EAUSM: vertalers, citaten, unbannables, glazen bollen
vrijdag 10 juni 2011 om 23:06
vrijdag 10 juni 2011 om 23:14
Quote:
Ohhhh en volgens mij is de nesteldrang hier toegeslagen ik moest en zou e.a. vanmiddag in huis hebben om de huiskamer op te leuken en wat warmer aan te kleden en dat mocht niet w88 tot morgen *lol* mijn hubbie wordt gek vd accesoires volgens mij maja je moet iets morgen ga ik beginnen met poetsen en boodschappen dat dan wel samen met man of hij gaat even alleen we zien wel komt helemaal goed Fijne aaf meiden xx
En de nominatie voor de langste zin van de week.
Ohhhh en volgens mij is de nesteldrang hier toegeslagen ik moest en zou e.a. vanmiddag in huis hebben om de huiskamer op te leuken en wat warmer aan te kleden en dat mocht niet w88 tot morgen *lol* mijn hubbie wordt gek vd accesoires volgens mij maja je moet iets morgen ga ik beginnen met poetsen en boodschappen dat dan wel samen met man of hij gaat even alleen we zien wel komt helemaal goed Fijne aaf meiden xx
En de nominatie voor de langste zin van de week.
vrijdag 10 juni 2011 om 23:25
quote:
[...]
Wilders vindt dat men moeten kunnen zeggen wat men denkt.
Als jij daar anders over denkt, moet je het zelf ook niet doen. Ben je het er wel mee eens, dan heb je niets te klagen Hopelijk vindt Wilders niet dat ik dan ook maar alles moet begrijpen wat er wordt gezegd, want ik kan hier geen touw aan vastknopen.
[...]
Wilders vindt dat men moeten kunnen zeggen wat men denkt.
Als jij daar anders over denkt, moet je het zelf ook niet doen. Ben je het er wel mee eens, dan heb je niets te klagen Hopelijk vindt Wilders niet dat ik dan ook maar alles moet begrijpen wat er wordt gezegd, want ik kan hier geen touw aan vastknopen.
zaterdag 11 juni 2011 om 20:30
maandag 13 juni 2011 om 22:06
dinsdag 14 juni 2011 om 00:52
quote:Nadat mijn oma was overleden mocht er altijd één iemand bij oma in bed en de ander op de logeerkamer (een heel gevecht wie er bij oma mocht als er meerdere neefjes en nichtjes tegelijkertijd logeerden).Dat oma naakt was als haar kleinkinderen bij haar in bed sliepen lijkt me tot daar aan toe, maar dat oma dood was... Dat gaat wel wat ver.