zussen grrr

13-06-2011 14:38 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry dat ik de OP (en wat meer) heb weggehaald. Niet echt netjes, daarvoor mijn excuses.Het is overigens geen gewoonte van mij, dit is voor het eerst dat ik iets weghaal. Ivm herkenbaarheid toch achteraf niet zo handig om mijn frustraties hier gisteren zo snel neer te zetten.
Dank je yellow, ben toch nog steeds heel blij dat we verkering hebben hoor .

Volgens mij had ik vandaag gewoon een emodagje en dit schoot me even in het verkeerde keelgat .

Jeetje: echt zo'n topic van: hoe kun je je eigen middag verpesten (en dat van je zus )
quote:lila01 schreef op 13 juni 2011 @ 15:24:

[...]

Zij heeft meer moeite over de wolligheid van het tijdstip van afhalen, dat ik daar niet concreet over ben en de opties openhou voor als het ons uitkomt.Mooi dat het opgelost is (voor nu). Snap als je niet goed in je vel zit dat alles al snel te veel is, maar ik kan mij best voorstellen dat het bovenstaande helemaal bij haar in het verkeerde keelgat is geschoten. Je zegt dat ze beide werken en kinderen hebben. Vrije tijd is dus schaars en ze kunnen niet heel flexibel zijn door de weeks. Ik snap dat ze er dan een keer klaar mee is dat jij opties open wil houden wanneer het jou uitkomt en daarmee aan haar voorbij gaat. Misschien handig om een volgende keer rekening mee te houden?
quote:Miek_ schreef op 13 juni 2011 @ 17:17:

[...]

Mooi dat het opgelost is (voor nu). Snap als je niet goed in je vel zit dat alles al snel te veel is, maar ik kan mij best voorstellen dat het bovenstaande helemaal bij haar in het verkeerde keelgat is geschoten. Je zegt dat ze beide werken en kinderen hebben. Vrije tijd is dus schaars en ze kunnen niet heel flexibel zijn door de weeks. Ik snap dat ze er dan een keer klaar mee is dat jij opties open wil houden wanneer het jou uitkomt en daarmee aan haar voorbij gaat. Misschien handig om een volgende keer rekening mee te houden?Heb je helemaal gelijk in hoor Miek, daar hebben we het ook over gehad.
Is het gebruikelijk dat als iets is opgelost je de openingspost vervangt door "edit".

[...].
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2011 21:23
Reden: schelden/provoceren
% gewijzigd
[...]

Doe eens even normaal zeg , gaat toch niet iemand uitschelden voor hoer?! Last time I checked was dat iemand die 1. met meerdere mannen ging en 2. voor geld. Jij voldoet iig aan 1 van die eisen.
En ik ga je staffen, gewoon omdat het kan. Sue me

Overigens ben ik ook niet voor de OP meltdown, maar Lila heeft wat mij betreft net iets meer krediet opgebouwd dan jij, zwagerlover.
[quote]babsbed schreef op 14 juni 2011 @ 00:38:

[...]Wow babsded laat haar ware aard weer eens zien!!! :puke:

Zie loepje onder babsded en we weten genoeg...

Wie is hier de hoer, namelijk wie het zelf zegt babsbed
quote:babsbed schreef op 14 juni 2011 @ 00:38:

[...].

Wat kom je hier eigenlijk doen babsbed?

Reageer in het vervolg pas wanneer je iets nuttigs toe te voegen hebt, en niet om je eigen frustraties af te reageren op iemand die je niet eens kent en een serieus topic opent over haar probleem.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2011 21:29
Reden: provoceren
% gewijzigd
Nee niet huilie zeggen, ik ben van de Huilie Rescue Squad, maar ik heb geen zin om Babsed te redden
Ik ook hoor, normaliter. Maar babsbed is kanloos, heeft al haar kansen verspilt, zelfs een psychiater kan haar niet meer redden.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2011 21:30
% gewijzigd
Ja ik voel me heel stout, en opgewonden tegelijkertijd... Beetje zoals babsed en haar zwager
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 01:34:

Ja ik voel me heel stout, en opgewonden tegelijkertijd... Beetje zoals babsed en haar zwager oeeee spannend hoor, stoute meid
Sorry, even offtopic....

@Yellowlove

Weet je wat mij opvalt, dat je vaak ´s nachts ("laat") nog wakker bent en op het forum zit. Nu maakt dat natuurlijk niet uit, want ik vind je posts hartstikke leuk. Maar het viel mij even op

(overigens, wat zegt dit over mij )
Enne, wanneer kom je weer langs op het vrekkentopic?? Of vrekken we tegenwoordig niet meer??
Ik was er gisteren nog

Met mijn John Frieda tip!!

en idd, ik hang hier veel te vaak 's nachts rond

Maar jij dus ook hahahahhahahaha
Oh ja,nu je het zegt Even vergeten.Ik heb mijn eigen haarproducten en heb niks met John Frieda,vandaar dat het niet in mijn systeem zit.

I Nachtbraken
Je hebt niets met John Frieda

John weet echt wat je nodig hebt!!! Heus, hij heeft er verstand van haha

Ik ga slapen, nu echt!
Ehh,ik heb apart haar.....Volgens mij heeft JF alleen producten voor blondjes,brunettes en pluishaar toch? (heb ik namelijk niet) Anyway,ik gebruik alleen kappersproducten...... Niet echt vrekwaardig Wel via internet besteld,want is goedkoper,dat wel weer.

Ik ga ook nu echt. Slaap lekker en droom fijn!
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 01:12:

[...]

Doe eens even normaal zeg , gaat toch niet iemand uitschelden voor hoer?! Last time I checked was dat iemand die 1. met meerdere mannen ging en 2. voor geld. Jij voldoet iig aan 1 van die eisen.Nee, geen hoer maar AANDACHTSHOER. Dat is heel wat anders dan iemand die het voor geld en met meerdere mannen doet. Volgende keer even goed checken schat.
Voor degenen die het interesseert: ik heb nog nooit een topic gewist, maar ik had er nu een goede reden voor. Ik vond het te herkenbaar voor degene om wie het ging: mijn zus. En ik heb geen zin in weer een ruzie .
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 01:34:

Ja ik voel me heel stout, en opgewonden tegelijkertijd... Beetje zoals babsed en haar zwager
quote:babsbed schreef op 14 juni 2011 @ 09:15:

[...]

[...].[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2011 21:35
% gewijzigd
Lila laat het hangen, [...]Wel een les voor de volgende keer over OP;s denk ik, want idd het is nogal irritant voor mensen als ze advies geven en de OP is opeens weg. Maar van jou kan ik het gewoon hebben (oh wat errug ik ben bevooroordeeld omdat wij samen ponykamphomies zijn.)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-06-2011 21:37
Reden: provoceren
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven