Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 22 juni 2011 om 20:39
duurt nog wel ff voordat we uitgeklutst zijn Roos, moest ff rubbers halen voor de nieuwe thermostaatkraan. Meeste is gebeurd, vandaag een BK pannenset gehaald...wow rib uit je lijf...en binnekort 9x12 meter schutting inclusief parkeerplaats in de tuin...zucht...en nu ben ik misselijk...Wil je melk van mij?
woensdag 22 juni 2011 om 20:47
Ik ben voor team Sharone haha. Die kabouter moet niet winnen. Jake ziet er echt uit als een kabouter, geef hem een puntmuts ofzo.
Klussen moon? dat is toch mannenwerk? Daar doe ik niet aan.
Ik ben moe, ik wil eens een nachtje door slapen. Maar hoef morgen niet vroeg op gelukkig. Hopelijk wat slaap inhalen.
Klussen moon? dat is toch mannenwerk? Daar doe ik niet aan.
Ik ben moe, ik wil eens een nachtje door slapen. Maar hoef morgen niet vroeg op gelukkig. Hopelijk wat slaap inhalen.
woensdag 22 juni 2011 om 20:52
Nee daarin niet roos, ik haat klussen, kan geen band plakken, geen hamer van schroevendraaier onderscheiden. Nee daar zijn mannen voor uitgevonden. Ik doe daar echt niet aan.
Helaas is mijn broetje ook niet handig, dus daar heb ik ook nooit wat aan. Mijn oma doet wel alles zelf met klussen enzo, maar ik weiger met haar te klussen, dat is altijd oorlog.
Helaas is mijn broetje ook niet handig, dus daar heb ik ook nooit wat aan. Mijn oma doet wel alles zelf met klussen enzo, maar ik weiger met haar te klussen, dat is altijd oorlog.
woensdag 22 juni 2011 om 20:55
Ja hier is Sumi!
BlonT, ik ging om 17.00 de hond uitlaten, ik trek de deur dicht en bedacht me....KUT mijn sleutels liggen nog op het kastje
Gelukkig heeft een vriendin sleutels maar die werkt tot 18.00
Lekker lang rondje gelopen dus en daarna bij vriendin even een hapje gegeten!
Gister lag ik voor dood op de bank en had echt geen MC zin...
Wat heb ik gemist hier?
Is Rook al gesignaleerd?
BlonT, ik ging om 17.00 de hond uitlaten, ik trek de deur dicht en bedacht me....KUT mijn sleutels liggen nog op het kastje
Gelukkig heeft een vriendin sleutels maar die werkt tot 18.00
Lekker lang rondje gelopen dus en daarna bij vriendin even een hapje gegeten!
Gister lag ik voor dood op de bank en had echt geen MC zin...
Wat heb ik gemist hier?
Is Rook al gesignaleerd?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!