Stoepkrijt.
dinsdag 14 juni 2011 om 20:46
Ik kijk nu NED3 en daar eet iemand stoepkrijt.
Oke ik snap niet waarom je zo iets lekker kunt vinden? En je daar zonder vies gezicht kan zitten en het op eten. Brrr krijg er rillingen van. Wat zit hier dan in wat het lekker maakt?
Hebben jullie ook zulke aparte eetgewoontes?
Ik eigenlijk totaal niet maar ik stond hier dus echt even van te kijken.
Oke ik snap niet waarom je zo iets lekker kunt vinden? En je daar zonder vies gezicht kan zitten en het op eten. Brrr krijg er rillingen van. Wat zit hier dan in wat het lekker maakt?
Hebben jullie ook zulke aparte eetgewoontes?
Ik eigenlijk totaal niet maar ik stond hier dus echt even van te kijken.
dinsdag 14 juni 2011 om 20:56
quote:monalisalove schreef op 14 juni 2011 @ 20:52:
Er zijn toch van die snoepjes/dropjes die stoepkrijt heten? Of eet deze persoon het kleur stoepkrijt ??
Zelf ben ik gek op rauw deeg, pizza, blader, koekjes, brood maakt niet uit wat.
Ja maar dat is niet hetzelfde lijkt me?
Nee ze at echt letterlijk stoepkrijt waar kinderen buiten mee krijten op de grond. Van die grote mega stoepkrijten moest ze een halve per week van opeten. Brr..
Dat is toch niet zo gek, vind ik ook lekker.
Er zijn toch van die snoepjes/dropjes die stoepkrijt heten? Of eet deze persoon het kleur stoepkrijt ??
Zelf ben ik gek op rauw deeg, pizza, blader, koekjes, brood maakt niet uit wat.
Ja maar dat is niet hetzelfde lijkt me?
Nee ze at echt letterlijk stoepkrijt waar kinderen buiten mee krijten op de grond. Van die grote mega stoepkrijten moest ze een halve per week van opeten. Brr..
Dat is toch niet zo gek, vind ik ook lekker.
dinsdag 14 juni 2011 om 20:56
dinsdag 14 juni 2011 om 20:58
dinsdag 14 juni 2011 om 21:05
dinsdag 14 juni 2011 om 21:07
Ik ben vast mosterd, maar dit heet Pica. Dan eet je dingen die daar niet voor bedoeld zijn. Krijt is nog redelijk onschuldig, er zijn ook mensen die spijkers en vorken eten en zo...
Pica
Pica
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor