Wat moet ik ermee?

21-06-2011 22:58 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik date al een halfjaar met een jongen, maar nog steeds draaien we om elkaar heen. We wonen nu ook ondertussen 300km van elkaar vandaan. Dit is ook niet altijd bevorderlijk Over het algemeen gaat het goed maar er zijn ook tussenpozen dat het niet goed gaat. Dan hoor ik niks of laat hij me zitten.

Ik dacht eerst dat ik geen gevoelens voor hem had. Ik vond hem gewoon heel aardig en gezellig daarnaast kon ik ook over alles praten met hem en hij gaf aan dat hij het precies hetzelfde had. We hebben ook een tijdje geen contact met elkaar gezocht. Toch miste ik hem al snel. Toen hij mij ook weer sms'te vond ik dat heel fijn. Het was wel duidelijk dat er wel meer gevoelens speelde dan elkaar alleen maar aardig, gezellig. leuk vinden.

Ik heb het hier ook met hem over gehad. Hij gaf aan dat hij mij eigenlijk heel leuk, lief, aardig enz.. vindt. Het probleem is dat hij me dat wel vaker verteld heeft. Iedere keer kreeg ik de dag erna wel weer te horen dat ik het toch niet zo serieus moest nemen. Toen hij me dat dus weer vertelde zei ik ja maar dat vertel je me wel vaker en iedere keer krijg ik de dag erna wel weer te horen dat ik het niet zo serieus moet nemen en dat ik niet weet hoe serieus ik hem zelf wel moet nemen. Hij snapte mij wel en het deed hem veel pijn. Ik moest weten dat het nu wel serieus is vertelde hij.

Vervolgens hebben we nog een paar keer daarna afgesproken. Waaronder hij mij weer eens liet zitten en niet kwam opdagen. Dit doet me veel pijn en maakt me heel boos. Hij snapt dat hij zichzelf soms als een klootzak gedraagt, Na die tijd is hij toch nog een keer bij me geweest. Dit was zeer gezellig en heb ook wel laten weten dat ik zo'n streek als de vorige keer niet meer pik. Toch weet ik nog steeds niet wat ik met hem moet. Moet ik hier een punt achter zetten en niet meer met hem afspreken of moet ik toch nog volhouden met hem?
Waarom doe je jezelf zoveel pijn?

I guess he's just not that into you..
Als iemand me laat zitten, als in niet komen opdagen is het voor mij echt einde oefening hoor

Je zegt wel dat je zo'n streek niet meer pikt, maar je doet het wel elke keer....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 21 juni 2011 @ 23:05:

Als iemand me laat zitten, als in niet komen opdagen is het voor mij echt einde oefening hoor

Je zegt wel dat je zo'n streek niet meer pikt, maar je doet het wel elke keer....

Zou dit nu die onaantastbare mergelgrot zijn?

TO: dumpen die hap.
Ik denk dat je er helemaal niks mee moet, behalve dan zijn nummer wissen (en niet stiekem ergens opschrijven). Maar dat is mijn bescheiden mening.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nou we zijn eruit!!

Wat zijn we lekker probleemoplossend bezig zeg zo met zijn allen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 21 juni 2011 @ 23:10:

Nou we zijn eruit!!

Wat zijn we lekker probleemoplossend bezig zeg zo met zijn allen
He is just not that into you!
Sorry, dubbel!
Meisje toch. Een man die niet op komt dagen en zegt dat je hem niet zo serieus moet nemen.. waar verdoe je je tijd aan?

Als hij bij je had willen zijn kwam hij wel, en als hij meer van je wilde zorgde hij wel dat je hem serieus nam..

Deze man vindt een neukertje op afstand heel fijn, eentje die niet boos wordt als hij de reis toch even te ver vindt op het laatste moment (of gewoon even iets beters te doen heeft) en dat toch niet hoeft te melden, want de volgende keer laat ze hem er toch weer in. En die hem weer gelooft als hij zegt dat hij haar toch wel lief vindt, hoor.. En hem als hij de dag erna zegt dat hij het allemaal niet zo meende hem niet eens de deur wijst maar de volgende keer gewoon net zo aan hem hangt als daarvoor.. lekker makkelijk!

Hij hoeft bij jou blijkbaar weinig verantwoording af te leggen en nog ben je als was in zijn handen! Heel erg gauw kappen met die gast, bedankt en tot nooit meer ziens!
Niets. Afkappen en lekker verder gaan met je leven. Hij klinkt niet als een lot uit de loterij.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
He only wants to be into you!
Niet meer verdergaan met deze jongen, hij gaat je alleen pijn en verdriet doen, hij zegt dit en doet vervolgens dat.

Het zal misschien heel moeilijk zijn om het nu af te kappen, maar uiteindelijk is dit wel het beste.

Sterkte!
eens met al mijn voorgangers.nummer wissen en lekker verder leven!
quote:monalisalove schreef op 22 juni 2011 @ 01:51:

He only wants to be into you!
Wat Kristos zegt.
Kansloos.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Beter kwijt dan rijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven