de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
Wat super Kaetje, dat de echo goed was! En heel fijn dat je niet zo beroerd bent als met Kootje! Genietze!
Kaedootje spartelde zelfs al met armpjes en beentjes

Zitah, eerste kerstdag... Wel heel bijzonder! Maar ik gok toch tussen kerst en oud en nieuw. Ach, we zien wel.
Kaetje: oooh, wat heerlijk meis! Wat geweldig dat je al zo ver bent en dat je Kaedootje zelfs zag spartelen al.. Wat heerlijk.

Geniet er van, het is je zo gegund.

Enne: 8 januari is top! Krijg je mooi een steenbokje. Is werkelijk een prachtig sterrebeeld.

( Wat zou ik zelf zijn, hahaha)

Geniet meisje; heerlijk!!

Abc: Progynova; nooit van gehoord, sorry....

Karan: Meldplicht!!
Lekker laten leven...
Kaet, wat super voor jullie! En dan schelen jullie kindjes maar 14 maanden, toch? Sta je straks met een dikke buik de verjaardag van Kootje te vieren. Onvoorstelbaar! Maar zo gegund...

Net als de andere meiden hier. Eva, wat een k-zooi dat het weer niet is gelukt. Ik duim voor de laatste IUI-poging!
Magic: we blijven duimen.

Karan: inderdaad! Hoe is het in de spannende wachtweken?

KK: hoe is het met jou?

Kaetje: jeetje, al zover? Het is toch geweldig! Speciaal hoor, dat je Kadeootje al hebt zien bewegen, kan me voorstellen dat het emotioneel is.

Taartje zwelt op.
Kaet ik gaat je weer toevoegen hoor, helemaal niet geweten dat je eruit was...maar ok...komt goed meis
Progynova bevat oestrogenen en helpt om mijn baarmoederslijmvlies dikker te maken zodat de terugplaatsing straks meer kans van slagen heeft (en volgens mij stopt het ook mijn natuurlijke cyclus om te voorkomen dat ik een eisprong krijg deze cyclus). Vanaf een paar dagen voor de tp komt er Utrogestan bij. Deze combi moet sowieso tm de zwangerschapstest en bij zwangerschap volgens mij tot week 12. Als dit echt al reactie op de progynova is, dan kunnen dat nog lange weken worden. Maar goed, alles voor het goede doel.

Wanneer is jouw punctie Taartje?

Kaetje, zo ver al. Geweldig!
wel grappig, lees weer allemaal namen voor medicijnen en heb ze nog allemaal in de koelkast liggen voor een eventuele 2e IVF, maar sta er geeneens bij stil. Heb nog 3 pogingen over, maar of ik ze ooit überhaupt ga gebruiken...misschien, misschien ook niet. Kon nooit een een leven zonder kinderen zien, met mijn ex-man...inmiddels heb ik gewoon een haske leuk leven! Ok schildklier minder, maar een nieuw leven zonder rare lichamelijke dingen...whoeeei!!

Succes dames!!
Kaetje wat een prachtig nieuws!!!
Moon, ik heb het gezien hoor! heeeeeeeeel leuk

En wat heerlijk dat je niet de druk van IVF voelt.
Ik ben ook heel benieuwd hoe het met Karan is!

Hier gaat het niet zo lekker, ben vanochtend op mijn werk een soort van flauwgevallen, kan het me niet meer herinneren, maar stond op om thee te pakken en het volgende moment kwam ik bij met allemaal bezorgde collega's om me heen. Was behoorlijk wat bloed verloren, met kleine stolsels erbij, moest zelfs een andere broek aantrekken. Heb direct het zkh gebeld want voelde me echt helemaal niet lekker. Mijn arts belde een kwartier later terug en was erg bezorgd, hij vroeg of ik heel veel pijn had, op zich had ik wel erge menstruatiepijn maar niet dat het extreem was. Nu moet ik gewoon vrijdag voor uitgangsecho, en die gaat hij zelf doen om toch even goed te kijken en even 'bijpraten'. Mocht ik hevige pijn krijgen moet ik natuurlijk wel direct bellen. Wat het nu is/is geweest kon hij niet zeggen, wel kunnen menstruaties heviger worden door hormoongebruik. Bah, ik lig de hele middag al op bed en voel me niet echt top, maar is ook logisch natuurlijk. Ga zo maar lekker slapen denk ik...
Jeetje Eva, wat een narigheid. Rustig aan hoor en goed op jezelf letten. Sterkte ermee! Een virtuele hug.

Kaetje wat een leuk bericht over de echo, duimen dat het zo goed blijft gaan! Echt fantastisch!!

MagiC ik duim nog voor je hoor!

Karan....! Kaaaaraaaan.....? Joehoeee, waar ben je en hoe gaatut?

Nadat het zkh onze mail gisteren heeft ontvangen, stuurden ze binnen een kwartier een bericht terug dat we donderdag worden gebeld voor een afspraak. Jammer dat het alleen op deze manier kan maar toch goed dat we het zo hebben aangepakt. Nu maar horen wanneer we terecht kunnen.
blij dat het goedgekeurd is door Yam en Kaet!!!

gefeli met de goede echo Kaet,het is je ubergegund!
Dotje; wat fijn dat je morgen telefonisch kontakt hebt, dan voel je je tenminste gehoord! je bent al super kwetsbaar in deze situatie, stel al je vragen en vertel je twijfels, dat lucht vast op!

Eva; jeetje meis, wat een verhaal! zorg goed voor jezelf, klote joh!

Magic; zorg dat er magic gebeurt deze weken!! duim duim

Zitah; bedankt voor je verhaal over het leeftijdsverschil van je kinderen, ik zit daar ook mee. Ons zoontje is nu 2 1/2 en we gaan over 1 of 2 maanden poging 3 beginnen en ik voel de druk steeds meer oplopen, maar aan jou verhaal te lezen, heeft het zo ook veel voordelen. Dan heb je veel aandacht voor allebei je kids etc. maar eerst eens afwachten of er bij ons nog eentje/twee bij mogen komen.....droom droom

Keatje; whow, ruim 10 weken, wat een wonder!

Karan; en wanneer weet je meer?

Taartje; veel plezier met taart eten samen! hihi
MELD!

Ik was even een paar daagjes weg. Vandaag thuisgekomen en vervolgens weer weggegaan en nu kom ik even snel melden dat alles goed gaat.

Jerommeke zit nog warmpjes in de buik, ik voel me verder prima, al heb ik echt meeega hoofdpijn. Ik ga douchen en met pittenzak in de nek mijn bed in!

Morgen praat ik jullie weer verder bij en reageer ik op de rest.

Nu even alleen een voor eva en dotje!
Haha, Loekie inderdaad: Magic moet haar naam eer aan doen.

Eva: wat naar. Wel fijn dat je arts zo betrokken is en je serieus wordt genomen, is heel belangrijk in dit soort situaties. Rust maar lekker uit, als je zoveel bloed verliest kan je je ook behoorlijk beroerd voelen.

abc: misschien heb ik er over heen gelezen, maar waarom moet jij die hormonen allemaal gebruiken? Is het ter voorbereiding op IVF?

Karan: je bent druk! Hoop dat de afleiding een beetje helpt. Wel balen dat je zo'n hoofdpijn hebt.

Ik ga vrijdag voor de uitgangsecho, hoop dat er dan veel eieren in mijn buik zitten. De punctie staat al 'gepland' voor volgende week donderdag, ik krijg hem onder narcose. Hopelijk gaat het volgens planning en anders zie ik dat volgende week wel weer.

Ik ga ook meedoen met een onderzoek naar spanning in de wachtweken, dacht, dat lijkt me wel wat. Kan ik misschien voor in de toekomst ook mensen helpen. Ik moet dan vragenlijsten invullen en zo. Taartman doet ook mee maar dan meer naar de rol van de man in dit proces, leek me ook wel nuttig.
ik weet dat ik hier al heeeeel lang niet geweest ben, maar ik kom kaetje even feliciteren met dit geweldige wonder.

wat geweldig meid

de groetjes aan iedereen
Taartje en Loekie; ik doe mijn best om magic te maken in mijn buik.

Eva, wat erg. Doe rustig aan meisje.

Karan; pffff, eindelijk je meldt je! Hoe lang nog? Je loopt een week voor op mij, dus kan nooit lang meer duren, toch? En wat heerlijk dat je je zo goed voelt. Toch gezellig zo met Jerommeke, Suske en Wiske... de Belgische bende....

Taartje, spannend morgen de uitgangsecho, ik duim voor je! En dan dit weekend ook nog 1 jaar getrouwd, wat leuk allemaal. Geniet er van en eet maar lekker veel taart.

Dotjemol succes met het gesprek, hopelijk brengt het veel duidelijkheid en rust.

Yamuna, ik wilde nog even tegen je zeggen dat ik het dapper van je vindt om even uitstel te vragen. Je hebt naar je lichaam en je gevoel geluisterd. *knuffel*

Liefs voor iedereen!
Lekker laten leven...
Eva, . Wat een schrik.

Taartje, ik gebruik die hormonen voor een cryo terugplaatsing. Hopelijk is de uitgangsecho goed morgen.
Welkom nieuwelingen!!

Had gisteren geen tijd om uitgebreider te reageren. Kom nu dus nog even langswaaien!

Kaetje; vind het zo geweldig voor jullie. De 4de? spontane zwangerschap hier....zo bijzonder. Dit gun ik iedereen!

Eva; schrikken! Rustig aan hoor, luister naar je lichaam.

Karan; ga je morgen testen? De duimen draaien!

Kijken jullie ook naar babyboom? Pff vind het vreselijk heftig om te zien, ik jank om de haverklap.......of komt dat door de hormonen?

Ik ga nu ook luisteren naar mezelf, moe moe moe...dus ga naar huis en optijd slapen!
Eva
Abc, spannend! Hebben we morgen allebei een echo! Is dus een cryo terugplaatsing inclusief hormonen voor je baarmoederslijmvlies.

Ik kijk niet naar Babyboom, juist om die reden: ik maak het zelf mee en hoef het dus niet te zien...

Karan, morgen al testen? Jeetje!
Mousie; ook ik vermijd alle programma's die ook maar iets met baby's te maken hebben. Vinnikconfronterend...
Lekker laten leven...
Abc en Taartje; allebei heel veel succes morgen!

Duimen draaien! Spannend en leuk tegelijk. Het gaat beginnen!

Karan, morgen al testen? Ik weet het niet precies meer. Je bent een week eerder dan mij, dus het zou misschien wel kunnen... ik moet nog tot volgende week zondag mijn tijd uitzitten. Mocht je inderdaad morgen of een dezer dagen mogen testen: ooooh, ik hoop het zo voor je, ik duim, ik duim, ik duim het vel van mijn duimen!

Ik heb nu trouwens, net als gisteren, erge buikpijn 's middags. Het is wel te hebben, maar fijn is anders. Het lijkt een combinatie van darmproblemen met eisprongpijn. Lekker duidelijk... NOT!

Maarre... verders is alles prima hier. Ga mijn voorlaatste shotje Pregnyl erin zetten. Aankomende zondag nog een keer en dan ben ik een hele week prikloos! Joepie!
Lekker laten leven...
Kaetje; wat sta je leuk daar midden in de pagina! Ben bijna plaatsvervangend trots! Hoop dat die lijst snel met Karan aangevuld wordt!

Zijn er nog meer dames op het wachtbankje? (weet nie meer... )
Lekker laten leven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven