Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
quote:sunshineforever schreef op 20 januari 2008 @ 20:31:

Dat is helemaal waar!!! Daar heb ik laatst dus nog een heel pleidooi voor gehouden hier op het forum! Ga ik één keertje zonder makeup en alles naar de supermarkt en overkomt mij dit!!!!! Errug he!!!!Ohjaaaaa een heleboel pagina's terug hadden we het nog over PK's-in-supermarkten, supermarktkeuzes, gekleurde boodschappenmandjes, en de noodzaak van opgedoft naar supermarkt gaan (hoewel Prinses helaas te lui was/is voor dergelijke activiteiten en daarom hooguit sjans had met daklozenkrantverkoper in supermarkt gezien joggingbroek&sjirt&piekhaar&zo).
Peas on earth!
Ik ben ook wel benieuwd
En HOP... iedereen stortte zich op Mamalief en wacht nu vol nieuwsgierigheid op groepjes-ervaring van Mamalief
Peas on earth!
o, ik zat even wat te neuzen op t forum en er is nogal gedoe over groepjes die wel of geen "vreemden" erbij willen, als je op t ene topic opost wordt je soms raar aangekeken op t andere, dat bedoel ik...

maar ook eigenlijk n beetje de vraag: zijn e rhier ok meer singles met kinderen of ben ik de enige, dat is wel n verschil natuurlijk, hoe je met je date en stap gebeuren omgaat...

vandaar dat ik dat vroeg, of ik hier wel n beetje tussenpas...

vaag? hey, that's me!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 20:37:

[...]

Ohjaaaaa een heleboel pagina's terug hadden we het nog over PK's-in-supermarkten, supermarktkeuzes, gekleurde boodschappenmandjes, en de noodzaak van opgedoft naar supermarkt gaan (hoewel Prinses helaas te lui was/is voor dergelijke activiteiten en daarom hooguit sjans had met daklozenkrantverkoper in supermarkt gezien joggingbroek&sjirt&piekhaar&zo).Jaa ik werd keihard uitgelachen door jullie over mijn supermarktverhaal: dat ik daar altijd met makeup op naartoe ga. Maar volgens mij kwam pop toen met het verhaal dat tussen 17 en 20 uur de meeste singles hun boodschappen doen en dat je dan dus heel veel kans hebt om een single tegen te komen. De oplossing dus!
stort maar hoor, ik ben wat gewend...

er was n tijdje terug n topic hier waar men zich massaal op mij stortte!

kom maar op!
quote:mamalief schreef op 20 januari 2008 @ 20:39:

o, ik zat even wat te neuzen op t forum en er is nogal gedoe over groepjes die wel of geen "vreemden" erbij willen, als je op t ene topic opost wordt je soms raar aangekeken op t andere, dat bedoel ik...

maar ook eigenlijk n beetje de vraag: zijn e rhier ok meer singles met kinderen of ben ik de enige, dat is wel n verschil natuurlijk, hoe je met je date en stap gebeuren omgaat...

vaag? hey, that's me!Maar heb jij dan het gevoel dat jij niet welkom bent in dit 'groepje' Mamalief? Want hoe kom je er ineens bij om die vraag te stellen?
Peas on earth!
prinses, gewoon zomaar, heb ik wel eens vaker dat ik me ineens ga afvragen of men wel op me zit te wachten....stom he?
quote:mamalief schreef op 20 januari 2008 @ 20:39:

vaag? hey, that's me!

't Is alleen maar leuk als er weer nieuwe mensen bij komen. Zolang typ ik hier zelf ook nog niet. En hier zitten allemaal verschillende mensen in verschillende generaties (qua leeftijd), mannen en vrouwen (alhoewel de mannen, op Xander na, niet heel actief zijn). Sommigen mensen komen eens in de zoveel weken posten, anderen dagelijks. Ik weet zo snel niet of hier nog iemand met kinderen is. We vullen elkaar allemaal aan met elkanders verschillende leefwerelden en verschillende visies op alles.

Je bent hartstikke welkom hier hoor en kom hier gezellig schrijven!
Volgens mij schrijven er geen mama's/papa's in dit topic, maar ik ervaar dit topic zelf als erg open ten opzichte van nieuwe schrijvers. Voel je dus vooral welkom, en denk niet te diep na... Het hoort toch ook gewoon leuk, onbezorgd en drempelloos te zijn op een forum als dit?
Peas on earth!
thanx sunshine!

ik ben niet n regelmatige poster ben ik bang, zit op meerder forums en heb soms ook geen tijd om te lezen/schrijven.

heb t vaak te druk met msn-en, als t daar rustig is, ga ik op viva neuzen!

en hyves en....ach, ik neus/lees/schrijf wat af tegenwoordig, wat moet je anders doen op die lange, eenzame avonden he?

(wow, dat klinkt zielig )
quote:mamalief schreef op 20 januari 2008 @ 20:41:

stort maar hoor, ik ben wat gewend...

er was n tijdje terug n topic hier waar men zich massaal op mij stortte!

kom maar op!

Waarom zou iedereen zich zomaar op mamalief moeten storten? Dat hoeft toch niet? Ik vind het alleen maar gezellig dat er weer nieuwe mensen zijn! Schrijf gezellig mee, schrijf jouw ervaringen op. Ik heb zelf geen kinderen, maar ik vind het wel leuk hoor om jouw ervaringen ook te lezen. Ik ken wel mensen die ook single zijn en een kind hebben, dus ik begrijp dat je niet zo gemakkelijk kunt daten en onverwachts weg kunt.

Ben je op dit moment ook aan het daten?
quote:mamalief schreef op 20 januari 2008 @ 20:48:

thanx sunshine!

ik ben niet n regelmatige poster ben ik bang, zit op meerder forums en heb soms ook geen tijd om te lezen/schrijven.

heb t vaak te druk met msn-en, als t daar rustig is, ga ik op viva neuzen!

en hyves en....ach, ik neus/lees/schrijf wat af tegenwoordig, wat moet je anders doen op die lange, eenzame avonden he?

(wow, dat klinkt zielig )Prima hoor.....regelmatig of niet....je kan altijd binnen komen vallen hier! Klinkt inderdaad zielig: "lange, eenzame avonden" Vertel eens....
Ohhh bedoelde ook niet 'storten' in de zin van 'aanvallen', maar 'storten' in de zin van 'met grote nieuwsgierigheid afwachten wat mamalief bedoelt met groepjes'

Maar dusssss... Sunneke... volgende keer dus weer geheel en al opgedoft naar de supermarkt...?
Peas on earth!
nee sun, alleen nog maar aan t hengelen en vissen, maar t bijt nog niet echt!

heb wel van de zomer n korte relatie gehad maar sindsdien ligt t qua daten even helemaal stil hier...

idd erg lastig om er uit te gaan, wil de kinderen ook niet te vaak n weekend naar opa en oma brengen en ja, dan houdt t bij msn-en af en toe sávonds s n bakje koffie gauw op....
*is gelukkig met haar nieuwe bureaustoel*

Peas on earth!
Ehmmm.. mamalief? Hebben jullie geen co-ouderschap?
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 20:56:

*is gelukkig met haar nieuwe bureaustoel*

[afbeelding]Wijs stoeltje Prinses! En hij zit hééérlijk prinsesselijk
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 20 januari 2008 @ 20:55:

Ohhh bedoelde ook niet 'storten' in de zin van 'aanvallen', maar 'storten' in de zin van 'met grote nieuwsgierigheid afwachten wat mamalief bedoelt met groepjes'

Maar dusssss... Sunneke... volgende keer dus weer geheel en al opgedoft naar de supermarkt...?

Ik snapte wel wat je bedoelde hoor Prinses. En idd, ik ga NOOIT MEER zonder makeup naar de winkel!!!!! NOOIT MEER!!!!

Mamalief, bij mij is het ook even rustig op dategebied. Ex is weer in beeld gekomen, maar nog even afwachten. Ach en dat daten. Dat komt wel weer. Je moet er soms ook even tegenaan lopen.
Ehmmm..Xander? nee, ik heb geen ex helaas maar n overleden echtgenoot...en ai...nu klink ik nog zieliger

ben ik niet hoor, zit niet te treuren en te sippen, ben n nuchter mens en ga door, maar nu nog iemand (of meer iemanden...) om mee door te gaan!

ben al vanaf mn 15e aan dezelfde blijven hangen, nu dus maar even mn pubertijd inhalen!
Waarom zijn er zoveel mensen die, als ze zich rot voelen geen hap door hun keel krijgen, en waarom hoor ik bij de andere groep die zichzelf volpropt... Weeh nu voel ik me dubbel bagger. Heb te horen gekregen dat (alweer) een vriendin van mij zwanger is. En ze is verdorie nog wel 3 jaar jonger dan ik. Wordt momenteel veel geconfronteerd met mensen die gaan trouwen, kinderen enz. Op mijn werk is bv ook echt iedereen gesetteld. Normaal vind ik het niet zo erg, maar nu ineens wel.

Mamalief: tuurlijk zit je hier gewoon op je plek, single is single... Lekker blijven schrijven.

Sun: Ik begreep dat het erg meilijk is. Check je nu ook continu je telefoon of je misschien een sms gemist hebt of valt het mee?

Denise: Het is waarschijnlijk heel moeilijk, maar je moet om duidelijkheid vragen. Zo wil je toch niet nog maanden doorgaan, of stiekem wel? Hoe jij je leven leeft moet niet afhankelijk zijn van een ex die niet weet wat hij wil. Kun je niet beter even een break in het contact inlassen. Misschien gaat hij je wel zo missen dat hij dan pas beseft wat en wie hij werkelijk mist.
quote:Xander68 schreef op 20 januari 2008 @ 20:58:

Wijs stoeltje Prinses! En hij zit hééérlijk prinsesselijk

Prinses feliciteert Xan ook met

En heeelllll verstandig Sun... STEL je toch voor dat je De Liefde Van Je Leven misloopt omdat je geen makeup ophad in de supermarkt... daar zou je NOOIT meer overheen komen, je leven zou geen enkele zin meer hebben
anoniem_59862 wijzigde dit bericht op 20-01-2008 21:07
Reden: even lampje wijzigen
% gewijzigd
Peas on earth!
en trouwens in de supermarkt loop ik ook wel es n leuk iemand tegen t lijf, soms even oogcontact, hoi/hallo....maar als dr dan n koter ineens aan mn broek hangt en heel hard mamaaaaaaa gaat bleren weten z evaak niet hoe hard ze weg moeten komen....
@sun: heb ik t nou verkeerd teruggelezen of had jij m laatst in n zwak moment t 1e smsje gestuurd?

kan me vergissen, als je veel paginas terugleest haal je wel es wat door elkaar natuurlijk.
Verkeerde lamp Prinses...dit is 'm:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven