Waarom hebben single mannen tampons in huis?
maandag 21 januari 2008 om 02:24
maandag 21 januari 2008 om 02:36
Ik zie hiernaast in de lijst met topics trouwens een topic "man verrassen met lingerie". In het kader van de mannen die tampons op de wc hebben staan niet eens zo'n heel gek kado voor een man: lingerie. En aangezien 'ie toch tampons draagt, kan het gewoon een setje met een stringetje zijn.
Tjee. Zou het dan eindelijk wat gaan worden met die emancipatie?
Tjee. Zou het dan eindelijk wat gaan worden met die emancipatie?
maandag 21 januari 2008 om 08:57
Ik zal het nog sterker vertellen: ik kende een vrachtwagenchauffeur, die de Viva las en kocht, omdat hij behoefte had aan een vriendin die er toen niet was. Mannen vinden een vrouw om zich heen heerlijk, gezellig, houden van hun kijk op het leven. Ik herkende het vroeger ook bij mijn vrienden: de club (meisjesblad) was maar wat interressant.
By the way: een beetje meid heeft toch ook condooms in huis. Daar kunnen jullie meiden verder toch ook niks mee? Dat ding moet om een stijve piemel en die hebben vrouwen niet. Ze kunnen ze wel krijgen, daar niet van.
Ik vind het trouwens niet verkeerd dat mannen gastvrij willen zijn.
By the way: een beetje meid heeft toch ook condooms in huis. Daar kunnen jullie meiden verder toch ook niks mee? Dat ding moet om een stijve piemel en die hebben vrouwen niet. Ze kunnen ze wel krijgen, daar niet van.
Ik vind het trouwens niet verkeerd dat mannen gastvrij willen zijn.
maandag 21 januari 2008 om 09:02
quote:Antonio schreef op 21 januari 2008 @ 08:57:
Ik vind het trouwens niet verkeerd dat mannen gastvrij willen zijn.Uhm nouhou... een condoom gebruik je samen! Een tampon is toch echt allleen maar voor de vrouw bedoeld (zover ik weet dan he)
Ik vind het trouwens niet verkeerd dat mannen gastvrij willen zijn.Uhm nouhou... een condoom gebruik je samen! Een tampon is toch echt allleen maar voor de vrouw bedoeld (zover ik weet dan he)
maandag 21 januari 2008 om 09:11
Mijn broertje heeft een grote hechte vriendengroep, waarvan 70 % vrouwen ... dus hij heeft dat soort dingen gewoon in huis. (maandverband geen tampons)
ik heb hem wel eens gevraagd zeg broer waar heb je dat voor nodig ???
dus broer zegt, ja hallo jij ben een vrouw!! jij zou moeten weten hoe vervelend het is als je per ongeluk onverwacht ongesteld word, dan is het toch prettig als zuks aanwezig is ??
dat krijg je ervan als een jongeman opgroeid in een huis vol vrouwen ...
ik heb hem wel eens gevraagd zeg broer waar heb je dat voor nodig ???
dus broer zegt, ja hallo jij ben een vrouw!! jij zou moeten weten hoe vervelend het is als je per ongeluk onverwacht ongesteld word, dan is het toch prettig als zuks aanwezig is ??
dat krijg je ervan als een jongeman opgroeid in een huis vol vrouwen ...
maandag 21 januari 2008 om 09:39
quote:Antonio schreef op 21 januari 2008 @ 08:57:
Ik zal het nog sterker vertellen: ik kende een vrachtwagenchauffeur, die de Viva las en kocht, omdat hij behoefte had aan een vriendin die er toen niet was. Mannen vinden een vrouw om zich heen heerlijk, gezellig, houden van hun kijk op het leven. Ik herkende het vroeger ook bij mijn vrienden: de club (meisjesblad) was maar wat interressant.
.
Ja hallo Toon, daar noem je ook een blad! Dat was voor die tijd een ontzettend openhartig en geen blad voor de mond nemend tijdschrift. Dat was voor ons meiden ook super interessant!
Ik vind trouwens dat de broer van Yamuna het slim aangepakt heeft met alleen maandverband in huis. Dan kun je je als vrouw toch redden en hoef je niet met proppen wc papier in de weer en kun je toch nog fatsoenlijk thuis komen.
.
Ja hallo Toon, daar noem je ook een blad! Dat was voor die tijd een ontzettend openhartig en geen blad voor de mond nemend tijdschrift. Dat was voor ons meiden ook super interessant!
Ik vind trouwens dat de broer van Yamuna het slim aangepakt heeft met alleen maandverband in huis. Dan kun je je als vrouw toch redden en hoef je niet met proppen wc papier in de weer en kun je toch nog fatsoenlijk thuis komen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 21 januari 2008 om 09:46
quote:jasmine schreef op 21 januari 2008 @ 09:39:
Ik vind trouwens dat de broer van Yamuna het slim aangepakt heeft met alleen maandverband in huis. Dan kun je je als vrouw toch redden en hoef je niet met proppen wc papier in de weer en kun je toch nog fatsoenlijk thuis komen. Waarom is "alleen maandverband" in dit geval slimmer dan tampons ? Tampons kan je nog in een klein doosje ergens in een hoekje zetten; een pak maandverband op een single man's toilet is nogal een opvallend statement. Vind ik dan, als man ...
Ik vind trouwens dat de broer van Yamuna het slim aangepakt heeft met alleen maandverband in huis. Dan kun je je als vrouw toch redden en hoef je niet met proppen wc papier in de weer en kun je toch nog fatsoenlijk thuis komen. Waarom is "alleen maandverband" in dit geval slimmer dan tampons ? Tampons kan je nog in een klein doosje ergens in een hoekje zetten; een pak maandverband op een single man's toilet is nogal een opvallend statement. Vind ik dan, als man ...
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 21 januari 2008 om 09:50
quote:Donkeyshot schreef op 21 januari 2008 @ 09:46:
[...]
Waarom is "alleen maandverband" in dit geval slimmer dan tampons ? Tampons kan je nog in een klein doosje ergens in een hoekje zetten; een pak maandverband op een single man's toilet is nogal een opvallend statement. Vind ik dan, als man ...
Er zijn vrouwen die echt nooit tampons gebruiken, die daar niet mee overweg kunnen.
Tja er zijn ook vrouwen die alleen maar tampons gebruiken maar die zullen voor als het hun plotseling overkomt al lang blij zijn met maandverband en dat ze niet in de weer hoeven met wc papier.
Trouwens, je hoeft het toch ook niet pontificaal in het zicht te zetten; een rieten mandje met deksel van ikea voldoet toch ook?
(heb ik zelf ook)
[...]
Waarom is "alleen maandverband" in dit geval slimmer dan tampons ? Tampons kan je nog in een klein doosje ergens in een hoekje zetten; een pak maandverband op een single man's toilet is nogal een opvallend statement. Vind ik dan, als man ...
Er zijn vrouwen die echt nooit tampons gebruiken, die daar niet mee overweg kunnen.
Tja er zijn ook vrouwen die alleen maar tampons gebruiken maar die zullen voor als het hun plotseling overkomt al lang blij zijn met maandverband en dat ze niet in de weer hoeven met wc papier.
Trouwens, je hoeft het toch ook niet pontificaal in het zicht te zetten; een rieten mandje met deksel van ikea voldoet toch ook?
(heb ik zelf ook)
maandag 21 januari 2008 om 09:52
Oh en tuurlijk kun je allerlei soorten tampons en maandverband aanschaffen maar voor mannen die zich hoofdkrabbend voor het schap in de kruidvat bevinden en zich afvragen wat ze er dan toch moeten uitkiezen denk ik dat een pakje maandverband een goed begin is. Toch?
maandag 21 januari 2008 om 09:55
Hmmm nou ok dan
* DS maakt boodschappenlijstje: rieten mand, maandverband, tampons in diverse uitvoeringen *
(als ik dan toch een rieten mand met maandverband ga neerzetten kan ik er net zo goed ook een paar tampons in mikken, kunnen ze kiezen)
En moet er dan nog een of andere aanwijzing op die rieten mand ? Of gaan plots ongestelde vrouwen toch wel in die rieten mand neuzen ?
* DS maakt boodschappenlijstje: rieten mand, maandverband, tampons in diverse uitvoeringen *
(als ik dan toch een rieten mand met maandverband ga neerzetten kan ik er net zo goed ook een paar tampons in mikken, kunnen ze kiezen)
En moet er dan nog een of andere aanwijzing op die rieten mand ? Of gaan plots ongestelde vrouwen toch wel in die rieten mand neuzen ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
maandag 21 januari 2008 om 10:04
Nou ja als je dan toch bezig bent, doe dan gelijk wat intiemdoekjes en ook wat zakjes om tampons en maandverband in weg te gooien.
En een prullenbak in de wc, ik ga er van uit dat je die er wel hebt staan.
Om de kosten wat in toom te houden; 3 mandjes voor 3,49.
Tja en je kunt er natuurlijk een labeltje aan hangen: plots ongestelde vrouwen kijk hier in.
En een prullenbak in de wc, ik ga er van uit dat je die er wel hebt staan.
Om de kosten wat in toom te houden; 3 mandjes voor 3,49.
Tja en je kunt er natuurlijk een labeltje aan hangen: plots ongestelde vrouwen kijk hier in.
maandag 21 januari 2008 om 10:06
Hahaha, op zich is het wel aandoenlijk, DS. Maar als je dan toch wil uitpakken, dan zou ik, als ik een man was en duidelijk wou maken dat het hier een gastvrijheidsstatement betreft en geen stiekeme vrouw die ik "oeps, vergeten" ben, mijn hele toilet een make-over geven. Ik weet natuurlijk niet hoe jouw toilet er nu uitziet, maar dan zou ik iets van een trolley ofzo plaatsen met daarop allerlei fijne spulletjes. Zoals je dat in goede restaurants of bijvoorbeeld toiletten in Harrods ofzo hebt. Met van die mini-flaconnetjes met lekkere handzeep (Rituals ofzo), misschien mini flacons van deo (zowel een dames als herenversie), inderdaad een mandje met tampons en aanverwanten, een mandje met proefmonsters parfummetjes, dat soort dingen. Als je dan ergens in het onderste mandje van de trolley ook nog eens wat reserve tandenborstels en miniflaconnetjes (dames)shampoo, gel, en conditioner een beetje kek in het zicht hebt liggen dan denkt iedereen "zoooo, die is gastvrij".
Voorkomt een hoop uitleggen, en dan kom je echt over als een superleuke metroman.
Voorkomt een hoop uitleggen, en dan kom je echt over als een superleuke metroman.
Am Yisrael Chai!
maandag 21 januari 2008 om 10:10
Oh ja, die mandjes zijn leuk! Als je daar nu allerlei "overlevingsspullen voor onverwachte logees" indoet en die ook sekseneutraal houdt, dus mannen en vrouwen spul, dan komt het tenminste niet over als een versiertruc of een geheime echtgenote, maar gewoon als iemand die zijn gasten graag in de watten legt. Bij alleen tampons en vrouwenspul zou ik namelijk echt argwaan krijgen.
En als je dan toch zo bezig bent: je koopt toch wel lekker zacht en vrouwelijk toiletpapier he? If not, doe dat dan ook gelijk op je boodschappenlijstje, Edet Soft ofzo.
En als je dan toch zo bezig bent: je koopt toch wel lekker zacht en vrouwelijk toiletpapier he? If not, doe dat dan ook gelijk op je boodschappenlijstje, Edet Soft ofzo.
Am Yisrael Chai!
maandag 21 januari 2008 om 10:24
quote:jasmine schreef op 21 januari 2008 @ 10:15:
Ja, lekkere geurkaars en mooie gastendoekjes erbij zodat het allemaal een verwen/luxe en gastvrij gevoel geeft.
Oh, hahahaha, ik dacht dat ik dat ook opgeschreven had, maar dat had ik alleen maar in mijn hoofd bedacht .
Dat dus, DS.
Ik denk overigens wel dat mijn allereerste vraag bij een dergelijk herentoilet zou zijn: goh, dat heeft je ex zeker zo ingericht? Een man zou wel punten bij me scoren als hij me er vervolgens van kon overtuigen dat hij dat zelf zo bedacht heeft of dat op aanraden van leuke vrouwen die hij kende gedaan heeft. Dan zou ik wel denken "goh, leuk type.."
Ja, lekkere geurkaars en mooie gastendoekjes erbij zodat het allemaal een verwen/luxe en gastvrij gevoel geeft.
Oh, hahahaha, ik dacht dat ik dat ook opgeschreven had, maar dat had ik alleen maar in mijn hoofd bedacht .
Dat dus, DS.
Ik denk overigens wel dat mijn allereerste vraag bij een dergelijk herentoilet zou zijn: goh, dat heeft je ex zeker zo ingericht? Een man zou wel punten bij me scoren als hij me er vervolgens van kon overtuigen dat hij dat zelf zo bedacht heeft of dat op aanraden van leuke vrouwen die hij kende gedaan heeft. Dan zou ik wel denken "goh, leuk type.."
Am Yisrael Chai!
maandag 21 januari 2008 om 10:25