Pijpen not done

16-06-2011 12:44 454 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht altijd dat pijpen redelijk geaccepeerd was in de gemiddelde relatie, terwijl anale sex niet voor iedereen even 'hot' is. Wie pijpt er niet en waarom eigenlijk niet?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 16:19:

[...]

Ja, ik ben niet zo van zoet en koud. Maar je mag weleens komen kijken wat ik met frikandellen, gehakstaven en hema worsten allemaal kan, hoor.

Ik ben de beroerdste niet.

kijk en daar heb ik nou weer beeld. Zo'n frikandel is echt niet stevig genoeg hoor. Dat wordt prakken. En wat als je iets te gretig bent en je hele foef verbrandt van het vet.

(aaaah, shit. Ik vervang nu de frikandel voor de kaassoufle die ik altijd neem als frituurwaar en voel bij wijze van spreke de hete kaas al tussen mijn benen druipen.. auw iew)
Oef....die hemaworst nog helemaal rond....met dat touwtje nog tussen beide uiteinden ?? Wanneer is deze happening....reserveer voor mij maar een plekkie op de 1e rij. Da mok zien
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 16:26:

[...]

hahaha ik iets missen in mijn sexleven ? nee hoor .. snap werkelijk waar niet dat mensen het nu net doen overkomen alsof er buiten pijpen en beffen niets anders is .. open your eyes, er is zoveel meer...

@BGB ik negeer niemand, heb gewoon geen zin om continue het zelfde antwoord te moeten gevenEr is naast pijpen en beffen zoveel meer. Inderdaad. Maar dat andere zou ik zeker niet als vervanging kunnen zien van orale sex.
quote:banaanaap schreef op 16 juni 2011 @ 16:28:

[...]

Er is naast pijpen en beffen zoveel meer. Inderdaad. Maar dat andere zou ik zeker niet als vervanging kunnen zien van orale sex.Dat kan ieder zijn ding natuurlijk :D
[quote]breezerananas schreef op 16 juni 2011 @ 16:27:

Oef....die hemaworst nog helemaal rond....met dat touwtje nog tussen beide uiteinden ?? /quote]

Ja. En dan haal ik hem - huup,huup,huup, BGB-truc - ontveld en onttouwd er weer uit. Je weet niet wat je ziet.

Eerste rij? Staat genoteerd.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:banaanaap schreef op 16 juni 2011 @ 16:27:

[...]

en je hele foef
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 13:03:

[...]

Ja? Dingen die ik niet in mijn mond zou durven nemen qua viezigheid komen er ook " down there " bij mij niet binnen.Mooi gesproken.
Even als antwoord op de OP: ik geef helemaal niets om pijpen, want ik word er totaal niet opgewonden van en ik vind het gevoel van een penis diep in mijn mond onprettig, maar ik ben er niet vies van en ik doe het dus om een man te plezieren.

Wat betreft het beffen: ook daar vind ik niet veel aan, maar als een man daar opgewonden van wordt vind ik het geen probleem als hij het doet.

Overigens vind ik het vreemd dat pijpen en beffen hier voornamelijk als voorspel worden gezien, terwijl 70% van de vrouwen door penetratie alleen niet klaarkomt. Blijkbaar hebben veel vrouwen hier behoefte aan, naast het neuken en niet als voorspel vóór het neuken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 16:44:

Oef....die hemaworst nog helemaal rond....met dat touwtje nog tussen beide uiteinden ?? /quote]

Ja. En dan haal ik hem - huup,huup,huup, BGB-truc - ontveld en onttouwd er weer uit. Je weet niet wat je ziet.

Eerste rij? Staat genoteerd.Dankje....zorg ik voor de zuurkool, zonde om daarna nix met die worst te doen
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 13:04:

[...]

tja dat is jou mening, ik denk er nu eenmaal anders over ..Ben dat helemaal met blijfgewoonbianca eens.
quote:iris1969 schreef op 16 juni 2011 @ 16:49:

Overigens vind ik het vreemd dat pijpen en beffen hier voornamelijk als voorspel worden gezien, terwijl 70% van de vrouwen door penetratie alleen niet klaarkomt. Blijkbaar hebben veel vrouwen hier behoefte aan, naast het neuken en niet als voorspel vóór het neuken.Pijpen en beffen horen wat mij betreft bij de seks. Net als neuken. Dat kan als voorspel zijn, maar wat mij betreft kan een goede befbeurt/pijpbeurt best de hoofdact zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 16 juni 2011 @ 16:44:

Eerste rij? Staat genoteerd.

