook een klein filtertje tussen de slang en de kraan, die ook even spoelen en de slang na gaan op knikken ed.
Het filter...
Dat zou heel goed kunnen want eigenlijk kijk ik daar te weinig naar om. Wel apart dat de machine dan geen water toelaat, maar goed, ik heb de ballen verstand van mijn eigen machines
Waar aan het kraantje, moet ik daar iets van los schroeven?
Ik zal na het uitlaten van de hond meteen alles checken, thnx!
Even onderaan de filter schoonmaken, als die verstopt zit dan geeft ie ook geen water.
En dan aan het kraantje zit ook een klein filtertje tussen de slang en de kraan, die ook even spoelen en de slang na gaan op knikken ed.
Het filter...
Dat zou heel goed kunnen want eigenlijk kijk ik daar te weinig naar om. Wel apart dat de machine dan geen water toelaat, maar goed, ik heb de ballen verstand van mijn eigen machines
Waar aan het kraantje, moet ik daar iets van los schroeven?
Ik zal na het uitlaten van de hond meteen alles checken, thnx!
maandag 13 juni 2011 om 20:54
De kraan kan ook helemaal verkalkt zijn. Dan moet er een nieuwe kraan op worden gezet en kun je weer verder! Tip: om verkalking tegen te gaan, kraan helemaal open draaien, en daarna één slag terug. Daardoor krijgt kalk bijna geen kans meer om aan te zetten.
(moest zelf paar maanden geleden aan een nieuwe kraan).
(moest zelf paar maanden geleden aan een nieuwe kraan).
maandag 13 juni 2011 om 20:58
maandag 13 juni 2011 om 21:17
bij mij geeft ie ook geen water als het filter verstopt is.. ZIt bij mijn machine (AEG) rechtsonder (heeeelemaal onder) en is een soort klepje met daarachter een mini slangetje.. even bakje eronder, en dan het dingetje eruit draaien.. dan zit er meestal iets in.. kan ook zomaar sok zijn (had ik laatst).. even goed schoonmaken erin draaien en meestal doe ie het meestal weer..