Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!
woensdag 22 juni 2011 om 21:14
woensdag 22 juni 2011 om 21:14
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:11:
Ik had alles toch al getypt in het MC Aussie topic? of heb je erover heen gelezen. Dacht zelfs dat ik het er al met je over gehad heb maar ik kan me vergissen haha. Ben een beetje moe.
Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.
Sorry, ik ben even twee dagen niet in het MC topic geweest
Ik wilde even echt kijken, en ik mis de helft als ik met jullie zit te typen
Wat zonde zeg....nou ja....next dan maar toch?
Ik had alles toch al getypt in het MC Aussie topic? of heb je erover heen gelezen. Dacht zelfs dat ik het er al met je over gehad heb maar ik kan me vergissen haha. Ben een beetje moe.
Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.
Sorry, ik ben even twee dagen niet in het MC topic geweest
Ik wilde even echt kijken, en ik mis de helft als ik met jullie zit te typen
Wat zonde zeg....nou ja....next dan maar toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 juni 2011 om 21:15
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:14:
[...]
Jawel via cam, maar daarop was het donker en was hij wel wat aantrekkelijker. MAar ja zodra hij zijn mond open deed was ik afgeknapt. Jeetje wat een gruwelijk jokertje accent.Ohh nee daar zou ik ook niks van moeten hebben, dat klinkt al snel heel tokkie inderdaad brr.
[...]
Jawel via cam, maar daarop was het donker en was hij wel wat aantrekkelijker. MAar ja zodra hij zijn mond open deed was ik afgeknapt. Jeetje wat een gruwelijk jokertje accent.Ohh nee daar zou ik ook niks van moeten hebben, dat klinkt al snel heel tokkie inderdaad brr.
woensdag 22 juni 2011 om 21:18
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:14:
[...]
Jawel via cam, maar daarop was het donker en was hij wel wat aantrekkelijker. MAar ja zodra hij zijn mond open deed was ik afgeknapt. Jeetje wat een gruwelijk jokertje accent.Hey dat doet mij gelijk denken dat jij uit mijn regio moet komen.....
[...]
Jawel via cam, maar daarop was het donker en was hij wel wat aantrekkelijker. MAar ja zodra hij zijn mond open deed was ik afgeknapt. Jeetje wat een gruwelijk jokertje accent.Hey dat doet mij gelijk denken dat jij uit mijn regio moet komen.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
woensdag 22 juni 2011 om 21:19