Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
VC verbitterd?????

Even wat anders,VC als wij nou een keer gaan afspreken he, noemen we het dan een date of noemen we het een kopje koffie drinken?

Dat wil ik weten omdat dat blijkbaar 2 hele verschillende aangelegenheden zijn en ik moet wel weten hoe ik het in mijn BB moet plaatsen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 12:44:

Yellowlove, jij hebt de helft nuet gelzen van wat ik schreef: niks kostte wat het kost, hij wil het ook en ik heb ook al 100x gezegd dat ik niet ga wrikken die relatie

Jij hebt gevraagd of hij "alsjeblieft" iets mee wil gaan drinken, en hij heeft "ingestemd", lees ik in de OP. Dus niks "hij wil het ook", jij hebt hem overgehaald.

Verder; iemand "in de ogen willen kijken" en ervan willen overtuigen dat hij niet bij haar hoort te zijn maar bij jou, en hier een smekend topic openen (zie titel, "help") valt in jouw ogen niet onder "wrikken"?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 12:44:

Yellowlove, jij hebt de helft nuet gelzen van wat ik schreef: niks kostte wat het kost, hij wil het ook en ik heb ook al 100x gezegd dat ik niet ga wrikken die relatie

Ik heb alles gelezen hoor.

En ik snap wel dat jij vindt dat jij niet gaat wrikken in die relatie maar je gaat erheen om te kijken of de klik der klikken er nog is, en de verliefdheid wellicht toch beantwoord kan worden. Dat is mijn definitie van wrikken
quote:Summerdance schreef op 14 juni 2011 @ 12:49:

VC verbitterd?????

Hee Sum, pak een stoel, en een joint, en een handboek "Manipulatie voor dummies", anders begrijp je het hier niet
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 12:34:

VC, niet zo hard en veroordelend! En oneerlijk.

´t Is de beperking in je perceptie die je ook nog projecteert, en op denigrerend manipulerende wijze.

Volgens mij bén je niet beperkt in je denken, en ben je niet zo erg.

Waarom je zo inzet, weet ik alleen niet.

Ja, misschien is dat net zoals ik vind dat wat hij doet nog niks zegt, bij jou gewoon ´t vinden van de goede insteek bij Maris.

Dat gebeurt soms, als je bijna routimematig inzet.

Nerd,

Vertel eens iets meer over jezelf? Ik heb namelijk beelden.

Ik weet nu alleen dat je 'liefde bént', en het woord 'het' niet durft te schrijven.

En echt, ik ben niet hard, veroordelend en oneerlijk, en iets met perceptie, projecteren, denigreren en manipuleren, maar ik kan zoooo NIKS met jouw postings...

Ik gok dat je cursussen doet met zweethutten, rebirting en tantra?
quote:Very.Cherry schreef op 14 juni 2011 @ 12:52:

[...]

Hee Sum, pak een stoel, en een joint, en een handboek "Manipulatie voor dummies", anders begrijp je het hier niet Prima besteding van de dinsdagmiddag!
Volgens mij heeft Nerd mij geblokkeerd.

Sja, zo kan ik ook relaxxxxxxt forummen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bia
@ vc, als je alles had gelezen had je geweten dat ik een aantal dingen heb bijgesteld...

Dus alsjeblieft zeggen is iemand overhalen?? mag ik alsjeblieft die baan, ja tuurlijk mevrouw, wil je aub trouwen, ja als je aub zegt wel hoor,

Ben jij nou echt zo dom of doe je alsof??

En sorry maar wikken in een relatie kan niet hoor, als de andere partij niks van je wil houd het op lijkt mij
.
Jammer dat Nerd me niet kan lezen; ik heb een prachtige spirituele spreuk gevonden .

quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 12:58:

@ vc, als je alles had gelezen had je geweten dat ik een aantal dingen heb bijgesteld...

Je hebt je keutel snel willen intrekken, ja, omdat je OP aanleiding gaf tot kritische vragen.

En sorry maar wikken in een relatie kan niet hoor, als de andere partij niks van je wil houd het op lijkt mij.

Hij hééft toch al gekozen, en duidelijkheid gegeven?
.
VC, vraag eens aan Nerd of ik onder zijn ignore-button sta.
@ Marisje 18985435782657 -->

Ik vroeg me ineens af, he, wat je gaat doen als Hij tijdens je date kritische vragen gaat stellen, over waarom jullie daar nou eigenlijk achter de koffie zitten, en wat je ervan verwacht, en waarin hij niet duidelijk is geweest. Ga je dan ook om je heen slaan, en hem beledigen?

En wat doe je, als hij opstaat en zegt geen boodschap meer aan je te hebben? Zien we je dan bij Peter R de Vries, daarna?
.
Hier, smeermiddel voor die robots van je, Nerd.

.
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 12:34:

VC, niet zo hard en veroordelend! En oneerlijk.Okee okee, ik geef toe, ik ben oneerlijk. Ik zie er namelijk helemaal niet uit als Bridget Jones. En ik rook niet
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 juni 2011 @ 13:05:

VC, vraag eens aan Nerd of ik onder zijn ignore-button sta.

Wilde net hetzelfde typen...

En kan iemand dan meteen doorgeven dat het woord 'het' gewoon gebruikt mag worden?

(ik word gek van al die 't's)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 juni 2011 @ 13:07:

Hier, smeermiddel voor die robots van je, Nerd.

[afbeelding]
quote:Very.Cherry schreef op 14 juni 2011 @ 13:08:

[...]

Okee okee, ik geef toe, ik ben oneerlijk. Ik zie er namelijk helemaal niet uit als Bridget Jones. En ik rook niet

Rook jij niet????

Dan wil ik ook niet met je daten hoor....we koffie drinken, dat dan weer wel
.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 juni 2011 @ 13:05:

VC, vraag eens aan Nerd of ik onder zijn ignore-button sta.Nerd, Bia wil weten of je bij haar een keer een nieuwe harddisk wil komen implanteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven