spanish fly
vrijdag 27 mei 2011 om 00:43
ik heb wel gehoord dat het gevaarlijk kan zijn, het kan de sluimvliezen irriteren waardoor deze kunnen gaan ontsteken. Spanish fly (en andere middeltjes die "de genotsbeleving" intensiveren) werken op die manier. Je edele delen raken erdoor (licht) geirriteerd, waardoor elke aanraking heel gevoelig is, en daardoor voelt het allemaal heel intens. Als je het toch doet, heel voorzichtig beginnen, eerst afwachten of je al iets merkt. Veel plezier!
vrijdag 27 mei 2011 om 09:57
quote:vlinder72 schreef op 27 mei 2011 @ 09:53:
Waarom zou je iets gaan proberen wat misschien slecht voor je gezondheid is?
Omdat het wellicht lekker kan zijn?
Geen ervaring met spanish fly, vriendlief wel en die zegt dat het absoluut niets doet.
We hebben samen Viafemme geprobeerd, dat werkte wel, mits (!) je al geil bent, word je daarvan wel geiler, maar werkt niet om geil van te worden.
Waarom zou je iets gaan proberen wat misschien slecht voor je gezondheid is?
Omdat het wellicht lekker kan zijn?
Geen ervaring met spanish fly, vriendlief wel en die zegt dat het absoluut niets doet.
We hebben samen Viafemme geprobeerd, dat werkte wel, mits (!) je al geil bent, word je daarvan wel geiler, maar werkt niet om geil van te worden.
vrijdag 27 mei 2011 om 10:32
quote:qwertuu schreef op 27 mei 2011 @ 10:04:
Ik zou denken, als je toch graag iets stimulerends wil, dat je eerst de kruisloze kiekeboe teddy probeert.
Qwert
In de familie gaat rond dat mijn jongste tante daarmee verwekt zou zijn, maar denk dat dat een broodje aap is.
Poppers, Spanish Fly, en al die stimulerende zooi is mijns inziens niet echt bevorderlijk, maar doen wat je niet laten kunt. Ik zou er vanaf blijven.
Ik zou denken, als je toch graag iets stimulerends wil, dat je eerst de kruisloze kiekeboe teddy probeert.
Qwert
In de familie gaat rond dat mijn jongste tante daarmee verwekt zou zijn, maar denk dat dat een broodje aap is.
Poppers, Spanish Fly, en al die stimulerende zooi is mijns inziens niet echt bevorderlijk, maar doen wat je niet laten kunt. Ik zou er vanaf blijven.
vrijdag 17 juni 2011 om 08:21
vrijdag 17 juni 2011 om 09:37
quote:De "lustopwekkende werking" wordt in werkelijkheid veroorzaakt door de bijtende stof die bij excretie de urineleider irriteert, zodat meer bloed naar de schaamstreek stroomt. Dit maakt het inderdaad makkelijker om een erectie te krijgen. In de oudheid werd het middel gebruikt als urineafdrijver. Cantharidine is echter een giftige stof waarvan de grens tussen een werkzame dosis en een gevaarlijke dosis erg nauw is. De stof kan priapisme veroorzaken; een zeer langdurige erectie die kan leiden tot ernstige schade aan de penis. Het veroorzaakt bij een te hoge dosis ernstige maag- en nierproblemen, die tot de dood kunnen leiden. Cantharidine werd vroeger zelfs gebruikt om mensen te executeren middels de gifbeker.
"Spaanse vlieg" wordt in seksshops, via afstandsverkoop en met name op het internet aangeboden. De liefdespoeders en -drankjes bevatten echter geen cantharidine maar ginseng of yohimbine, waarvan ook verondersteld wordt dat het seksuele lust opwekt. In Afrika kent men soortgelijke kevers uit het geslacht Myalabris, ook behorende tot de oliekevers, die hetzelfde effect hebben.(bron: Wikipedia)
"Spaanse vlieg" wordt in seksshops, via afstandsverkoop en met name op het internet aangeboden. De liefdespoeders en -drankjes bevatten echter geen cantharidine maar ginseng of yohimbine, waarvan ook verondersteld wordt dat het seksuele lust opwekt. In Afrika kent men soortgelijke kevers uit het geslacht Myalabris, ook behorende tot de oliekevers, die hetzelfde effect hebben.(bron: Wikipedia)