Single parents, going strong forever!! deel 21
dinsdag 7 juni 2011 om 22:07
He gelukkig Dolphine, kheb er ook kramp van LOL.
Fijn, dat het zulk goed weer was. Wel balen van je telefoon, ik ben benieuwd of dat nog helpt, die bak rijst. O lekker, morgen je vrije dag én ook nog hands free, jaaa, erg vervelend, haha.
Ik heb het ook goed geregeld op kantoor, morgen tot 17.00 en donderdag als compensatie vrij. Hoera! Lekker hoor. Vrijdag nog even 6 uurtjes (en dan zit ik alleen) en dan lekker weekend en als het goed is lekker swingen zaterdagavond.
(hmm, merk dat ik wel erg vaak het woordje lekker heb gebruikt..sorry!)
woensdag 8 juni 2011 om 21:30
Vanmorgen wezen sporten, ondanks de avondvierdaagse, maar na het sporten dus pijn in de rug. Ondanks dat toch gewandeld vanavond. Dat ging wel, maar nu ik weer thuis ben speelt het toch weer op. Als het vrijdag niet over is toch maar even aangeven bij het sporten.
3e avond van de avondvierdaagse was eigenlijk een eitje. Zoonlief en ik waren beiden verbaasd dat we er al weer waren.
Vandaag met instalatiepakket voor digitale tv ontvangen. Het is alleen nog niet gelukt om de boel te installeren. Tenminste, ik heb alles aangesloten, maar het is nog niet gelukt om de HD kaart te activeren, dat moet via internet. Ik zit nu op inlogcodes te wachten, heb ik vanmiddag aangevraagd, maar nog niet binnen. Al met al best balen dat het nog niet gelukt is, als het me echt niet lukt vraag ik er toch een instaleur bij hoor.
Jij lekker vrij morgen scarlet, boffert. Ik morgen werken en laatste dag vierdaagse, wordt dus weer haasten hier. Gelukkig kunnen we wel bij mijn moeder mee eten.
Zoonlief had het circus erg leuk gevonden vanmiddag. Volgens mijn moeder had ook geboeid zitten kijken op zijn stoel. Hij had zo'n emmertje met suikerspin meegekregen voor tijdens het wandelen, nou heerlijk hoor die plakzooi. haha
3e avond van de avondvierdaagse was eigenlijk een eitje. Zoonlief en ik waren beiden verbaasd dat we er al weer waren.
Vandaag met instalatiepakket voor digitale tv ontvangen. Het is alleen nog niet gelukt om de boel te installeren. Tenminste, ik heb alles aangesloten, maar het is nog niet gelukt om de HD kaart te activeren, dat moet via internet. Ik zit nu op inlogcodes te wachten, heb ik vanmiddag aangevraagd, maar nog niet binnen. Al met al best balen dat het nog niet gelukt is, als het me echt niet lukt vraag ik er toch een instaleur bij hoor.
Jij lekker vrij morgen scarlet, boffert. Ik morgen werken en laatste dag vierdaagse, wordt dus weer haasten hier. Gelukkig kunnen we wel bij mijn moeder mee eten.
Zoonlief had het circus erg leuk gevonden vanmiddag. Volgens mijn moeder had ook geboeid zitten kijken op zijn stoel. Hij had zo'n emmertje met suikerspin meegekregen voor tijdens het wandelen, nou heerlijk hoor die plakzooi. haha
donderdag 9 juni 2011 om 10:09
Goodmorning!
Lekker mijn vrije dag! Heb het huis al aan kant, alleen nog even toilet schoonmaken, de wasmachine draait en ik "mag" zo van mezelf lekker met een vers boek op de bank, hihi.
Gisteren een hectisch dagje op kantoor, kmoest natuurlijk tot 17.00 uur, wat afzien is, als je gewend bent om op woensdag tot 11.15 te werken, haha. Ook nog een erg vervelende klant aan de telefoon, al bij iedereen van ons bekend en elke x als ze belt houdt je je hart vast. Niet agressief maar erg intimiderend en kleinerend. Dit was al de 2x dat ik niet op een fatsoenlijke manier het gesprek kon beeindigen, ze houdt nl nooit op en er is geen speld tussen te krijgen, dus op een gegeven aangegeven dat ik het gesprek beeindig en heb opgehangen. Heb het wel gelijk bij mijn baas aangegeven (voor het geval ze een klacht gaan indienen, maar gelukkig had hij al meer klachten over haar gehad en zou desnoods zelf met haar contact opnemen. pff, gelukkig. Zo vervelend, ik merk dat ik er gewoon mee bezig ben in mijn hoofd, Ben wel blij dat ik niet de enige ben in elk geval! Is echt de enige klant waar ik ooit problemen mee heb gehad, heb het juist meestal erg leuk aan de telefoon met mensen (zegt hopelijk dus meer over haar dan over mij),
Echte die hards zijn jullie Dolphine! Kdenk dat je ventje ook jouw loopgenen geerfd heeft, hihi. Vandaag alweer de laatste dag? Kga nog even duimen dat het weer goed blijft, ok?
Is het gelukt met je digitale installatie? HD is echt wel gaaf he. Dat hebben wij helaas niet, maar ben al blij met "gewoon" digitaal. Via welke provider en welk pakket ga je nemen?
Houd je rug in de gaten he, kan natuurlijk ook goed zijn dat én lopen én sporten gewoon even te veel is (de combi, bedoel ik).
Kga even het toilet schoonmaken en dan lekker lezen!
donderdag 9 juni 2011 om 14:58
vrijdag 10 juni 2011 om 19:55
Hoeraaaa, het is weekend! En weer lekker een wat langer weekend, zalig. Lekker uitslapen morgenochtend..Geen honkbal ook zondag, dus dat is ook wel even fijn.
Lekker, de avondvierdaagse zit er weer op Dolphine! Gisteren ook alles goed gegaan? Is de storing al opgelost bij Ziggo? Irritant zeg! Heb je digi en HD, dan wil je dat toch ook zo snel mogelijk kijken toch! Ik hoop voor je dat het gelukt is.
vrijdag 10 juni 2011 om 21:15
Nee helaas scarlet, ik heb nog steeds geen digitale tv. Heb volgens mij alles goed aangesloten, smartcard geactiveerd, maar op 1 of andere manier krijg ik de digitale frequenties niet in beeld en dus niet ingesteld, en ik weet echt niet wat ik fout doe. Balen hoor!
Gisteren de laatste dag was wederom een eitje. Zoonlief loopt zo makkelijk, volgend jaar gaan we echt de 10 km lopen. Iets meer uitdaging. Mijn moeder kwam ons binnenhalen gisteren. Dat was erg leuk, maar voor eigenlijk te veel. Ze moest namelijk gelijk al mee omdat mijn vader moest werken en we niet in ons eigen dorp lopen. Daarna moesten we na het defilee nog een stuk naar de auto terug lopen.
Maar het zit er weer op.
We waren pas tegen 22:00 uur thuis.
Ik moest mijn stoere man ook voor het eerst wakker maken vanmorgen en die was vandaag toch wel moe, haha
Ik ga me nog even ergeren aan de tv en dan morgen maar bellen met de klantenservice of ze toch niet iemand kunnen sturen, want hier baal ik van.
Gisteren de laatste dag was wederom een eitje. Zoonlief loopt zo makkelijk, volgend jaar gaan we echt de 10 km lopen. Iets meer uitdaging. Mijn moeder kwam ons binnenhalen gisteren. Dat was erg leuk, maar voor eigenlijk te veel. Ze moest namelijk gelijk al mee omdat mijn vader moest werken en we niet in ons eigen dorp lopen. Daarna moesten we na het defilee nog een stuk naar de auto terug lopen.
Maar het zit er weer op.
We waren pas tegen 22:00 uur thuis.
Ik moest mijn stoere man ook voor het eerst wakker maken vanmorgen en die was vandaag toch wel moe, haha
Ik ga me nog even ergeren aan de tv en dan morgen maar bellen met de klantenservice of ze toch niet iemand kunnen sturen, want hier baal ik van.
zaterdag 11 juni 2011 om 19:40
Heb je een installateur kunnen regelen Dolphine? Erg iriitant hoor dit! Hoop dat het niet te lang duurt voor ie langs komt, of dat er nog iemand in je familie of vriendenkring is die het voor mekaar krijgt..
Volgend jaar dus de 10 km? Pfff, ik vind het knap! Maar ja, ik houd helemaaaal niet van lopen, hahaha.
Straks lekker de hort op, mijn vriendin smste net dat ze rond 20.30 bij me is. Gezellig (hopelijk!), heb zin in een avondje swingen!
zaterdag 11 juni 2011 om 20:25
Oh gezellig scarlet, da's waar ook, jij ging weer op stap vanavond. heel veel plezier he.
Wij zijn net thuis. Hadden vanmiddag een picknick met team van zoonlief, als afsluiting van het seizoen. Was erg gezellig en de kids hebben zich prima vermaakt met een bal (uiteraard), haha
Vanmorgen had hij 4x4 toernooi. Ondanks de buien hebben we het droog gehouden. 4x4 toernooi was net op tijd klaar en tijdens de picknick slechts 1 buitje, waarin we vlug alles konden afdekken.
Straks met zoonlief kunfu panda kijken en daarna lekker naar bed. (hij dan). Morgen even dagje helemaal niks. En dat is ook wel eens fijn, want maandag zijn we weer een hele dag de hort op met een voetbaltoernooi in hilversum.
Wij zijn net thuis. Hadden vanmiddag een picknick met team van zoonlief, als afsluiting van het seizoen. Was erg gezellig en de kids hebben zich prima vermaakt met een bal (uiteraard), haha
Vanmorgen had hij 4x4 toernooi. Ondanks de buien hebben we het droog gehouden. 4x4 toernooi was net op tijd klaar en tijdens de picknick slechts 1 buitje, waarin we vlug alles konden afdekken.
Straks met zoonlief kunfu panda kijken en daarna lekker naar bed. (hij dan). Morgen even dagje helemaal niks. En dat is ook wel eens fijn, want maandag zijn we weer een hele dag de hort op met een voetbaltoernooi in hilversum.
zondag 12 juni 2011 om 15:04
Hmm, geen kleurtje dit keer. Hij doet weer een beetje raar!
Het was hartstikke leuk gisteren. Lekker gedanst, goeie muziek, helemaal top. En mensen kijken is toch ook wel 1 van de leukste dingen die er zijn he! Mensen gezien die je vroeger in het uitgaansleven ook vaak zag en dan kijken of ze een beetje goed geconserveerd enzo..haha. We zeiden al tegen elkaar dat wanneer we dit elke x week zouden doen, de kilo's er wel af zouden vliegen, door al het gedans. Ik vind het zo heerlijk he! Kan ook wel de hele avond doorgaan, als de muziek tenminste ok is, natuurlijk. Nu wel een hele luie dag hoor, ik ga, behalve straks eten koken, echt helemaal niets doen. Lui op de bank hangen en straks tennis kijken en vanavond die film over die natuurramp. Heerlijk gewoon! Morgen nog een dag, hoeraaaaaa, wordt het dan weer strijken...
Je bent er maar druk mee Dolphine, al dat gevoetbal! Wat een leuk idee, om een picknick te houden ter afsluiting. Gezellig altijd, zoiets.
Het was hartstikke leuk gisteren. Lekker gedanst, goeie muziek, helemaal top. En mensen kijken is toch ook wel 1 van de leukste dingen die er zijn he! Mensen gezien die je vroeger in het uitgaansleven ook vaak zag en dan kijken of ze een beetje goed geconserveerd enzo..haha. We zeiden al tegen elkaar dat wanneer we dit elke x week zouden doen, de kilo's er wel af zouden vliegen, door al het gedans. Ik vind het zo heerlijk he! Kan ook wel de hele avond doorgaan, als de muziek tenminste ok is, natuurlijk. Nu wel een hele luie dag hoor, ik ga, behalve straks eten koken, echt helemaal niets doen. Lui op de bank hangen en straks tennis kijken en vanavond die film over die natuurramp. Heerlijk gewoon! Morgen nog een dag, hoeraaaaaa, wordt het dan weer strijken...
Je bent er maar druk mee Dolphine, al dat gevoetbal! Wat een leuk idee, om een picknick te houden ter afsluiting. Gezellig altijd, zoiets.
zondag 12 juni 2011 om 21:32
Ik had vandaag ook bewust een dajge niks gepland. Morgen zijn we de hele dag al weer de hort op en gisteren was ook een drukke dag. Dat bleek wel want zoonlief was vanmorgen pas om half 9 wakker. Hoera. Dat is echt uitslapen voor hem, en daardoor ook voor mij natuurlijk.
Ik heb vandaag wel de nodige wassen weggewerkt, gestofzuigd en verder een beetje kalm aan gedaan.
Morgen helaas ook niet uitslapen, we moeten om 8 uur al verzamelen...... pfffff
Helaas nog geen installeur scarlet, ivm de pinksterdagen natuurlijk. Heb wel gemaild met ziggo om een afspraak te maken, dus ben benieuwd, maar voor dinsdag weet ik sowieso niks.
Jij een heerlijke stapavond gehad dus. lekker hoor en een luie dag er achteraan, moet kunnen toch.
Ik had lekker nasi gemaakt vanavond, maar het is zo veel. En mijn vriezer is vol, dus ik hoop dat ik mijn ouders er nog blij mee kan maken. Maar die zijn nu niet thuis.
Ik nog even bankhangen en tv kijken en dan ook maar niet al te laat naar bed.
Ik heb vandaag wel de nodige wassen weggewerkt, gestofzuigd en verder een beetje kalm aan gedaan.
Morgen helaas ook niet uitslapen, we moeten om 8 uur al verzamelen...... pfffff
Helaas nog geen installeur scarlet, ivm de pinksterdagen natuurlijk. Heb wel gemaild met ziggo om een afspraak te maken, dus ben benieuwd, maar voor dinsdag weet ik sowieso niks.
Jij een heerlijke stapavond gehad dus. lekker hoor en een luie dag er achteraan, moet kunnen toch.
Ik had lekker nasi gemaakt vanavond, maar het is zo veel. En mijn vriezer is vol, dus ik hoop dat ik mijn ouders er nog blij mee kan maken. Maar die zijn nu niet thuis.
Ik nog even bankhangen en tv kijken en dan ook maar niet al te laat naar bed.
dinsdag 14 juni 2011 om 16:12
Zowaar een dag overgeslagen! Ik had in elk geval niets te melden, haha, vandaar.
Maar vandaag is het een glorieuze dag! Ten eerste vanmorgen op werk geregeld dat ik volgende week een week vrij ben, hoeraaaaa en het 2e goede nieuws is dat mijn knul een stageplaats heeft. Bij ons, wel andere afdeling hoor, maar ook hoera dus! Hartstikke mooi en echt een last van mijn (onze?) schouders..Alhoewel, hij maakte zich er helemaal niet druk om, pfoe. Ik vind het erg fijn dat ik weet waar hij terecht komt, haha. Nadere details moet ie nog een x voor op gesprek, maar het is in elk geval geregeld, yeahaa!
Getver Dolphine, dat was wel een vroegertje gisteren zeg. Is het allemaal goed verlopen en niet al te slecht weer gehad?
dinsdag 14 juni 2011 om 16:32
Ik had gisteren toen we eenmaal thuis waren dus helemaal geen puf meer. Nergens voor, dus ook niet voor het forum. We waren pas om 7 uur thuis. Een hele dag op het veld gehangen, weinig gelegenheid om te zitten, slecht weer, veel buien, veel wind en vooral veel en lang wachten. We waren er om 9 uur en om half 10 moesten ze defile lopen met de vkag. Vervolgens eerste wedstrijd pas om 10:20 uur.
Nou ja het is gebeurt, ajax heeft het toernooi gewonnen (ajax, psc en feyenoord deden mee als topclubs).
Zoonlief vond het leuk maar was erg moe, hij heeft vanmorgen tot 7 uur geslapen, dus dat zegt wel wat.
Hoera scarlet, goed nieuws voor jou en voor je knul. Heerlijk een week vrij in het vooruitzicht. En de stageplaats geregeld, hoera.
Hier ook hoera, mijn digitale tv doet het! Heb telefonisch contact gehad met ziggo en moest via het menu van de tv de tv dus op hmdi zetten. Jaja, je moet het maar net weten, haha. maar het is me dus eindelijk gelukt.
Haha scarlet jij maakte je er dus drukker om dan je knul. Dat gebeurt zo vaak he. En zo zie je maar, uiteindelijk komt het gewoon goed.
Ik ben vandaag een uurtje eerder weg gegaan, want moet morgenochtend een uurtje voor een bespreking, dus dat is weer mooi gecompesseerd.
Nou ja het is gebeurt, ajax heeft het toernooi gewonnen (ajax, psc en feyenoord deden mee als topclubs).
Zoonlief vond het leuk maar was erg moe, hij heeft vanmorgen tot 7 uur geslapen, dus dat zegt wel wat.
Hoera scarlet, goed nieuws voor jou en voor je knul. Heerlijk een week vrij in het vooruitzicht. En de stageplaats geregeld, hoera.
Hier ook hoera, mijn digitale tv doet het! Heb telefonisch contact gehad met ziggo en moest via het menu van de tv de tv dus op hmdi zetten. Jaja, je moet het maar net weten, haha. maar het is me dus eindelijk gelukt.
Haha scarlet jij maakte je er dus drukker om dan je knul. Dat gebeurt zo vaak he. En zo zie je maar, uiteindelijk komt het gewoon goed.
Ik ben vandaag een uurtje eerder weg gegaan, want moet morgenochtend een uurtje voor een bespreking, dus dat is weer mooi gecompesseerd.
dinsdag 14 juni 2011 om 20:10
Hallo meiden,
ik ben weer terug van paar daagjes weg geweest.
Het was echt even bijkomen. Oorverdovende stilte, met alleen wat fluitende vogeltjes. We hebben enorm geboft met het weer. Echt even kunnen genieten. Maar nu dus weer terug naar de romslomp van alle dag! Zoon is druk aan de studie want morgen begint zijn toetsenweek. X is weer naar de oefenavond van BW. En morgen gaat mijn wekkertje weer om 05.00 uur.
Scarlet, dubbel hoera dus bij jullie! Wat goed zeg, eindelijk die spanning weg, en lekker vertrouwd ook dat je knul gewoon bij jullie in het bedrijf stage kan lopen! En dan ook nog een weekje vrij in het vooruitzicht! Wat heerlijk zeg! Driedubbel duimen voor een paar mooie zonige dagen! heb je btw nog leuke loslopende mannen getroffen Scar tijdens je avondje swingen?
Jeetje respect voor jou hoor Dolphine, én de avondvierdaase lopen wat al een sport op zich is en dan óók nog eens gaan sporten. En dat allemaal met pijn in de rug! Dappere jij! Ook een hoop tv perikelen dus... grrrrrr. Gelukkig was het dus iets simpels!
Nou meiden fijne avond!
ik ben weer terug van paar daagjes weg geweest.
Het was echt even bijkomen. Oorverdovende stilte, met alleen wat fluitende vogeltjes. We hebben enorm geboft met het weer. Echt even kunnen genieten. Maar nu dus weer terug naar de romslomp van alle dag! Zoon is druk aan de studie want morgen begint zijn toetsenweek. X is weer naar de oefenavond van BW. En morgen gaat mijn wekkertje weer om 05.00 uur.
Scarlet, dubbel hoera dus bij jullie! Wat goed zeg, eindelijk die spanning weg, en lekker vertrouwd ook dat je knul gewoon bij jullie in het bedrijf stage kan lopen! En dan ook nog een weekje vrij in het vooruitzicht! Wat heerlijk zeg! Driedubbel duimen voor een paar mooie zonige dagen! heb je btw nog leuke loslopende mannen getroffen Scar tijdens je avondje swingen?
Jeetje respect voor jou hoor Dolphine, én de avondvierdaase lopen wat al een sport op zich is en dan óók nog eens gaan sporten. En dat allemaal met pijn in de rug! Dappere jij! Ook een hoop tv perikelen dus... grrrrrr. Gelukkig was het dus iets simpels!
Nou meiden fijne avond!
dinsdag 14 juni 2011 om 20:58
Ha die Thee, ook weer veilig terug! Ja, wat een mazzel heb je gehad met het weer he! Komende dagen wordt het slecht, dus echt geluk gehad. Ooo en dan morgen weer zo vroeg op..zal niet meevallen denk k! Spannend, voor je knul de laatste loodjes! Voor die van mij ook hoor, want staat ook kielekiele (al doet ie daar ook heel nuchter over, aarghhh). Zoals hij er nu voor staat redt ie het wel, maar niet met supercijfers, pff, echt, dat interesseert hem ook totaal niet. Staat voor alle vakken gewoon goed, alleen juist de rechtsvakken is kantje boord, een 6. Zonde toch! Als ie niet genoeg punten heeft straks, mág ie niet eens op stage..Stel je voor, alles geregeld en dan..niet aan denken gewoon!
Wát een dag heb je gehad Dolphine, gisteren..geen wonder dat je geen puf meer had toen je eindelijk thuis was.
En hoeraa, digitale tv! Heb je nu ook even tijdelijk alle digitale zenders? Genieten he!
Feestje vrijdag wordt echt helemaal leuk, met ons hele eigen clubje, onze favoriete dokters, nou ja, gewoon het clubje waarmee we ook naar Groningen zijn geweest. Het weer wordt jammer genoeg wel wat minder, da's jammer.
Oh en Theetje, best redelijk leuke mannen gezien ja, maar ben niet op jacht geweest ofzo hoor, haha. Dus wrs toch niet leuk genoeg hihi.
dinsdag 14 juni 2011 om 22:14
Ha die theetje, ook weer terug. Ik vond het idd ook wel dapper van mezelf hoor, en avondvierdaagse en sporten, haha. Vandaar waarschijnlijk rugpijn nu, je kan het natuurlijk ook overdrijven....
Nee hoor, ben gisteren ongesteld geworden en dan heb ik altijd erg last van mijn rug, dus ik denk dat het daar vandaan komt.
Jullie knullen dus nog even buffelen op school. Op de basisschool zijn de kids eigenlijk zo goed als klaar. Geen toetsen oid meer. Alleen nog schoolkorfbal toernooi, schoolhockey toernooi, sportdag, eind musical, en noem maar op. Al met al wel zeer onrustige weken voor zoonlief, dit kan hij allemaal bij elkaar niet zo goed handelen. maar het eind is in zicht.
Ik was alleen even vergeten dat ik mezelf had opgegeven voor begeleider bij schoolkorfbal. grrr en dat is aankomende zaterdagmiddag. EErst dus 's morgens 4x4 toernooi en dan 's middags korfballen.. Of te wel, we hebben weer wat te doen deze zaterdag. Pleegzoon komt ook nog dit weekend.
Soms kan het ook een beetje te veel zijn he.... maar goed.
Ik moet ook morgenochtend en vrijdagochtend werken. Dat is ook wel even wennen.
Nee hoor, ben gisteren ongesteld geworden en dan heb ik altijd erg last van mijn rug, dus ik denk dat het daar vandaan komt.
Jullie knullen dus nog even buffelen op school. Op de basisschool zijn de kids eigenlijk zo goed als klaar. Geen toetsen oid meer. Alleen nog schoolkorfbal toernooi, schoolhockey toernooi, sportdag, eind musical, en noem maar op. Al met al wel zeer onrustige weken voor zoonlief, dit kan hij allemaal bij elkaar niet zo goed handelen. maar het eind is in zicht.
Ik was alleen even vergeten dat ik mezelf had opgegeven voor begeleider bij schoolkorfbal. grrr en dat is aankomende zaterdagmiddag. EErst dus 's morgens 4x4 toernooi en dan 's middags korfballen.. Of te wel, we hebben weer wat te doen deze zaterdag. Pleegzoon komt ook nog dit weekend.
Soms kan het ook een beetje te veel zijn he.... maar goed.
Ik moet ook morgenochtend en vrijdagochtend werken. Dat is ook wel even wennen.
woensdag 15 juni 2011 om 15:27
Let's shake hands Dolphine! Ik ook ongesteld, hier alleen erg buikpijn, grrrr. Ja, voor je mannetje zijn dit natuurlijk niet erg gestructureerde weken op school, wanneer begint bij jullie de vakantie? Jouw weekend zit idd weer erg vol, pfoe zeg. Heb jij gelijk aan het begin van de schoolvakantie ook vakantie?
Is het bij jullie ook zulk benauwd weer? Hier echt heel klef, heeft wel wat geregend, maar nog steeds erg vies. Net een kleurtje in mijn haar gemikt, tjeez, dat was nodig!
Zo nog even een wasje buiten hangen, hopelijk droogt het met dat rare weer..
woensdag 15 juni 2011 om 21:54
Ik vind het ook erg benauwd ja. Bah, heb er hoofdpijn van, al werkt de ongesteldheid natuurlijk ook niet mee.
Ik ben vanmorgen, voordat ik ging werken wel gaan sporten. Ben trots op mezelf. Was om 10 over half 9 in de sportschool tot half 10. Daarna van 10 tot half 12 een Hulpverleningsplan bespreking. Zoonlief kwam om 12 uur uit school met een vriendje. Beide jongens moesten om 3 uur oefenen voor krofbaltoernooi, dus daar heen gegaan met ze. daarna snel boodschappen gedaan en gekookt. Toen besloten mijn beide nichtjes, die bij opa en oma waren dat ze mee wilden eten, dus ineens met 3 kids aan tafel. gelukkig aten we macaroni en eten die meiden niet zo veel.
Zoonlief moest om half 7 weer op het voetbalveld staan.
We hebben het allemaal gered vandaag, maar om nou te zeggen dat we het rustig aan gedaan hebben, nee dat niet.
Morgenochtend heb ik een gesprek bij de GGZ voor zoonlief, gaan we eindelijk de behandeling of therapie voor zijn boze buien bespreken. Ben zeer benieuwd.
Hier begint de vakantie op 1 juli. Ik heb de laatste 3 weken vakantie en de laatste 2 weken, begin augustus gaan we op vakantie.
Zoonlief vandaag al 3x een bloedneus gehad. 1x op school, 1x na het korfballen en nog een keer thuis, gaat dus weer lekker.
Ik ben vanmorgen, voordat ik ging werken wel gaan sporten. Ben trots op mezelf. Was om 10 over half 9 in de sportschool tot half 10. Daarna van 10 tot half 12 een Hulpverleningsplan bespreking. Zoonlief kwam om 12 uur uit school met een vriendje. Beide jongens moesten om 3 uur oefenen voor krofbaltoernooi, dus daar heen gegaan met ze. daarna snel boodschappen gedaan en gekookt. Toen besloten mijn beide nichtjes, die bij opa en oma waren dat ze mee wilden eten, dus ineens met 3 kids aan tafel. gelukkig aten we macaroni en eten die meiden niet zo veel.
Zoonlief moest om half 7 weer op het voetbalveld staan.
We hebben het allemaal gered vandaag, maar om nou te zeggen dat we het rustig aan gedaan hebben, nee dat niet.
Morgenochtend heb ik een gesprek bij de GGZ voor zoonlief, gaan we eindelijk de behandeling of therapie voor zijn boze buien bespreken. Ben zeer benieuwd.
Hier begint de vakantie op 1 juli. Ik heb de laatste 3 weken vakantie en de laatste 2 weken, begin augustus gaan we op vakantie.
Zoonlief vandaag al 3x een bloedneus gehad. 1x op school, 1x na het korfballen en nog een keer thuis, gaat dus weer lekker.
donderdag 16 juni 2011 om 19:10
Ola!
Alsof je niet een paar daagjes bent weg geweest! Wat een drukke daagjes op het werk én thuis ook trouwens! Morgen ga ik de nacht weer in en daar kom ik dinsdag pas weer uit, pffff. Ben blij dat het weer wat minder is dan slaap je toch lekkerder overdag.(sorry) Zoonlief is voortvarend bezig met z'n toetsenweek. Hij is druk aan de studie en heeft er zelf wel een goed gevoel over. Ondanks dat merk ik toch dat ie gespannen is. Logisch ook wel. Maar hij heeft ook een baantje gescoord! Zo leuk en hij is supertrots! Gewoon hier bij de supermarkt hoor, maar hij ging wél z'n werk outfit showen, mét naamkaartje, hahahaha!
Wat een prut weer hè vandaag, sjonge het kwam echt met bakken uit de lucht zetten! gelukkig hoefde ik er niet doorheen. Vanmiddag met zwangere zus even wat wezen drinken in de stad na m'n werk. Toen nog langs gamma voor vaderdag kadootje en net gegeten en zo direct moet ik weer naar de BW. Ik had toch verteld dat ik was gestrikt voor de feestcommissie? Nou daar heb ik vanavond weer een overleg mee. Erg leuk wel om alles uit te zoeken en offertes aan te vragen. Echt allemaal leuke ideeen! Gaat alleen best veel tijd inzitten en daar heb ik al niet veel van.
Ik vind het echt goed van jou hoor dat je dat sporten zo onwijs goed volhoudt Dolphine! Had je trouwens al gehoord van die nieuwe sauna bij Maarsseveense plassen? Schijnt heel gaaf te zijn. Alleen de nieuwe finse sauna isin brand gevlogen.(na sluitingstijd hoor) en dat scheen echt het summum te zijn of zo. maar anyways misschien kunnen we daar samen eens heen als je dat leuk vindt. Hoe is het gesprek gegaan bij de GGZ?
Pffff ongesteld alweer hè en Dolphine ook al.Ik ben volgende week de sjaak. PFFFF.Ik vond het gisteren nog wel lekker, niet zo benauwd maar dat vond ik vandaag ondanks al die regen juist wel. Echt dat plakkerige weer. Jij je har weer geverfd, ik moet ook nodig en helemal nodig naar de kapper! Maar ook daar kom ik tijd te kort voor.
meiden fijne aaf hoor!
Alsof je niet een paar daagjes bent weg geweest! Wat een drukke daagjes op het werk én thuis ook trouwens! Morgen ga ik de nacht weer in en daar kom ik dinsdag pas weer uit, pffff. Ben blij dat het weer wat minder is dan slaap je toch lekkerder overdag.(sorry) Zoonlief is voortvarend bezig met z'n toetsenweek. Hij is druk aan de studie en heeft er zelf wel een goed gevoel over. Ondanks dat merk ik toch dat ie gespannen is. Logisch ook wel. Maar hij heeft ook een baantje gescoord! Zo leuk en hij is supertrots! Gewoon hier bij de supermarkt hoor, maar hij ging wél z'n werk outfit showen, mét naamkaartje, hahahaha!
Wat een prut weer hè vandaag, sjonge het kwam echt met bakken uit de lucht zetten! gelukkig hoefde ik er niet doorheen. Vanmiddag met zwangere zus even wat wezen drinken in de stad na m'n werk. Toen nog langs gamma voor vaderdag kadootje en net gegeten en zo direct moet ik weer naar de BW. Ik had toch verteld dat ik was gestrikt voor de feestcommissie? Nou daar heb ik vanavond weer een overleg mee. Erg leuk wel om alles uit te zoeken en offertes aan te vragen. Echt allemaal leuke ideeen! Gaat alleen best veel tijd inzitten en daar heb ik al niet veel van.
Ik vind het echt goed van jou hoor dat je dat sporten zo onwijs goed volhoudt Dolphine! Had je trouwens al gehoord van die nieuwe sauna bij Maarsseveense plassen? Schijnt heel gaaf te zijn. Alleen de nieuwe finse sauna isin brand gevlogen.(na sluitingstijd hoor) en dat scheen echt het summum te zijn of zo. maar anyways misschien kunnen we daar samen eens heen als je dat leuk vindt. Hoe is het gesprek gegaan bij de GGZ?
Pffff ongesteld alweer hè en Dolphine ook al.Ik ben volgende week de sjaak. PFFFF.Ik vond het gisteren nog wel lekker, niet zo benauwd maar dat vond ik vandaag ondanks al die regen juist wel. Echt dat plakkerige weer. Jij je har weer geverfd, ik moet ook nodig en helemal nodig naar de kapper! Maar ook daar kom ik tijd te kort voor.
meiden fijne aaf hoor!
donderdag 16 juni 2011 om 19:32
Wauw, goed hoor Dolphine, voor je werk wezen sporten! Echt, ik vind het knap.
Hoe was het gesprek bij GGZ? Hopelijk heb je er een goed gevoel over? Zou het niet van het weer komen, die bloedneuzen van je mannetje?
He Thee, jammer eigenlijk he, net even bijgetankt en nu loop je jezelf alweer bijna voorbij..zou zo fijn zijn als je het een beetje vast kon houden he! Je knul is dus erg goed bezig, fijn! Wat het resultaat ook mag zijn, hij doet in elk geval erg zijn best, dat is natuurlijk al heel lovenswaardig! En een baantje geregeld, hoeraaaa! Die van mij wil wel weer post bezorgen, moet ie toch ook maar weer es achteraan, anders vist ie straks achter het net. Vanavond wederom overleggen met feestcommissie, oef! Hebben jullie al iets op het oog, om te gaan doen?
Morgen dan lekker weer weekend, ook best vol hier: morgen feestje van collega (om 17.00 aanwezig, dus incl. eten, hoeraaa), zaterdag naar mijn vriendin in A. (op haar gratis treinkaart, remember, hihi) en dan zondag moet mijn knul thuis honkballen. Moet dan natuurlijk wel morgen na het werk boodschappen doen, want daar heb ik zaterdag geen tijd voor.
Een vol weekend dus, maar wel met leuke dingetjes! En daarna dus een weekje vrij. Wat een zaligheid zeg!!
Ik weet niet of ik morgen nog tijd heb om even langs te wippen hier, in elk geval vast een fijne avond!
donderdag 16 juni 2011 om 20:54
Ik heb zo'n goed gesprek gehad bij de GGZ. Ze gaan zoonlief eerst een individueel aanbod doen, gericht op omgaan met frustraties en teleurstellingen en hem leren op een andere manier met zijn boosheid om te gaan. Hij moet 30 juni al voor een 1e kennismaking komen.
Daarnaast kan hij deelnemen aan een ADHD groep met meerdere kinderen. Daar vinden ze hem nu nog wat jong voor, maar als er behoefte aan is kan hij in januari starten.
En het allerbelangrijkste, vind ik, is dat hij een stukje psycho educatie krijgt. Dus ze gaan hem uitleggen wat ADHD precies is en wat hij daardoor juist beter kan dan andere kinderen en wat voor hem moeilijker is.
Ik heb mijn zorgen betreft komende schooljaar kenbaar gemaakt. De juffen die hij moet krijgen zitten nu nog beide in de ziektewet en het is helemaal niet zeker dat ze volgend schooljaar al weer volledig hersteld zijn, dus een hoop onrust en wisselingen in het verschiet. Zijn therapeut zal contact met school houden en hen vertellen hoe belangrijk een vaste structuur voor hem is e.d.
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij en ben blij dat er wat gaat gebeuren.
Goede idee scarlet, die sauna. Ik ben er altijd voor in dat weet je. Gezellig hoor.
Beetje jammer dat jij al weer gelijk in de rollercoaster zit zeg na die vrije dagen. En wat goed van je knul dat hij de draad zo goed heeft opgepakt.
En scar, jij ook een leuk weekend in het verschiet. Ga er lekker van genieten meid. Ik ook een druk weekend voor de boeg, maar ja, what's new..... haha
Daarnaast kan hij deelnemen aan een ADHD groep met meerdere kinderen. Daar vinden ze hem nu nog wat jong voor, maar als er behoefte aan is kan hij in januari starten.
En het allerbelangrijkste, vind ik, is dat hij een stukje psycho educatie krijgt. Dus ze gaan hem uitleggen wat ADHD precies is en wat hij daardoor juist beter kan dan andere kinderen en wat voor hem moeilijker is.
Ik heb mijn zorgen betreft komende schooljaar kenbaar gemaakt. De juffen die hij moet krijgen zitten nu nog beide in de ziektewet en het is helemaal niet zeker dat ze volgend schooljaar al weer volledig hersteld zijn, dus een hoop onrust en wisselingen in het verschiet. Zijn therapeut zal contact met school houden en hen vertellen hoe belangrijk een vaste structuur voor hem is e.d.
Ik heb er in ieder geval een goed gevoel bij en ben blij dat er wat gaat gebeuren.
Goede idee scarlet, die sauna. Ik ben er altijd voor in dat weet je. Gezellig hoor.
Beetje jammer dat jij al weer gelijk in de rollercoaster zit zeg na die vrije dagen. En wat goed van je knul dat hij de draad zo goed heeft opgepakt.
En scar, jij ook een leuk weekend in het verschiet. Ga er lekker van genieten meid. Ik ook een druk weekend voor de boeg, maar ja, what's new..... haha
zaterdag 18 juni 2011 om 19:22
Zo zo dames, ik heb ons weggeplukt van pagina 4. Da's niet goed niet he!
Leuke avond gehad gisteren scarlet? Zal toch wel. En vandaag was je ook weer druk geloof ik he.
Ik ben zo trots op mijn mannetje. Ze zijn 1e geworden met schoolkorfbal toernooi en hij scoorde in de finale de winnende en enige goal. Haha, goed he!
Ze waren zowiezo goed hoor. Moesten in de finale tegen een school waar ze eerst gelijk tegen hadden gespeelt, de rest hadden ze gewonnen en tegen hen nu dus ook. Dus een wisselbeker voor op school, allemaal een vaantje en een foto in de krant.
Daarna thuis lekker pannenkoeken gebakken en nu ben ik er wel klaar mee. Vanmorgen natuurlijk al gevoetbalt, een paar flinke (hagel) buien op ons dak gehad. Dus nu lekker helemaal niks meer.
Leuke avond gehad gisteren scarlet? Zal toch wel. En vandaag was je ook weer druk geloof ik he.
Ik ben zo trots op mijn mannetje. Ze zijn 1e geworden met schoolkorfbal toernooi en hij scoorde in de finale de winnende en enige goal. Haha, goed he!
Ze waren zowiezo goed hoor. Moesten in de finale tegen een school waar ze eerst gelijk tegen hadden gespeelt, de rest hadden ze gewonnen en tegen hen nu dus ook. Dus een wisselbeker voor op school, allemaal een vaantje en een foto in de krant.
Daarna thuis lekker pannenkoeken gebakken en nu ben ik er wel klaar mee. Vanmorgen natuurlijk al gevoetbalt, een paar flinke (hagel) buien op ons dak gehad. Dus nu lekker helemaal niks meer.
zondag 19 juni 2011 om 00:10
Halloooo!
Een latertje hier, maar nog niet echt moe en honkbal op tv, vandaar. Inderdaad druk geweest, gisteren het feestje, was echt supergezellig, heerlijk eten (lekker, werd gewoon neergezet door een cateraar, hadden ze zelf helemaal niets mee te doen. Zalig toch, zo'n feestje) Ook ex collega's die ik al een aantal jaren niet meer had gezien, zó leuk! Vandaag naar mijn vriendin in A'foort geweest, ook erg gezellig. Het was natuurlijk pokkeweer, dus niet de stad in geweest ofzo, maar heerlijk vanmiddag Alles is liefde gekeken en vanavond lekker kaasfondue gegeten en natuurlijk bijgekletst. Morgen mijn knul thuis honkballen en hoeraaa, de wedstrijd begint pas om 15.00 uur, dus gewoon lekker uitslapen! Dit in verband met de halve marathon, die vanavond in de stad gelopen is en waar de halve club aan het helpen was (krijgen ze geld voor, voor de club). Hopelijk blijft het droog!
Wauw Dolphine, leuk zeg, 1e geworden! Heb je morgen wel een lekker rustig dagje? Heb je wel verdiend, vind ik!
Wat fijn dat het zo goed verlopen is bij de GGZ en gelukkig pakken ze nu ook gelijk goed door en hoef je niet weer weken te wachten. Goed hoor, dat ze ook contact opnemen met school.
Behalve honkbal morgen verder niets in de planning. Hoef lekker ook niet te zorgen dat de strijk gedaan is oid, daar heb ik mooi de tijd voor van de week, heerlijk!
zondag 19 juni 2011 om 20:48
Vandaag wel een rustig dagje, maar was zeer slecht weer dus moest de jongens entertainen. Vanmorgen uitgebreid gebrunched met broodjes uit de oven. Vanmiddag even naar mijn ouders geweest, daar was mijn broertje ook met de meiden, dus ze hebben zich wel vermaakt.
Net pleegzoon weer thuis afgeleverd, zoonlief in bed en ik even met de beentjes op de bank. Van god los op ned 3 is bezig. Vind ik zo'n goede serie!
Ging honkbal door vandaag scarlet? Hier was het weer echt erg slecht. Ook niks om zo langs het veld te moeten zitten.
Lekker dagje bij je vriendin gehad. Ach en niet shoppen betekend ook geen geld uitgeven toch?
Net pleegzoon weer thuis afgeleverd, zoonlief in bed en ik even met de beentjes op de bank. Van god los op ned 3 is bezig. Vind ik zo'n goede serie!
Ging honkbal door vandaag scarlet? Hier was het weer echt erg slecht. Ook niks om zo langs het veld te moeten zitten.
Lekker dagje bij je vriendin gehad. Ach en niet shoppen betekend ook geen geld uitgeven toch?
zondag 19 juni 2011 om 21:13
Nee, de wedstrijd ging niet door, het veld was onbespeelbaar.
Dus echt een giga luierdag gehad en echt helemaal niets gedaan. Heerlijk voor een keertje! In huis ook verder niets gedaan, alleen een klein afwasje en eten gemaakt, hihi.
Dat was ook mede een reden om niet te de stad in te gaan hoor, toch niets om uit te geven..We konden wel naar Ikea oid, maar zul je zien dat ik dan de leukste dingen zie en da's dan gewoon niet zo leuk, als je ze toch niet kopen kunt. Maar het was ook prima zo hoor, gewoon heel gezellig.
Jij nu dus even lekker tijd voor jezelf, hehe!
Straks alleen nog even de container buiten zetten, anders moet ik er nog morgen om 7 uur uit, beetje zonde he!
Mijn knul hoeft pas om 11/.25 op school te zijn, dus morgen ook niet vroeg op, fijn! Wel echt een beetje vakantiegevoel nu. Wel heel jammer van het weer, het zou natuurlijk extra lekker geweest zijn als ik lekker buiten had kunnen zitten enzo..maar ach..binnen met een goed boek en af en toe een beetje huishouden vermaak ik me ook heel goed hoor, haha.
maandag 20 juni 2011 om 18:54
Hier ook weer een werkdag achter de rug. En zoonlief is voor het eerst weer alleen naar huis gekomen vanaf de BSO, dat is goed gegaan, dus toppie.
Hij moest de beker die ze zaterdag gewonnen hebben mee naar school nemen en natuurlijk liet hij dat ding vallen vanmorgen. In 2 stukken..... Brrr de juf zou proberen hem te plakken met seconde lijm oid.
Meneertje was tussen de middag ook zijn pilletje vergeten. Ik werd gebeld door de bso dat het op school niet zo goed gegaan was volgens de juf. Ik ben niet gebeld, dus waarschijnlijk zal het wel meevallen. Maar ik vind het ook mede de verantwoordelijkheid van school dat hij zijn pil neemt. heb er dus maar niet al te veel heisa van gemaakt.
Hihi scarlet, is maar goed dat je niet bij de ikea was, met al die bommeldingen tegenwoordig, stel je toch eens voor.....
Enne vandaag had je toch best redelijk weer, tenminste hier wel, geen regen en een redelijke tempratuur.
Hij moest de beker die ze zaterdag gewonnen hebben mee naar school nemen en natuurlijk liet hij dat ding vallen vanmorgen. In 2 stukken..... Brrr de juf zou proberen hem te plakken met seconde lijm oid.
Meneertje was tussen de middag ook zijn pilletje vergeten. Ik werd gebeld door de bso dat het op school niet zo goed gegaan was volgens de juf. Ik ben niet gebeld, dus waarschijnlijk zal het wel meevallen. Maar ik vind het ook mede de verantwoordelijkheid van school dat hij zijn pil neemt. heb er dus maar niet al te veel heisa van gemaakt.
Hihi scarlet, is maar goed dat je niet bij de ikea was, met al die bommeldingen tegenwoordig, stel je toch eens voor.....
Enne vandaag had je toch best redelijk weer, tenminste hier wel, geen regen en een redelijke tempratuur.