verleden???

17-06-2011 14:25 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi.

Een aantal weken geleden postte ik nog dat ik een leuke vent had leren kennen en moeite had om me er helemaal aan over te geven. Na een aantal gesprekken met mijn ouders maar ook met hem, sta ik er helemaal open voor en beginnen de eerste vlinders zich aan te dringen.

Tot zover nog geen probleem, maar nu komt ie. Gisteren was hij bij me en we konden niet van elkaar afblijven. We zijn dus beiden wel verliefd. In eerste instabtie hebben we alleen gezoend en over seks gepraat. Ook kwam de vraag, met hoeveel mannen ik al seks heb gehad. Hij vroeg of het op 4 handen te tellen was, mijn antwoord wad, nee op 3. Hij schrok hiervan, want hij had er pas 1. Ik vertelde hem dat ik in het verleden wel eens een one night stand gehad heb.

Verder niets aan de hand, leuke avond gehad en uiteindelijk 2 x seks gehad waar we beiden achter stonden.

Toen vertelde hij dat hij twijfelde of hij me wel zou kunnen vertrouwen. Hij vindt mijn verleden niet fijn, ondanks dat ik hem gezegd heb dat ik nooit ben vreemd gegaan.

Nu wil hij een week om na te denken en zit ik hier met een rotgevoel en voel me ook wel gebruikt. Wat vinden jullie dat nu de beste stap is?
Wat een flapdrol. Komt eerst zelf met 4 handen, jij zegt drie en mijnheer is van slag af. Maar wel nadat hij jou 2x lekker heeft gepakt.

Volgens mij vond hij het maar wat leuk om te weten dat je er al meer dan 10 had gehad. Kon hij er dus ook wel bij.

Als hij er echt zo van zou zijn geschrokken, dan zou hij niet eens met je in bed gedoken zijn, en de pauze gelijk hebben ingelast om na te denken.

Wat een hypocriete zak is dat zeg. Dumpen!
zoals de waard is..............................
quote:roosdezoveelste schreef op 17 juni 2011 @ 17:10:

zoals de waard is..............................

Idd en dat verklaart ook meteen waarom hij haar eerst wel ff 2x gen**kt heeft voor hij een week bedenktijd wilde..

Wat een droplul zeg.
Kennelijk een gevoelig onderwerp dit. In een andere topic : hoeveel partners heb je gehad blijft het angstig stil

Maar even zonder dollen, we kunnen die man natuurlijk niet afbranden op zijn moraliteit. Het is klaarblijkelijk bij hem een gevoelig punt. Of dat iets over zijn karakter zegt kan ik echt niet uit het verhaal opmaken. Dat vertrouwen verliezen is ook wel erg overdreven, maar we horen hier het verhaal maar van een kant he.

Hoor- wederhoor.

Aan de andere kant reageren de dames ook wel wat gevoelig over dit onderwerp. Maatschappelijk toch een hekel punt, wat ik niet helemaal begrijp; we delen van alles met elkaar, wat we doen met sex, hoe we het doen, wanneer, parenclubs enz.

Dus mijn vraag is: waarom is dat eigenlijk zo ? en, omgekeerd maakt het dan ook niet uit ?
Kijk Mig hij had een punt gehad als hij niet eerst zelf even 2x gebruik van haar had gemaakt voor hij een week bedenktijd wilde.

Dat is een beetje hypocriet toch?
quote:_mig_ schreef op 17 juni 2011 @ 17:45:

Kennelijk een gevoelig onderwerp dit. In een andere topic : hoeveel partners heb je gehad blijft het angstig stil

Maar even zonder dollen, we kunnen die man natuurlijk niet afbranden op zijn moraliteit. Het is klaarblijkelijk bij hem een gevoelig punt. Of dat iets over zijn karakter zegt kan ik echt niet uit het verhaal opmaken. Dat vertrouwen verliezen is ook wel erg overdreven, maar we horen hier het verhaal maar van een kant he.

Hoor- wederhoor.

Aan de andere kant reageren de dames ook wel wat gevoelig over dit onderwerp. Maatschappelijk toch een hekel punt, wat ik niet helemaal begrijp; we delen van alles met elkaar, wat we doen met sex, hoe we het doen, wanneer, parenclubs enz.

Dus mijn vraag is: waarom is dat eigenlijk zo ? en, omgekeerd maakt het dan ook niet uit ?Ik wil wel reageren op dat topic maar ik zou het eerlijk gezegd gewoon niet weten
quote:superstar_2 schreef op 17 juni 2011 @ 17:48:

Kijk Mig hij had een punt gehad als hij niet eerst zelf even 2x gebruik van haar had gemaakt voor hij een week bedenktijd wilde.

Dat is een beetje hypocriet toch?Ja zijn timing is op zijn minst slecht te noemen. Ben ik absoluut met jullie eens. Maar de rest vind ik wat vergezocht, omdat het natuurlijk; it takes two to tango: principe wel geldt en de verliefdheid die hier parten speelt.
Als je het gevoel hebt dat hij je heeft gebruikt, zou ik zeggen genoeg geweest.

Hoe hij erover denkt, tja ik denk dat dat zijn goed recht is. Als hij daarmee niet kan omgaan, dan vind ik het wel zo eerlijk om het te zeggen. Alleen wel jammer dat hij het pas zei ná de seks
quote:_mig_ schreef op 17 juni 2011 @ 17:45:

Zoals Chardonnay zegt; misschien weten de meesten het niet meer?! Lijkt mij beslist geen taboe-onderwerp i.i.g.

Maar even zonder dollen, we kunnen die man natuurlijk niet afbranden op zijn moraliteit.

Jawel hoor. Tis maar of je bereid bent akkoord te gaan met dit soort gekkigheid.

Het is klaarblijkelijk bij hem een gevoelig punt. Of dat iets over zijn karakter zegt kan ik echt niet uit het verhaal opmaken. Dat vertrouwen verliezen is ook wel erg overdreven, maar we horen hier het verhaal maar van een kant he.

Hoor- wederhoor.

Das nou juist het lastige op een forum! Er is geen hoor en wederhoor toe te passen. Daarvoor moet je in de journalistiek zijn.

Wat is precies je punt?

Ja, sommigen reageren gevoelig - vanuit ervaring. Het kán een onschuldig iets zijn; echter de meesten hebben ervaren dat mannen dit aangrijpen om flink te manipuleren. Het lijkt me logisch om iemand daarvoor te waarschuwen. Zeker omdat ze aangeeft aan zichzelf te twijfelen.

Dus mijn vraag is: waarom is dat eigenlijk zo ? en, omgekeerd maakt het dan ook niet uit ?

Waarom is wat zo? En w.b. je laatste zin: Wat mij betreft niet nee. Zou nogal hypocriet zijn.

[
Waarom er meestal zo ontwijkend, of overdreven of opeens het geheugen het niet meer doet op de vraag hoeveel bedpartners een vrouw heeft gehad
Pas als hij merkt dat zijn morele chantage niet werkt zal je weten hoeveel hij werkelijk om je geeft. Om dit te laten werken moet je heel sterk in je schoenen staan en je vooral niet laten manipuleren. Of een vent zonder kuren zoeken.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
Stumper!
quote:nouschi schreef op 17 juni 2011 @ 14:31:

Dat had ie niet voor de seks kunnen bedenken? Kansloos.

Dit dus... voordat hij er overheen ging piepte hij daar blijkbaar niet over, maar nadat hij even heeft lopen roeren is het een probleem dat anderen dat ook hebben gedaan?

Hij is gewoon niet geïnteresseerd genoeg, en dat moet jij ook niet zijn in hem. Mijn advies; Geef hem geen week maar een jaar of 10.
Je bent gewoon niet zijn type vrouw voor iets serieus, alleen voor sex. Kun je nu weinig aan doen, dus op zoek naar iemand met ander denkbeelden (ik kan me persoonlijk voorstellen dat hij ervanaf ziet)
Kan het niet dat hij daarna gewoon onzeker is geworden? Maar wel raar dat het dan pas na de seks is (en twee keer nog wel toe maar )

Het is wel een vreemd verhaal en ook ongelovelijk zielig dat hij daarom een week bedenktijd nodig heeft.

Ik zou zeggen ik ben wie ik ben en mijn verleden is niet te veranderen en dat ik er ook geen spijt van heb. Dat als hij er niet tegen kan dat daar het gat van de deur is. Want het is de laatste keer dat ik daarop aangesproken wil worden..

Gewone nieuwsgierigheid is wat anders, maar kom op dit zeg. We leven niet in de middeleeuwen.

Maar ja ik ben ook nogal direct soms whahaha. Overigens heb ik zelf niet zo heel veel sekspartners gehad. Maar vind gewoon dat dat er niet toe doet als je voor elkaar kiest.

Elke relatie is een nieuw begin toch.
Ksenija, iedereen heeft recht op een eigen mening, en sommige mensen hebben inderdaad (al dan niet onterecht) een hekel aan zogenaamde afgelikte boterhammen (of ervaringsdeskundigen, of gewoon-van-seks-houders, whatever), maar de discussie is hier dat meneer dit pas meldt na met haar naar bed te zijn geweest.

Als je er echt van walgt, iets wat ik persoonlijk niet kan voorstellen, dan zorg je toch dat je na zo'n boodschap als de sodemieter weg bent? Dan ga je niet nog even lekker van bil met die door jouzelf benoemde slettebak. Vind dit soort dingen altijd zo'n kul!!

Eerder een situatie meegemaakt waarin een (mannelijke) kennis van me aangaf dat hij en zijn 'date' niet voor elkaar in de wieg waren gelegd omdat ze met hem mee naar huis was gegaan de eerste avond. Ik snap geen bal van deze redenatie.. Die mannen zijn er toch zelf ook gewoon bij?

Conclusie: sommige mannen hebben, zoals Ksenija al zegt, een ideaalbeeld voor een potentieeltje dat praktisch maagd is. Prima. Maar ga dan niet mensen die jou wél als potentieeltje zien even lekker afwerken.. En vervolgens hun ego in elkaar stampen.

TO, heel erg vervelend voor je, maar probeer het niet persoonlijk op te vatten. Sommige mannen snappen het nou eenmaal niet. Ik zou zijn verhaal niet geloven omdat hij dus wel met je naar bed is geweest. Was hij dat niet dan had ik het nog een ietsjepietsjeminibeetje kunnen begrijpen waar dit vandaan komt, maar nu lijkt het er op dat hij je heeft gebruikt..

Zou hem dus niets meer laten horen, óf een sarcastische sms sturen zoals hierboven al werd geopperd. Maar in geen geval hier nog mee doorgaan, wie denkt hij wel dat hij is.
Bij mij blijft ook vooral het gevoel hangen dat hij inderdaad nu al een machtspositie heeft gecreëerd.

Als er een ding killing is voor een fijne relatie is het wel ongelijke machtsverhoudingen... Seks heeft nog een lastig randje, omdat je je twijfels daarover (hij geeft me het gevoel een slet te zijn) niet zomaar met anderen bespreekt en het dus een stille schaamte is/wordt.

Niet in meegaan, niet accepteren, met kracht van de hand wijzen. Beste idee: Laten gaan!!!
Wat een oetlul zeg..!

Ik persoonlijk vind jouw aantal bedpartners echt niet wereldschokkend of eentje voor in de categorie slettenbakken, maar ik heb zelf bepaald niet achter de geraniums gezeten .

En als hij jou nu zo'n slettenbak vindt, wat zegt het dan dat hij desondanks toch niet te beroerd is om je even te neuken, wat jouw bedpartner nummer 2 maakt. Volgens mij had hij heel graag gewild dat ie wat meer vingers nodig had om ze op te tellen.
quote:Ksenija schreef op 20 juni 2011 @ 21:44:

Je bent gewoon niet zijn type vrouw voor iets serieus, alleen voor sex. Kun je nu weinig aan doen, dus op zoek naar iemand met ander denkbeelden (ik kan me persoonlijk voorstellen dat hij ervanaf ziet)Ik kan me dat persoonlijk totaal niet voorstellen. Iemand voldoet niet aan het beeld dat je hebt qua seksualiteit, dus je wil er geen relatie mee, maar wel seks (terwijl je juist op dat vlak afknapt). Ik snap dat niet. En door zelf dan seks met diegene te hebben, voldoe je zelf toch ook niet aan de eisen voor goed relatiemateriaal?
Zo begon de relatie met mijn ex ook.

Hij heeft me noooooit vertrouwd, terwijl ik in heel die relatie zo trouw was als een hondje.

Ik heb me 6 jaar lang moeten verantwoorden voor alles wat ik deed, waar ik was, met wie, geen contact met mannen ect ect ect. Echt heeeeeeeeel vermoeiend.

Uiteindelijk ging hij zelf vreemd, en scheepte mij op en chlamydia. En dat na zes jaar.

Dus ik zou zeggen: kappen. Je hoeft je niet te verantwoorden voor de dingen die voor hem gebeurt zijn. En als hij nu al zijn onzekerheid op jou gaat projecteren, zal jij echt een kutrelatie krijgen.
Eensch met alle posters hier. Aan deze kerel ga je weinig plezier beleven.
een vriendin van mij heeft veel sexpartners gehad. ze woonde al een tijdje samen tot vriend haar vroeg hoeveel. heeft ze eerlijk op geantwoord, de resterende 3 jaar erna wilde hij geen sex meer met haar.

hij noemde het een ,,knuffelrelatie,,.

t was wel zo dat mijn vriendin ruim de kost verdiende en hij kon freewheelen met een eigen bedrijfje, vanuit huis, wat nog weinig opleverde.

na die 3 jaar is ze toch vertrokken, hij mocht in het huis blijven wonen tot het verkocht zou worden, zij betaalde alles.

ik zei nog dat ze dom was, maar goed, ze voelde zich beetje schuldig.

op een avond zit ze bij mij, krijgt telefoon, blijkt dus dat ex al 3 jaar vreemd ging, in haar huis, in haar bed.
wij slapen nooit.
Zonder verdere reacties te lezen valt mij het volgende op.

Hij neemt een machtspositie in op een terrein dat je niet (meer) kunt veranderen.

Door er meteen een vertrouwenskwestie van te maken, heeft hij een machtspositie en zit jij in de verdedigingspositie.

Dit is geen fijne situatie!
...

Dus eerst zorgt hij ervoor dat je er nog een bedpartner bij krijgt om je vervolgens weer te dumpen zodat je op zoek moet naar weer een volgende bedpartner...

Volgens mij is hij dan zelf degene die de oorzaak!!! is van meer bedpartners van jou dan dat hij nu last heeft van het gevolg.

Met andere woorden je had moeten weigeren met hem naar bed te gaan, zijn eigen visie dan. Nu je wel met hem naar bed bent geweest ben je zoiets als een hoer/slet/vul zelf iets in wat blijkbaar mannen zou moeten verafschuwen.

Hem treft natuurlijk geen enkele blaam

Of hij wilde zijn eigen aantal bedpartners opkrikken omdat hij vond dat hij er te weinig had en voelt hij zich minderwaardig nu aan jou en probeert nu jou neer te halen zodat je je slecht gaat voelen daarover zodat hij als maagdelijke man ineens goed naar voren komt? Kom op zeg, hij was er zelf bij om met jou het bed in te duiken.

Hij is degene die zorgt dat je nu nog meer bedpartners krijgt! Onthoud dat goed. Dumpen. En op naar iemand met ruggegraat, eerlijkheid, visie, lief en aardig. Want dat is deze man allemaal écht niet!
@ster89 tussen een maagd en een lijst met "partners" zit ook nog een verschil. Enfin, het blijft een man en die "denkt" gewoon lekker voor het bed en dan de rode kaart. Of dat slecht is? Tsja, hij wil sowieso geen relatie met haar en hoeft zich dus ook niet voor te doen als relatiemateriaal. Denk dat zijn werkwijze niet zo uitzonderlijk is, hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven