Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Moon!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
ik ook Roos zat gister echt niet lekker daarmee...emo zat ff hoog. Had op de terugweg noodstop op de snelweg moeten maken omdat een vraggel ff zijn tigtonner voor mijn mintgroene bolide wilde douwen. Vent kreeg zijn stalkster weer op zijn foon, en toen was ik er ff klaar mee. Ben naar bed gegaan en vanmorgen om 10 uur werd ik wakker...Vent had een verrassing die kwam om half 1 thuis, en mijn papa klonk heel goed aan de foon, en mag dus morgen naar huis aka naar mijn zus want hij mag de eerste nacht niet alleen blijven, dus kan ik naar huis en lekker vroeg weekend met vent vieren...
Alle reacties Link kopieren
quote:Summerdance schreef op 15 juni 2011 @ 20:34:

Moon, sorry ik heb het even gemist wat is er met je papa?Moonpapa had een aneurysma in zijn bekkenslagader die ze vandaag met behulp van een stand hebben verholpen. Klein lekje dus hij moet 6 weken van de bloedverdunners af, maar hij heeft alweer gelopen. Hij zegt "ik ga ff een frisse neus halen" ik zeg...ja om te roken....jij bent beter ik ga je morgen ophalen...
Alle reacties Link kopieren
kalli
Alle reacties Link kopieren
Fijn dat het weer wat beter gaat met je vader Moon.
Alle reacties Link kopieren
Jeutje Moon dat klinkt wel als serieuze shit zeg!

Maar fijn te horen dat het weer beter gaat....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat een lilluk kupkeekje zeg....

En dat voor iemand die zo hoog van de toren blaast over taartjes bakken...



En dan ook nog een huilie!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
kutkeekjes...
Alle reacties Link kopieren
is idd serieus stuff Moon! Alle 3 de dingen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Moon



Gelukkig had je vandaag een betere dag dan gisteren. Succes met je paps.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
altijd pas achteraf hoog van de toren blazen......
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kutkeekjes
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Kalli



allemaal egotrippers bij MC
Alle reacties Link kopieren
Die Jake (zo heet die grote toch) blijft me verbazen. Elke keer dat ik hem zie verwacht ik weer dat die alleen maar grote stukken vlees kan braden.



En die Whitney kan dan heel getalenteerd zijn, ik vind haar maar een irritante stem hebben.



Heb nog steeds nog niet echt favorieten. Die Mike heeft wel een vriendelijk hoofd, ik denk dat ik maar voor hem ben.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor Big Jake

Gewoon, omdat het kan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ow bier voor venttijd en ik doe nog ff een koffie...iemand nog wat? moet boodschappen doen dus niet al te chic gillen...



ow en kutkeekjes heb ik niet, wel stroopwaffels...maar dat zijn keekjes voor de arme tak...
Alle reacties Link kopieren
of naar Nick en Simon...ik ben voor Gordy!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik even niet Moon, ik moet eerst naar de wc!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
doe mij maar thee met een waffel Moon
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Moon wat fijn dat het nu weer beter met je vader gaat dan!

Hoop dat je je snel weer top voelt.

Haha hilarisch dat jullie ook zin in mijn date hebben, moest daar heel hard om lachen.

God ik vind deze MC eigenlijk helemaal niet zo leuk. Vind sowieso Amerikanen minder leuk dan Australische mensen haha. Wat een nepvrouw die ging staan janken om een mislukt cakeje, jeetje wat een hysterisch gedoe.

En eens met Kalli over Whitneys stem, en Sharone is sexy!

Die met dat petje is ook wel leuk, met die krullen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Sharone een meisjesnaam!



Ziet er wel lekker uit, dat kutkeekje!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Sharone is ook wel een lekker hapje en zijn kupkeekje ziet er ook lekker uit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Moon (we gaan dit toch niet de hele avond doen he? )



Sharone mag er wel zijn inderdaad.



Opvallend dat er allemaal mensen naar voren mogen komen die 'nog nooit een cupcake hebben gemaakt'. Zullen die gewoon heel hard hun best hebben gedaan terwijl de vaste bakkers op hun succesrecept leunen?
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Aarrgh, weer die Whitney!
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
denk ik wel



ik vind het dan wel weer knap dat ze de goeie verhoudingen weten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven