Stoepkrijt.
dinsdag 14 juni 2011 om 20:46
Ik kijk nu NED3 en daar eet iemand stoepkrijt.
Oke ik snap niet waarom je zo iets lekker kunt vinden? En je daar zonder vies gezicht kan zitten en het op eten. Brrr krijg er rillingen van. Wat zit hier dan in wat het lekker maakt?
Hebben jullie ook zulke aparte eetgewoontes?
Ik eigenlijk totaal niet maar ik stond hier dus echt even van te kijken.
Oke ik snap niet waarom je zo iets lekker kunt vinden? En je daar zonder vies gezicht kan zitten en het op eten. Brrr krijg er rillingen van. Wat zit hier dan in wat het lekker maakt?
Hebben jullie ook zulke aparte eetgewoontes?
Ik eigenlijk totaal niet maar ik stond hier dus echt even van te kijken.
dinsdag 14 juni 2011 om 21:29
quote:Caesarion schreef op 14 juni 2011 @ 21:07:
Ik at als kind oplosbare koffiemelk in poedervorm.
Moet er nu echt niet aan denken!
Dat deed ik trouwens ook.
En tot voor kort geleden ook nog eigenlijk... gewoon zo'n klein zakje (zit 5 gram in of zo) goot ik dan leeg in mijn mond.
Ik at als kind oplosbare koffiemelk in poedervorm.
Moet er nu echt niet aan denken!
Dat deed ik trouwens ook.
En tot voor kort geleden ook nog eigenlijk... gewoon zo'n klein zakje (zit 5 gram in of zo) goot ik dan leeg in mijn mond.
Een mens lijdt het meest onder het lijden dat hij vreest
dinsdag 14 juni 2011 om 21:38
Toen ik klein was lag er bij mij thuis nooit wc-papier op het toilet, anders at ik het op. Ook at ik vroeger bloemen (madeliefjes waren schijnbaar favoriet) en at ik mijn eigen zandtaartjes op (schuurt zo lekker de maag). Tja. Ik heb er nooit iets aan over gehouden gelukkig
Tegenwoordig heb ik geen rare eetgewoontes meer geloof ik, al vind ik het heerlijk om op een stengel niet gekookte spaghetti te knagen.
Tegenwoordig heb ik geen rare eetgewoontes meer geloof ik, al vind ik het heerlijk om op een stengel niet gekookte spaghetti te knagen.
dinsdag 14 juni 2011 om 21:48
quote:liesse schreef op 14 juni 2011 @ 21:21:
Ik eet ook citroenen. Die gezichten van collega's
. O. En knoflook eet ik ook een teentje rauw van. Als ik dan vier dagen niemand zie
.
Oh rauwe knoflook eet ik inderdaad ook graag, cup-a-soup roer ik nooit want de klontjes zijn te lekker en ongekookte spaghetti vind ik ook heerlijk.
Maar ik ben verder best normaal.
Ik eet ook citroenen. Die gezichten van collega's
Oh rauwe knoflook eet ik inderdaad ook graag, cup-a-soup roer ik nooit want de klontjes zijn te lekker en ongekookte spaghetti vind ik ook heerlijk.
Maar ik ben verder best normaal.
woensdag 15 juni 2011 om 13:10
quote:kaetje schreef op 14 juni 2011 @ 20:56:
Ik heb wel eens gehoord dat sommige zwangere vrouwen onbedwingbare trek in krijt kunnen hebben.Dat klopt. Is een psychische stoornis, komt wel eens vaker bij zwangeren voor. Die stoornis heet pica.
Edit:
En deze stoornis heet mosterd!
Ik heb wel eens gehoord dat sommige zwangere vrouwen onbedwingbare trek in krijt kunnen hebben.Dat klopt. Is een psychische stoornis, komt wel eens vaker bij zwangeren voor. Die stoornis heet pica.
Edit:
En deze stoornis heet mosterd!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
woensdag 15 juni 2011 om 13:15
Heb het programma ook gezien. De oorzaak kan een gebrek aan een bepaalde voedingsstof zijn, maar het kan ook een mentale kwestie zijn.
Op een gegeven moment at de dame in het programma geel stoepkrijt. Nadat ze het had verorberd deed ze haar mond open en zag je dikke gele smurrie op haar tong. Lekker vies.
Op een gegeven moment at de dame in het programma geel stoepkrijt. Nadat ze het had verorberd deed ze haar mond open en zag je dikke gele smurrie op haar tong. Lekker vies.
woensdag 15 juni 2011 om 13:18