de Prikbitches

26-05-2011 19:56 2537 berichten
Hier vinden jullie het nieuwe topic!
Alle reacties Link kopieren
bah, al die struisvogels hier!! Ik vind het maar pokke beesten!

Eva; gelukkig was je echo goed, een zorg minder.

Ik kijk ook naar babyboom maar hou er iedere keer een lastig gevoel van over, een soort zelfpijniging waarmee ik niet kan stoppen.....ik moet het toch weer zien iedere keer...klinkt ook vreemd; ik ben verslaafd aan.......babyboom

Haiti; weer aan het werk, spannende tijd! hopelijk vind ukkie het fijn op het kvd.

Blog; ik zou ook willen dat ik een glimp van de toekomst op kon vangen, van over 3 jaar, hebben we dan het ultieme geluk verdubbeld???....
Nou jaaaaaaa.... Loekie... Een beetje commentaar hebben op mijn struisvogels!

Hier ook een labiel wrak hoor. Ik begin overal om te bleren. En ik kan ook niet echt veel van mijn vriend hebben. Kan echt ineens om niks chagerijnig worden. Gisteren was ik echt heel boos op hem omdat hij boos was dat de batterijen van ons draadloos toetsenbord op waren...

Enne... Ik heb gewoon hardgelopen!!! Nou ja, hardlopen... Het was een suf sukkeldrafje omdat ik niet te hard durfde de stampen. Maar de preek van mijn moeder klonk wel door in mijn achterhoofd: dat er nog nooit een vrouw een miskraam heeft gekregen door hardlopen, maar dat dat altijd een andere reden heeft. En ik werd er wel heel erg blij van, en dat is dan volgens mij wel weer goed voor Jerommeke.

En nu ga ik lekker douchen en dan languit op de bank liggen! Dat heb ik wel verdiend!
Haha, Karan..

Maar ik herken het wel hoor, nog steeds kan ik overal bleren..

Ook ik kijk babyboom, hoewel ik het afgelopen week niet gezien heb.

Het is een mooi programma om eens even lekker te janken en dan weer verder te gaan.. (voor mij dan) Even lekker mijn eigen emo's laten gaan..
Karan, oeoeoh Best spannende dagen voor jou!

Hoe heb je die struisvogel techniek je eigen gemaakt? Ik kan dat dus totaaaaaal niet....

Goed van je dat je hebt hardgelopen. Ik hen dat afgelopen 2 weken niet gedaan omdat ik bang was dat ik dan zoveel energie van mij lichaam zou vragen. En het moest natuurlijk alle energie gebruiken ik zwanger te worden. Nu ben ik vanochtend ongesteld geworden. Dus zonde dat ik niet heb gelopen.

Kaetje, nog even reageren op jou eerdere reactie op mij. Wij hoeven idd niet alle 6 iui's achter elkaar aan te doen. Ik heb lang zomervakantie dus we denken er nu toch aan om dan 2 pogingen iui te doen. Krijg ik niet meteen vragen op mijn werk, of moet ik vervanging regelen (geef les op vmbo). En dan kunnen we na die twee pogingen weer even rust nemen.

Yamuna, jullie hebben de knoop doorgehakt en wachten even? Heb je voor jezelf een tijdpad uitgestippeld? Of kijk je komende maanden naar hoe je gevoel erbij is?

Dolfijn, kun je genieten van je vakantie? Moeilijk is het nu de uitgerekende datum zo dichtbij komt. Ik herken het helemaal!

Eva, dus de laatste iui. Dit gaat het gewoon worden!!!!

Om mijzelf op te vrolijken mag ik een naaimachine kopen van mezelf!! Heb een hele mooie gezien.

Fijn weekend allemaal.
Jaaa... Nog meer naaimachines Jill! Heel goed! We kunnen wel een bitches naaigroepje op gaan richten zo.

Ik had alweer spijt van het hardlopen en het seksen. Pfff... Ik snap niet hoe ik de nacht ben doorgekomen. Gisteren deed ik mijn laatste lichting Utrogestan bolletjes erin. Daarna veeg ik mijn vinger nog even af met wc papier, en... Bruin!!!

Mijn eerste gedachte: ik ga ongesteld worden.

Vanmorgen dus met angst en beven en Karaman naar de wc gegaan. NIKS...

Dus Jerommeke zit er wel in, maar het struisvogelen is even ietsjes moeilijker...
Oh Karan wat ontzettend onzeker is het allemaal hè.. Hou de moed erin meid! Dikke !!
Oh Karan... Hoop vurig voor je dat Jerommeke nog zit waar ie moet zitten. Sterkte meid! Denk aan je.
Karan... Dorie. Doe rustig aan, misschien niets aan de hand. En mocht het je geruststellen; je moeder heeft gelijk; van hardlopen wordt je blij en Jerommeke zou daar geen last van moeten hebben. Ook seks kan nu geen kwaad meer. Geloof me, daar heb je geen invloed op. Ik duim HEEL hard voor je! Heeeel veel sterkte!
Lekker laten leven...
Magic is aan het breien geslagen...
Lekker laten leven...
Karan, ik had ook bruine afscheiding, toen ik zwanger was van Kootje! Dat was na de test. Door de punctie zitten er veel kleine wondjes in je schede en daar kan wat oud bloed vandaan komen. Zeker na seks denk ik. Deze zwangerschap heb ik zelfs zo'n bloeding gehad dat ik dacht dat ik ongesteld was. En Kaedootje zit er nog steeds! Maar ik kan me je angst heeeeeeel goed voorstellen hoor. Bij Kootje heb ik vreselijk gehuild toen ik die bruine afscheiding zag.

Ik ga extra extra hard voor je duimen want het wordt nu toch wel heel spannend....

Jill, shit! Ongesteld! Ik werk ook in het onderwijs (ook vmbo ) en ik kon de behandelingen ook echt niet geheim houden op het werk. Heb wel heel veel medewerking en steun gehad van mijn collega's en leidinggevenden.
Net weer een beetje bruin. Een heel klein beetje maar...

En echt... Gisteren voelde ik me gewoon zwanger. Ik voelde me anders. Ben steeds misselijk en mijn thee smaakte anders (veel zoeter).

Gisteren ook heel hard gehuild en net ook weer een beetje.

Kut...

Of zou ik nu gewoon al moeten gaan testen om het maar zeker te weten?

We gaan straks maar naar de middagfilm. Even afleiding zoeken...
Hopelijk geeft de film je wat afleiding
Karan, ik ben heel erg voor je aan het hopen dat Jerommeke blijft zitten en het oud bloed is van de punctie.

Onderschat jouw punctie niet he? Het waren echt heel veel eicellen!
De film is het niet geworden vanmiddag. We zijn wel even de stad in geweest om te lunchen en even wat winkels in. Maar ik stond stijf van stress en angst, geloof ik. En ik wilde eigenlijk alleen maar in een donker hoekje gaan liggen en niet in een bios zitten.

Dus we zijn weer naar huis gegaan.

Man mee naar de wc, en ja hoor, weer wat bloed. Echt oud bloed. En toen vroeg manlief ineens of het ook een beetje rook. Want als ik ongesteld word, dan ruikt het altijd wel een beetje. Maar nee dus... Nu niet. En toen werd ik weer rustig. Niet stinken = dus niet uit de baarmoeder. Denk ik dan maar... (Tsja euh... Sorry voor de ranzige details... )

En ik was er ook al van overtuigd dat ik na mijn mega punctie echt wel bloed zou gaan verliezen. Want bij de terugplaatsing was al te zien dat een aantal follikels zich weer hadden gevuld met bloed. Dus dat moet er wel uit.

Helemaal gerust ben ik nog niet. Maar die enorme angst is weg...

Bijna alweer een struisvogeltje. Een heel klein kuikentje dan hoor...
Karan wat spannend ...

ik duim driftig voor je door hoor !
Karan zou je morgen niet gaan testen dan? Kan toch al wel je punctie is dan toch al 16 dagen terug? Ik duim hoor!
Karan, heel herkenbaar wat je schrijft. Ik had vanochten wat rood bloed en bruine afscheiding. De rest van de dag is het bi bruine afscheiding gebleven. Bij mij begint de ongesteldheid altijd zo. Maar toen ik wel zwanger was had ik ook 1 avond bruine afscheiding. Dus nu krijg ik stiekem weer ietsiepietsie hoop... Zo vermoeiend.

Kaetje, ik dacht al te hebben gelezen dat jij ook in het VO werkte. Ik heb het toen mijn leidinggevende en 1 collega verteld. Zij heeft eens lessen opgevangen. Op een of andere manier heb ik nu niet zoveel behoefte om het met hun te delen.

Ik heb een hele mooie tweedehands naaimachine gevonden. Er zitten mega veel

steken op!

Leuk een naaiclubje, haha. Hebben jullie nog tips?
Karan, ik kan je gedachtengang helemaal volgen. Fijn dat de ergste stress nu minder is. Duim heeeeeel hard voor je. Sterkte hoor!

Gezien je gevoel denk ik ook dat je nog hoop kan hebben.

Vandaag ontving ik de antwoordbrief van de arts. Heel begripvol en een aantal antwoorden. Dat is heel fijn. Over anderhalve week hebben we ook een gesprek wat nog meer inzicht moet geven. Zijn in elk geval blij dat het serieus is opgevat.
Karan .. Ik herken zoveel in je angsten.. Kan ook niks zeggen wat zou kunnen helpen.. Wel fijn dat je man zo "nuchter" is, al was dat alleen maar even om je gerust te stellen..

Jill, voor jouw ook een .
Go Karan!
Voor iedereen die het vandaag even nodig heeft: Ik blijf duimen, ook voor degenen die het nodig hebben. Magic & Karan in ieder geval. Volgens mij zijn jullie op dit moment de enige op het bankje toch?

Haiti: wat geweldig dat Lukkie het zo goed doet! Lijkt me wel moeilijk om weer te gaan werken.

Blog: jij moest toch ook nog wachten tot december? Gaat het een beetje?

Kaetje: begint Kadeootje al ruimte in te nemen in je buik? Oftewel, passen je broeken nog?

abc: wanneer is jouw terugplaatsing? Weet je al meer, volgens mij had jij ook een echo gisteren?

Eva: wat 'fijn' dat de echo goed was. Hopelijk voel je je weer wat beter deze dagen. Volgens mij ging je gelijk door naar de volgende IUI, de laatste. Dan ben je of hartstikke zwanger (of aan vakantie toe maar dat zet ik tussen haakjes want ik wil eigenlijk dat je toe bent aan vakantie omdat je hormonaal zwangerklachten hebt)

Dotje: wat goed dat je zo snel bericht hebt gehad. Het is ook belangrijk dat jullie serieus worden genomen, het is jouw lichaam en je neemt niet met standaard antwoorden genoegen.

Jill: heeft de menstruatie doorgezet of blijft het nog een beetje onzeker? Was dit jouw eerste IUI?

Oeps, ik heb veel vragen gesteld vandaag! Gewoon nieuwsgierig hormonaal Taartje.

Iemand vroeg aan mij waarom ik mijn punctie onder narcose krijg (ik weet niet meer wie...). De vorige punctie heeft bij mij psychisch een lange nasleep gehad en daarom heb ik er om gevraagd deze keer.
Taatje, deze maand (en komende) zijn voor ons nog maanden om spontaan proberen zwanger te raken. Er is nooit iets gevonden waarom dat niet zo kunnen. Daarom toch altijd nog wat hoop. Moet wel zeggen dat wij nooit een samelevingstest hebben hoeven doen, dus het zou zo kunnen zijn dat er iets met de zuurgraad van mijn baarmoederslijmvlies? aan de hand is.

In juli zouden we dan weer starten met IUI. (als we er beide klaar voor zijn).

Het is bij mij nog niet losgebroken maar het rommelt aan alle kanten in mijn buik. Mijn gevoel zegt dat het morgenvroeg zover is.
Dotjemol, fijn dat ze nu zo reageren. Wel vervelend dat het op deze manier moet.

Dus jullie slaan komende maand over?
Karan, gelukkig nog goede hoop. Dikke knuffel hoor!

Dotjemol, goed dat je een fijne reactie hebt gehad. Dat geeft goede hoop.

Verder nog niet echt bijgelezen!

Knuffel voor iedereen die het nodig heeft!

(en nog steeds in jubelstemming voor Kaetje met haar Kaedootje.)
quote:taartje80 schreef op 18 juni 2011 @ 20:16:

Blog: jij moest toch ook nog wachten tot december? Gaat het een beetje?

Ja, het gaat redelijk hier. Het is frustrerend, maar aan de andere kant is het ook gewoon niet anders. Heb me er min of meer bij neergelegd al is er elke maand wel die hoop en die teleurstelling.

Karan .. Ik kan helaas ook niks zeggen wat zou kunnen helpen. Wel fijn dat je man zo "nuchter" is!

Jill, voor jouw ook een .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven