Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
maandag 13 juni 2011 om 10:52
quote:_Doortje_ schreef op 13 juni 2011 @ 10:49:
Erwt, volgens de OIG is dat heel goed
Dat betekent dat ze bezig zijn met ruimtelijk denken en ontdekken dat dingen ergens in, op, aan, achter, voor etc. kunnen.
Hmmm dat ruimtelijk inzicht is absoluut érg goed ontwikkeld
Doperwtje ontdekt óveral iets voor, achter, op, aan, tegen... Momenteel staat hij tegen de tafel te proberen of hij bij mijn huissleutels kan
Erwt, volgens de OIG is dat heel goed
Dat betekent dat ze bezig zijn met ruimtelijk denken en ontdekken dat dingen ergens in, op, aan, achter, voor etc. kunnen.
Hmmm dat ruimtelijk inzicht is absoluut érg goed ontwikkeld
Doperwtje ontdekt óveral iets voor, achter, op, aan, tegen... Momenteel staat hij tegen de tafel te proberen of hij bij mijn huissleutels kan
maandag 13 juni 2011 om 21:19
quote:Inadje schreef op 13 juni 2011 @ 21:14:
Oh leuk, Erwt. Wacht maar tot hij loopt en dat soort dingen doet, dan wordt het helemaal feest
Stand van zaken is nu al dat hij vandaag:
- met blad en al (hocker met groot dienblad erop: heel onpraktisch ) omkukelde
- op z'n knieën zat, evenwicht verloor en voorover op z'n kop viel
- z'n vingers tussen de box-la kreeg
Oh leuk, Erwt. Wacht maar tot hij loopt en dat soort dingen doet, dan wordt het helemaal feest
dinsdag 14 juni 2011 om 19:40
Hey ik mis Paque op deze reunie, heeft ze al gebaard??????
Ik ben weer thuis. Vannacht om 02.15 NL tijd opgestaan en vertrokken. De JBGtjes hadden beduidend meer zin om te slapen op de terugreis, dat was fijn. Alhoewel JBG2 zijn bijnaam meneer Hazenslaap is, na een minuut of 20 lag hij alweer te stuiteren op stoel 21a, b en c (we hadden veel plek)
Maar de reunie is reeds voorbij vermoed ik?
Leuk om te lezen van een ieder...... gezellig..
Ik ben weer thuis. Vannacht om 02.15 NL tijd opgestaan en vertrokken. De JBGtjes hadden beduidend meer zin om te slapen op de terugreis, dat was fijn. Alhoewel JBG2 zijn bijnaam meneer Hazenslaap is, na een minuut of 20 lag hij alweer te stuiteren op stoel 21a, b en c (we hadden veel plek)
Maar de reunie is reeds voorbij vermoed ik?
Leuk om te lezen van een ieder...... gezellig..
DTEEZ!
woensdag 15 juni 2011 om 14:09
quote:Erwt schreef op 13 juni 2011 @ 21:19:
[...]
Ier en ik keken tijdens kraambezoek al huiverig naar de hocker omdat Mier toen in die fase zat
[...]
Ier en ik keken tijdens kraambezoek al huiverig naar de hocker omdat Mier toen in die fase zat
woensdag 15 juni 2011 om 15:19
quote:Pure_ schreef op 15 juni 2011 @ 15:14:
Popje sex, ananas, bitterlemon, wonderolie zouden kunnen helpen.
Je kunt natuurlijk ook veel forummen, series kijken of je op een andere manier vermaken. Nu kan het nog, geniet van de rust
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Oh Selle 1 dag vantevoren, wat n weelde!
Ik moet niet zeuren ben nog maar 2 dagen overtijd. Kan nog erger, maar ja. Ben inmiddels wel nieuwsgierig naar ons Popje.
Popje sex, ananas, bitterlemon, wonderolie zouden kunnen helpen.
Je kunt natuurlijk ook veel forummen, series kijken of je op een andere manier vermaken. Nu kan het nog, geniet van de rust
jahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Oh Selle 1 dag vantevoren, wat n weelde!
Ik moet niet zeuren ben nog maar 2 dagen overtijd. Kan nog erger, maar ja. Ben inmiddels wel nieuwsgierig naar ons Popje.
woensdag 15 juni 2011 om 17:45
woensdag 15 juni 2011 om 22:03