Hotmail vraag

20-06-2011 06:53 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik 2 emails verstuurd. 1 was een reactie op een door mij ontvangen e-mail, de ander was een nieuw bericht met daarbij foto's.

Het punt is dat ik de beide e-mails niet terug zie in de verzonden berichten? Alleen berichten die ik eerder heb verstuurd.

Een e-mail is een bijdrage aan een clubblad waarbij de deadline morgen is. Ik zou er van balen als die e-mail zoek is omdat ik de tekst niet heb opgeslagen, ik zou het dus volledig opnieuw moeten schrijven..... (goede les voor de volgende keer)

De tweede e-mail was een belofte dat hij een e-mail van mij zou krijgen als hij na een lange reis thuis zou komen. Beetje rot als er gedacht zou worden dat ik mijn belofte niet na kom.....maar geen man overboord.

Herkent iemand dit en weet iemand of de berichten toch zijn aangekomen?
Ik denk van niet, maar even bellen of het is aangekomen lijkt me de snelste weg.
Komt mij heel bekend voor ik zie ook geen berichten in verzonden als ik net een e-mail verzonden heb heel raar denk dat ik hotmail zelf eens ga mailen.

En idd even bellen of jou'n mail is aangekomen bij die persoon.
Check je concepten eens? Daar is ook wel eens een mail ingekomen van mij, terwijl ik dacht em te verzenden. Die knoppen zitten akelig dicht bij elkaar.
Hotmail wijzigt sinds een paar maanden bij mij soms automatisch de instellingen rondom bewaren van verzonden berichten. Dan bewaart ie ze opeens niet meer. Je kunt het dan zelf weer veranderen.

Ga in je inbox staan. Rechtsboven staat dan onder je naam ergens Options (ik hotmail in het engels, zal Opties in NL zijn?)

Kies dan voor More options (meer opties? ).

Dan krijg je een veld met allerlei dingen. Onder het tweede kopje (writing emails) staat de optie Saving sent messages. Daar klik je op en dan zul je zien dat Hotmail bij jou heeft gekozen voor Niet bewaren. Verander dat in wel bewaren en 'safe'/sla je keuze op. Succes!
Bedankt voor jullie reacties!

Toet,

Ik ga dat straks zeker even nakijken!

Krijg trouwens zojuist bericht dat in ieder geval 1 e-mail is aangekomen. Dan zal het bij die ander ook wel gebeurd zijn.

Topic kan gesloten worden.
Moet je bij de mods vragen.Maar hoogstwaarschijnlijk laten ze het "open" zodat anderen er nog iets aan hebben c.q. op kwijt kunnen.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Bedankt, hier was ik ook naar op zoek!
Yes, het werkt. Thanks!
Toet,

dat was het inderdaad! Heb het gelijk veranderd!

echter, vandaag stond de instelling wéér niet goed, was weer teruggesprongen naar niet bewaren. Behoorlijk irritant!
Jep, i know. Heb nog niet gegoogled waar dat door komt. Bij mij doet ie dat soms zelf ook zomaar opeens. Zeer irritant!

Maar toch fijn dat ik verder kon helpen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven