Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Kon je jezelf nog van de bank af sleuren Dolphine ? :D haha!

Wat fijn zeg, dat ze zo vroeg waren. Heb je eigenlijk 1 bank of een bankstel? En heb je al een agenda aangeschaft voor je mannetje? whoehaha, hij is idd een drukbezet ventje. Maar niet TE toch? Of heb je het idee soms van wel?

Dat was een pittig wasje zeg, maar gelukkig prachtig weer, dus dat droogde wel snel..En gelukkig gaat het op school ook weer lekker met je knul, zit ie dus toch weer beter in zijn velletje.

Wij waren vandaag weer lekker met zijn viertjes op het werk, hoera! Volgende week natuurlijk wel weer een beetje aanpoten, omdat er dan 1 met vakantie is, maar hopelijk wel gewoon met zijn drietjes dan. En nu lekker lang weekend (vrijdag verplichte vrije dag, hoe vervelend). En nog prachtig weer ook, krijg echt een vakantiegevoel. Vanmiddag ook heerlijk buiten gezeten, beetje bijgekleurd.

Theetje, hoe is het??

Alle reacties Link kopieren
Hallo meisjes,

ooohh er zijn weer zoveel dingen op werk, roosterdruk met name en alllrlei ontwikkelingen. Niks is concreets maar het geeft toch een onrust, pffff. het weekend wel vrij geweest maar ik was echt niet vooruit te branden. Alle vermoeidheid komt eruit zetten. Nu weer een hele volle werkweek maar godzijdank dan wel 6 (!) hele dagen vrij. Als het weer dan goed genoeg is gaan we met de caravan weg. Met z'n tweetjes! Wij zijn dan een jaar getrouwd, een jaar! Wat gaat dat snel hè . Mijn knul blijft dan zowel bij mijn moeder als mijn zus logeren. En hij moet hard aan de studie, want na pinksteren start z'n toetsenweek en daarna is het het schooljaar al weer klaar. Ze hebben dan nog één dag een sportdag dan nog een keer boeken inleveren en dat het was het dan. Maar eerst moet ie nog even blokken. Als ie het volhoudt zoals hij nu bezig is gaat ie over.... Dus meiden tegen die tijd heeeeel hard duimen hoor!

Vandaag hebben we ons nieuwe bankstel opgehaald. ben er echt superblij mee! En straks op mijn nieuwe donkere vloer in het nieuwe huis komt ie helemaal tot zijn recht.

Ik lees dat jij ook een nieuwe bank hebt Dolphine! Super joh! Wat kan je daar dan van genieten hè! En een lekker lang weekend, nou ja op vrijdag na dan maar toch. Je klinkt wel weer opgewekter, Fijn! Bij jou dus minimale bezetting op je werk, wat een babyboom zeg!

Oooh jij een verplicht lang weekend Scar, wat heerlijk zeg! Vervelende baas heb jij, haha. Hoorde vandaag dat het weer bál was bij jullie in de binnenstad? Eerder al die explosie en nu weer een flinke brand, tsss. Zonde hoor! Vind het zo'n mooi, gezellig centrum!

Komende dagen ben ik weer flink aan de bak, maar ik doe mijn best om jullie bij te houden.

Liefs
Het is 1 bank in 2 delen. Een zitgedeelte, 2 zits en een lounge gedeelte er aan vast geklikt.

Ik heb niet de indruk dat hij te druk is nee, gewoon allemaal speelafspraken, anders gaat hij toch buiten spelen dus feitelijk maakt het niet veel uit.

Hij zit wel wat beter inz'n vel, maar ik vind hem wel snel boos. Vanmiddag bij vriendje ook weer akkefietje gehad met die moeder en gisteren op school ook hoorde ik van de juf. Zijn geen heftige dingen maar wel zaken waarin hij zich erg kan verliezen in zijn boosheid en dan de neiging krijgt om weg te lopen en dat hebben we lang niet gehad. Gelukkig heb ik in juni eindelijk weer een afspraak bij de psycholoog om te bespreken welke therapie hij kan krijgen.

Eigenlijk dus net zo'n bank als ik heb Dolphine, alleen is die een 3 zits. Lekker he! Met die boosheid van je mannetje zou idd iets gedaan moeten worden he, gelukkig kun je bijna bij de psych. terecht. Ga jij nog last krijgen van dat PGB gedoe? Ze zijn toch helemaal van het padje he, dat kabinet...Nu weer dat pgb gedoe en de kinderopvang die hartstikke duur gaat worden.. Bah.

Ha die Thee! Wat heerlijk dat je straks 6 dagen vrij bent! Hoop voor jullie dat het weer dan nog net zo lekker is als nu! En een jaar getrouwd alweer...Dat jaar is echt, echt omgevlogen! Net als het schooljaar ja, ook alweer bijna voorbij (al zijn we hier wel wat later dan jullie). Je knul gaat het vast redden, ik voel het!

Ja, is wat he, weer zo 'n grote brand. Ik zat vanmiddag dus buiten en ik zag al die dikke rookwolken, maar het leek veel dichterbij, net alsof het pal achter de flat tegenover mij was. Dus ik gelijk op internet en toen las ik het. Zooooo vreselijk zonde! Echt een heel mooi pandje, wat nu bijna totaal verwoest is. En het is aan dezelfde kant als waar laatst die explosie was, nog even, en de hele binnenstad is verpest.

Heb net Nick en Simon The American Dream zitten kijken..ik vind ze leuk! Qua muziek niet (altijd) helemaal mijn ding, maar ik vind het echt een stel leuke gasten zeg! Humor hebben ze en als ze dan plat volendams met elkaar praten..heerlijk gewoon!

Ik ga nu even lekker heel fout wat ijs pakken met chocoladesaus...mmmmmm

scarlet, ik kwam al niet in aanmerking voor PGB voor zoonlief, dus wat dat betreft veranderd er niks. OOk voor mijn werk heeft kortingen op PGB geen effect.

Helaas wel weer verhoging van de kinderopvang, dat ga ik natuurlijk wel voelen, helaas....

Oh heerlijk theetje, 6 dagen vrij. Ik ga voor je duimen dat het weer een beetje meewerkt. En jullie dus ook de nieuwe bank opgehaald. Fijn he. Al heb ik er iets minder lang op moeten wachten,3 dagen en is die thuis bezorgt, dat vind ik altijd erg prettig.

Hallo dames!

Wat een zalig dagje he! Stond jij niet langs de lijn vandaag, Dolphine? Dat was zeker ook wel lekker? Ik vind het echt genieten, een soort minivakantie lijkt het wel, haha. Gewoon lekker niks, laat naar bed, niet vroeg op, niet druk maken om het werk, heeeerlijk!

Ach ja, dat wist ik ook wel, dat jij sowieso geen pbg had. Gelukkig dat het voor je werk ook verder niet uitmaakt. Dat de kinderopvang duurder wordt is natuurlijk wel een stuk minder, want daar zit je nog wel even aan vast.

Nou ja, hier verder niets gebeurd, haha. Straks lekker mijn bed weer opmaken met schoon fris beddengoed en ik hoop dat het weer nog even zo blijft. Zondag thuis een wedstrijd, maar juist dan schijnt het wat minder te worden, wat een pech he...

Het was inderdaad heerlijk langs de lijn vandaag scarlet, ik ben zelfs erg verkleurd (lees verbrand). Toernooi was leuk, al zag je de motivatie bij de knullen op een gegeven moment weg ebben. Maar ja 5 wedstrijdjes van een kwartier vind ik ook best wel veel voor ze.

Maar we hebben het weer achter de rug. we waren rond 2 uur thuis vanmiddag. Zoonlief is toen onder de douche gegaan en naar een vriendje, dus ik had weer de hele middag voor mezelf.

Heb laat in de middag de was nog buiten gehangen, die is ook nog droog geworden.

Morgen nog een dagje werken, gelukkig lekker thuis werken, dus is relaxed. Morgen bij mijn ouders nog even de plantjes water geven en zo want die komen in de nacht van vrijdag op zaterdag ook weer naar huis toe.

pfoe, ik dacht vanmorgen even dat het niet goed zou komen met de zon, wát een bewolking hier zeg! Maar gelukkig trok het in de middag bijna helemaal weg en heb toch nog lekker buiten kunnen zitten. Vanmorgen dus maar even de ramen aan de buiten gelapt, ziet er weer prima uit.

Is ook best pittig Dolphine, die wedstrijdjes en dan ook nog met dit weer..Ging jij nu nog naar het jazz festival morgen, dat was toch bij juliie? Wel perfect weer voor zoiets (of is het niet ook buiten?)

Ik werd vanmiddag gebeld door de echtgenoot van een collega, die me uitnodigde voor haar 50e verjaardag, over 2 weken. Vanaf 17.00 uur waren we welkom (gelukkig zijn er nog meer collega's uitgenodigd, kdenk hetzelfde clubje als met de verjaardag van dok, supergezellig dus), leuk! De dag erna had ik al afgesproken om naar mijn din in A. te gaan, haha, zo heb je niks...Zij had zo'n treinkaartje bij het Kruidvat gekocht, waarmee je een dag onbeperkt kunt treinen, maar die was nog maar geldig tot de 19e en zij kwam er niet meer aan toe. Heeft ze 'm opgestuurd met de voorwaarde dat ik hem dan wel zou gebruiken om naar haar toe te gaan, haha. Zul je je afvragen waarom zij het dan niet gebruikte om naar mij toe te komen (vroeg ik dus ook he...hihi), maar zij kan geen oppas krijgen voor de hond en die mag de trappen bij mij niet op. Vandaar! Een ander weekend kon ook niet, want zij is groepsleekracht en zit nu midden in het rapporten schrijven (wát een klus elke x weer..) Nou ja, prima geregeld eigenlijk dus!

En dan vannacht je ouders weer thuis Dolphine, ook weer fijn he!

Nou scarlet, hier wel de hele dag zon hoor. Vanmorgen al om 9 uur wezen sporten en toen scheen hij al flink. Zoonlief moest mee omdat ik geen oppas had. Ze hebben daar wel kinderopvang, maar hij mocht ook mee de zaal in. Dat vond hij wel wat. Mijn trainer is zelf voetballer bij fc Utrecht (Komend seizoen kan hij in aanmerking komen voor een contract). Hij dus nog wat leuke trainingsdingen voor zoonlief, die vond het helemaal leuk.

Vanmiddag is hij gaan spelen bij een vriendje op de boerderij, toen heb ik de boodschappen gedaan en leuke plantjes voor op het balkon gekocht. Balkon ziet er dus ook weer leuk uit. heb voor zoonlief ook een tomatenplantje en een paprika plantje staan, dat vind hij zo leuk.

En morgen is hier jazz festival ja. Gezellig en ook weer mooi weer. Zoonlief heeft een feestje van 2 tot 6 en wordt daarna door zijn vader opgehaald.

Jaz fesitval is vanaf 1 uur 's middags dus dan ga ik misschien wel even kijken als hij bij het feestje is. En dan 's avonds natuurlijk ook nog gezellig even.

Hoi!

Wát een verschil met gisteren zeg, qua weer...Gisteren gewoon complete zomerdag, nu regen, onweer, blehhhh! Helaas wel vroeg opgestaan voor honkbal, maar later is alsnog de wedstrijd afgelast. Zo jammer dat ze dat dan niet eerder weten he! Gelukkig was ik nog wel thuis, maar mijn knul natuurlijk niet, die baalde best een beetje, hihi. Nou ja, niet gezellig langs de lijn dus, hoewel dit weer nou ook niet echt gezellig is, natuurlijk.

(ja, om gezellig binnen te zijn!)

Hoe was het jazz festival Dolphine? Was het gezellig?

Regen en onweer? Hier niet hoor scarlet. De zon schijnt ook niet en het is bewolkt, maar wel droog en zeker geen onweer nog.

Ik vond het erg gezellig gisteren. De middag was erg rustig, ik was een uurtje geweest toen zoonlief naar zijn feestje was. "s avonds was het wel gezellig druk. Ik ben gezellig met mijn broer, ouders, oude buur jongen en zijn moeder op stap geweest.

Het weer was natuurlijk prachtig voor zo'n festival.

Gisteren ochtend met zoonlief even een bakkie gedaan bij mijn ouders en een bosje bloemen gebracht. Fijn dat ze weer thuis zijn. Ze hebben het wel geweldig gehad en mijn moeder had veel minder last van d'r rug daar. Komt natuurlijk door het niks hoeven en daar bij het klimaat, maar ze kon zelfs met een morfine pil minder per dag.

Nog steeds droog Dolphine? Hier nu wel weer droog, maar het heeft echt lang geregend en ze zeggen dat er nog meer komt vanmiddag geloof ik. Jammer he, het is weer even voorbij met de zomerpret..

Jeetje, een pil minder per dag..wat goed zeg. Je zou haast daarom besluiten om er permanent te gaan wonen.

Het was dus erg gezellig gisteren, jaaa, het weer was gewoon helemaal perfect voor zoiets. Pff en zo is het alweer zondag en zijn de vrije dagen alweer voorbij. Ik had graag nog wat langer vrij willen zijn zeg..ik hoop dat ik snel de kans krijg om wat vrije dagen te nemen.

Nog steeds droog hier ja. Zelfs een zonnetje dat probeert door te breken. Ik heb de balkondeur open staan in de hoop op wat afkoeling binnen, want zweet me gek.

Straks nog even stofzuigen en dweilen en dan zoonlief weer ophalen. Vanavond komen mijn ouders even langs om de nieuwe bank te bewonderen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

6 diensten gehad nu, nog twee te gaan en dan heb ik er 72 uur op zitten. Sjonge jonge. We zijn zo'n beetje allemaal over vermoeid op het werk. Maar middelen om de situatie te verbeteren zijn er niet. Hoe werk je ziekteverzuim in de hand. Er zitten nu twee (eigenlijk drie, maar die laatste is al een jaar thuis) fulltimers thuis. Het is wachten tot de volgende omvalt.

Ik krijg hier ook klachten dat ik snel geirriteerd ben en kribbig. Ik ben ook zó moe. Ik hoop dat ik echt even goed kan bijtanken want vanaf woensdag ben ik 6 dagen vrij. Had ik al verteld geloof ik.

Maar vanavond moet ik toch echt even de deur uit. heb afspraak bij BW. X heeft me gestrikt voor de feestcommissie dit jaar. In september hebben we met de vereninging altijd een uitje en samen met nog twee mag ik dat gaan organiseren. Dat wordt nog een lastige, want je hebt ook te maken met oudleden die al op leeftijd zijn en dus te maken met alle leeftijden. Het afgelopen uitje was echt superleuk en dat zal lastig te evenaren zijn, laat staan te overtreffen. Vanavond dus eerste bijeenkomst.

Lieve meiden, ik heb nog twee nachtdiensten en daarna ga ik een weekje weg dus zal een lastige worden om voor die tijd nog even hier te pennen. Ondertussen vind ik het wederom wel weer erg tijd om gezellig af te spreken. Dit keer zouden we bij Dolphine afspreken wellicht dat ergens september gaat lukken?

Kus
Jee Theetje, da's toch echt niet normaal! Het is inderdaad een kwestie van afwachten wie de volgende is die uitvalt, dit houdt toch geen mens vol! En dan vanavond ook weer een afspraak..pffoee...Je loopt jezelf voorbij! Pas op jezelf he! Probeer in elk geval als je niet hoeft te werken toch zoveel mogelijk je rust te pakken. (jaja, makkelijk gezegd).

Gelukkig heb je wel iets leuks in het vooruitzicht, even er lekker tussenuit met X. Hopelijk kun je dan even bijkomen!

September lijkt me prima. Dan zijn de meeste vakanties wel voorbij, toch?
Ik vind september erg ver weg nog..... Had zelf juni in gedachten, maar ik snap dat dat lastig wordt met onze volle agenda's. En dan inderdaad al weer vakantie, zit dus niks anders op dan na de vakantie wat af te spreken. Jammer hoor.

Zoonlief is weer thuis van zijn vader en volgende week weer volledige week werken. vanaf morgen ook avondvierdaagse, wordt dus weer haasten deze week, maar komt goed.

Morgenochtend ook de auto naar de garage brengen voor de 30.000 km service beurt.

En thee lieve schat, denk alsjeblieft een beetje aan jezelf he. Het is makkelijk gezegd, dat weet ik, maar toch. Als jullie allemaal omvallen hebben ze toch een serieus probleem denk ik. Nu laten ze het gebeuren omdat jullie toch wel doorgaan (en dan heb ik het over het managment enzo natuurlijk). Misschien een keer collectief serieus aan de bel trekken dat dit echt niet kan, omdat jullie anders allemaal in de ziektewet belanden.

Ik vind het nogal makkelijk gezegd van hogerhand dat de middelen er niet voor zijn. Zij moeten er potdorie voor zorgen dat die middelen er komen.
Nou, mijn toetsenbord heeft weer kuurtjes..dan maar zonder kleurtje. Pfoe, de kop is er weer af! Was weer reuzehectisch, met 1 collega op vakantie. En dan is het ook nog mijn beurt om deze woensdag tot 17.00 te werken (1x in de 6 weken..waarom net nu!

Brr Dolphine, hopelijk houden jullie het droog vanavond! Hier begint het net te regenen. En als het maar niet gaat onweren, dat is natuurlijk nog veel erger.
Nou, mijn toetsenbord heeft weer kuurtjes..dan maar zonder kleurtje. Pfoe, de kop is er weer af! Was weer reuzehectisch, met 1 collega op vakantie. En dan is het ook nog mijn beurt om deze woensdag tot 17.00 te werken (1x in de 6 weken..waarom net nu!

Brr Dolphine, hopelijk houden jullie het droog vanavond! Hier begint het net te regenen. En als het maar niet gaat onweren, dat is natuurlijk nog veel erger.

Woehaha scarlet, letterlijk kuren zo te zien. Wel 4x je stukje gepost.

Het was in 1 woord bagger weer met de avond vierdaagse. We hadden nog geen meter gelopen en toen begon het te regenen en te onweren. Hele weg regen en hagel gehad, met fikse buien er tussen. We waren dus echt zeik nat. Maar de kop is er af,de eerste dag zit er op. Wat minder leuk is, is dat mijn telefoon, die ik in mijn rugzak had zitten ook nat geregend is en het op dit moment niet doet. Dat is balen.......

Ik was de dag ook al niet zo goed begonnen vandaag. Mijn auto moest voor een beurt en ik kreeg een leenauto mee, en ik had mijn tomtom dus in mijn auto laten liggen. Moest vandaag naar een nieuw gezin in amersfoort. Dan merk je pas hoeveel je aan zo'n ding gehecht bent zeg. Moest nu op de ouderwetse manier, via de routeplanner. Maar het is goed gekomen allemaal.
Tjeez zeg...dat is wel wat overdreven..4x! hihi

Oh balen zeg Dolphine, zulk slecht weer onderweg. En dan ook nog telefoon die het niet doet. Duimen dat het weer gaat lukken als ie goed droog is. Hopelijk morgen beter weer! Zulk slecht weer als jullie hebben wij niet gehad, beetje regen, maar dat was het. Bah, niks an te moeten lopen in je natte kloffie! Ik ga duimen dat jullie het morgen droog houden hoor!
Tjeez zeg...dat is wel wat overdreven..4x! hihi

Oh balen zeg Dolphine, zulk slecht weer onderweg. En dan ook nog telefoon die het niet doet. Duimen dat het weer gaat lukken als ie goed droog is. Hopelijk morgen beter weer! Zulk slecht weer als jullie hebben wij niet gehad, beetje regen, maar dat was het. Bah, niks an te moeten lopen in je natte kloffie! Ik ga duimen dat jullie het morgen droog houden hoor!
Nou ok, 2, das toch al minder he!! whoehahaha
Je duimen heeft geholpen hoor scarlet, vanavond was het stralend weer om te lopen.

Mijn telefoon deed vanmorgen nog steeds niks. Ligt nu in een afgesloten bak rijst. Dat schijnt te helpen om het vocht er uit te krijgen... Nou ja, meer kapot dan nu kan hij toch niet.

Gelukkig had in nog een oude phone, daar zit nu mijn simkaart in. heb nu alleen niet alle nummers, maar ik kan het ook ff niet helpen.

Verder lekker dagje ook op het werk vandaag en morgen al weer mijn vrije dag. Zoolief gaat morgenmiddag met oma naar het circus. Ik dus een vrije middag voor de boeg, vervelend hoor..... hahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven