Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
Dat was natuurlijk een grapje he,.. als dat nog mag hier
Ik hoef mijn man niet binnen te houden hoor...

Die gaat gewoon lekker zijn gang...

Hij vindt mij namelijk toch de leukste....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 14 juni 2011 @ 20:07:

Ik hoef mijn man niet binnen te houden hoor...

Die gaat gewoon lekker zijn gang...

Hij vindt mij namelijk toch de leukste....En de lekkerste en de liefste
Nou , ik heb iig geen man om binnen te houden.

En ik snap nog steeds dat loopverhaal niet?! Is dat zoiets als brommers kieken?
quote:Summerdance schreef op 14 juni 2011 @ 20:05:

[...]

Echt???

Woon jij gewoon bij mij om de hoek?

Ik zeg....Zwarte Ruijter!Ik zeg deal! Op een mooie zomeravond buiten op het terras?
@ Perpetuum

Thnx leuke reactie, ik snap het wel.. maar ik zit anders in elkaar
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 20:08:

En ik snap nog steeds dat loopverhaal niet?! Is dat zoiets als brommers kieken?Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee vroegah werd er gezegd? gaan we nu met elkaar? of lopen we nu met elkaar of hebben we nou wat , snappie ?
.
quote:liselore schreef op 14 juni 2011 @ 20:08:

[...]

Ik zeg deal! Op een mooie zomeravond buiten op het terras?

Leuk!!!

Maare...noemen we het dan een date, of noemen we het een kop koffie?

Volgens Mariska zit daar namelijk nogal een wezenlijk verschil tussen
Ik zeg daten, maar wel zonder bekken
Ik zeg toch dat een grap was... nu snap ik waarom mn internet liefde zei dat veel vrouwen levensverkorters zijn...

Lachen jullie alleen als jullie gekieteld worden of wat is dat ?? haha
quote:ronniemitchel schreef op 14 juni 2011 @ 20:09:

[...]

Neeeeeeeheeeeeeeeeeeeeee vroegah werd er gezegd? gaan we nu met elkaar? of lopen we nu met elkaar of hebben we nou wat , snappie ?

Dit helpt niet

Gaan met elkaar=hetzelfde als lopen met elkaar=hetzelfde als we hebben wat=we hebben verkering ? Heb ikhet goed
.
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 20:08:

En ik snap nog steeds dat loopverhaal niet?! Is dat zoiets als brommers kieken?

Ken je die uitdrukking echt niet Yellow?

Wil je met me lopen?

Wil je met me lopen
Nee ik woon in osdorp, dus vast niet in de buurt
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 20:10:

Ik zeg toch dat een grap was... nu snap ik waarom mn internet liefde zei dat veel vrouwen levensverkorters zijn...

Lachen jullie alleen als jullie gekieteld worden of wat is dat ?? hahaInternetLIEFDE?
quote:nerd_ schreef op 14 juni 2011 @ 20:09:

@Summy

Maar hij zag haár nog niet!

Dadelijk moet jij ook zo´n topic schrijven.

En daar maak ik me nou echt geen enkele zorgen over..

Zoals ik al zei, ik ben toch de leukste (en de liefste en de lekkerste)
quote:Summerdance schreef op 14 juni 2011 @ 20:09:

[...]

Leuk!!!

Maare...noemen we het dan een date, of noemen we het een kop koffie?

Volgens Mariska zit daar namelijk nogal een wezenlijk verschil tussen Nou ik wil natuurlijk wel even kijken of jij mij misschien niet leuker vindt.... zo niet blijft het gewoon vriendschappelijk hoor.... ik weet niet hoelang je nu al met fietsman bent maar wij kennen elkaar nu al zoooooooooolang via internet, echt een band opgebouwd, tja dus ik wil wel een kansje wagen...... dus dan is het een koffiedate?
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 20:10:

Lachen jullie alleen als jullie gekieteld worden of wat is dat ?? hahaZeg dame dat jij niet door hebt dat wij inmiddels al een poos in een deuk zitten van het lachen is tot daar aan toe, maar dat jij ons er van beschuldigd dat wij niet snappen dat jij een grapje maakte gaat toch echt te ver, je vermelde er nog bij dat het een grapje was, hoeveel aanwijzingen heb jij zelf nodig om iets te snappen?
Ja hoe moet ik het anders ff noemen dan? bedenken jullie maar leuke naam want ik word er alweer op afgerekend pffff
ja nou ja vind het lastig te pijlen soms bij jullie hoor :P
quote:liselore schreef op 14 juni 2011 @ 20:13:

Nou ik wil natuurlijk wel even kijken of jij misschien niet leuker vindt.... zo niet blijft het gewoon vriendschappelijk hoor.... ik weet niet hoelang je nu al met fietsman bent maar wij kennen elkaar nu al zoooooooooolang via internet, echt een band opgebouwd, tja dus ik wil wel een kansje wagen...... dus dan is het een koffiedate?

Ik vind een koffiedate wel heel speciaal klinken

Al kan Proseccodate,een bierdate of een rosedate natuurlijk ook!

Kijk de band die ik met jou heb gaat natuurlijk veel dieper dan de band die ik met fietsman heb.

Fietsman heeft voornamelijk een band met zijn voor en achterband als het ware....
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 20:13:

Ja hoe moet ik het anders ff noemen dan? bedenken jullie maar leuke naam want ik word er alweer op afgerekend pffffJoh ik twijfel er nog steeds aan of je echt wel 33 en geen 12 bent.
Oke, het word: me koffiedate
Sum, wat een eye opener die site.

kennelijk ben ik te jong om die uitdrukking te kennen? ( laat me maar, ik voel me oud tegenwoordig , als dit me helpt om een jeugdig gevoel te krijgen dan pak ik het gewoon aan )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven