Entertainment alle pijlers

Masterchef from Hell's Kitchen...Ramsay!!

25-05-2011 20:09 1791 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die Topkok Gordon Ramsay niet kan weerstaan!!







Ow en ook nog wat cooking inspiration op wil doen...
Alle reacties Link kopieren
Hee Roos ik bedenk me net dat jij vlak bij mij woont, wat handig!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 22 juni 2011 @ 21:12:

[...]

Had je hem nog nooit gezien?Jawel via cam, maar daarop was het donker en was hij wel wat aantrekkelijker. MAar ja zodra hij zijn mond open deed was ik afgeknapt. Jeetje wat een gruwelijk jokertje accent.
Alle reacties Link kopieren
waarom vertalen ze pressuretest met druktest? Staat zo stom
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:11:

Ik had alles toch al getypt in het MC Aussie topic? of heb je erover heen gelezen. Dacht zelfs dat ik het er al met je over gehad heb maar ik kan me vergissen haha. Ben een beetje moe.

Maar hij was beetje tokkie niveau qua praten, en hij begreep nergens wat van. Tja gewoon dom. Ik ben zelf niet super slim maar wel een heel stuk slimmer dan hij. En ik vond hem niet aantrekkelijk, ik voelde gewoon niks. Bij het afscheid gewoon een nette drie zoenen en wegwezen.

Sorry, ik ben even twee dagen niet in het MC topic geweest

Ik wilde even echt kijken, en ik mis de helft als ik met jullie zit te typen



Wat zonde zeg....nou ja....next dan maar toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 22 juni 2011 @ 21:11:

[...]

Ha! Wat las ik, zijn we gezellig samen misselijk?2 puke or not 2 puke...that's tha question!!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 juni 2011 @ 21:14:

waarom vertalen ze pressuretest met druktest? Staat zo stom Ik had ook een druktest net...op de wc!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
quote:Tomatensoep schreef op 22 juni 2011 @ 21:14:

Hee Roos ik bedenk me net dat jij vlak bij mij woont, wat handig! oh? hoe weet je dat? En waar woon jij dan?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:14:

[...]





Jawel via cam, maar daarop was het donker en was hij wel wat aantrekkelijker. MAar ja zodra hij zijn mond open deed was ik afgeknapt. Jeetje wat een gruwelijk jokertje accent.Ohh nee daar zou ik ook niks van moeten hebben, dat klinkt al snel heel tokkie inderdaad brr.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 22 juni 2011 @ 21:14:

[...]





2 puke or not 2 puke...that's tha question!! Oh ik ben emetofoob dus ik ga gewoon water drinken de komende dagen als het dan nog niet overgaat
Alle reacties Link kopieren
jij ook emtofoob?!! ok scary dit...ik zit aan de melk helpt ook...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 juni 2011 @ 21:15:

[...]



oh? hoe weet je dat? En waar woon jij dan? In N, maar daar hebben we het toch een keer over gehad toen jij ging aquarobicsen en ik ook? Jij woont in W toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:rogue_25 schreef op 22 juni 2011 @ 21:14:

[...]





Jawel via cam, maar daarop was het donker en was hij wel wat aantrekkelijker. MAar ja zodra hij zijn mond open deed was ik afgeknapt. Jeetje wat een gruwelijk jokertje accent.Hey dat doet mij gelijk denken dat jij uit mijn regio moet komen.....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Jake gaat goed!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
N en W...Nijmegen en Wijchen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mooncatcher schreef op 22 juni 2011 @ 21:17:

jij ook emtofoob?!! ok scary dit...ik zit aan de melk helpt ook...

Ja hou op! Ik heb gister voor het eerst emdr gehad ervoor maar merk nog niet echt verschil helaas



Ik dacht trouwens altijd dat zuivel juist niet goed was..?
Alle reacties Link kopieren
ja klopt Soeppie! nu weet ik het weer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wat een rare test zeg.



'Is dit rabarber?'



Nee, dat is een citroen, nou goed.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
Hee sttt ik gebruik niet voor niets letters
Alle reacties Link kopieren
Moon



kom je uit de buurt?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Tony ook lekker bezig!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ooit gehoord, meestal kauw ik kauwgom om mijn maag in beweging te houden zodat alles sneller verteerd...
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 22 juni 2011 @ 21:21:

Moon



kom je uit de buurt? Ik niet hoor, ik zou de zee te veel missen..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
ja Roos....A en aan de kant richting N en W
Alle reacties Link kopieren
hahaha das idd dichtbij! Wat grappig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Ow, de antwoorden zijn nog dommer dan de test zelf. Sind wanneer lijkt een stervrucht op een passievrucht?
Liever elitair dan een pauper!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven