goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
lig inmiddels in bed. Heb pillen ingenomen hoop zo in slaap te vallen.
Voor de ochtendploeg:

vond niemand mijn ontbijtje lekker?
Alle reacties Link kopieren
Jawel ikke!!

Dankjewel Iebs

volle maag

Moet je vandaag werken Ieb?
Dat ziet eruit als een heeeeerlijk ontbijtje, Ibi.

Ik wil je even heel veel sterkte wensen met alles. Lees hier mee, ook in de tijd dat ik niet op het forum kon, dus krijg wel een beetje mee van hoe het met je gaat. Harde tijden..

en ook voor anderen hier.

Ik wens iedereen moed toe om door te gaan.

Inclusief mezelf.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
dank je elmervrouw en ik hoop ook dat jij de moed hebt en blijft hebben om door te gaan!

Nee vandaag een vrije dag gelukkig maar want was pas een uur geleden wakker. Ben wel al 3 maal gebeld door collega's op mijn werktelefoon heb hem maar uitgezet.
Ontbijtje was heerlijk ibi thxx, hoe is het nou met je, en je moet beter voor jezelf zorgen hoor. Dus op vaste tijden eten en drinken. Anders komt tante mika wel even bij je.

EV bedankt voor je mooie woorden, wens jou hetzelfde toe

Pfff ga zo naar zus die belde me dat met haar man een aflopende zaak is. Vind het altijd moeilijke dingen. Maar ja die horen ook bij het leven. Hij krijgt nu geen medicijnen meer, hij wil niet eten en drinken. De dokter komt elke dag langs en ze krijgt nu nachthulp. Daghulp had ze al.
Jeetje is hij al erg lang ziek? Sterkte!

Zit op een pakje te wachten en kan me dus niet douchen of wat dan ook. Heb weer leuke dingen gebesteld bij een hobby site. Snap eigenlijk niet waarom want tegenwoordig kan ik me er niet toe zetten om er daadwerkelijk wat mee te doen. Is alleen maar verdrietshoppen wat ik doe.

Ben zo verdrietig hele dagen lang. Vannacht over Patrick gedroomd was heel vreemd want ik zag hem als vrijwilliger bij het wijkcentrum, als vader en oom en als mijn man. Ik mis hem gewoon letterlijk 24 uur per dag.

Nou ja ik hou maar weer op met schrijven want anders wordt het weer zo'n drama en daar heb ik nu juist geen zin in.
Elmervrouw ik wens jou ook de moed om door te gaan

Mika, wat erg van de man van je zus ..... Verschrikkelijk.. heel veel sterkte

Ibi Je mag altijd je verdriet hier uiten hoor, maar kan me ook voorstellen dat je misschien juist afleiding zoekt soms.
Ibi als je geld genoeg hebt om te "verdrietshoppen" dan is het niet zo erg

En ik heb het al vaker gezegd Ibi dat je hier je verdriet mag uiten.

Yellow druk aan de studie? Of ben je thuis
Even een ego-post, want op alles van de afgelopen dagen reageren lukt nog niet. Ben lichamelijk ff flink ziek geweest en dan word ik ook altijd emotioneel. Nu weer langzaam aan t opkrabbelen, dus kom weer meedoen, als t mag.

voor allen
voor iedereen, ga vanavond bachelor kijken met forum, en dat is mijn forummen voor vandaag. voel me niet zo goed.

Denk wel aan jullie allemaal
Elmervrouw, dank je. Ik hoop dat het met jou ook goed gaat. Lees je nog maar zo weinig!

Iebje, dit is toch de plek om je gevoelens en verdriet uit te spreken. Hou je voor ons niet in meis. We gunnen jou alles, betere tijden, de wereld. Konden we maar helpen

Wat is er Yellow? Komt de stress van de tentamens eruit of zit je ergens anders mee. Of misschien ben je gewoon ziek? Sterkte meisje.

Sanne, paar dagen niks van je gehoord. Hoop dat je snel weer de oude bent. En natuurlijk blijf je welkom hier. Doe niet zo gek

Ik was vanavond bij een vergadering van soc. cultureel centrum. Daar deed een wijf vervelend tegen me. Snerende opmerkingen over mijn kennis van literatuur, talen. Daar ben ik nu eenmaal dol op. Er werd me gevraagd om iets te redigeren. Wat kan ik daar nou aan doen? Ik doe nooit betweterig ofzo. Hou me meer op de oppervlakte en zeg pas iets als ik echt iets te zeggen heb. Snap het niet hoor. Met mannen heb ik nooit moeite, maar sommige vrouwen moeten mij gewoon niet.

Gelukkig heb ik met jullie nooit problemen. Of jullie wel met mij?
Chat, ik vind je nooit betweterig overkomen hoor! Dat soort reacties komen meestal door de onzekerheid van de persoon die de opmerkingen maakt. Ze is gewoon jaloers!
Ik heb ook geen problemen met je chatje

Tot morgen allemaal
Mika, ik vergat jou helemaal Ben ook zo vol van dat mens. Ik ben toch wel wat gevoelig voor dit soort ongein. Wil altijd aardig gevonden worden enzo.

Wat naar van je zwager. Ongelooflijk toch hoe hij het steeds weer volhoudt. Hij moet toch wel helse pijnen hebben vanwege die morfinepleisters....
Chat ik heb ook geen problemen met jou dat mens was vast jaloers joh niks van aan trekken

Yellow kalm aan doen meissie en zie je morgen wel weer

Sanne beterschap

Chat ik weet niet hoeveel pijn hij heeft hij kan het zelf haast niet duidelijk maken. Maar de dokter en thuiszorg zullen het wel weten

Ik ben lui heb vanavond een poosje op de bank geslapen
Lekker slapen op de bank. Ik kan dat nou niet hè. Ik moet altijd actief zijn. Vlieg van hot naar hèr, altijd bezig. Als ik dan eens lui ben en op de bank ga, of in de tuin met een boek ben ik in no time in slaap. Maar hier op het forum of met wow kan ik nachten wakker blijven haha
Ik ben niet zo'n actief baasje ik ben een luilak

Ken jij die vrouw Chat die vanavond zo raar tegen jou deed?
Ja ik ken haar wel. Ik ben als laatste bijgekomen als vrijwilligster. Maar ik ben gewoon enthousiast, altijd al geweest. Sta open voor verandering en verbetering. Dat mag toch wel kenbaar gemaakt worden?

Ik moet het me maar niet aantrekken. Mijn man zei ook al dat ik rustig moest zijn, mijn ogen vlogen door mijn kop zei hij toen ik het vertelde. Dat ik nog veel moet leren..schijt hebben aan, bedoelt hij dus.
Ergens schijt aan hebben is nog niet zo makkelijk te leren.

Door jou enthousiasme is ze gewoon jaloers.

Kun je het nu wel naast je neerleggen of blijf je er over door piekeren. Ik kan over zoiets wel de hele nacht piekeren
ja weet dat ik hier mag schrijven maar ik trek het allemaal ff niet. Sorry
Is er iets dat ik voor je kan doen Ibi
quote:mika65 schreef op 22 juni 2011 @ 23:16:

Ergens schijt aan hebben is nog niet zo makkelijk te leren.

Door jou enthousiasme is ze gewoon jaloers.

Kun je het nu wel naast je neerleggen of blijf je er over door piekeren. Ik kan over zoiets wel de hele nacht piekeren

Het is dat ik me goed voel Mika, en kan het aardig naast me neerleggen. Schijt hebben aan kan ik niet, maar ik ben me verder van geen kwaad bewust hoor. Ik begrijp het alleen niet, maar piekeren..nee...

Iebeltje, schat..schrijf van je af..misschien kunnen we helpen om je wat beter te doen voelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven