Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 15:24:

[...]

Als ik er een waardeoordeel aan gehangen had dán had ik inderdaad woorden als suf, saai, slaapverwekkend en boring gebruikt.

Hmmm....dus je kunt hier het beste bij elke reactie die je geeft erbij zetten dat je er geen waardeoordeel aan hangt, dan kun je er later niet meer op aangesproken worden ??

Er staat idd in geen enkele reactie (van wie dan ook) letterlijk: "Chantalo...ik vind dat jij een niet boeiend, saai sexleven hebt doordat je geen orale sex wilt". Maar er zijn voldoende mensen die dit in hun opmerkingen wel degelijk laten blijken.
quote:granny71 schreef op 16 juni 2011 @ 15:36:

[...]

En het ergens anders gaan zoeken (weet ik uit ervaring)

Ook mannen die alles mogen en alles krijgen gaan vreemd.

Maar, ik heb het inderdaad ook vaak zat als excuus cq rotsmoes cq verdediging horen gebruiken.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik vind pijpen erg leuk om te doen, maar ik slik dus absoluut niet. Sperma wil ik al niet in mijn mond hebben, vind dat zo goor. Kan daar echt misselijk van worden.
quote:breezerananas schreef op 16 juni 2011 @ 15:38:

[...]

Hmmm....dus je kunt hier het beste bij elke reactie die je geeft erbij zetten dat je er geen waardeoordeel aan hangt, dan kun je er later niet meer op aangesproken worden ??

Ach, onzin.

Niet gevarieerd hoeft niets negatiefs te zijn.Geen variatie kan namelijk heerlijk veilig zijn, om maar eens iets te noemen. Fijn voorspelbaar. Ik kon er gewoon geen " milder, neutraler " woord voor verzinnen. Een woord met een negatieve lading was een woord als " saai " geweest. Dat is nou precies de reden waarom ik er expliciet bijschreef : " zonder waardeoordeel "

Er staat idd in geen enkele reactie (van wie dan ook) letterlijk: "Chantalo...ik vind dat jij een niet boeiend, saai sexleven hebt doordat je geen orale sex wilt". Maar er zijn voldoende mensen die dit in hun opmerkingen wel degelijk laten blijken.Spreek die voldoende mensen daar dan lekker op aan, ipv mij woorden in mijn toetsenbord te schuiven die ik niet getypt heb.
Die sprak ik ook aan bgb...maar jij reageerde daarop.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 15:39:

[...]

Ook mannen die alles mogen en alles krijgen gaan vreemd.

Maar, ik heb het inderdaad ook vaak zat als excuus cq rotsmoes cq verdediging horen gebruiken.

Klopt helemaal maar ik vind dat er hier wel heel makkelijk gezegd wordt dat de mannen zich er bij neerleggen dat ze nooit gepijpt worden. Ik denk dat als een man weet wat het is en hij het lekker vindt hij zal zeggen dat hij het niet erg vindt maar ........

Natuurlijk geldt dit niet alleen voor pijpen maar ook voor andere dingen die ze missen maar niet toe geven om de lieve vrede (en dat hoeft niets met sex te maken te hebben)
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 15:36:

[...]

Als je niet beft dan bespaar ik me de moeite, hoor!Komt voor de bakker. En idem dito natuurlijk.
Ga in therapie!
Waardeoordeel of niet, ik denk dat de dames die niet aan orale seks hier op deze manier op reageren omdat ze diep in hun hart gewoon wel de kennis angst hebben dat ze iets missen in hun seksleven, of hun man iets heel fijns onthouden.
quote:breezerananas schreef op 16 juni 2011 @ 15:38:

[...]

Er staat idd in geen enkele reactie (van wie dan ook) letterlijk: "Chantalo...ik vind dat jij een niet boeiend, saai sexleven hebt doordat je geen orale sex wilt". Maar er zijn voldoende mensen die dit in hun opmerkingen wel degelijk laten blijken.Ik las het ook niet als waardeoordeel hoor. Ongevarieerd kan toch prima zijn? Maar net waar je van houdt. Saai is wel een waardeoordeel.
Ga in therapie!
Mss sommige dames wel maaartje, maar ik/wij doen wel aan orale sex en reageerde omdat ik sommige reacties gewoon nergens op vind slaan.
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2011 @ 15:51:

[...]

Ik las het ook niet als waardeoordeel hoor. Ongevarieerd kan toch prima zijn? Maar net waar je van houdt. Saai is wel een waardeoordeel.Jouw mening over dat waardeoordeel kan ik niet echt meer als geloofwaardig beschouwen nu ik weet dat jij bgb zo gaat beffen in het fietsenhok !
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
Ga in therapie!
Ieder zijn ding, maar ik begrijp oprecht niet hoe je vies kunt zijn van je eigen man.... Ik voelde vroeger met vriendjes weerzin tegen pijpen, ik vond het te intiem en een beetje eng. Maar met mijn man, van wie ik zo ontzettend veel hou, kan ik er geen genoeg van krijgen (hij gelukkig ook niet). Het idee vies te zijn van hem of van zijn pik...
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2011 @ 15:58:

Wat heeft dat er nou weer mee te maken? Je bent bevooroordeeld
De vergelijking tussen de mond en de vagina snap ik niet zo.

Een piemel is bij mij zo'n beetje het enige ding dat toegang tot beide gaatjes heeft. *gruwelt even bij de gedachte dat alles met "mondtoegang" ook beneden erin gaat*

Wat betreft pijpen: je moet bij sex vooral doen waar je je prettig bij voelt. Ik kan me geen sex voorstellen zonder orale sex en het draagt voor mij bij aan de intimiteit.

Aan de andere kant snap ik ook wel dat een ander dat niet zo hoeft te zien. Smaken verschillen. Het zou me wel lastig lijken om dat uit te leggen zonder de ander te kwetsen.
quote:dubiootje schreef op 16 juni 2011 @ 15:46:

[...]

Komt voor de bakker. En idem dito natuurlijk.Spreekt vanzelf.
quote:breezerananas schreef op 16 juni 2011 @ 15:55:

[...]

Jouw mening over dat waardeoordeel kan ik niet echt meer als geloofwaardig beschouwen nu ik weet dat jij bgb zo gaat beffen in het fietsenhok !

Tssssss.

Overigens zou ik van een kerel liever hebben dat hij me niet beft dan wanneer hij elke keer met tegenzin / vies gezicht / dichtgeknepen neus / a-seksuele beflapjes in de weer gaat...

Dan gooi ik er nog liever zelf een warme natte washand overheen
quote:banaanaap schreef op 16 juni 2011 @ 16:01:

De vergelijking tussen de mond en de vagina snap ik niet zo.

Een piemel is bij mij zo'n beetje het enige ding dat toegang tot beide gaatjes heeft. *gruwelt even bij de gedachte dat alles met "mondtoegang" ook beneden erin gaat*

.

Die neem ik op maar op mij; ik had tenslotte iets gezegd als " als ik iets te vies vind om te eten, komt het ook downthere er niet in " .

Nou, eens even kijken,.............. o ja; een hond heeft 4 poten, maar niet alles op 4 poten is een hond. Met andere woorden; wat ik te vies vind om aan te likken dat neuk ik ook niet, maar niet alles wat ik lekker vind om aan te likken wordt door mij vaginaal verslonden.

Helder?
Dus bij jou niet de nieuwe Cornetto Enigma naar binnen down there ? Valt me een beetje tegen van je.....
Ik snap trouwens erg goed dat beffen vies kan zijn voor mannen. Als ik opgewonden ben dan komt er nogal veel vocht vrij daar beneden, dus snap dat het niet echt fijn is om je tong daar over heen te laten gaan. Ik word vaak zo nat, dat ik het best begrijp dat niet elke man wil beffen haha.
Ik vraag me bij deze hele discussie toch af waarom de mannen die niet door hun vrouw/vriendin gepijpt worden daar ook niet zo'n behoefte aan blijken te hebben. Zou het misschien zijn dat ze door een ander wel lekker verwend worden? En nee, het tegen je zin gaan doen heeft ook weinig nut want dat is ook een turn-off.

Maar je kunt het de man toch ook niet kwalijk nemen dat hij iets wat jij hem niet wilt geven elders haalt als hij daar behoefte aan heeft? En nee, dat betekent natuurlijk niet dat hij jullie relatie daarom zou gaan beëindigen, dat kan makkelijk samen gaan zonder dat de vrouw/vriendin daar iets van merkt.

Ik vind pijpen trouwens heerlijk en kan het daarom ook heel erg goed (dat gaat nl samen, als je het tegen je zin doet, is het ook niet lekker). Is niks vies aan als hij gewoon schoon is (en dat betekent niet dat hij net uit de douche moet zijn gestapt). Slikken vind ik ook niet vies trouwens hoewel dat wel een beetje verschilt per man en wat hij eet/drinkt heb ik begrepen.

Ik ben het eens met de stelling dat je een hoop mist zonder orale sex. En volgens mij heb je gewoon nog nooit goeie orale sex gehad als je het niet lekker vindt.
quote:breezerananas schreef op 16 juni 2011 @ 16:10:

Dus bij jou niet de nieuwe Cornetto Enigma naar binnen down there ? Valt me een beetje tegen van je.....

Ja, ik ben niet zo van zoet en koud. Maar je mag weleens komen kijken wat ik met frikandellen, gehakstaven en hema worsten allemaal kan, hoor.

Ik ben de beroerdste niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 16:06:

[...]

Die neem ik op maar op mij; ik had tenslotte iets gezegd als " als ik iets te vies vind om te eten, komt het ook downthere er niet in " .

Nou, eens even kijken,.............. o ja; een hond heeft 4 poten, maar niet alles op 4 poten is een hond. Met andere woorden; wat ik te vies vind om aan te likken dat neuk ik ook niet, maar niet alles wat ik lekker vind om aan te likken wordt door mij vaginaal verslonden.

Helder?

Zeker helder. De likbaarheid is zeker een minimale toelatingseis voor hetgeen dat vaginaal verslonden wordt. En toen ging ik daarvanuit doorredeneren en kwamen er beelden van andere likbare objecten en andere zaken die wel in de mond genomen worden langs. Dingen die dus absoluut niet voldoen aan de minimale toelatingseis.

Misschien ben ik iets te visueel ingesteld voor dit soort zaken.
quote:maaartje schreef op 16 juni 2011 @ 15:48:

Waardeoordeel of niet, ik denk dat de dames die niet aan orale seks hier op deze manier op reageren omdat ze diep in hun hart gewoon wel de kennis angst hebben dat ze iets missen in hun seksleven, of hun man iets heel fijns onthouden.

hahaha ik iets missen in mijn sexleven ? nee hoor .. snap werkelijk waar niet dat mensen het nu net doen overkomen alsof er buiten pijpen en beffen niets anders is .. open your eyes, er is zoveel meer...

@BGB ik negeer niemand, heb gewoon geen zin om continue het zelfde antwoord te moeten geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven