Goede dag, slechte dag .. Deel 3
zaterdag 18 juni 2011 om 23:44
jeeeej een sms via het forum hahaha. Hoop dat ze veilig en bruin weer terugkomt
Ja iebels, ik raak altijd in de war van jou ik ga naar bed haha.
Ik ga het proberen te onthouden!!
Ik heb als avondeten zo;n magnetronmaaltijd foe yong hai gegeten van AH, en het was niet echt lekker. Voel me helemaal niet vervuld zeg maar, wel gevuld. Maar 't was in de bonus.
Ja iebels, ik raak altijd in de war van jou ik ga naar bed haha.
Ik ga het proberen te onthouden!!
Ik heb als avondeten zo;n magnetronmaaltijd foe yong hai gegeten van AH, en het was niet echt lekker. Voel me helemaal niet vervuld zeg maar, wel gevuld. Maar 't was in de bonus.
zaterdag 18 juni 2011 om 23:46
zaterdag 18 juni 2011 om 23:59
mika dan had je het nodig!
Sanne, truste en tot morgen
Yellow, das idd. het beste wachten tot ik slapen schrijf haha
Lig in bed en kijk zo af en toe naar zijn kant van het bed. Ik weet dat als ik er een nachtje niet was Patrick het hele bed gebruikte maar dat heb ik nooit gedaan en nu ook niet ik lig automatisch aan mijn eigen kant. Ik mis hem zo. We waren zo hecht echt een team. Ik ben helemaal alleen
Sanne, truste en tot morgen
Yellow, das idd. het beste wachten tot ik slapen schrijf haha
Lig in bed en kijk zo af en toe naar zijn kant van het bed. Ik weet dat als ik er een nachtje niet was Patrick het hele bed gebruikte maar dat heb ik nooit gedaan en nu ook niet ik lig automatisch aan mijn eigen kant. Ik mis hem zo. We waren zo hecht echt een team. Ik ben helemaal alleen
zondag 19 juni 2011 om 00:02
Ja mikhah, het is ook best moeilijk om een reltopic te bedenken (vind ik) Chat is er best goed in geloof ik
Ibi toch Er is ook iemand weggevallen, niet zomaar iemand, jouw wederhelft. En hoeveel het waarschijnlijk nu ook niet zo voelt, je bent niet alleen. Je hebt nog zussen en aanverwanten, vrienden en ons lieverd en nee, dat is totaal geen compensatie, maar het is iets....
Ibi toch Er is ook iemand weggevallen, niet zomaar iemand, jouw wederhelft. En hoeveel het waarschijnlijk nu ook niet zo voelt, je bent niet alleen. Je hebt nog zussen en aanverwanten, vrienden en ons lieverd en nee, dat is totaal geen compensatie, maar het is iets....