Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

Alle reacties Link kopieren
Pffff hallo meiden,

ben bang dat dit even een klaagzang gaat worden.

Heb er nu ywee ochtendiensten op zitten plus drie nachten en ik moet er nu nog één. Ik moet ongesteld worden, dus dat werkt ook lekker mee en ik heb enorme last van rammelende eierstokken. M'n klok tikt niet die schreeuwt! Iedereen om me heen wordt maar zwanger en zo, zal d'r ook wel mee te maken hebben. Oh jongens! Ik ben ook nog eens erg zenuwachtig of zoonlief over gaat of niet. Hij heeft morgen zijn laatste toetsen. Hij heeft pas één cijfer terug en dat was eeen vier.... Verder weten we nog helemaal niks. Al met al mag het duidelijk zijn dat opoe op bezoek komt, HEEL DIEPE ZUCHT. Zal blij zijn als dat weer achter de rug is en mijn hersenenen alles weer in een normal perpectief stellen. Kut hormonen.

Heb jullie verwaarloosd lees ik, tsss pagina vier.....

En dan kom ik hier nog alleen klagen ook.... Nou lekker dan weer.

Die lekkere knul van jou dus niet alleen een voetballertje Dolphine! Jeutje wat zal die trots zijn zeg! Heerlijke opsteker voor m!

Scar heb jij nu deze week dan je weekje vrij? Das wel minder van het wer dan ja, maar inderdaad in deze contreien vandaag, droog met een zonnetje.

meiden ik ga nog even tijd doorbrengen met zoonlief voor ik naar werk moet.

Dikke kusss
Dubbel; 1 keer klagen is wel genoeg hè.

Theetje lieverd, je klaagt maar lekker een end weg hoor!

Soms zie je het ook gewoon even niet meer zitten allemaal, mede onder invloed van...(hormonen, in dit geval, hihi).

Maar dat je toch zulke rammelende eierstokken hebt...Ik heb dat, op die ene x na, de x dat ik xwanger werd van mijn knul, helemaal niet meer gehad. Ik kan dus niet helemaal invoelen hoe dat nu voor jou moet zijn. Het lijkt mij wél heel lastig! Vooral als iedereen om je heen zwanger wordt, je niets anders ziet als babietjes en natuurlijk ook vooral de léuke dingetjes van zo'n kleintje..Tja, het zou gewoon ook nog makkelijk kunnen natuurlijk, alles buiten beschouwing latend bedoel ik dan he, puur je leeftijd. Zit het er echt niet meer in? Moeilijk!

Tja en je knul...ik weet precies hoe je je voelt..echt vreselijk, die onzekerheid. Nuchter gezegd kun je er toch niets meer aan doen en is het afwachten geblazen. Die ene 4 zegt nog niets, wie weet wat de andere cijfers zijn. En je weet, het heeft er niet aan gelegen dat hij niet zijn best heeft gedaan...(of heb je nu toch zoiets van hij is te laat begonnen met zijn best te doen?)

Ook lastig! Sterkte meid! Je weet, over een paar dagen ziet het er weer heeeeel anders uit ;)

Oei wat zonde van de beker Dolphine..was het een beker voor hemzelf of moet ie ook nog door naar de andere kindjes?

Ik vind dat je gelijk hebt hoor, het is ook de verantwoorlijkheid van school dat hij daar zijn pilletje neemt, daar is hij toch nog te jong voor? Dat er dan niet gelijk een belletje gaat rinkelen bij de juf, dat snap je dan toch ook niet?

Hihi nee, met al dat gedonder bij Ikea kun je daar ook maar beter even niet zijn..wat een raar gedoe he!

Het was vandaag idd prima weer. Alleen een beetje jammer dat ik daar pas op het eind vd middag achter kwam, muts die ik ben.

Had de bedden verschoont, wasje gedraaid en buiten gehangen en laat in de middag was ik voor op het balkon, had hoofdkussen van mijn knul gewassen en wilde het in de zon leggen te drogen en merkte toen pas hoe lekker het was in het zonnetje! Domme doos. Ook bij het boodschappen doen, heerlijk gewoon. Dat zal morgen wel weer niet zo zijn! Goed boodschappen gedaan en natuuuurlijk weer iets belangrijks vergeten, wasmiddel en aangezien er 3 wassen klaar liggen om gewassen te worden...GRRRR, moet ik morgen weer...

Verder echt heerlijk genoten van mijn 1e vrije dag, zalig gewoon.

hihi scarlet, dat is inderdaad een beetje jammer dat je daar pas eind van de middag achter komt, anders had je vast wat langer op je balkon vertoeft. En wat die boodschappen betreft, je dwingt jezelf in ieder geval om elke dag even de deur uit te gaan.

Ha theetje oude klaagdoos... Nee hoor meid, klaag jij maar lekker een eind weg. Wat die knul van je betreft, er is toch niks meer aan te doen, dus je druk maken heeft geen zin hoor. Daar maak je jezelf alleen maar gek mee.

Tikkende eierstokken? hmmmm ook mij geheel onbekend, heb er werkerlijk nog nooit last van gehad, ook niet met al die zwangere collega's om me heen.

Die beker was een beker voor school, die komt dus in de klas te staan, is gewoon een stenen dingetje, dus wel te lijmen hoor. Thuis niet zo veel gemerkt dat hij zijn pil niet had gehad, dus alleen op school. Nou ja jammer dan, kan er toch niks meer aan doen.
Hoi hoi,

tsja die rammelende eierstokken, ik heb dat heel erg. En of het er nog in zit? Moeilijk. Gevoelsmatig gezien; als X morgen zegt dat we ervoor gaan dan spring ik gisteren een gat in de lucht. Verstandelijk gezien; 2x fulltimers en een giga hypotheek plus het feit dat we natuurlijk allebei al heel lang uit de kleine kinderen zijn, nee dan denk ik dat we het niet moeten doen.

Ik zie het niet gebeuren.

Maar goed vandaag de meeste cijfers terug van zoonlief, drama. Alles onvoldoende en dan heb ik het over 5 komma zoveeltjes. Het gaat nu echt van tiendenpunten afhangen of ie over gaat. Het zouuuu nog kunnen maar ik ga ervanuit dat de strijd gestreden is en dat het er niet meer inzit. Pfffffff.

Wel lekker dat je kunt genieten van je vrije daggie Scar, ondanks dat je druk bent geweest in huis en er pas aan einde van de dag achter komt dat het best lekker weer was. Suffie!

Vannacht heeft het giga geregend bij ons en nu ziet er ook niet echt lekker uit buiten. Nou ja hopelijk wordt het nog wat van de week.

Oei wat zou die gebaald hebben dat die beker stuk ging. gelukkig met een druppie lijm weer op te lossen! Tsja wat je zegt, als school zelf vergeet die pil te geven moeten ze ook niet achteraf gaan klagen dat het die dag wat minder goed ging. Alleen vind ik het dan rot voor je zoon omdat hij er last van heeft. Maar gelukkig viel het al met al dus wel mee.

manlief komt thuis ga ff gedag zeggen, doeiiii
Nou ja zeg, weer dubbel.

Hai meisjes

Vandaag qua weer idd een behoorlijk mindere dag he..jammer.

Maar wederom lekker genoten van mijn rust hoor! Wel eerst van morgen (natuurlijk wel vroeg opgestaan, met mijn knul) de vergeten boodschappen gedaan, konijnenhok verschoont, gestofzuigd, wasje gedraaid (dat stomme huishouden ook altijd!), maar daarna lekker op de bank met boek, Wimbledon op de tv, genieten!

Ik hoor net dat ik de verkeerde week vrij heb genomen zeg...het schijnt volgende week 25 graden te worden??? AARGHHHHH!!!! Nah ja...ik had er nu zin in!

Oei Theetje, het wordt erg spannend dus..Maar hoe zijn de andere punten, hoe is hij in de klas, met de leraren, is zijn huiswerk altijd voor elkaar etc..Volgens mij zijn het vooral als het erom gaat spannen dit soort dingetjes die dan in het voordeel kunnen werken als hij bijv. een bespreekgeval zou worden. Is het bij jullie trouwens zo dat ze uberhaupt kunnen blijven zitten? Bij ons was het zo dat ze dan gelijk een niveau lager geplaatst werden (maar dan wel in een volgende klas).

Als je heel nuchter alles zou bekijken kun je je ook nog afvragen of ie wel over zou moéten gaan, als het zo kantje boord is..Zou dat niet betekenen dat het volgend schooljaar voor hem nu misschien nog iets te hoog gegrepen is? Maar aan de andere kant...als het wel gewoon mocht lukken, is dit misschien een hele goede les geweest en gaat hij het volgend schooljaar gewoon gelijk van het begin heel anders aanpakken.

Pffff, KINDEREN!!! haha

Oh gelukkig Dolphine, dat ie voor in de klas was, die beker en dat ie gelijmd kon worden. Vandaag wel goed gegaan met zijn pilletje?

Het blijft hier ook spannend tot aan de vakantie hoor. Nu ook best nog veel toetsen en pfff, ook kantje boord. Vandaag Nederlands toets gehad op de compu en echt van alles door elkaar, tekst, werkwoorden, spelling etc. En superstreng gerekend, echt niet normaal.Had ie een 5,7, pfffoe..

Nou ja, ook ik zal blij zijn als het vakantie is..haha (en hij gewoon lekker over is, natuurlijk!)

Vandaag was het weer helemaal goed gegaan op school en had hij gewoon zijn pil ingenomen, dus geen probleem. Hij kreeg wel de brief mee van schoolhockey toernooi aankomende zaterdag, moeten ze om kwart voor 9 al spelen. Nou ja heeft ook weer een voordeel, kan hij daarna met zijn vader mee, dus hebben ze toch nog even samen.

Ik krijg zijn vader trouwens niet te pakken, want zijn nummer staat in mijn mobiel die kapot is. Nu sta ik in dubio.... Zal ik zijn ouders bellen om achter zijn nummer aan te gaan, of zal ik er op vertrouwen dat hij er morgenochtend gewoon is voor het feestje van zoonlief? Hij heeft immers gezegd dat hij zal komen. Moeilijk moeilijk........
En dan nu maar verder, want was nog niet klaar.....

Pfff theetje, dat is wel balen van je knul. Maar goed aan de andere kant kan je er nu toch niks meer aan veranderen en dit zat er natuurlijk al een beetje aan te komen, gezien zijn resultaten van dit jaar. Kan je alleen maar helpen hopen dat hij nu het licht heeft gezien en dat hij beseft dat hij dit in het vervolg anders aan moet pakken.

Bij jullie dus ook nog spanning scarlet, spannend, spannend.

Hier is zoonlief vanmiddag gaan kijken in zijn nieuwe klas met de nieuwe juf. Hij vindt haar maar stom.... hmmmmm ik hoop dat hij na de vakantie bij gedraaid is, anders gaat het een heel lang jaar worden voor ons.

Nu toch maar even de ouders van ex bellen denk ik, toch maar het zekere voor het onzekere nemen.......
Haaai, ben ik nog even,

tsja Scar, op school en in de klas etc. staat mijn knul bekend als een zeer sociale knul die af en toe wat beter op moet letten. Niks dan lof over hoe hij is. Maar het is thuis gewoon een luie flikker om het zo maar even te zeggen. Hij heeft het tweede trimester geen ruk uitgevoerd. Vrienden, hyves, msn facebook en twitter, allemaal erg belangrijk, tijdens je huiswerk. De laatste drie maanden is ie wel z'n best gaan doen en dat zag je ook aan z'n resultaten. Deze toetsenweek heeft ie ook geleerd en bij overhoren kon hij het ook. Maar toch niet hard genoeg geleerd, Het niveau kan hij prima aan. Hij is gewoon te laat begonnen met z'n best doen. Dat deze toetsenweek zo slecht is afgelopen, begrijp ik niet zo goed. Hij had minstens zesjes moeten kunnen halen. Nou ja anyways, het zal echt van tienden punten afhangen. En inderdaad je kan er nu toch niks meer aan doen.

O oh, dus juf moet een beetje d'r best doen om zoonlief voor zich te winnen Dolphine. Zal wel loslopen joh. Een nieuwe juf is natuurlijk niet z'n oude juf en dat is best lastig. Alles weer nieuw is gewoon wennen. Hmmm ik zou denk ik er ook voor kiezen om de ouders even te bellen, you'll never know.

Jeetje wat een pech Scar, kan je deze week niet weer gan werkn en dan volgende week nog wat daagjes pakken als het dan zo mooi wordt? Gelukkig kom je wel lekker tot rust. Moet je iig niet teveel in huishouden gaan doen hè!
Nou jaaaaa weet niet wat ik verkeerd doe maar is steeds dubbel. Raar......

Whoehaha Theetje, je wilt gewoon een extra indruk achter laten LOL

Wanneer krijgen ze het rapport? Echt nog even afzien he, die laatste weken. Nee, ik durf het risico niet aan, dat ik dan volgende week zomaar vrij zou kunnen nemen! Voor hetzelfde geld is er weer van alles gaande..Nee, ik geniet nu ook hoor, weer of geen weer!

Groot gelijk Dolphine, dat je er nog even achteraan belt. Ik zou het ook niet op zijn beloop hebben gelaten, stel je voor dat ie het vergeten is ofzo...Is morgen al het kinderfeestje van je mannetje? Mennn, de tijd gaat echt snel! Ik weet nog wel dat je het erover had, dat het voor de vakantie nog zou gebeuren etc, maar dat het nu al zover is zeg...Survivallen toch? Heel veel plezier in elk geval en hopelijk goed weer! (of begrijp ik het nou helemaal verkeerd en bedoel je niet het feestje van je knul??)

Ach, zal wel loslopen toch, met die juf? Hij heeft gelukkig nog even de tijd om er aan te wennen. Misschien kun je hem er in de zomervakantie ook wat op voorbereiden.

Het was het kinderfeestje van mijn knul vandaag ja. En het was een groot succes. Zijn vader was er met auto, die had alles keurig geregeld, was alleen even vergeten het mij te melden.

Survival parcours was erg gaaf en de jongens met de grootste mond had die man snel onder de knie door ze te laten opdrukken en de knullen vonden het nog leuk ook. Afegsloten met froetjes en daarna iedereen naar huis gebracht.

Gelijk door met zoonlief, die moest voor zijn prikken. Hij was heel stoer daar, gaf geen kik, maar nu toch wel last van zijn arm. Hij kreeg er 2, in elke arm 1, en dan tegelijk.

Straks nog even voetballen en dan gaat deze knul onder de douche en naar bed. Hij was vanmorgen maar liefst om 4 uur wakker van de zenuwen voor zijn feestje. Ik was daar dus heel blij mee.

Vrijdag gaat hij trakteren op school, dan nog 1 weekje naar school en dan heeft hij lekker vakantie. Vandaag met zijn vader afgesproken dat hij maar liefst 2 weken die kant op gaat. jaja, we gaan vooruit, hahaha
Ehhm, zie net dat froetjes natuurlijk frietjes moeten zijn

He gaaf Dolphine, zo'n feestje. En nog goed geslaagd ook, fijn dat je het weer achter de rug hebt! Het gaat zeker de goede kant op zeg, qua omgang met ex! (niet jouw omgang, whoehaha). Hartstikke fijn hoor, alleen jammer dat ie je niet even ook laat weten hoe of wat..maar daar hebben wel meer mannen last van vlgs mij.

Het was dus voor jou automatisch ook een vroegertje, zul je nu wel op zijn? Lekker op de bank vanavond?

Bij jullie dus al schoolvakantie over een week. Lekker even uit diie dagelijkse routine, alhoewel..jij moet nog gewoon werken he, de 1e weken? Maar toch is het anders, toch wat losser enzo.

Mijn knul had vandaag een mail van stage om zijn gegevens door te geven, waaronder zijn bankrekening, betekent dus ook dat ie een stagevergoeding gaat krijgen (had ik eigenlijk ook wel verwacht van"ons",hihi). Er zijn alleen ook nog papieren die ingevuld en ondertekend moeten worden door stagebedrijf en mijn knul, heeft ie gelijk aangegeven in de mail en kreeg als antwoord dat ie weer iets horen zou..pfff, regel het toch gewoon in 1x, denk ik dan! Ambtenarij zeg....:D (en wij zijn niet eens ambtenaren....)

En zo is het alweer woensdag en vliegt mijn week voorbij, pfffff.

Jammer hoor!

Jee wat fijn dat het feestje zo'n groot succes was! leuk! En ook fijn dat je ex alles prima geregeld had! En je stoere knul z'n prikken gehad en dat op de dag van z'n feestje notabene! Zoooo wat een vooruitzich zeg, twee weken bij z'n pa. Klinkt allemaal best positief eigenlijk!

Scar, ze krijgen volgende week vrijdag hun rapport. Maar hebben eigenlijk nu al vakantie. vandaag hebben ze een middagje sport gehad. Volgende week boeken inleveren en die vrijdag dan hun rapport halen. Hij heeft weer twee cijfers terug waarvan één net voldoende een 5.5 maar die wordt dan naar boven afgerond en een 7 komma nog wat. het kan dus nog steeds..... Hoewel ik er wel van uitga dat ie een jaartje over moet doen hou ik ergens toch nog hoop.

Vandaag zo'n beetje hele dag in auto heen en weer geraced. Moest vanochtend met beide honden naar dierenarts voor hun jaarlijkse check up en inentingen. Kassa ff 160 euries lichter. Toen weer terug en kids weg gebracht naar sportdag de hele andere kant op. Toen nog een heel andere kant op voor wat boodschapjes wat e hier in omgeving niet hebben en daarna weer terug kids ophalen ik denk dat ik zo'n beetje 100 km heb weg gereden vandaag. Nou ja dan ben je bezig hè, pffff. Opoe ook aangekomen eindelijk dus even twee dagen afzien. Dat zijn bij mij echt de ergste dagen, daarna gaat het wel.

Meiden heel fijne avond hè!
Is het goed als ik hier ook gezellig mee kom praten?

Ben een alleenstaande moeder van bijna 25, zoonlief is bijna 4.

Tuurlijk ! Welkom! Eh...hoe wil je dat we je noemen?? Beetje te cryptisch om elke x in te tikken, haha. Eerst maar even ncrypt ofzo? Ik ben een single mum van (nog net) 44 en heb een zoon van 17. Geniet nu van een heerlijk weekje vrij (al werkt het weer niet echt mee zeg..tjeeezz....komt hier met bákken uit de lucht nu). Vertel es iets over jezelf?

Zeker welkom! leuk.

Ik ben een singel mum van 37 en heb een zoon van bijna 9.

En ik ben vandaag aan het spijbelen.... ohohoh. Ik had 1 afspraak vanmiddag en die is afgezegd, dus ik heb besloten om niet naar kantoor te gaan, maar thuis te werken. kan ik gelijk een beetje puinruimen van de invasie kinderen gisteren.
quote:Scarlet schreef op 23 juni 2011 @ 11:23:

Tuurlijk ! Welkom! Eh...hoe wil je dat we je noemen?? Beetje te cryptisch om elke x in te tikken, haha. Eerst maar even ncrypt ofzo? Ik ben een single mum van (nog net) 44 en heb een zoon van 17. Geniet nu van een heerlijk weekje vrij (al werkt het weer niet echt mee zeg..tjeeezz....komt hier met bákken uit de lucht nu). Vertel es iets over jezelf?

Crypt is ook goed, hoor ;)

Bevalt het, single mom zijn? Hoe lang ben je al single?

Ik ben ook single, dat was ik al voor de zwangerschap, mijn zoontje is niet voortgekomen uit een relatie.

Toen ik zwanger raakte was ik net klaar met mijn opleiding tot systeembeheerder, en sinds de geboorte van zoonlief weinig tot niet gewerkt. In september ga ik terug naar school om technische informatica te studeren.

Ik heb een bijzonder lief zoontje van bijna vier, en ben dan ook een hele trotse moeder. Hij komt altijd terug van het KDV vol verhalen en mooie tekeningen en andere kunstwerken.

Het mooiste dat er is, vind ik tijd met hem doorbrengen.

De zwangerschap, geboorte en nu het opvoeden van mijn zoontje is voor mij extra bijzonder omdat hij in slechte conditie, twee maanden te vroeg, ter wereld kwam. Hij is erg vaak ziek geweest als baby, twee keer is het ook kantje boord geweest. Dat maakt, dat ik nu extra trots op hem ben.
Kleurtje lukt even niet...

Ooo Dolphine, spijbelen?? haha, groot gelijk hoor. Zo sla je 2 vliegen in 1 klap. *het wordt weer dónker hier...heb net een was buiten hangen!*

Oe Crypt, dat zal misschien niet meevallen in het begin, om weer te gaan beginnen? Of heb je er juist extra veel zin in?

Wat fijn dat het nu wel goed gaat met je zoontje, wat heeft hij gehad? (als ik zo vrij mag zijn...).

Eerlijk gezegd vind ik het heerlijk om singel te zijn! Ben al iets van 13 jaar samen alleen met mijn zoon, ik woonde destijds trouwens samen. Heb in die tussentijd eigenlijk ook amper relaties gehad ( heel toevallig vorig jaar een heel korte, amper relatie te noemen, whoehaha en dit jaar nog weer es geprobeerd met ex), maar ik merk dat ik het ook een soort inbreuk op mijn privacy vind. Ons hele leven is nu zo ingericht op ons tweetjes, het is gewoon "raar" als er dan opeens iemand anders over de vloer is. Zelfs mijn ex, die toch heel vertrouwd is voelde als "visite" op een gegeven moment. Denk dat ik dan toch gewoon niet genoeg gevoelens heb/had ofzo..Vooral nu mijn zoon deze leeftijd heeft (17 dus) en ik ook veel meer mijn eigen gang kan gaan...heerlijk! (hij hing en hangt, haha, nogal aan mij en toen hij jonger was liet ik hem eigenlijk zelden alleen of bij anderen, ging dus niet veel weg). Ik ben na de bevalling gewoon blijven werken waar ik altijd al werkte, werk er onderhand alweer 23 jaar. Toen iets minder, omdat mijn

partner fulltime werkte, nu werk ik alweer járen 34 uur per week.

Ik ga nog even lekker lui Wimbledon kijken en een beetje lezen..yeaahh...het leven is hard :D
@Scarlet,

Ik heb er juist erg veel zin in. Ik denk ook dat ik nu echt gemotiveerd genoeg voor ben, dat was in het verleden wel anders (dit is niet de eerste keer dat ik ga studeren )

Ik heb 3 (!) verschillende HBO-opleidingen gedaan, waarmee ik nog niet eens tot mijn propedeuse kwam. Combinatie van niet weten wat ik wou, niet gemotiveerd genoeg en een tegenvallende studie.

Uiteindelijk maar MBO gaan doen, die gelukkig wel afgerond.

Nu denk ik juist dat ik eindelijk volwassen ben, en er ook echt voor wil gaan.

Mijn zoontje is te vroeg geboren omdat ik HELLP-syndroom kreeg. Hierdoor is hij erg zwak en met een laag geboortegewicht ter wereld gekomen. Hij deed het in principe prima, maar heeft een paar keer een flinke infectie opgelopen toen hij in het ziekenhuis lag. Toen hij bijna een jaar was, heeft hij nog eens het RS-virus te pakken gekregen (ondanks de inentingen die prematuren speciaal krijgen).

Kortom: voor mij echt een reden om supertrots op hem te zijn.

Bij jou klinkt het trouwens, ondanks dat je single bent, als een heel gezellige boel
Hai crypt, ik ben ook al sinds mijn zwangerschap single. Mijn ex is vertrokken toen ik zwanger bleek. De eerste jaren had mijn zoon ook geen contact met zijn vader, gelukkig nu wel. We hebben een strijd moeten leveren maar het contact tussen hem en zijn vader lijkt de laatste jaren steeds stabieler te worden.

Ik ben ook altijd blijven werken.

En ik vind het heerlijk alleen. Wat scarlet ook al zei, het is net of je zo je eigen ding hebt dat het moeilijk is om weer iemand binnen te laten in je levendje. Zoonlief en ik hebben inmiddels zo ons eigen ritme. En omdat mijn zoon ADHD heeft is de structuur en de duidelijkheid voor hem het beste. Dus ik vind het ook wel prima zo. Ik neem mijn momentje als mijn knul bij zijn vader is, en die momentjes heb ik soms echt even nodig om een beetje bij te tanken.
Zooo een nieuwe dame aan het front, leuk! Zou eens tijd worden ook! Welkom Crypt! Ik ben niet meer single maar happily married sinds vorig jaar! Ik heb een heerlijke puber van bijna 15. Ik weet wat het is om alleenstaande moeder te zijn, ben 6.5 jaar alleen geweest met mijn knul voor ik mijn huidige man leerde kennen. Ik herken het ook hoor, ik vond het ook altijd zalig met z'n tweetjes, mijn man, X hier genoemd heeft 'r een hele kluif aan gehad om mijn vertrouwen te winnen. Het bleek een blijvertje en wat voor één, haha! Met mijn ex is geen contact maar gelukkig is X een fantastische vader voor mijn knul. En zo ziet hij hem ook.

Heftige tijd heb jij gehad met je mannetje zeg! maar heerlijk dat het nu zo goed gaat!

Ooohhooo Dolphine, beetje spijbelen jij! Whoehahaha je hebt gelijk hoor meid! En daarbij ben je braaf thuis aan het werk! En ondertussen gelijk die puin opruimen is alleen maar mooi meegenomen toch.

Scar, gelukkig wordt het het weekend prachtig weer dus kun je toch nog van de zon gaan genieten! En lekker bankhangen, boek lezen en sport kijken is ook niks mis mee toch!

Ik heb vannacht echt kut geslapen zeg, buikpijn niet te kort, wat door trok in m'n rug. En vandaag dus echt brak. Heb alleen vandaag de boodschappen in huis gehaald voor de taarten en gebak wat ik moet maken morgen voor slechts 53 man/vrouw.

Ik ga brownies maken, een new yorks chocolade cheesecake, een aftereighttaart en een appel/kaneel tulband. Ik moet alleen morgen ook nog werken dus dat zal wel een latertje in de keuken worden ben ik bang. Dan heb ik zaterdag die BW dag met bbq. Daarna gaan we s' avonds door naar een feest van X z'n werk. Zondag uitslapen en s'middags vis bereiden voor bbq s'avonds bij mijn ma thuis. Ze had ook nog gevraagd of ik sla wilde maken. Dus dat doen we dan maar. Ben weer helemaal volgepland dus.

Dinsdag horen we of zoonlief over gaat of niet, pffff meiden alstublieft heeeeeeeeel hard duimen!!!!

Goed ik ga ook even bankhangen met kop thee.

Ooo Thee....wat klinkt dat vurrukkuluk allemaal!! Maar ik word al doodmoe als ik het lees..Méns, waar haal je toch al die energie vandaan?? En dan ook na ná werktijd? PFFFFFFF!!!

Echt, wederom petje af hoor! Je weekend ook weer bommetje vol, leuke dingen gelukkig, maar toch....DRUK!!

Ik ga morgen ook een taartje maken, citroen kwark, haha, maar vergeleken met al dat lekkers van jou....*water loopt me in de mond*

Meid, m'n duimen zijn nu al kapot, maar ik ga stug door hoor!

Volgens mij gaat ie het gewoon redden, die knul van jou.

Jaaa, gelukkig in het weekend nog wat zon meepakken!

Crypt, ga je eigenlijk voltijds studeren? Heb je opvang geregeld (ik las al over KDV, daar gaat je zoontje nu ook heen dus?) of misschien nog steun aan familie? Wat een schrik trouwens, dat je HELLP syndroom kreeg zeg. Gelukkig is het goed afgelopen, ook voor jezelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven