Single parents, going strong forever!! deel 21
zaterdag 21 mei 2011 om 23:27
En Dolphine, was het lekker in de sauna? Het was sowieso ook heerlijk weer he, heb je daar nog van kunnen genieten? Ik heb nog een tijd buiten gezeten vanmiddag, echt lekker.
Hebben jullie trouwens de nieuwe sinterklaas al gezien??
Ik vind um helemaal niks. Misschien is het een kwestie van wennen, maar ik vind het zo geen type om sint te zijn!! Of zou dat komen omdat we zo gewend waren aan Bram vd Vlugt? Deze sint heeft een foute stem, een fout gezicht (te smal!), gewoon GEEN SINT!! Vind ik dan he..en mijn knul was het helemaal met me eens, vond hem ook niets.Wat zal het anders zijn zeg, dit jaar. Ipv een wedstrijd heeft mijn knul morgen een training van 2 12 uur..pff, ze zijn wel erg serieus hoor..helaas werpt dat niet zijn vruchten af in de wedstrijden, ze staan onderstaan (vorig jaar nog kampioen!), heel jammer.
Dus je mannetje heeft nog stevige verkering Dolphine? hihi, schattig he...Theetje, hoe is het met je oma? En hoe is het eigenlijk met je knul? Gaat het weer wat beter?
zondag 22 mei 2011 om 14:22
Het was heerlijk in de sauna gisteren. En zeker nog wat van het weer kunnen genieten want een groot gedeelte is gewoon buiten, allerlei zwembaden enzo. Dus was perfect. Heerlijk bijgekomen en tegen de avond helemaal rozig aan de BBQ gegaan in de tuin bij die collega. Helemaal goed geregeld dus.
Gisterenavond nog even wat gaan drinken en ik had vanmorgen bij een vriend afgesproken om een bakkie te doen. Zit ik daar gezellig staat zijn ex daar op de stoep (die hem al vanaf december stalkt). Ze had hem vanmorgen al 8 keer gebeld en 6 smsjes gestuurd liet hij zien en toen hij niet reageerde kwam ze gewoon langs. Dendert daar het huis in, wil voor zichzelf een kop koffie inschenken, terwijl hij haar heel duidelijk maakte dat ze niet welkom was en haar vriendelijk verzocht om weg te gaan. Ze ging ook nog boven zitten, heel bizar allemaal. Uiteindelijk heeft hij haar met lichte drang zijn huis uit gekregen. Ik wil me nergens mee bemoeien, maar deze situatie was echt heel vreemd. Wat een raar wijf is dat zeg.... Pfffff dat heb ik weer, zit je even gezellig op de koffie bij iemand. Maar goed als er roddels rondgaan weet ik in ieder geval waar ze vandaan komen......
Mijn ex heeft gisteren 2 kasten meegenomen die bij hem in huis stonden en waar hij vanaf moest. Laat het nou bijpassend bij mijn salontafel en tv meubel zijn..... Ik heb er al 1 ingeruimd die staat nu naast het tv meubel, die andere ga ik zo ook nog even op z'n plek zetten en inruimen en daarna kan ik onderhand zoonlief weer gaan halen.
Hihi scarlet ik heb de sint nog niet gezien hoor. Ik ben heel benieuwd of de kinderen het ook een vreemde sint vinden of dat het voor hen doodnormaal is. Dat werkt altijd zo vreemd in het kinderbrein he....
Ik nog even wat doen hier voordat ik mijn hele zondag hebben zitten verlummelen.
Gisterenavond nog even wat gaan drinken en ik had vanmorgen bij een vriend afgesproken om een bakkie te doen. Zit ik daar gezellig staat zijn ex daar op de stoep (die hem al vanaf december stalkt). Ze had hem vanmorgen al 8 keer gebeld en 6 smsjes gestuurd liet hij zien en toen hij niet reageerde kwam ze gewoon langs. Dendert daar het huis in, wil voor zichzelf een kop koffie inschenken, terwijl hij haar heel duidelijk maakte dat ze niet welkom was en haar vriendelijk verzocht om weg te gaan. Ze ging ook nog boven zitten, heel bizar allemaal. Uiteindelijk heeft hij haar met lichte drang zijn huis uit gekregen. Ik wil me nergens mee bemoeien, maar deze situatie was echt heel vreemd. Wat een raar wijf is dat zeg.... Pfffff dat heb ik weer, zit je even gezellig op de koffie bij iemand. Maar goed als er roddels rondgaan weet ik in ieder geval waar ze vandaan komen......
Mijn ex heeft gisteren 2 kasten meegenomen die bij hem in huis stonden en waar hij vanaf moest. Laat het nou bijpassend bij mijn salontafel en tv meubel zijn..... Ik heb er al 1 ingeruimd die staat nu naast het tv meubel, die andere ga ik zo ook nog even op z'n plek zetten en inruimen en daarna kan ik onderhand zoonlief weer gaan halen.
Hihi scarlet ik heb de sint nog niet gezien hoor. Ik ben heel benieuwd of de kinderen het ook een vreemde sint vinden of dat het voor hen doodnormaal is. Dat werkt altijd zo vreemd in het kinderbrein he....
Ik nog even wat doen hier voordat ik mijn hele zondag hebben zitten verlummelen.
zondag 22 mei 2011 om 14:55
Wat zal mijn knul weer blij zijn..die is nu trainen en het goot hier net...jammer hoor, heel ander weer dan gisteren. Maar ja, het was voorspeld.. Wat lekker Dolphine, aansluitend ook nog een BBQ, perfect! En dan kom je vanmorgen in zo'n situatie zeg, wat een ramp.
Pff, genant hoor, voor hem natuurlijk helemaal. Ging ze eigenlijk helemaal niet tegen jou tekeer oid? Wat goed zeg, van die kasten! Bergruimte is altijd zó fijn en bijpassend ook nog, dat kan niet beter. Ik moet straks nog aan de strijk, maar zit het een beetje uit te stellen, haha, geen zin nog.
Pff, genant hoor, voor hem natuurlijk helemaal. Ging ze eigenlijk helemaal niet tegen jou tekeer oid? Wat goed zeg, van die kasten! Bergruimte is altijd zó fijn en bijpassend ook nog, dat kan niet beter. Ik moet straks nog aan de strijk, maar zit het een beetje uit te stellen, haha, geen zin nog.
zondag 22 mei 2011 om 19:51
Sorry meiden, ik weet ff niet van voor of ik van achteren leef.
Ik werk me suf, race naar ziekenhuis, en thuis slaap ik alleen maar, als dat lukt tenminste, heb de afgelopen paar nachten amper een paar uur slaap gehad. En dat begint me aardig op te breken nu. Ik heb veel pijn en de hormonen halen weer flink streken uit. Moet ongesteld worden dus dat maakt het er niet beter op, ik hoop dat het snel doorbreekt. Vanmiddag vanuit werk direct naar bed gegaan om paar uur te slapen. Ik was zó moe, ik kan me niet eens herinneren dat ik in bed gestapt ben.
Op werk nu 3 fulltimers ziek, roosterdruk was al mega, maar het wordt er echt niet beter op zo. Maar heb wel besloten dat ik hoe dan ook aankomend weekend niet ga werken, dat trek ik echt niet. Op deze manier gaan er echt nog meer mensen omvallen.
Maar goed dat valt allemaal in het niet bij mijn omaatje, stoere dame klaagt niet. Helaas kreeg ik zojuist te horen dat ze er een longontsteking overheen heeft gekregen. Ik hoop dat haar lijfje het trekt om zich daar tegen te verweren. Ze is zó breekbaar. Zó mager. Ze krijgt nu antibiotica via infuus.
Ze heeft ook sinds vorige week toen ze werd opgenomen geen normale nacht door kunnen slapen dankzij haar demente buurvrouw op de kamer. Mensie kan er ook niks aan doen maar die loopt de hele nacht te spoken en iedereen wakker te maken. Ik ben van de week zo boos geworden dat ik naar verpleging ben gegaan met het verzoek dat mens op slaappillen te zetten of s'nachts apart te leggen zodat mijn oma tenminste normaal kan slapen. Gelukkig hebben ze daar gehoor aan gegegeven.
Gelukkig is X heel lief voor me en ook mijn knul lijkt weer beetje op z'n retour en daarnaast lijkt ie ook nog eens een inhaalslag te maken op school. Hij heeft weer een dikke 8 gescoord voor een vak waar die ook al niet zo best voor stond. Dat haalt het gemiddelde weer beetje omhoog. Hij moet dit natuurlijk nog wel even volhouden...
Vwb de mailtjes die ik jullie had gestuurd; de andere partij heeft zich terug getrokken!!! Daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Scheelt een hoop geld en nog veel belangrijker ook een hoop stress.
Nou ik geloof dat jullie weer volledig op de hoogte zijn zo.
Ik heb van jullie alles gelezen hoor meiden maar ff geen puf meer. Ik hoop van de week ff terug te kunnen reageren maar ik ga weer voor molletje spelen deze week.
Liefs en knuf
Ik werk me suf, race naar ziekenhuis, en thuis slaap ik alleen maar, als dat lukt tenminste, heb de afgelopen paar nachten amper een paar uur slaap gehad. En dat begint me aardig op te breken nu. Ik heb veel pijn en de hormonen halen weer flink streken uit. Moet ongesteld worden dus dat maakt het er niet beter op, ik hoop dat het snel doorbreekt. Vanmiddag vanuit werk direct naar bed gegaan om paar uur te slapen. Ik was zó moe, ik kan me niet eens herinneren dat ik in bed gestapt ben.
Op werk nu 3 fulltimers ziek, roosterdruk was al mega, maar het wordt er echt niet beter op zo. Maar heb wel besloten dat ik hoe dan ook aankomend weekend niet ga werken, dat trek ik echt niet. Op deze manier gaan er echt nog meer mensen omvallen.
Maar goed dat valt allemaal in het niet bij mijn omaatje, stoere dame klaagt niet. Helaas kreeg ik zojuist te horen dat ze er een longontsteking overheen heeft gekregen. Ik hoop dat haar lijfje het trekt om zich daar tegen te verweren. Ze is zó breekbaar. Zó mager. Ze krijgt nu antibiotica via infuus.
Ze heeft ook sinds vorige week toen ze werd opgenomen geen normale nacht door kunnen slapen dankzij haar demente buurvrouw op de kamer. Mensie kan er ook niks aan doen maar die loopt de hele nacht te spoken en iedereen wakker te maken. Ik ben van de week zo boos geworden dat ik naar verpleging ben gegaan met het verzoek dat mens op slaappillen te zetten of s'nachts apart te leggen zodat mijn oma tenminste normaal kan slapen. Gelukkig hebben ze daar gehoor aan gegegeven.
Gelukkig is X heel lief voor me en ook mijn knul lijkt weer beetje op z'n retour en daarnaast lijkt ie ook nog eens een inhaalslag te maken op school. Hij heeft weer een dikke 8 gescoord voor een vak waar die ook al niet zo best voor stond. Dat haalt het gemiddelde weer beetje omhoog. Hij moet dit natuurlijk nog wel even volhouden...
Vwb de mailtjes die ik jullie had gestuurd; de andere partij heeft zich terug getrokken!!! Daar zijn we natuurlijk erg blij mee! Scheelt een hoop geld en nog veel belangrijker ook een hoop stress.
Nou ik geloof dat jullie weer volledig op de hoogte zijn zo.
Ik heb van jullie alles gelezen hoor meiden maar ff geen puf meer. Ik hoop van de week ff terug te kunnen reageren maar ik ga weer voor molletje spelen deze week.
Liefs en knuf
maandag 23 mei 2011 om 19:53
getverdemme, wat voel ik me vervelend vandaag. Ben gewoon ineens erg verkouden, keelpijn, druk op de oren en voorhoofd. Hoop niet dat het door gaat zetten, alhoewel, misschien beter van wel, dan ben ik er misschien daarna vanaf.
Vandaag ook weer mega druk op het werk. 2 evaluatie gesprekken gehad vandaag en daarnaast nog 2 afspraken buiten de deur.
Als klap op de vuurpijl vandaag gebeld door school van zoonlief. Was helemaal niet goed gegaan vandaag. Hij heeft ruzie gehad met de juf, in eerste instantie door zijn bal, die was door een ander jongetje in de bosjes geschoten. Uiteindelijk is zijn bal weer terug, maar hij kan er dan zo in blijven hangen de hele dag. daarna schijnt hij een ander kind geslagen te hebben. Hij zegt van niet, de juf zegt van wel. Daardoor zoonlief erg boos, hij is zelf weggelopen van school. Gelukkig hadden ze het door en is hij door een andere juf weer terug gehaald.
Morgen even een gesprek met de juf en zoonlief, moet toch worden opgelost.
Ik moest om 6 uur nog boodschappen doen en koken. Heb net de afwas weggewerkt en gestofzuigd, moet eigenlijk ook nog strijken, maar heb zo geen zin.......
Jammer, het ging zo goed op school, maar hopen dat dit een incident is.
Vandaag ook weer mega druk op het werk. 2 evaluatie gesprekken gehad vandaag en daarnaast nog 2 afspraken buiten de deur.
Als klap op de vuurpijl vandaag gebeld door school van zoonlief. Was helemaal niet goed gegaan vandaag. Hij heeft ruzie gehad met de juf, in eerste instantie door zijn bal, die was door een ander jongetje in de bosjes geschoten. Uiteindelijk is zijn bal weer terug, maar hij kan er dan zo in blijven hangen de hele dag. daarna schijnt hij een ander kind geslagen te hebben. Hij zegt van niet, de juf zegt van wel. Daardoor zoonlief erg boos, hij is zelf weggelopen van school. Gelukkig hadden ze het door en is hij door een andere juf weer terug gehaald.
Morgen even een gesprek met de juf en zoonlief, moet toch worden opgelost.
Ik moest om 6 uur nog boodschappen doen en koken. Heb net de afwas weggewerkt en gestofzuigd, moet eigenlijk ook nog strijken, maar heb zo geen zin.......
Jammer, het ging zo goed op school, maar hopen dat dit een incident is.
maandag 23 mei 2011 om 20:27
Oe Dolphine, da's wel minder zeg..Je zelf al niet lekker voelen en dan ook nog dit akkefietje met je mannetje.. Ik denk vast dat dit een incident is, dat het hele gedoe met die bal gewoon erg fout gevallen is bij hem en dat de rest daar ook uit voortvloeit.
Maar gelukkig zeg, dat ze het in de gaten hadden dat hij wegliep van school..! Pfff, dat zal je er ook nog bij hebben gehad zeg. Hoop dat het na een goed gesprek (pff, wat klinkt dat weer..) weer opgelost kan worden.
Sterkte meis!
Och Theetje, bij jullie op het werk is het ook niet normaal he..
Pas inderdaad op dat jij niet ook omvalt! En och, je arme omaatje! Ook nog een longontsteking..het is toch wat..heeft ze die nu in het ZH opgelopen? Ze zeggen het wel he, geen grotere bacteriehaard dan een ZH..Sterkte lieverd! En houd je poot stijf he, voor het weekend! Maar gelukkig óók nog goed nieuws, wat betreft de tegenpartij...hoeraaa!! Hehe, eindelijk es een meevallertje! En je knul die weer ff lekker gaat, hartstikke fijn.
Bij ons op het werk ook weer megadruk, collegaatje met kindje is weer thuis, want kindje weer opgenomen..zó sneu...
Qua werk is er gewoon geen doorkomen aan, maar ja, we doen ons best..Gelukkig komende zaterdag even lekker eruit, naar het optreden van Kraak&Smaak. Ben benieuwd hoe dat is, live.
dinsdag 24 mei 2011 om 21:15
En nu eerst een bakkie koffie.
Wat een verschikkelijke k*t dag vandaag zeg!
Sorry hoor, maar mijn emmertje is vandaag een beetje overgelopen. Het begon vannacht met de honden van de buren die de hele avond en een deel van de nacht hebben geblaft. Ik wordt er helemaal gek van.... Is zij het zelf niet, dan zijn het die beesten wel op het moment dat zij niet thuis is.
Vanmorgen gesprek met de juf van zoonlief gehad. Ik vind het toch niet helemaal eerlijk dat zij er maar vanuit gaat dat zoonlif bepaalde dingen gedaan heeft, zoals iemand geslagen, zonder dat ze dit verder checked. Nu blijkt zoonlief het niet gedaan te hebben, dus die voelde zich terecht vals beschuldigd. Daardoor mede zijn boze bui. Hij wordt steeds maar aangesproken op zijn ADHD, terwijl dit er niks mee te maken heeft. Hij is nog steeds boos op de juf en ik kan dat eerlijk gezegd wel een beetje begrijpen.
Mijn laatste huisbezoek vandaag is danig uit de hand gelopen. Toen ik daar binnen kwam had moeder net een conflict met haar oudste zoon gehad (ik kom voor de jongste). Die had de hele huisraad door huis gegooid en zijn moeder met een mes bedreigd, de politie is er aan te pas gekomen. Moeder ging helemaal door het lint toen ik binnen kwam, zowel tegen de jongste knul als tegen mij. De hulpverlening deugde niet en zij was er klaar mee en ging niet meer in gesprek. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar kwam er niet door heen. Ze wilde ook niks meer doen voor de jongens, ik moest ze maar meenemen. Dat kan natuurlijk niet zo maar, dus ik heb haar aangesproken op haar verantwoordelijkheden. Toen werd ze erg boos op mij en ging te keer. Ik ben weggegaan en heb het jochie verzocht om ook te gaan, die heb ik naar een vriendje gebracht waar hij kon blijven. Vervolgens BJZ gebeld, maar betreffende persoon natuurlijk niet te bereiken. Mijn eigen baas gebeld, die gaat het verder oppakken en ik doe daar voorlopig helemaal niks.
Natuurlijk was dit voor mij de bekende druppel, dus ik ben al jankend naar huis gereden, waar ik me natuurlijk weer moest oppeppen voor zoonlief.
Daarbij ben ik lichamelijk ook nog helemaal niet topfit, heb hoofdpijn en ben stront verkouden. Al met al zit het allemaal even tegen hier. Gelukkig staat mijn baas achter me.
Nu even rust nemen en morgen lekker vrij. Donderdag zien we wel weer verder.
Wat een verschikkelijke k*t dag vandaag zeg!
Sorry hoor, maar mijn emmertje is vandaag een beetje overgelopen. Het begon vannacht met de honden van de buren die de hele avond en een deel van de nacht hebben geblaft. Ik wordt er helemaal gek van.... Is zij het zelf niet, dan zijn het die beesten wel op het moment dat zij niet thuis is.
Vanmorgen gesprek met de juf van zoonlief gehad. Ik vind het toch niet helemaal eerlijk dat zij er maar vanuit gaat dat zoonlif bepaalde dingen gedaan heeft, zoals iemand geslagen, zonder dat ze dit verder checked. Nu blijkt zoonlief het niet gedaan te hebben, dus die voelde zich terecht vals beschuldigd. Daardoor mede zijn boze bui. Hij wordt steeds maar aangesproken op zijn ADHD, terwijl dit er niks mee te maken heeft. Hij is nog steeds boos op de juf en ik kan dat eerlijk gezegd wel een beetje begrijpen.
Mijn laatste huisbezoek vandaag is danig uit de hand gelopen. Toen ik daar binnen kwam had moeder net een conflict met haar oudste zoon gehad (ik kom voor de jongste). Die had de hele huisraad door huis gegooid en zijn moeder met een mes bedreigd, de politie is er aan te pas gekomen. Moeder ging helemaal door het lint toen ik binnen kwam, zowel tegen de jongste knul als tegen mij. De hulpverlening deugde niet en zij was er klaar mee en ging niet meer in gesprek. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, maar kwam er niet door heen. Ze wilde ook niks meer doen voor de jongens, ik moest ze maar meenemen. Dat kan natuurlijk niet zo maar, dus ik heb haar aangesproken op haar verantwoordelijkheden. Toen werd ze erg boos op mij en ging te keer. Ik ben weggegaan en heb het jochie verzocht om ook te gaan, die heb ik naar een vriendje gebracht waar hij kon blijven. Vervolgens BJZ gebeld, maar betreffende persoon natuurlijk niet te bereiken. Mijn eigen baas gebeld, die gaat het verder oppakken en ik doe daar voorlopig helemaal niks.
Natuurlijk was dit voor mij de bekende druppel, dus ik ben al jankend naar huis gereden, waar ik me natuurlijk weer moest oppeppen voor zoonlief.
Daarbij ben ik lichamelijk ook nog helemaal niet topfit, heb hoofdpijn en ben stront verkouden. Al met al zit het allemaal even tegen hier. Gelukkig staat mijn baas achter me.
Nu even rust nemen en morgen lekker vrij. Donderdag zien we wel weer verder.
dinsdag 24 mei 2011 om 21:50
Och Dolphine, wat zal je mannetje zich onbegrepen hebben gevoeld op school! En terecht, dat hij boos was door deze onrechtvaardigheid. Jammer dat hij dat nog niet op een andere manier uiten kan, maar dat komt ook heus nog wel. Kun je ook bij de woningbouw aangeven elke x dat je last hebt van de honden? Is toch ook te gek, die overlast. Pfoe, dat kon je er ook net nog bij hebben, zo'n aanvaring bij het huisbezoek..Ik vind het zo knap van je, dat je dat handelen kunt. Dat het je af en toe teveel wordt, helemaal als je jezelf ook niet lekker voelt en dingen niet lekker lopen, is helemaal niet gek hoor. Misschien is het juist wel goed dat je je dan weer moet oppeppen voor je ventje, alhoewel ik me ook kan voorstellen dat dat op zo'n moment ook gewoon even te veel is en je het liefst gewoon de boel de boel wilt laten, wat dan natuurlijk weer niet kan.
Gelukkig ben je morgen vrij! Volgende week ook een korte week, door de feestdagen? Hoop het voor je!
woensdag 25 mei 2011 om 21:44
Vandaag gaat het al weer wat beter gelukkig. Alhoewel, lichamelijk nog niet, heb nog steeds een kop vol snot wat erg op mijn holtes drukt, dus dat is vervelend. Ben ook niet wezen sporten vanmorgen, heb even mijn broodnodige rust gepakt.
Dus weinig gedaan vandaag. Vriendinnetje van zoonlief kwam hier vanmiddag spelen en om half 5 had hij een oefen wedstrijd tegen de f1 van komend seizoen. Dik gewonnen met 8-3. Mijn mannetje kan nog geen volledige wedstrijd voetballen. Tijdens de eerste helft speelde zijn enkel weer op. 2e helft heeft hij daarom op doel gestaan. Dit kan nog wel een paar maanden gaan duren voordat hij echt goed hersteld is en dat met 4 x 4 toernooi en avondvierdaagse voor de deur. Hopen dat het goed komt.
Volgende week een korte week ja, heerlijk! Kijk er naar uit.
Dus weinig gedaan vandaag. Vriendinnetje van zoonlief kwam hier vanmiddag spelen en om half 5 had hij een oefen wedstrijd tegen de f1 van komend seizoen. Dik gewonnen met 8-3. Mijn mannetje kan nog geen volledige wedstrijd voetballen. Tijdens de eerste helft speelde zijn enkel weer op. 2e helft heeft hij daarom op doel gestaan. Dit kan nog wel een paar maanden gaan duren voordat hij echt goed hersteld is en dat met 4 x 4 toernooi en avondvierdaagse voor de deur. Hopen dat het goed komt.
Volgende week een korte week ja, heerlijk! Kijk er naar uit.
donderdag 26 mei 2011 om 17:24
Groot gelijk dat je even rust genomen hebt Dolphine. Dat hebben we ook nodig, af en toe! Vervelend, dat je mannetje toch nog steeds behoorlijk last heeft van zijn been/enkel. Wanneer is bij jullie de avondvierdaagse? Hier is ie deze week.
Gisteren lekker naar de kapper geweest en morgen gelukkig weer het laatste werkdagje deze week en dan weekend en natuurlijk zaterdagavond even de hort op. Ik moet hier nog wel het nodige doen, maar dat zal ik wel weer uitstellen tot zaterdag.. Ik heb er gewoon echt geen zin meer in als ik thuis ben na een dag werken. Maar soms moet het natuurlijk toch gebeuren he..en omdat mijn vriendin zaterdag eerst hier naartoe komt, om zich om te kleden etc., moet ik er toch een beetje aan geloven, ben ik bang..haha.
Vandaag had mijn knul zijn sollicitatiegesprek voor stage bij ons (nou ja, niet bij mij, maar bij afd. bezwaar). Helaas duurt het tot de 1e of 2e week van juni tot ie iets hoort, want degene waarmee overlegd moest worden was met vakantie (tuurlijk, die pech heeft hij weer...). Spannend! Ik hoop zó dat het kan en dat dat gewoon lekker geregeld is, zal een pak van mijn hart zijn. (en een heel stuk rust!) Hij was natuurlijk bloednerveus, maar het was vlgs hem goed gegaan en dat geloof ik ook wel.Nu dus weer even afwachten (en de tijd tikt door....aaarghhh)
Straks mijn knul nog trainen, hopelijk blijft het droog...
donderdag 26 mei 2011 om 18:39
Vandaag ook een kort dagje op het werk gehad. Heb teamvergadering gehad en daarna samen met mijn teamleidster een mail opgesteld naar aanleiding van huisbezoek van afgelopen dinsdag en daarna ben ik naar huis gestuurd. Ben nog steeds erg verkouden en had vandaag maar 1 afspraak. Ik moest overblijven en zoonlief had podiumpresentatie. Dat heb ik dus allemaal kunnen doen.
Huisbezoek van vanmiddag was afgezegd en ook morgen nog even geen werk en dan maandag weer beginnen.
Avondvierdaagse is hier van maandag 6 tot en met donderdag 9 juni. Aankomende maandag begint zoonlief met 4 x 4 toernooi, wordt dus nog een druk maandje wat dat betreft, maar wel leuk.
Vanavond een vergadering bij de voetbal, we gaan de teamindeling voor komend seizoen bespreken en aangezien ik druk geweest ben met coachen heb ik me ook laten uitnodigen. Mijn broer komt hier even oppassen. Ik hoop dat hij op tijd is, want hij is dinsdag begonnen bij zijn nieuwe baan.
En nog meer goed nieuws, gisteren vakantiegeld en belasting teruggave gestort, dus ik was opeens rijk. haha heb gelijk mijn spaarrekening weer gespekt.
Ik hoop ook voor je knul dat hij het doorg houdt vanavond scarlet. Hier gaat het aardig te keer qua storm, maar is het nog wel droog.
Toernooi van zoonlief aankomende zaterdag gaat niet door, vanwege te weinig aanmeldingen. Aan de ene kant wel goed voor zijn been, maar hij baalt er wel flink van. Nu is er aankomende zondag schapen scheren bij de kinderboerderij, maar daar wil hij niet heen. Is saai zegt ie....
Nou ja we zullen wel even zien.
Huisbezoek van vanmiddag was afgezegd en ook morgen nog even geen werk en dan maandag weer beginnen.
Avondvierdaagse is hier van maandag 6 tot en met donderdag 9 juni. Aankomende maandag begint zoonlief met 4 x 4 toernooi, wordt dus nog een druk maandje wat dat betreft, maar wel leuk.
Vanavond een vergadering bij de voetbal, we gaan de teamindeling voor komend seizoen bespreken en aangezien ik druk geweest ben met coachen heb ik me ook laten uitnodigen. Mijn broer komt hier even oppassen. Ik hoop dat hij op tijd is, want hij is dinsdag begonnen bij zijn nieuwe baan.
En nog meer goed nieuws, gisteren vakantiegeld en belasting teruggave gestort, dus ik was opeens rijk. haha heb gelijk mijn spaarrekening weer gespekt.
Ik hoop ook voor je knul dat hij het doorg houdt vanavond scarlet. Hier gaat het aardig te keer qua storm, maar is het nog wel droog.
Toernooi van zoonlief aankomende zaterdag gaat niet door, vanwege te weinig aanmeldingen. Aan de ene kant wel goed voor zijn been, maar hij baalt er wel flink van. Nu is er aankomende zondag schapen scheren bij de kinderboerderij, maar daar wil hij niet heen. Is saai zegt ie....
Nou ja we zullen wel even zien.
vrijdag 27 mei 2011 om 15:55
Nou dat is er ook niet beter op geworden zeg dat forum! Pfff zoek me rot!
Hallo meiden,
zo de nachtdiensten zijn weer achter de rug. Man o man, de roosterdruk is gigantisch. Echt niet meer leuk. Sfeer momenteel op werk wordt je ook niet echt vrolijker van. En maar onrust kweken zonder met iets concreets te komen. Ben blij dat ik ein-de-lijk weer eens weekend heb! Vanavond verjaardag, morgen ook, en zondag dagje voor onszelf. Heerlijk.
Mijn omaatje mag als het allemaal goed blijft gaan, maandag naar huis. Dan mag ze daar verder aansterken.
Verder onze bank verkocht via mp. Eindelijk van dat ding af, dat was echt een superonhandige bank! Hij hing en lag wel lekker maar er normaal op zitten was er niet bij. Ook vervelend wanneer we visite kregen. Best nog leuk bedrag voor gehad ook, dat leggen we bij ons nieuwe bankstel. Die komt volgende week. Zoonlief doet het wel aardig nu, zowel thuis als op school, maar dat zeg ik voorzichtig.... Er komt nog een toetsenweek aan.... Zo dat was het ff.
Jullie ook weer van alles lees ik.
Sjonge jonge Dolphine, oh meid als ik dat allemaal weer lees! Af en toe wilde ik dat ik gewoon als een duveltje uit een doosje kon springen om je een dikke knuffel te geven wanneer je die echt nodig hebt!
Ook heel vreemd verhaal dat die juf dat verhaal niet natrekt zeg! Kijk eens wat er komt van een valse beschuldiging! En ondanks dat jouw zoon de toolls niet had (en trouwens ook absoluut niet kreeg aangereikt door zijn juf, stom mens) om er op de juiste manier op te reageren ipv weg te lopen, verdient hij wat mij betreft ook een complimentje hoor! Want wat een rechtsgevoel heeft je knul! En dat is zeker wat waard! Ik vind dat zijn juf wel even wat meer moeite mag doen om het vertrouwen van je zoon terug te winnen.
Whahahaha, tsja ik geef je knul trouwens wel een beetje gelijk. Kijken naar hoe een schaap wordt geschoren ís ook wel een beetje saai.
Scarlet, lees ik nu dat je samen met je din de hort op gaat? Gaan jullie beetje met z'n tweeen de stad onveilig maken? Oh jaaa, ik lees het net ff terug. Jullie gaan naar Smaak en kraak... geen idee wat dat is trouwens.... Whoehahahahaha! Nou ja als je maar lekker veel lol maakt!
Je knul dus op solli geweest. Gos, dat is idd wel errug spannend natuurlijk! En dan nog zolang wachten, tergend natuurlijk!
Nou meiden, goed weekend!
Hallo meiden,
zo de nachtdiensten zijn weer achter de rug. Man o man, de roosterdruk is gigantisch. Echt niet meer leuk. Sfeer momenteel op werk wordt je ook niet echt vrolijker van. En maar onrust kweken zonder met iets concreets te komen. Ben blij dat ik ein-de-lijk weer eens weekend heb! Vanavond verjaardag, morgen ook, en zondag dagje voor onszelf. Heerlijk.
Mijn omaatje mag als het allemaal goed blijft gaan, maandag naar huis. Dan mag ze daar verder aansterken.
Verder onze bank verkocht via mp. Eindelijk van dat ding af, dat was echt een superonhandige bank! Hij hing en lag wel lekker maar er normaal op zitten was er niet bij. Ook vervelend wanneer we visite kregen. Best nog leuk bedrag voor gehad ook, dat leggen we bij ons nieuwe bankstel. Die komt volgende week. Zoonlief doet het wel aardig nu, zowel thuis als op school, maar dat zeg ik voorzichtig.... Er komt nog een toetsenweek aan.... Zo dat was het ff.
Jullie ook weer van alles lees ik.
Sjonge jonge Dolphine, oh meid als ik dat allemaal weer lees! Af en toe wilde ik dat ik gewoon als een duveltje uit een doosje kon springen om je een dikke knuffel te geven wanneer je die echt nodig hebt!
Ook heel vreemd verhaal dat die juf dat verhaal niet natrekt zeg! Kijk eens wat er komt van een valse beschuldiging! En ondanks dat jouw zoon de toolls niet had (en trouwens ook absoluut niet kreeg aangereikt door zijn juf, stom mens) om er op de juiste manier op te reageren ipv weg te lopen, verdient hij wat mij betreft ook een complimentje hoor! Want wat een rechtsgevoel heeft je knul! En dat is zeker wat waard! Ik vind dat zijn juf wel even wat meer moeite mag doen om het vertrouwen van je zoon terug te winnen.
Whahahaha, tsja ik geef je knul trouwens wel een beetje gelijk. Kijken naar hoe een schaap wordt geschoren ís ook wel een beetje saai.
Scarlet, lees ik nu dat je samen met je din de hort op gaat? Gaan jullie beetje met z'n tweeen de stad onveilig maken? Oh jaaa, ik lees het net ff terug. Jullie gaan naar Smaak en kraak... geen idee wat dat is trouwens.... Whoehahahahaha! Nou ja als je maar lekker veel lol maakt!
Je knul dus op solli geweest. Gos, dat is idd wel errug spannend natuurlijk! En dan nog zolang wachten, tergend natuurlijk!
Nou meiden, goed weekend!
vrijdag 27 mei 2011 om 16:18
Even Youtuben, Smaak&Kraak, echt superswingende muziek!
Daarna is er zelfs nog een afterparty met een dj, die Soulclap heet, dat belooft ook wat! Kweet niet of wij dat ook gaan meemaken hoor, haha.
Lekker Theetje, de bank verkocht en ook nog een leuk bedragje..wat voor bank hebben jullie nu gekocht? fijn zeg, dat je oma weer bijna naar huis mag! Ook heel fijn voor je opaatje..
De sfeer op het werk is dus niet altijd even jofel, begrijp ik? De werkdruk is natuurlijk sowieso veel te hoog en dan ook nog onrustverhalen over bezuinigingen denk ik? Bah, dat houd een mens toch ook niet lang vol? Heel veel sterkte meid!
En jij een beetje rustig aan gedaan Dolphine, dat had je even nodig he! Hoe was de vergadering vd voetbal?
Pff, mijn vakantiegeld was ook gestort, maar ik had zoveel rekeningen liggen..(ook opgespaarde, ik geef het eerlijk toe...), het is alweer allemaal foetsie. En tuurlijk is het heel jammer dat het geld altijd daar aan op gaat, maar ja, het kan nu eenmaal niet anders. Ben er ondertussen natuurlijk ook wel aan gewend en heb toch liever mijn geldzaakjes voor mekaar dan een vette vakantie en dan de schuldeisers op de stoep.Bij wijze van dan he! Heb wel lekker eerst een beetje kleren geshopt hoor, haha, voor mezelf en voor mijn knul, dat is dan mijn tractatie, zeg maar. hihi.
Mijn gozer heeft vandaag, met mijn medeweten, voor het eerst van zijn leven "gespijbeld". Echt waar! En de reden..pfff, hilarisch!!
Hij moest hoognodig naar de kapper. HIj zat het al steeds uit te stellen, maar het kon écht niet meer (vond ik dan..), giga bos, staat zo onverzorgd, vind ik. En hij heeft gewoon een lekker koppie als het lekker kort is. Nou ja, toen ie dan eindelijk zo ver was dat ie wel naar de kapper wilde, had die gast (is die antilliaan waar ie altijd heen gaat) geen tijd op die dag. Toen vond hij dat ik er dan maar een stukje af moest halen. Met de tondeuse, dus zo heel veel kon ik er niet aan verprutsen. Zou je denken. AARGHHH!!! Heb ik dus toch ergens bovenaan een stukje veeeeel te kort geschoren en eer je dat weer een beetje gelijk getrokken hebt...Dat is dus niet gelukt.
Het zag er niet echt jofel uit, zeg maar. Gisteren is ie wel naar school geweest en vlgs hem was het 1e wat ze zeiden: wat is er met je haar gebeurd?? Gisteren waren er maar 3 leerlingen, omdat ze alleen ICT hadden, maar vandaag iets meer les (3 uren gelukkig maar en niets bijzonders) en hij wilde écht niet naar school. Om zijn haar dus he..En eerlijk....ik kon het wel begrijpen. Hij heeft zichzelf dus ziek gemeld (gaat via internet bij hen), met mijn medeweten...haha. Gelukkig kan hij vanavond wél terecht bij de kapper, want dit moet natuurlijk wel even hersteld worden door een professional..
Verder ben ik ondertussen de douche aan het soppen, is al helemaal leeg, maar die verrekte geiser blijft uitfloepen. Gelukkig komen ze sowieso binnenkort voor onderhoud, maar dit is erg irritant. Ga zo maar weer een poging doen..
vrijdag 27 mei 2011 om 17:39
Vergadering van de voetbal was verheldernd, in die zin, ze zijn nogal wat van plan bij de club en daar ben ik dan nu ook van op de hoogte.
Komend jaar gaan de E1 en E2 in de hoofdklasse spelen. En het is de bedoeling dat ze daarin blijven. Zoonlief komt met zijn team in de E3. Niet met het hele team want de kinderen die het nu niet kunnen bijbenen gaan er uit en komen in de E4. Team wordt dan aangevuld met de betere spelers van de E4. Het is de bedoeling dat zij na volgend seizoen dus E1 worden. Hoofdklasse houdt ook in dat ze 9 tegen 9 moeten voetballen en er komen dan 11 spelers per team. Komend seizoen worden daar dus de beste spelers voor geselecteerd. En het team waar zoonlief nu in komt is ook een selectie team en mogen dan alleen de betere en gemotiveerde spelers in. Ik vind het nogal wat op deze leeftijd. Aan de andere kant, kinderen die gewoon lekker willen voetballen zonder de druk kunnen ook lekker blijven spelen, maar in een lager team, waarin ze minder druk zullen voelen.
Maar goed voor mijn knul betekend dit dat ze het voorals nog wel zien zitten met hem, hij is geen twijfelgeval en hoort op dit moment bij de betere van zijn leeftijd en dat is natuurlijk wel weer leuk.
Training gaan ze ook serieus aanpakken, er komt een vaste trainer en coach voor het team. 2x per week trainen van 5 tot 6 op dinsdag en vrijdag. Zo hoeven ze woensdags niet in de grote meute en krijgen ze meer aandacht.
Nou ja wel zullen het wel gaan meemaken, grootste plannen van de club om op hoog niveau te gaan meedraaien in ieder geval.
Voor het zelfvertrouwen van mijn knul is het in ieder geval goed dat ze hem goed genoeg vinden.
Ohoh scarlet, je zoon laten spijbelen, hahaha had je hem niet een pet op kunnen zetten of zo? Nee dat mag natuurlijk niet in de klas. Ik hoop dat de kapper er nog wat van kan maken. En jij nooit meer doen he met de tondeuse.
Ja theetje, mijn knul heeft idd een erg groot rechtvaardigheidsgevoel, altijd al gehad trouwens. Hij was daar ook altijd eerlijk in, de juffen kwamen altijd naar hem als er iets speelde en ze er niet uitkwamen. Dus dit was een beetje vreemd van de juf.
Nu is de stress momenteel erg groot op school, veel zieken, nog steeds geen directeur en iedereen loopt op zijn tandvlees. Docenten stralen weinig rust uit en dan voelen de kids aan natuurlijk. Ik hoop dat dit na de zomervakantie weer beter wordt.
Fijn dat je oma naar huis mag, is voor die oude mensen toch altijd beter, in hun eigen omgeving zijn.
En heerlijk een weekend vrij, nu niet glijk volproppen met sociale verplichtingen he, gewoon even helemaal niks is ook heel erg fijn hoor.
Komend jaar gaan de E1 en E2 in de hoofdklasse spelen. En het is de bedoeling dat ze daarin blijven. Zoonlief komt met zijn team in de E3. Niet met het hele team want de kinderen die het nu niet kunnen bijbenen gaan er uit en komen in de E4. Team wordt dan aangevuld met de betere spelers van de E4. Het is de bedoeling dat zij na volgend seizoen dus E1 worden. Hoofdklasse houdt ook in dat ze 9 tegen 9 moeten voetballen en er komen dan 11 spelers per team. Komend seizoen worden daar dus de beste spelers voor geselecteerd. En het team waar zoonlief nu in komt is ook een selectie team en mogen dan alleen de betere en gemotiveerde spelers in. Ik vind het nogal wat op deze leeftijd. Aan de andere kant, kinderen die gewoon lekker willen voetballen zonder de druk kunnen ook lekker blijven spelen, maar in een lager team, waarin ze minder druk zullen voelen.
Maar goed voor mijn knul betekend dit dat ze het voorals nog wel zien zitten met hem, hij is geen twijfelgeval en hoort op dit moment bij de betere van zijn leeftijd en dat is natuurlijk wel weer leuk.
Training gaan ze ook serieus aanpakken, er komt een vaste trainer en coach voor het team. 2x per week trainen van 5 tot 6 op dinsdag en vrijdag. Zo hoeven ze woensdags niet in de grote meute en krijgen ze meer aandacht.
Nou ja wel zullen het wel gaan meemaken, grootste plannen van de club om op hoog niveau te gaan meedraaien in ieder geval.
Voor het zelfvertrouwen van mijn knul is het in ieder geval goed dat ze hem goed genoeg vinden.
Ohoh scarlet, je zoon laten spijbelen, hahaha had je hem niet een pet op kunnen zetten of zo? Nee dat mag natuurlijk niet in de klas. Ik hoop dat de kapper er nog wat van kan maken. En jij nooit meer doen he met de tondeuse.
Ja theetje, mijn knul heeft idd een erg groot rechtvaardigheidsgevoel, altijd al gehad trouwens. Hij was daar ook altijd eerlijk in, de juffen kwamen altijd naar hem als er iets speelde en ze er niet uitkwamen. Dus dit was een beetje vreemd van de juf.
Nu is de stress momenteel erg groot op school, veel zieken, nog steeds geen directeur en iedereen loopt op zijn tandvlees. Docenten stralen weinig rust uit en dan voelen de kids aan natuurlijk. Ik hoop dat dit na de zomervakantie weer beter wordt.
Fijn dat je oma naar huis mag, is voor die oude mensen toch altijd beter, in hun eigen omgeving zijn.
En heerlijk een weekend vrij, nu niet glijk volproppen met sociale verplichtingen he, gewoon even helemaal niks is ook heel erg fijn hoor.
zaterdag 28 mei 2011 om 13:49
Hallo!
He lekker, weekend! Ben al zo druk geweest, gisteren de badkamer dus helemaal gedaan, vanmorgen de woonkamer, keuken en gang, ook gestofzuigd en gedweild, toilet natuurlijk, gestreken zelfs! Dat wordt dus morgen heerlijk een dagje geen huishouden en strijk, lekker! Vanavond natuurlijk de hort op en ik word daar toch altijd een beetje onrustig van, hihi. Kben ook niks meer gewend! Mijn vriendin komt rond half 8, de zaal gaat open om 20.30 en 21.00 begint het. Het is hier heel dichtbij (is een poppodium), kdenk nog geen 10 minuten fietsen. Hopelijk blijft het droog.
Echt grootse plannen bij de club dus Dolphine, heel ambitieus! Maar het klinkt goed, hopelijk gaat het ook echt lukken allemaal. Hebben ze mensen genoeg om dit allemaal te begeleiden etc.? Gaaf he, dat je ventje zo goed is en dat men dat ook ziet. Het is natuurlijk ook wat hij zelf heel graag wil en dan is het dubbel zo leuk. Wat vervelend zeg, dat er op school eigenlijk zoveel stress is dat de kinderen daar last van krijgen (of in elk geval iets van meekrijgen). Zou toch eigenlijk niet mogen (hoewel het me erg moeilijk lijkt om te voorkomen, maar toch). Heeft de juf er eigenlijk nog iets over tegen je mannetje gezegd, haar excuus aangeboden bijv.? Zou toch wel moeten, vind ik.
De kapper heeft het haar van mijn knul weer prima gefixed en hij ziet er weer gelikt uit, whoehaha! En inderdaad, ze mogen geen pet in de klas, wat natuurlijk ook logisch. Het eerste wat die had gezegd toen zoonlief in de stoel ging zitten was: Wat is er gebeurd??!! Zo erg was het dus..AARGHHH. Maar hopelijk ook gelijk een goede les, want altijd als ik zeg dat ie naar de kapper moet, wil hij dat ik er een stukje afhaal, daar is ie nu hopelijk wel van genezen! (eigenlijk heb ik dit gewoon met opzet gedaan..whoehaaha).
Ik ga nu lekker een beetje luieren, en dan later lekker optutten etc. Kheb er zin in!
fijne zaterdag!
zaterdag 28 mei 2011 om 14:14
lekker hoor scarlet een avondje de hort op.Voor mij wordt het een rustig weekend thuis. het is nog steeds droog, dus zoonlief is buiten aan het spelen, maar wel onder strikte afspraken en met een horloge om. Gisterenavond was meneer een half uur te laat. Omdat ik hem ben gaan zoeken, anders was hij waarschijnlijk nog later geweest, tijd vergeten noemt hij dat. Aan me hoela, het was na thuiskomst meteen douchen en naar bed. HIj moet nu om 1 uur thuis zijn om een broodje te komen eten en dat was hij keurig. Is nu weer de hort op, dus afwachten of hij straks weer braaf op tijd thuis komt.
Natuurlijk moet bij de voetbal het plezier voorop staan bij de jongens. Daarom gaan ze het team ook splitsen, zodat de kinderen zich niet aan elkaar hoeven te ergeren als er iemand minder gemotiveerd is of geen zin heeft om te trainen. Zo blijft het voor iedereen leuk.
Ik krijg trouwens mijn belastinggeld in 1x terug he scarlet, ik moest natuurlijk ook rekeningen betalen, maar nee niet 4000 euro aan rekeningen, en dat is het bedrag wat ik terug kreeg. De rest staat op de spaarrekening voor de vakantie en een nieuw bankstel.
Natuurlijk moet bij de voetbal het plezier voorop staan bij de jongens. Daarom gaan ze het team ook splitsen, zodat de kinderen zich niet aan elkaar hoeven te ergeren als er iemand minder gemotiveerd is of geen zin heeft om te trainen. Zo blijft het voor iedereen leuk.
Ik krijg trouwens mijn belastinggeld in 1x terug he scarlet, ik moest natuurlijk ook rekeningen betalen, maar nee niet 4000 euro aan rekeningen, en dat is het bedrag wat ik terug kreeg. De rest staat op de spaarrekening voor de vakantie en een nieuw bankstel.
zaterdag 28 mei 2011 om 22:52
Mijn salaris + vakantie geld is ook beduidend minder dan de belasting teruggave hoor.
Dat gaat ook gewoon op de grote hoop voor de normale uitgaven. Mijn belastingteruggave doe ik elk jaar iets extra's van. Al een tv gekocht een nieuwe fiets en nu wil ik een nieuw bankstel kopen. Eentje met zo'n hoekzit er aan,maar niet te groot want zo groot is mijn woonkamer nou ook weer niet.
Scarlet jij bent natuurlijk aan het swingen nu. Geniet er lekker van meisje.
Ik heb net met zoonlief de champions leage finale tussen barcalona en manchester united zitten kijken. Dat kind kent gewoon alle spelers van barcalona, hij zat mij te vertellen wie wie was, hahaha en dan daarna zeggen: ik word wel moe van dat uitleggen hoor. Woehaha, wat een lekker ding is het ook he.
Dat gaat ook gewoon op de grote hoop voor de normale uitgaven. Mijn belastingteruggave doe ik elk jaar iets extra's van. Al een tv gekocht een nieuwe fiets en nu wil ik een nieuw bankstel kopen. Eentje met zo'n hoekzit er aan,maar niet te groot want zo groot is mijn woonkamer nou ook weer niet.
Scarlet jij bent natuurlijk aan het swingen nu. Geniet er lekker van meisje.
Ik heb net met zoonlief de champions leage finale tussen barcalona en manchester united zitten kijken. Dat kind kent gewoon alle spelers van barcalona, hij zat mij te vertellen wie wie was, hahaha en dan daarna zeggen: ik word wel moe van dat uitleggen hoor. Woehaha, wat een lekker ding is het ook he.
zondag 29 mei 2011 om 13:53
Goeiemiddag!
Bleh, wat een saai weer is het weer zeg..Had zo gehoopt dat het vandaag wat beter zou zijn, maar nog steeds grijs en veel wind hier..Maar ik zag dat het de goede kant op gaat, helemaal met een aantal vrije dagen voor de boeg! ooo, heb er zo'n zin in!! Op het werk natuurlijk nog steeds een gekkenhuis, want nog steeds onderbezet, dus vrij nemen durft niemand van ons, dus dit komt heel goed uit.
Het was gisteren supergezellig. Het optreden was ook steengoed, wát een band zeg.Ze hebben een zangeres en een zanger, die afwisselend nummers doen en vooral die zanger was echt een superentertainer. Iedereen stond te swingen, er was nog een collega van mijn vriendin met haar vriend, was heel leuk met zijn viertjes. Kwart voor 11 was het optreden afgelopen, maar daar nog blijven hangen in de bar tot ongeveer 01.15, toen weer naar huis gelopen, half2 thuis. Het was zo leuk dat we nu alweer kaartjes hebben gekocht voor over 2 weken, dan is er daan een Zaterdagavondkoorts feest, dan komt een dj draaien die ook altijd in ons vaste danscafe van vroeger daaide en Corné Klijn, van de radio, die 70,80 wen 90 danceclassics draait. Wordt dus weer een avonde lekker swingen! En het fijne is dat dit tenminste op een normale tijd begint en je niet, zoals wanneer de stad in gaat hier, tot middernacht moet wachten tot er wat mensen zijn..
Haha Dolphine, wat een uitspraak weer he, van je mannetje, super gewoon!
Vandaag ga ik dus niet veel doen, haha. Mijn knul is naar Arnhem om te honkballen, baalde ervan dat zijn hele zondag nu weg is, tja...Merk dat de lol er toch een beetje afgaat bij hem omdat ze alles verliezen. Is ook niet leuk natuurlijk.
Nu moesten ze tegen de nr 1, dus hij zag de bui alweer hangen, wat natuurlijk al een heel verkeerde instelling is om mee te beginnen, maar wel logisch. Vreemd he, vorig jaar nog kampioen en nu onderaan. Wel een andere regio waarin ze spelen, dus ik denk dat dat het grote verschil maakt. Vlgs mij wordt het tijd voor een nieuwe trainer, iemand die een met een frisse blik naar het team kijkt en ziet waar er aan gesleuteld moet worden. De pupillen van onze club doen het weer zo steengoed, zij worden vanaf dat zoonlief daar begonnen is elk jaar kampioen. Echt een toptrainer die zij hebben. Maar ja, hij laat never de pupillen in de steek natuurlijk..
zondag 29 mei 2011 om 15:30
Wow scarlet, doe eens gek, zo ga je nooit weg en nu ineens 2 weekenden in de maand. Maar super dat het zo gezellig was in ieder geval.
Ik heb vandaag mijn vakantiegeld goed besteed, of in ieder geval een deel daarvan. Ik heb een nieuw bankstel besteld en het mooie is dat hij woensdag al geleverd wordt. Ben er zo blij mee.
Ik kwam net tot de ontdekking dat zoonlief met hemelvaartsdag een voetbaltoernooi in Bennenkom heeft. Komen we die dag ook weer mooi door, haha
Pff scarlet is natuurlijk ook niet leuk voor je knul dat ze alles verliezen. Ik ken het hier ook met zoonlief, vorig seizoen echt alles gewonnen en nu bijna alle verloren. We kunnen alleen maar hopen dat het volgend seizoen weer beter gaat.
Hier waait het wel hard, maar de zon schijnt ook, dus echt grauw is het gelukkig niet.
Ik heb vandaag mijn vakantiegeld goed besteed, of in ieder geval een deel daarvan. Ik heb een nieuw bankstel besteld en het mooie is dat hij woensdag al geleverd wordt. Ben er zo blij mee.
Ik kwam net tot de ontdekking dat zoonlief met hemelvaartsdag een voetbaltoernooi in Bennenkom heeft. Komen we die dag ook weer mooi door, haha
Pff scarlet is natuurlijk ook niet leuk voor je knul dat ze alles verliezen. Ik ken het hier ook met zoonlief, vorig seizoen echt alles gewonnen en nu bijna alle verloren. We kunnen alleen maar hopen dat het volgend seizoen weer beter gaat.
Hier waait het wel hard, maar de zon schijnt ook, dus echt grauw is het gelukkig niet.
maandag 30 mei 2011 om 19:55
Wát een temperatuurtje vandaag he!! Lekkerrrr!! Morgen helaas niet meer he, maar daarna weer wel? Duimduim!
Gekkenhuis op het werk, nu gaat ander collegaatje volgende week ook nog spontaan met vakantie...AARGHHHHH!!! Heb al gezegd dat ik die week daarna vrij wil, heb 15 aug. pas vakantie, zo lang wil ik niet doorgaan hoor! Gelukkig belde collegaatje van zieke kindje vandaag, dat het goed ging en dat ze woensdag een paar uur komt werken, hoeraaa. Echt, zo als nu is het nog nooit geweest..
Helaas hebben ze gisteren weer verloren, maar, met 12-08 (na met 8-4 voorgestaan te hebben, grrrr) en dat tegen de nr 1, is niet eens heel slecht. Volgens coach was er ook goed gespeeld. Zondag thuis tegen de heren 2 van diezelfde club als afgelopen zondag, zou je toch haast denken dat er wel een kansje is...toch??
Gaaaaf Dolphine, een nieuwe bank!! Wat voor kleur, wat voor model, vertelvertel!!!
Theetje, hoe ben jij je vrije weekend verder doorgekomen?
maandag 30 mei 2011 om 21:43
Tsss scarlet, dat kan toch eigenlijk niet, spontaan vakantie nemen terwijl er al personeels tekort is? Bij ons moeten er altijd minstens 2 mensen op de afdeling werkzaam zijn.
Ik heb een grijze bank, weer een 2-zits maar wel met een lounge stuk eraan, dus eigenlijk een kleine hoekbank. Ben heel beneieuwd, woensdag komt ie, spannend...
Heb het grfovuil gebeld voor de oude bank, maar ze komen pas de 23ste langs.... Dat schiet natuurlijk niet op. Maar als het goed komt er woensdagochtend even een collega van me langs met aanhanger, dan brengen we de oude bank zelf even naar de gemeentewerf. Hij neemt ook gelijk mijn oude opoe fiets mee die al jaren in de schuur staat te roesten. Hij kon er nog een pupil blij mee maken, dus opgeruimt staat netjes.
Vanavond was het weer haasten zeg. Was om 10 voor half 6 bij de bso, daarna snel naar huis, eten koken en om half 7 moest zoonlief op het veld staan voor 4x4 toernooi. Daarna moest ik nog bloed geven, dus uiteindelijk pas om 21:00 uur weer thuis.
Nu nog even languit op de bank, moet helaas nog wel de afwas doen, dat is echt niet gelukt, en straks nog een was in de machine stoppen. En dan morgen nog een dagje aan de arbeit en dan zit mijn werkweek er al weer op. Heerlijk hoor die extra vrije dagen.
Ik heb een grijze bank, weer een 2-zits maar wel met een lounge stuk eraan, dus eigenlijk een kleine hoekbank. Ben heel beneieuwd, woensdag komt ie, spannend...
Heb het grfovuil gebeld voor de oude bank, maar ze komen pas de 23ste langs.... Dat schiet natuurlijk niet op. Maar als het goed komt er woensdagochtend even een collega van me langs met aanhanger, dan brengen we de oude bank zelf even naar de gemeentewerf. Hij neemt ook gelijk mijn oude opoe fiets mee die al jaren in de schuur staat te roesten. Hij kon er nog een pupil blij mee maken, dus opgeruimt staat netjes.
Vanavond was het weer haasten zeg. Was om 10 voor half 6 bij de bso, daarna snel naar huis, eten koken en om half 7 moest zoonlief op het veld staan voor 4x4 toernooi. Daarna moest ik nog bloed geven, dus uiteindelijk pas om 21:00 uur weer thuis.
Nu nog even languit op de bank, moet helaas nog wel de afwas doen, dat is echt niet gelukt, en straks nog een was in de machine stoppen. En dan morgen nog een dagje aan de arbeit en dan zit mijn werkweek er al weer op. Heerlijk hoor die extra vrije dagen.
dinsdag 31 mei 2011 om 16:30
Ja heerlijk he, zo'n kort weekje! Voor mij morgen natuurlijk ook nog een heel kort dagje, dus dat vliegt voorbij.
Bij ons moeten er ook eigenlijk 2 zijn, maar die zijn er dan ook wel. Normaal zijn we met zijn 4en. De collega die vrij genomen heeft was er ook wel aan toe hoor, heeft een dementerende vader, waardoor ze elke avond gebeld wordt door het verz. huis, (hij hoort daar eigenlijk niet meer thuis), waardoor ze weer op moet komen draven en heeft ook nog 2 kids, liep zichzelf dus behoorlijk voorbij. Beter een weekje vakantie, zodat ze vast vooruit kan werken dan straks uitvallen en dat wij met de "rotzooi" zitten. Dit staat misschien een beetje bot, maar je begrijpt me wel...je bank klinkt gaaf! Kun je ook heerlijk gaan loungen straks! Verrek, jij hebt natuurlijk al vrij als deze dag om is. Lekker hoor!
dinsdag 31 mei 2011 om 20:03
Wij zijn normaal gesproken met een team van 12. Alleen de laatste jaren ontbreekt er steeds wel 1 ivm zwangerschap. Nu zijn er 2 zwanger, 1 met vakantie en 1 is aan het reintergreren. Dus ook minimale bezetting. In vakantie periodes, is de minimale bezetting 2, zodat de clienten iemand kunnen bereiken als het nodig is. Maar dan vinden er natuurlijk geen huisbezoeken plaats bij clienten waarvan de hulpverlener op vakantie is.
Ja heerlijk, mijn weekend is begonnen. Nou ja niet helemaal hoor, morgen en overmorgen ben ik vrij maar vrijdag moet ik wel werken. Dan heb ik mijn thuiswerkdag.
Morgenochtend komt een collega van me de oude bank ophalen, ideaal. Ben zo benieuwd hoe de nieuwe bank staat hier in huis.
Mijn ouders komen in de nacht van vrijdag op zaterdag ook al weer naar huis. Is omgevlogen zeg die 3 weken. Ze hebben het heerlijk daar, ik heb ze gisteren even gesproken.
Mijn knul heeft zaterdag een feestje van zijn vriendinnetje, hij moet ook naar zijn vader dit weekend en bij ons is zaterdag jazz festival. Eens kijken of dat wat is.
Ja heerlijk, mijn weekend is begonnen. Nou ja niet helemaal hoor, morgen en overmorgen ben ik vrij maar vrijdag moet ik wel werken. Dan heb ik mijn thuiswerkdag.
Morgenochtend komt een collega van me de oude bank ophalen, ideaal. Ben zo benieuwd hoe de nieuwe bank staat hier in huis.
Mijn ouders komen in de nacht van vrijdag op zaterdag ook al weer naar huis. Is omgevlogen zeg die 3 weken. Ze hebben het heerlijk daar, ik heb ze gisteren even gesproken.
Mijn knul heeft zaterdag een feestje van zijn vriendinnetje, hij moet ook naar zijn vader dit weekend en bij ons is zaterdag jazz festival. Eens kijken of dat wat is.
woensdag 1 juni 2011 om 13:30
Lig heerlijk languit op mijn nieuwe bankstel. Vanmorgen om kwart over 7 waren ze er al. Heerlijk zo vroeg, want ik hoefde er de rest van de dag niet meer voor thuis te blijven. Daarna zoonlief naar school gebracht. Zijn fiets naar de fietsenmaker gebracht, want gisteren bij de sport BSO vandaan kon hij er niet meer op fietsen, trapper is verbogen en loopt tegen de kettingkast aan. Heb hem weggebracht met het verzoek het ding even helemaal na te lopen, misschien zijn er nog andere dingetjes nav de aanrijding.
Fiets ik straks even naar het dorp, moet raggertjes gaan gebruiken van de tandarts, gisteren weer geweest voor reinigen. Ik vind het ondigen, maar als het goed is dan toch maar proberen.
Zoonlief is bij een vriendje, morgen heeft hij voetbaltoernooi en vrijdag mag hij ook bij een vriendje komen spelen. Zaterdagmiddag heeft hij een feestje. Het kind is zo druk dat ik onderhand een afspraak met hem moet maken om hem eens te zien, haha
Op school gaat het trouwens volgens de juf weer top. Hij was gisteren wel even boos geweest, maar was daar ook vrij snel weer uit en is toen weer gewoon aan het werk gegaan.
Ik ga niet zo veel meer doen vandaag, heb mijn workout dubbel en dwars gehad met sporten en banken sjouwen.
Tussendoor ook nog even 30 schoolshirtjes gewassen en opgevouwen. Die hebben ze vanaf maandag nodig voor de avondvierdaagse maar de juf was ze vergeten. Ik kreeg dus gisteren pas de tas mee naar huis met de vraag of ik het even wilde wassen...... jaja....
Fiets ik straks even naar het dorp, moet raggertjes gaan gebruiken van de tandarts, gisteren weer geweest voor reinigen. Ik vind het ondigen, maar als het goed is dan toch maar proberen.
Zoonlief is bij een vriendje, morgen heeft hij voetbaltoernooi en vrijdag mag hij ook bij een vriendje komen spelen. Zaterdagmiddag heeft hij een feestje. Het kind is zo druk dat ik onderhand een afspraak met hem moet maken om hem eens te zien, haha
Op school gaat het trouwens volgens de juf weer top. Hij was gisteren wel even boos geweest, maar was daar ook vrij snel weer uit en is toen weer gewoon aan het werk gegaan.
Ik ga niet zo veel meer doen vandaag, heb mijn workout dubbel en dwars gehad met sporten en banken sjouwen.
Tussendoor ook nog even 30 schoolshirtjes gewassen en opgevouwen. Die hebben ze vanaf maandag nodig voor de avondvierdaagse maar de juf was ze vergeten. Ik kreeg dus gisteren pas de tas mee naar huis met de vraag of ik het even wilde wassen...... jaja....