Handig! Heb je direct je flosdraad in worstsmaak te voorschijn getoverd!!
Dat is nou wat je noemt een gat in de markt!
Ga in therapie!
quote:maaartje schreef op 16 juni 2011 @ 15:48:

Waardeoordeel of niet, ik denk dat de dames die niet aan orale seks hier op deze manier op reageren omdat ze diep in hun hart gewoon wel de kennis angst hebben dat ze iets missen in hun seksleven, of hun man iets heel fijns onthouden.Wauw een heuze waarzegger! Kun je ook zien wat er diep in mijn hartje omgaat? Ik ben erg benieuwd!
pluk de dag
quote:rogue_25 schreef op 16 juni 2011 @ 16:14:

Ik snap trouwens erg goed dat beffen vies kan zijn voor mannen. Als ik opgewonden ben dan komt er nogal veel vocht vrij daar beneden, dus snap dat het niet echt fijn is om je tong daar over heen te laten gaan. Ik word vaak zo nat, dat ik het best begrijp dat niet elke man wil beffen haha.Ik had begrepen dat vaginaal vocht vrijwel geen smaak had. Of het heeft wel smaak, maar valt het mij niet zo op tijdens het beffen. Een net gewassen vagina (tijdens betaalde seks) ruik en proef ik vrijwel niet. Dus heb ik ook geen probleem om eraan te likken of het met mijn tong te penetreren.
World of Warcraft: Legion
quote:hans66 schreef op 16 juni 2011 @ 18:02:

[...]

Ik had begrepen dat vaginaal vocht vrijwel geen smaak had. Of het heeft wel smaak, maar valt het mij niet zo op tijdens het beffen. Een net gewassen vagina (tijdens betaalde seks) ruik en proef ik vrijwel niet. Dus heb ik ook geen probleem om eraan te likken of het met mijn tong te penetreren.Zover ik weet heeft vaginaal vocht nagenoeg altijd een geur en smaak, bij sommigen sterker dan bij anderen. Misschien heb je niet zo'n sterke reuk? Het kan ook heel goed geurloos glijmiddel zijn wat prostituees vaak gebruiken.
pluk de dag
haha zou kunnen peronne, ik ruik wel eens aan mijn vinger maar ruikt ook niet altijd lekker. Komt door vaginaal vocht dan he, dat ruik ik ook als ik net gedoucht heb.

Maar de exen vonden het nooit een probleem om te beffen dus het zal wel meevallen, heb ze er nooit om gevraagd.
Nou... ik zal er eens op letten! Het kan even goed glijmiddel zijn. Soms ruik ik iets, maar dan ga ik gewoon door. Ik ben van huis uit nogal likkerig. Als ik erg vind stinken vind ik beffen niet prettig en dan stop ik. Dan is het geen schone vagina of er is een medisch probleem.
World of Warcraft: Legion
Als je iemand pijpt waar je van houd is het toch helemaal niet vies. Ik doe het graag en vind het nog lekker ook. Ik denk dat de meeste mannen het ook erg lekker vinden en het zeker zullen missen als een vrouw het niet doet. Het maakt de seks meer intiem.
Maar wat ik me dus oprecht niet kan voorstellen, is dat een man zegt dat hij het NIET erg vindt dat er niet gepijpt wordt. Ik heb nog nooit een man horen zeggen dat hij pijpen niet lekker vond.

Dat geloof ik gewoon echt niet. Sterker nog, ik denk zelfs dat er mannen zijn die pijpen nog lekkerder vinden dan neuken zelf.

Wij zijn met de vrienden ook erg open over sex, en de mannen lopen al te "zeuren" als er niet geslikt wordt.

Ik pijp wel, niet omdat ik er zelf zo opgewonden van wordt, maar omdat ik het heerlijk vind om mijn man zo te zien genieten en ik hem dit gun.
quote:Chantalo1984 schreef op 16 juni 2011 @ 16:30:

[...]

Dat kan ieder zijn ding natuurlijk :DIs het niet zo dat je niet van orale sex houdt omdat je moeite hebt met de totale overgave?
Is overigens geen aanval hoor, maar interesse. Ik ben heel benieuwd waarom iemand zo stellig is over zoiets, in mijn ogen, kleins. (nou ja, klein )

Want ik denk dat iedere vrouw zich wel voor kan stellen dat pijpen voor een man toch echt wel geweldig moet zijn.
Nova, dat is ook mijn idee. Als je denkt dat je eigen man je als pijpsletje zou kunnen zien.
Ga in therapie!
Zowel ik als mijn man kunnen niet zonder pijpen en beffen, en nee daar bedoel ik niet mee dat bij iedere keer seks er compleet bij moet. Er zijn zeker meer vormen van seks beleven, neemt niet weg dat wij beide een hobby hebben in het beffen en pijpen, het elkaar heerlijk verwennen en tot een hoogtepunt brengen.

Voor ons is het optimaal genieten en volle overgave aan degene.

Redenaties van het vies vinden gaan er bij mij persoonlijk niet in.
Ik vond pijpen bij ex vies om te doen, die haren én hij was, zeg maar, niet zo super schoon op zichzelf, dus dan deed ik het niet/zelden.

Nu, bij gladgeschoren en superschone lief vind ik het heerlijk om te doen, vind het heerlijk om hem te zien genieten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven