Internet liefde..please help!

11-06-2011 22:35 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb ongeveer 4 weken geleden een hele leuke man leren kennen via internet het was puur tuurval dus niet via een datingsite.. we hadden echt een heel erge klik en super leuke msn gesprekken.. nu heeft hij het weekend voor onze 1e date een meisje leren kennen op een feestje.. een meisje wat hij ooit 1x eerder heeft ontmoet,, en nu is hij samen met haar! ik snap als jullie nu slecht denken over hem onbetrouwbaar etc.. maar het is echt een eerlijke lieve man.. hij heeft me alles uitgelegd en ook over wat hij voelt etc... we hebben nog veel contact alleen nu meer als vrienden. Maar ik trek het zo niet meer.. ik vind m zoo leuk.. het intresseert me allang niet meer hoe hij eruit ziet of wat dan ook,.. DE klik is er gewoon heel sterk. Ik heb hem gevraagd of hij aub een keer met me wil afspreken en hij staat daar wel voor open dus volgende week gaat dat gebeuren maar nu is mijn vraag: hebben jullie aub wat tips voor mij hoe ik hem kan terug winnen ondanks zijn verliefdheid,,, ik wil hem zo graag laten zien dat hij de verkeerde keuze heeft gemaakt.. ik weet dat je liefde niet kan afdwingen maar ik wil graag IETS doen.

Alvast heeeeeel erg bedankt!!! liefs mariska
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 19:34:

@ Ksenija

Precies, niet rommelen, gewoon leren kennen... dat bedoel ik... sommige hebben zoveel moeite met die ontmoeting en ik begrijp echt niet waarom.

Kan echt wel tegen kritiek maar onderbouw die dan fatsoenlijk! en praat niet tegen me alsof ik een heks ben die op jacht is naar andermans vriendjes...

Sjonge jonge... hou aub je man binnen als ik langs fiets pffff puur gebaseerd op je postings hier, vermoed ik dat er geen 'klik' zal zijn tussen jouw en mijn man, dus ik durf het risico wel aan hem buiten te laten...
Nou TO, je mag naakt door de tuin komen dansen hier hoor

Ik geloof niet dat mijn man ook maar enige interesse zal tonen in je...

Een iets te groot hysterica gehalte zeg maar...houdt tie niet van

Doe maar gewoon, dat doe je al gek genoeg...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
&
quote:Ksenija schreef op 14 juni 2011 @ 19:42:

Ik vind het nog niet niet netjes. Als ik nu met dikkerdje op stap ga en ik kom daarna een ander dikkerdje tegen kan ik daar toch ook een drankje mee doen?Maar de internetcrush heeft toch 'verkering' m et dat meisje? Da's wel iets meer dan een drankje doen.
@ Ksjenia.. dank je wel... dacht al dat ik de enige was hier die niet verbitterd was

@ Yellowlove.. prima hoor, ik respecteer je mening maar dat moet jij dan ook bij een ander doen
Hoezo denk je dat je een man krijgt door naakt te dansen voor hem??

Dan moet je echt nog wat leren wat mannen betreft
quote:_yellowlove_ schreef op 14 juni 2011 @ 19:43:

[...]

Maar de internetcrush heeft toch 'verkering' m et dat meisje? Da's wel iets meer dan een drankje doen.

Ze kennen elkaar net, dus geen langdurige relatie.

En zelfs als dat wel zo is, dan is een drankje toch nog niet vreemdgaan?
Je kan ook de posts die je niet bevallen links laten liggen. Dat lijkt me beter dan op deze manier jezelf verdedigen rondmeppen.

Je noemt een ander verbitterd, maar zelf geloof je niet dat er mannen bestaan die niet rondfladderen. Oké. Mag jij geloven.

Maar dan ben je zelf best wel verbitterd. Vind je niet?

Je gelooft nog wel in liefde zeg je, maar dus niet in echte liefde? Happily ever after? Toch zei je een aantal pagina's terug dat je een gevoelsmens bent en ook dat je zo vreselijk verliefd bent. Dat vind ik zo tegenstrijdig. Of ik snap je niet...
Mariska, ik respecteer heus je mening, ik ben het er alleen niet mee eens, zijn 2 verschillende dingen . En ik vind wel dat je zelf nou ook niet erg , ehm, gezellig doet tegen de vivavrouwen.

@ Ksenija, gewoon een drankje is idd niet vreemdgaan. Maar dit is een soort verkapte date omdat hij beter bij Mariska zou passen. Nogmaals, ik vind het niet netjes.
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 19:45:

Ja Sum, je moet echt nog heel wat leren......

begrijpend lezen is voor TO trouwens een aanrader
Ja indd, hij heeft nu 1 week 'verkering'met een meisje dat ie 1 week kent, met mij heeft hij via phone en internet een band opgebouwd... dus nu hij iemand heeft leren kennen moet ie mij maar laten vallen??? rare manier van denken hoor sommige

Zou ook echt niet weten wat er niet netjes aan is.... want ik heb al gezegd dat wij het WEL netjes houden
Mariska ik vind het eerder raar dat jij internet en phone contact op een hoger niveau zet dan real life contact.

Ik vind een week in het echt zwaarder tellen dan 4 weken via internet.
Nou als je gewoon op een normale vriendelijke manier behandeld kan je dat ook van me terug verwachen..en idem dito
Hij moet jou helemaal niet laten vallen, maar jij wilt verkering met hem , en hij heeft al verkering. Dus dan zou ik nu even geen contact met hem opnemen tot je geen verkering meer wilt met hem.
@zolang ze er zelf maar netjes mee omgaat.

Heeft ze zelf in de hand...
quote:Summerdance schreef op 14 juni 2011 @ 19:41:

Nou TO, je mag naakt door de tuin komen dansen hier hoor

Ik geloof niet dat mijn man ook maar enige interesse zal tonen in je...

...

Als het met jou man dan toch niets wordt stuur Mariska

dan maar richting mijn tuin

Ik en nog een paar vrienden staan al een poosje droog en

ach dat hysterische gedoe nemen we op de koop toe

Ik ga ff het gras maaien.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

Werkte hier prima hoor, dat naakt dansen

Dus echt veel hoef ik niet te leren lijkt me, wij zijn al een tijdje erg gelukkig met elkaar.

Zonder gedoe, zonder andere vriendinnetjes gewoon beetje dansen en hup.......relatie!

*kan dan ook uitzonderlijk goed dansen natuurlijk*
Yellow

Thnx dit vind ik dus op een normale manier je mening geven

Maar wat je zegt zou indd kunnen maar dan nog hebben hun minder uren contact gehad dat wij.. ik weet niet of jezelf ooit zoiets hebt gehad via internet, ik heb nl veel gechat maar nog nooit meegemaakt wat ik met hem had.

Maar eerder had iemand al opgemerkt dat 4 weken chatten/bellen niet goed zijn geweest, beter meteen afspreken en dat ga ik bij een eventuele volgende keer zeker doen
Mariska, waarom staat verkering bij je laatste post tussen aanhalingstekens?

Het lijkt hiermee alsof je zijn gevoelens niet serieus neemt.

Vreemd vind ik dat!
Summerdance.. denk dat ik voor de afspraak maar ff naar de dansschool ga, misschien werkt het bij mij ook :P hahaha
quote:Summerdance schreef op 14 juni 2011 @ 19:51:

[...]

Werkte hier prima hoor, dat naakt dansen

Dus echt veel hoef ik niet te leren lijkt me, wij zijn al een tijdje erg gelukkig met elkaar.

Zonder gedoe, zonder andere vriendinnetjes gewoon beetje dansen en hup.......relatie!

*kan dan ook uitzonderlijk goed dansen natuurlijk*Hier werkt dat ook prima en als ik zeg: schat neuken?, vraagt ie waar en wanneer ?
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 19:47:

Ja indd, hij heeft nu 1 week 'verkering'met een meisje dat ie 1 week kent, met mij heeft hij via phone en internet een band opgebouwd... dus nu hij iemand heeft leren kennen moet ie mij maar laten vallen??? rare manier van denken hoor sommige

Zou ook echt niet weten wat er niet netjes aan is.... want ik heb al gezegd dat wij het WEL netjes houdenHij heeft 'verkering'. Neem je hem niet serieus? Hij mag best met je omgaan, maar jij wilt dat om de verkeerde redenen.

Dan moet je echt nog wat leren wat mannen betreftKind hoe oud ben je? 12?
quote:mariska80 schreef op 14 juni 2011 @ 19:53:

Summerdance.. denk dat ik voor de afspraak maar ff naar de dansschool ga, misschien werkt het bij mij ook :P hahaha

Hoezo?

je ging toch alleen wat drinken?

Je wilde toch geen relatie?

je wilde toch niet gaan stoken?
naja wel serieus maar naar mijn mening kan je na een week (als je elkaar ook echt maar een week kent) nog niet echt van verkering/relatie spreken. Maar zijn gevoelens neem ik uiterraard wel serieus, ik zou ook niet anders kunnen, wij hebben er vaak genoeg over gesproken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven