Facebook en Android vraag

14-06-2011 21:56 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter heeft een smartfoon met Android. Daar zit ook FB op. In het begin had zij nog geen FB account, ik wel en logde een keer in op haar telefoon.

Nu heeft ze een FB account maar kan ze mij niet uitloggen. Op mijn IPhone app staat li-boven 'account' zodat je kunt uitloggen, op deze App niet

Weggooien en opnieuw installeren werkte niet, het was direct weer gevuld met mijn account.

Herkenning en tips?
Je bent zelf een theepot
Heb er niet veel verstand van, maar heb je op zo'n telefoon ook niet zoiets als cookies en cache geheugen verwijderen?
kan je niet op de site van fb naar het profiel gaan en dan uitloggen? heb zelf ook android en geen problemen met in en uitloggen
Ik druk op een de meest linkse knop (vierkantje onderaan) en dan kan je kiezen om uit te loggen.

Maar of dat bij jou ook zo is?
Ik druk op menu(gewoon de menu-knop van mijn telefoon(HTC desire)) en dan kan ik kiezen voor uitloggen.
Ha Suzannesuus,

Ik denk dat je niet moet uitloggen in de app zelf maar dat je de hele account uit het 'telefoonsysteem' moet halen, dat systeem dat er bv voor zorgt dat contact informatie in je telefoons adresboek ook gelinked kan worden aan die persoon's facebook profiel etc.

Als je gewoon in je homescreen bent (dus niet in een specifieke facebook app) druk je op de menu knop. Kies eerst settings en dan accounts & sync. In de lijst manage accounts zie je denk ik jouw facebook account staan, selecteer deze en kies dan de knop "remove account". Door vervolgens terug te gaan naar de lijst manage accounts en de knop add account te kiezen kun je daarna je dochters account toevoegen.

Hoop dat dit helpt!
Thnx, ik ga het morgen of overmorgen even proberen als ze hier weer is. Het wicht piept namelijk terecht dat ze gek wordt van mijn FB updates

Met jullie tips leert ze ook vast haar mooie nwe smartfoon beter kennen
Je bent zelf een theepot
@zeniiba

Ha! Haar gsm lag in de oplader. Met jouw tip kwam ik tot de oplossing DANK. het was alsniog even zoeken maar gelukt want fb opnieuw opstarten geeft nu inlog

Pjew voor mn dochter denk ik

Dankdank
Je bent zelf een theepot
"Nu heeft ze een FB account maar kan ze mij niet uitloggen. Op mijn IPhone app staat li-boven 'account' zodat je kunt uitloggen, op deze App niet

"

even de coocies verwijderen en de geschiedenis wissen en je kunt gewoon weer inloggen.
@robelia:

Erh... Het is al opgelost. Overigens was het cookie verhaal al gepost. Lees je weleens?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven