Entertainment alle pijlers

De Bachelor op rtl4

11-05-2011 20:36 3256 berichten
Wie kijkt?
Alle reacties Link kopieren
Nee ik denk dat hij ook heel vies tongt.

Dan stopt ie die paardentong in je mond en draait als een bezetene als een wervelwind rond... Ondertussen lebberend proberen te praten: vind je ut lekkel? gloed zo?
Nu ik er toch ben kan ik meteen wel even vragen wat dat is met die wenkbrauwen van alle vrouwelijke deelnmers. Is dat volgens bepaalde regels mooi, van die dikke strepen?
zouden alle 3 die meiden nu met hem van bil gaan? dan wil je hem toch niet meer als je winnares bent?
quote:Pippin schreef op 22 juni 2011 @ 20:47:

Die tong komt er volgens mij via andere lichaamsgaten weer eruit Gadverdamme bedankt he ik zie het helemaal voor me. :puke:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Pippin schreef op 22 juni 2011 @ 20:47:

Die tong komt er volgens mij via andere lichaamsgaten weer eruit :puke:
quote:misstwin schreef op 22 juni 2011 @ 20:45:

@yellow; hij heeft niet voor niets zo'n enorme tong, misschien is hij daar heel handig mee!!nee, want hij is juist te slap en hangt teveel.. met wat meer training zou hij niet zo slap in z'n mond hangen, maar daar gaat hij zo aan werken denk ik
quote:xalvadora schreef op 22 juni 2011 @ 20:48:

Nee ik denk dat hij ook heel vies tongt.

Dan stopt ie die paardentong in je mond en draait als een bezetene als een wervelwind rond... Ondertussen lebberend proberen te praten: vind je ut lekkel? gloed zo?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:Lizzl schreef op 22 juni 2011 @ 20:46:

Wanneer is de herhaling? En dit is toch de laatste aflevering?

Bij dit soort dingen kijk ik altijd de helft van de eerste aflevering, als de serie op de helft is de hele aflevering en de laatste ook helemaal. Dan weet je in principe zat

Nee is niet de laatste aflevering.. weet ff niet wanneer de herhaling is eigenlijk !

Schiet op met die reclame..
quote:Lizzl schreef op 22 juni 2011 @ 20:46:

Wanneer is de herhaling? En dit is toch de laatste aflevering?

Bij dit soort dingen kijk ik altijd de helft van de eerste aflevering, als de serie op de helft is de hele aflevering en de laatste ook helemaal. Dan weet je in principe zat

Nee is niet de laatste aflevering.. weet ff niet wanneer de herhaling is eigenlijk !

Schiet op met die reclame..
quote:anno1984 schreef op 22 juni 2011 @ 20:49:

[...]

nee, want hij is juist te slap en hangt teveel.. met wat meer training zou hij niet zo slap in z'n mond hangen, maar daar gaat hij zo aan werken denk ikja dat denk ik ook.
Ik zit nog steeds te wachten tot hij Layla dumpt! Zo jammer dat ik geen interactieve tv heb, want ik weet zeker dat het de moeite van het stopzetten waard gaat zijn (gna-gna)

*zit helemaal klaar met een lekker drankje en een bak chips*

Of dat ze nu alledrie met hem van bil gaan en vervolgens alledrie die f*cking roos weigeren :-D
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Voorspelling:

Layla gaat mee de kamer in met de Betsjulor en laat hem (al haar hoeken zien) alle hoeken van de kamer zien.

Mariella is een classy lady en doet het niet

Karin gaat mee en gelooft na de hele nacht samen dat ie automatisch voor haar zal kiezen. Verandert na afloop van de serie in een enge stalkster
GADVERDAMME wat een gladjakker!

Ik ben van mening dat als hij een van die dames ECHT leuk vond, hij niet eens meer de behoefte zou hebben die andere dames te zoenen.

OF PRAAT IK NOU POEP?
Dan dlaajt die londjes om je klitolis
quote:mapenzi schreef op 22 juni 2011 @ 20:47:

Ik vind die vent altijd net mama gans met haar kleintjes

"nou dan gaan we nu lekker even wat eten, leuk heeeee"ik had het nog niet zo gezien, maar je brengt precies onder woorden wat mij aan hem ergert:-)
I know you want me.. OMFG wat een verlaging!
i know you want me??????

OMG wat een schijtwijf is het toch!

*srry*
Whahaha die tong ook, ik vind het walgelijk.

En dieper ergens op ingaan.. ja beneden de navel zeker.

Misschien wil ie wel zien wie er principes heeft en wie niet.

Maar volgens mij wil ie met ze alledrie....

Hij draaide er wel omheen met Laila. Hij wil haar wel neuken, maar meer ook niet.

Tsjonge wat zit ze hem broeierig aan te kijken. Oei hij is nu al geiheilllll
Ik vind hem echt vre-se-lijk.
heel diep naar zichzelf?

Meid, hij meet alleen jouw binnenmaten op hoor
zal je nu heel goedkoop van die sexgeluiden gaan horen zonder iets te zien...
quote:elastiekje schreef op 22 juni 2011 @ 20:51:

GADVERDAMME wat een gladjakker!

Ik ben van mening dat als hij een van die dames ECHT leuk vond, hij niet eens meer de behoefte zou hebben die andere dames te zoenen.

OF PRAAT IK NOU POEP? Nee hij praat poep!
ohjeeeee
Huh is ze nou bij hem gebleven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven