verleden???

17-06-2011 14:25 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Een aantal weken geleden postte ik nog dat ik een leuke vent had leren kennen en moeite had om me er helemaal aan over te geven. Na een aantal gesprekken met mijn ouders maar ook met hem, sta ik er helemaal open voor en beginnen de eerste vlinders zich aan te dringen.

Tot zover nog geen probleem, maar nu komt ie. Gisteren was hij bij me en we konden niet van elkaar afblijven. We zijn dus beiden wel verliefd. In eerste instabtie hebben we alleen gezoend en over seks gepraat. Ook kwam de vraag, met hoeveel mannen ik al seks heb gehad. Hij vroeg of het op 4 handen te tellen was, mijn antwoord wad, nee op 3. Hij schrok hiervan, want hij had er pas 1. Ik vertelde hem dat ik in het verleden wel eens een one night stand gehad heb.

Verder niets aan de hand, leuke avond gehad en uiteindelijk 2 x seks gehad waar we beiden achter stonden.

Toen vertelde hij dat hij twijfelde of hij me wel zou kunnen vertrouwen. Hij vindt mijn verleden niet fijn, ondanks dat ik hem gezegd heb dat ik nooit ben vreemd gegaan.

Nu wil hij een week om na te denken en zit ik hier met een rotgevoel en voel me ook wel gebruikt. Wat vinden jullie dat nu de beste stap is?
quote:zomer28 schreef op 17 juni 2011 @ 15:03:

Het probleem is dat ik ook nog aan mezelf ga twijfelen terwijl ik 12 bedpartners voor iemand van 28 best normaal vind. Ik heb hem net een sms gestuurd dat ie maar langs moet komen vabdaag. Ik heb geen zin meer om me nog een week klote te voelen

Serieus?

Je wilt echt het gesprek nog aangaan met dit weggewaaide dakraam?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Het probleem is dat ik ook nog aan mezelf ga twijfelen terwijl ik 12 bedpartners voor iemand van 28 best normaal vind. Ik heb hem net een sms gestuurd dat ie maar langs moet komen vabdaag. Ik heb geen zin meer om me nog een week klote te voelenen niet aan jezelf gaan twijfelen hoor, al heb je er honderd gehad. dat zou dan toch jou keuze zijn geweest?
i'm on a seafood diet, i see food and i eat it
Wat een zeur zeg. 12 bed partners is toch normaal?

Stel je bent 16 en hebt voor het eerst seks? Dan is het 1 persoon gemiddeld per jaar. Wat is daar nou absurd aan. En waarom zou hij jou dan niet kunnen vertrouwen dat heeft er toch niets mee te maken..

Raar..
quote:Summerdance schreef op 17 juni 2011 @ 15:04:

Lun, maar dat neukt toch als man helemaal niet lekker?

Een maagd bedoel ik

Mijn ontmaagding was echt geen dikke pret hoor...

Lijkt mij dat je van seks vooral wilt genieten

En wil je een maagd, duik je niet op een niet maagd, of denk ik nu

weer te simpel....

Nou, maagd bij wijze van spreke dan. Dus maar heel weinig partners, geen afgelikt bammetje. Of hij is zo onzeker als de pest omdat hij nog maar met 1 vrouw heeft geneukt en gaat daarom lopen miepen.

En mijn ontmaagding was ook niet jofel nee, het was een verschrikkelijk bloedbad.

Het probleem is dat ik ook nog aan mezelf ga twijfelen terwijl ik 12 bedpartners voor iemand van 28 best normaal vind. Ik heb hem net een sms gestuurd dat ie maar langs moet komen vabdaag. Ik heb geen zin meer om me nog een week klote te voelen

Kijk, en dat is nou wat je precies NIET moet doen!

Stel je toch voor dat je een relatie met deze man krijgt en dat jij je vervolgens altijd moet verantwoorden en je schuldig moet voelen omdat je meer bedpartners dan hij hebt gehad.

Dit lijkt mij nu al een punt wat altijd tussen jullie in zal blijven staan. Dus NU korte metten mee maken en het of afkappen, of hem heeeeel duidelijk maken dat je er in de toekomst geen woord meer over wil horen.

Waarom hij toch met je naar bed ging? Gewoon, omdat het kon?
Je moet je nu al in bochten wringen voor hem, omdat hij zichzelf nu al een machtspositie verworven heeft. Zogenaamd op "morele" gronden, die dus moeilijk ter discussie gesteld kunnen worden.

Ik vrees dat hij dit zal uitbuiten tot op het bot en het je nog vaak voor je voeten zal werpen. Reuze handig, als jij iets doet wat hem niet aanstaat.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Gisteren was hij bij me en we konden niet van elkaar afblijven. We zijn dus beiden wel verliefd.

Daar hoef je niet verliefd voor te zijn.....

En eens met de vorige posters: Wat een sukkel!!!

Je moet hem maar eens over goed het vuur aan de schenen leggen, wat denkt hij wel!?

Bedpartners van vroeger zijn JOUW zaken en wel sex hebben en dan beginnen te zeuren!? Tsss!!!

Klopt écht geen meter van!

Wieberen met die gozer!
Zet hem aan de kant. Eerst geeft hij je een veeg en na de daad pas moeite hebben met je verleden?

Een tip voor de toekomst: als een man aan je vraagt hoeveel bedpartners je hebt gehad, zeg dan gewoon dat het hem niks aan gaat. Dat zijn jouw zaken.
Hij overdrijft wel nogal met zijn week nadenken.

Ikzelf heb het ook meegemaakt, van de andere kant.

Toen ik mijn man ontmoette had hij 12 sexpartners gehad voor mij en ik 1 voor hem. (hij 32, ik 28)

Ik moest toen ook wel even slikken en heb wel even nagedacht of ik dit wel wilde. Vooral omdat ik wel graag een relatie wilde met iemand wiens sexuele moraal op voor mij heel belangrijke punten overeenkomt. Daar hebben we wel over gepraat, en uiteindelijk zat het ook wel goed daarmee.

Voor de rest besloot ik het maar een beetje te vergeten.

Maar iemand niet meer vertrouwen is wel heel erg gek hoor.

Het was toch voor zijn tijd.
NIET aan jezelf gaan twijfelen. Ik vind het ronduit een K..streek om eerst het bed met je te delen en nu de moraalridder te gaan uithangen. HIj wilde maar wat graag nummer 13 zijn.
Ik heb trouwens ook zo'n ex gehad. Toen hij erachter kwam dat ik iets meer voorstond dan hij met het aantal bedpartners was hij als een kind aan het pruilen. Heb het vaak moeten aanhoren, vooral toen ik het uitmaakte. Is vast een ego kwestie. Ben ook heel blij dat ik van die kleuter af ben. Ik blijf het ook een stomme vraag vinden hoeveel bedpartners je hebt gehad en ik hoef het dus ook nooit te weten van een man. Ik hoop altijd maar dat hij van ze geleerd heeft.
quote:BWitched schreef op 17 juni 2011 @ 15:16:

Je moet je nu al in bochten wringen voor hem, omdat hij zichzelf nu al een machtspositie verworven heeft. Zogenaamd op "morele" gronden, die dus moeilijk ter discussie gesteld kunnen worden.

Ik vrees dat hij dit zal uitbuiten tot op het bot en het je nog vaak voor je voeten zal werpen. Reuze handig, als jij iets doet wat hem niet aanstaat.Scherp.
Jouw verleden, met je relaties, je one night stands, maar ook al je andere ervaringen heeft je gemaakt tot een vrouw waar hij niet van af kon blijven. Dus kin omhoog, recht je rug en laat hem maar lekker door het stof kruipen voor zijn stomme opmerking en gedrag. Als hij het er gewoon niet meer over heeft, dan zul jij het niet meer over dit gedrag hebben. En dan lekker gaan genieten van de vlinders samen.

En zo niet, dumpen!
Tss wat een mafketel zeg.!!

Zo'n droeftoeter hoefde van mij nooit meer terug te komen.

Bedankt voor het orgasme en het beste maar weer..
Ja nee, dit klopt gewoon niet als hij daar nu achteraf over begint.

Ik vind het een huichelaar.
Hemel, heb je mijn ex soms ontmoet?? Die zat ook altijd te droeftoeteren over mijn verleden, hij kon er niet mee leven e.d. maar ondertussen wel leuk doorgaan met de relatie en mij maar een kutgevoel geven (ja, dat was in een tijd dat ik dat allemaal maar pikte en ja, daar heb ik héél veel van geleerd).

En ik was zo'n slet en hij kon mij ook niet vertrouwen en dat we op de 1e date al seks hadden zei wel wat over mij (niet over hem natuurlijk!). En ik ging ook twijfelen aan mezelf...

En Bwitched, jij beschrijft exact wat er vervolgens gebeurde. Ik had meteen een achterstand, die hij heel handig had gecreërd.

Uiteindelijk bleek hij de slet in het verhaal, kwam alleen langs voor de seks, bleek stiekem getrouwd en nog 1000 andere leugens. Puur gevalletje van projectie.

En dat hij 1 bedpartner heeft gehad, geloof ik ook niet. Dus: weg met deze randdebiel, laat je niks wijsmaken!
Jeetje, ik heb al bijna 10 handen nodig om ze te tellen!

Ik heb hetzelfde meegemaakt, toen het nog op 3 handen te tellen was. Ex heeft me dat ook de hele relatie lang voor de voeten gegooid. Hij had daarmee ook een enorme machtspositie binnen de relatie.

Een andere ex vroeg het ook. Toen had ik 6 handjes nodig. Hij vond het geweldig. Hij vond het wel spannend, en zag het idd als onderdeel van mijn persoon.

Dus... die kerel is een enorme droeftoeter en ik zou zeggen dat jíj een week bedenktijd nodig hebt om te kijken of je wel verder wil met iemand die van zoiets onbenulligs een issue maakt..
Hij heeft nu wat hij wilde en nu hoeft het niet meer
Die ene ex ging trouwens in de relatie voor mij vreemd bij het leven. Ook een gevalletje projectie dus. Maar dat vertelde hij me pas toen onze 2 jaar durende relatie over was.
Stuur hem een sms, dat hij zich de week nadenken kan besparen omdat zijn bedprestaties onder de maat zijn en je dus afziet van verder contact.
quote:zomer28 schreef op 17 juni 2011 @ 14:52:

Charlotte, dat is nu precies mijn gevoel. Waarom heeft ie dan wel seks met me gehad? Ik bedoel... Hij is met zijn 1 sekspartner nu niet echt een type die vrouwen gebruikt voor seks. Zo komt hij ook niet op me over, omdat hij zelf ook aangeeft dat hij het rustig aan wil doen...Ik geloof er geen zak van.. Als hij echt een persoon was, die 'serieus' zou zijn op relatiegebied, dan zouden jullie het echt niet met elkaar 2x doen. + dat ie daarna nog komt met: ''ik moet nog nadenken of ik je wel of niet kan vertrouwen''. Dat wist ie ook, voordat hij met je naar bed ging.
quote:batwom schreef op 17 juni 2011 @ 15:49:

Stuur hem een sms, dat hij zich de week nadenken kan besparen omdat zijn bedprestaties onder de maat zijn en je dus afziet van verder contact. ja dat is een leuke,ik zou er dan nog bij vermelden dat ik als slettenbak zijnde echt wel weet waar ik het over heb.
quote:zomer28 schreef op 17 juni 2011 @ 14:52:

Charlotte, dat is nu precies mijn gevoel. Waarom heeft ie dan wel seks met me gehad? Ik bedoel... Hij is met zijn 1 sekspartner nu niet echt een type die vrouwen gebruikt voor seks. Zo komt hij ook niet op me over, omdat hij zelf ook aangeeft dat hij het rustig aan wil doen...Hoezo komt hij zo niet over? Hij zegt wel één partner te hebben gehad en hij zegt rustig aan te willen doen... Maar ondertussen heeft hij gewoon seks met jou, doet ie toch ook niet moeilijk over?

Beoordeel een man vooral op zijn daden, en niet op zijn woorden!
Misschien neukt ie zelf wel alles wat los en vast zit...........

Ik denk dat je je eens moet afvragen of je hem wel vertrouwt...!??

Dit klinkt na bovenstaande gevallen van Rary en Aureel idd niet echt meer zo goed....

Ik merk ook op dat jij er nu heel onzeker van wordt allemaal, dan heeft ie je precies waar hij wil! Dus stop met twijfelen aan jezelf hoor!
quote:Aureel schreef op 17 juni 2011 @ 15:42:

Hemel, heb je mijn ex soms ontmoet?? Die zat ook altijd te droeftoeteren over mijn verleden, hij kon er niet mee leven e.d. maar ondertussen wel leuk doorgaan met de relatie en mij maar een kutgevoel geven (ja, dat was in een tijd dat ik dat allemaal maar pikte en ja, daar heb ik héél veel van geleerd).

En ik was zo'n slet en hij kon mij ook niet vertrouwen en dat we op de 1e date al seks hadden zei wel wat over mij (niet over hem natuurlijk!). En ik ging ook twijfelen aan mezelf...

En Bwitched, jij beschrijft exact wat er vervolgens gebeurde. Ik had meteen een achterstand, die hij heel handig had gecreërd.

Uiteindelijk bleek hij de slet in het verhaal, kwam alleen langs voor de seks, bleek stiekem getrouwd en nog 1000 andere leugens. Puur gevalletje van projectie.

En dat hij 1 bedpartner heeft gehad, geloof ik ook niet. Dus: weg met deze randdebiel, laat je niks wijsmaken!

Hier ook een die haar ex zich hierin herkent!

Ik zeg: BAGGER!!!

Kappen met die handel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven