Latex kleding
dinsdag 14 juni 2011 om 16:10
dinsdag 14 juni 2011 om 16:13
dinsdag 14 juni 2011 om 16:20
dinsdag 14 juni 2011 om 16:39
http://www.partytrendz.nl/index.php/cPath/100
40 euro, weet je alles........
40 euro, weet je alles........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 14 juni 2011 om 16:49
quote:femminile schreef op 14 juni 2011 @ 16:47:
Tja Rooss, daar ga je niet mee in de trein zitten he?
Er worden weet-ik-veel hoeveel topics geopend met de vraag wat iemand aan moet naar die-en-die bruiloft of wat voor speciale dag dan ook. Maar geld uitgeven aan iets voor op de slaapkamer, dat is kennelijk een dikke No No. Ik snap dat nooit zo goed.
Nou, en; dan kan je er niet mee in de trein zitten, lekker belangrijk.
Tja Rooss, daar ga je niet mee in de trein zitten he?
Er worden weet-ik-veel hoeveel topics geopend met de vraag wat iemand aan moet naar die-en-die bruiloft of wat voor speciale dag dan ook. Maar geld uitgeven aan iets voor op de slaapkamer, dat is kennelijk een dikke No No. Ik snap dat nooit zo goed.
Nou, en; dan kan je er niet mee in de trein zitten, lekker belangrijk.
dinsdag 14 juni 2011 om 16:54
quote:femminile schreef op 14 juni 2011 @ 16:53:
BGB, ik bedoelde dit niet op die manier, zoals jij het leest!!
Ik vind het overigens prachtig, en wil daar best nog graag een keer geld aan uitgeven!
Of t nu voor de slaapkamer of voor een Erotisch Feestje is!!Oh, sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen.
BGB, ik bedoelde dit niet op die manier, zoals jij het leest!!
Ik vind het overigens prachtig, en wil daar best nog graag een keer geld aan uitgeven!
Of t nu voor de slaapkamer of voor een Erotisch Feestje is!!Oh, sorry, dan heb ik je verkeerd begrepen.
dinsdag 14 juni 2011 om 16:57
quote:Rooss4 schreef op 14 juni 2011 @ 16:55:
BGB, vind ik niks voor jou, zo`n reactie. Het gaat niet om geld uitgeven, het gaat om een soort inside dingetje.. Fem weet dat ik altijd 1,5 uur in de trein zit voor ik bij mijn vriendje ben.. en zeg zelf, hier gá je toch niet mee in de trein zitten????
Insidedingetjes,......die weet ik dus niet.
Ik plak toch juist - vind ik zelf - ook een paar dráágbare dingen. Mits je dapper genoeg bent. Dat je opvalt, dat je zowel afkeurende blikken als bewonderende blikken zal oogsten, dat zal gerust.
Maar het ene latexpakkie is het andere niet.
BGB, vind ik niks voor jou, zo`n reactie. Het gaat niet om geld uitgeven, het gaat om een soort inside dingetje.. Fem weet dat ik altijd 1,5 uur in de trein zit voor ik bij mijn vriendje ben.. en zeg zelf, hier gá je toch niet mee in de trein zitten????
Insidedingetjes,......die weet ik dus niet.
Ik plak toch juist - vind ik zelf - ook een paar dráágbare dingen. Mits je dapper genoeg bent. Dat je opvalt, dat je zowel afkeurende blikken als bewonderende blikken zal oogsten, dat zal gerust.
Maar het ene latexpakkie is het andere niet.