Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Wat een ellende hè moom babyboom dit seizoen. Heb ook steeds de neiging om niet meer te kijken maar om een of andere vage reden blijft het toch aantrekken. En wat mogen wij dan toch gelukkig zijn met onze gezonde, vrolijke, lieve kindjes!

Wordt er ook helemaal emotioneel van, en helemaal omdat ik mijn kleine ventje vandaag niet zie. Ben al onderweg naar werk en vanavond uit eten dus wordt een latertje.

Succes vandaag moom!

Beck, hoe is het met de kleine n vandaag? Ik zag wel echt weer een geweldige foto op fb!

Duuf, hoe is het? Heb er nog helemaal niet op gereageerd maar dat wil niet zeggen dat ik het niet verschrikkelijk vind hoor.

Leo? Al aan het bevallen
Ja, het is wel bagger en ellende bij babyboom, gelukkig kan ik het zelf wel redelijk goed loslaten.

Zo, er staat hier een glimmend witte leenauto voor de deur, moest wel h er voor wakker maken vanochtend aangezien we al om 8 uur een afspraak hadden.

Straks lekker zwemmen, ik wou H nog even laten slapen van te voren, anders wordt de ochtend wel weer heel lang. Maar mevr. moest natuurlijk net gaan poepen toen ze net in bed lag, niou ja, zo nog maar een pog ing wagen. Hier dus nog steeds meestal 2 slaapjes, maar die heeft ze voor mijn gevoel ook nog wel echt nodig.

En nog leuk nieuws, we gaan van de winter wss nog 2,5 week naar Maleisie! Zin in!
Toe maar gw! Dit in plaats van die andere reis? Of ook nog? En met jouw werk word je wel vaker met ellende geconfronteerd.
quote:Rainbow30 schreef op 16 juni 2011 @ 07:24:

Wat een ellende hè moom babyboom dit seizoen. Heb ook steeds de neiging om niet meer te kijken maar om een of andere vage reden blijft het toch aantrekken. En wat mogen wij dan toch gelukkig zijn met onze gezonde, vrolijke, lieve kindjes!

Wordt er ook helemaal emotioneel van, en helemaal omdat ik mijn kleine ventje vandaag niet zie. Ben al onderweg naar werk en vanavond uit eten dus wordt een latertje.

precies, wij mogen ons maar ontzettend gelukkig prijzen met al onze skatjes! gezond en wel. waar hebben we dat aan verdiend he? zoveel geluk. en waarom wij wel, en zij niet? life is unfair.

ik zie A vandaag ook niet
Nee, ipv bali,

man had dit liever omdat het veel westerse is, en voordeel is ook dat we directe vlucht hebben (die zijn er naar bali eigenlijk niet), dus scheelt ook weer iets van 6 uur aan vlucht/reizen).

En ik zou mijn werk denk ik niet kunnen doen als ik me alle leed zou aantrekken, betekend niet dat alles me koud laat, maar meeste kan ik goed van me af laten glijden.
Wat betreft de meet ik kan helaas niet, wij hebben dan familiedag van vriend.

Had wel zin in een meet gehad

Kath, fijne vakantie!

Gw, j1 heeft soms nog wel 2 slaapjes.

Leuk maleisie!

duuv, hoe is t met schoonzus?

J1 heeft tot half 9 geslapen, had hij wel nodig eindelijk weer vrolijk uit bed gekomen. afgelopen dagen steeds moe (en jankerig

0 uit bed. straks na cb
GW gaaf Maleisie! Wij zijn daar op huwelijksreis (oke we waren na een week weer thuis omdat ik trombose had gekregen maar goed) Waar gaan jullie allemaal naartoe?

Duvel en Deb, hoever wonen jullie dan bij elkaar vandaan?

Jammer Maya dat je er niet bij bent!

R. heeft na de voeding van 22 uur weer tot 6.15 uur geslapen!

Oh, en toen ik I. uit bed wilde halen.... Ze had haar slaapzak vast zelf uitgetrokken, die lag op de grond naast haar bedje, stond ze heel hard te springen in bed...

Vrienden van ons zeiden vorige week dat die kleintjes ook uit het ledikantje kunnen klimmen... Dus ik denk dat ik 's nachts het traphekje boven maar eens dicht ga doen. Ze kan op zich niet bij de klink van de deur, maar als ze haar speelgoedkist er voor schuift, je weet niet wat ze allemaal verzinnen he 's nachts.
Zo, kind weer op bed, kan ze mooi nog even een uurtje tukken en gaan we daarna zwemmen.

http://www.maleisiekids.n ... tie-maleisie-notendop.htm

deze reis wordt het wss, en dan een paar extra dagen, moeten nog even kijken waar we die plannen.
huskk: slaapzak andersom of binnenstebuiten aan doen. mss krijgt ze hem dan (voorlopig) niet meer uit.
Husk, mijn moeder heeft wel eens verteld dat ik vroeger gewoon met slaapzak en al het ledikantje uit klom. J1 lukt dat (nog) niet, maar als hij slaapzak zou uit krijgen zou hem dat wel lukken. hier dus ook s nachts traphekje dicht
M'n broer kon ook met slaapzak en al uit z'n ledikant en dan schuifelde hij zo gewoon z'n kamer door. Oppassen dus! Ik ben zelf ooit uit m'n ledikant geklommen, met een dikke bloedneus als ghevolg...

Babyboom is echt zooo triest. Dat jongetje met die spierziekte trek ik echt heel slecht. Man ook. Vanmorgen zei hij dat hij er zelfs nu nog een steen van in z'n maag had. Ik moet zeggen dat het mij ook niet loslaat. En dan hoor je dat het kind eerst helemaal gezond leek en dat ze het pas met 10 mnd merkten. Ik wil dat soort dingen helemaal niet weten. Ik wil ook even wat roze wolk verhalen zien hoor, want anders trek ik het niet meer om te kijken.

GW, cooool Maleisie! Nooit geweest hoor, maar het klinkt zeker niet verkeerd. Wij gaan naar Limburg. Ook leuk. (heb er echt heel veel zin in overigens).

Maya, jammer dat je niet naar de meet kan!

Duuv, wat een verhaal van je schoonzus! Ik duim dat het kindje nog even blijft zitten en dat ie het redt...

Nou, weet even niet wat er nog meer geschreven is, dus dan maar gewoon een zwaai naar iedereen op deze druilerige morgen!!
traphekje is hier 's nachts ook dicht, maar meer omdat vriend dan denkt dat de inbrekers er over struikelen.
Haha, hebben jullie dat topic gezien waar de zwangere TO zich afvraagt of ze straks nachtvoedingen zal gaan geven? Ze neigt ernaar om haar kindje gewoon lekker te laten doorslapen straks. Alsof dat een bewuste keuze is, haha! Wat zal zij gedesillusioneerd zijn als de kleine er is.
das zeker een hilarisch topic, speec.

ook bijzonder, het topic van die vrouw die 25w zwanger is, met klachten al in de ziektewet zit, en nog even een maand naar australie wil gaan. juist.
Ja, die is ook heel erg moom! Zou ik zeker doen meid. Lekker 24 uur vliegen en dan een maand rondreizen in de hitte. Misschien nog een stukje backpacken...

En ik zat net op het feb 2012 topic te kijken (ik had even niks beters te doen...) en daar is iemand 5 weken zwanger en ze heeft de babykamer al besteld. Dat gelóóf je toch niet!

(lekker he, roddelen over andere topics?)
Nieuwe stats J1 12.7 kg en +- 90 cm

J2 7250 gram en 68 cm

J2 moest nu toch echt beginnen met groente, eerst maar s middags voor. de fles wat proberen. maar denk dat t niets wordt hij slaapt tot hij honger heeft denk niet dat hij t geduld er dan voor op kan brengen.

speec, ik ben er door mn werk ook altijd wel bewust van dat t niet altijd goed is als er bij geboorte niets is. hadden op kdc 1 meisje dat verst. + lichamelijk gehandicapt is geworden als reactie op inenting. en hadden op vorige groep een jongen die tot 3 jaar normaal ontwikkelde. en toen steeds minder kon en uiteindelijk was hij ernstig verst. beperkt met veel agressief gedrag. gelukkig komt t maar zelden voor.
Oh zo lag ik laatst op een recent maand topic (ik geloof juni 2011) dat iemand alweer zwanger was van een tweeling (andere kind was net geboren) maar dat was volgens mij een hoax.

Hier alleen morgen nog werken, heerlijk!! Ben er wel aan toe! Lekker 3 weken vrij!
maya, je hebt de echte namen van de 2js genoemd!

Voor wat dat verstandelijk beperkt na een inenting, dat kan een interesante discussie worden. Er zijn meer ouders die dat zeggen, is alleen nog nooit wetenschappelijk bewezen. Ze was het wss voor die tijd al, alleen is het er toen nog nieit duidelijk uit gekomen.
Hoax?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hoax
Gw, ze kon voor de entingen wel al draaien etc en daarna helemaal niets meer. Ze denken wel dat t daar aan gelegen heeft, bewijzen is idd lastig
j2 is toch nog geen 6 maand? Volgens mij "hoeft" hij dan nog geen groente.
Er zijn natuurlijk genoeg andere ziektes (denk alleen al aan die spierziekte gisteren bij babyboom) waarbij kinderen later hun vaardigheden weer verleren. Maar goed, zuur blijft het wel.

er schijnt ook een vereniging te zijn van ouders tegen vaccinaties. Nou ja, moet iedereen ook voor zichzelf besluiten.

Wij hebben net onze 2 stoeltjes voor H gekregen, ze is er erg blij mee

Moet nu alleen nog even kijken voor een bijpassend tafeltje

(en ik heb een nwe zonnebril)

Maya, je hebt nog steeds een naam in je bericht staan..

apart toch he, dat mensen als ze 5 weken zwanger zijn alles al in huis hebben. Lijkt me zo confronterend als het niet lukt met zwanger worden..

GW, ziet er mooi uit, waar jullie heen gaan!
Dat wou ik ook niet zeggen tegen Maya... Je hebt nog steeds een naam in je bericht staan!

Verder heb ik wel alles gelezen, maar het niet onthouden! Sorry!

Hus: ik denk dat Duuv en ik zo'n beetje 3 kwartier rijden uit mekaar wonen.. Zal dat zo'n beetje kloppen duuv?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven