goede dag, slechte dag deel 4
zondag 19 juni 2011 om 22:52
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.
Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.
PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet
Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
woensdag 22 juni 2011 om 01:11
Toch rot hoor Mika, jammer dat sommige mensen zo omgaat met hun vrienden !
Ibi, ik heb foto's gezien! Je bent echt niet lelijk? Ik vond dat je een leuke neus had trouwens (maar zit nu heel erg te broeden op die foto's, maar internet werkt niet mee hier, wordt gemaakt, dus zal morgen eens kijekn waar ik die heb)
Ibi, ik heb foto's gezien! Je bent echt niet lelijk? Ik vond dat je een leuke neus had trouwens (maar zit nu heel erg te broeden op die foto's, maar internet werkt niet mee hier, wordt gemaakt, dus zal morgen eens kijekn waar ik die heb)
woensdag 22 juni 2011 om 01:14
woensdag 22 juni 2011 om 01:15
quote:_yellowlove_ schreef op 22 juni 2011 @ 01:13:
We hadden trouwens lijstjes moeten maken als
Favoriete medicijn?
diazepam
Welke stoornis had je het eerst?
moeilijk lastig denk denk. Geloof depressie
Psycholoog of psychiater?
beide hallo!!!
Als je 1 van je stoornissen mocht inruilen voor een willekeurige andere welke zou dat dan zijn?
ow ik zou dan geen eetstoornis meer willen hebben maar een patalogische leugenaar zijn!
We hadden trouwens lijstjes moeten maken als
Favoriete medicijn?
diazepam
Welke stoornis had je het eerst?
moeilijk lastig denk denk. Geloof depressie
Psycholoog of psychiater?
beide hallo!!!
Als je 1 van je stoornissen mocht inruilen voor een willekeurige andere welke zou dat dan zijn?
ow ik zou dan geen eetstoornis meer willen hebben maar een patalogische leugenaar zijn!
woensdag 22 juni 2011 om 01:15
1. Lievelings stad Rome
2. Slechtste eigenschap ongeduldig
3. Mooiste moment in je leven geboorte kinderen
4. Leukste mens die je ooit ontmoet hebt Sinterklaas
5. Wie had je liever nooit ontmoet Niemand, je leert van iedereen 6. Chocola of drop chocolade
7. Je grootste hobby WOW
8. Wat vind je mooi aan jezelf (uiterlijk) Ogen
9. Lievelings dier Hond..MIJN hond
10. Waar ben je trots op? weet ik zo gauw niet..
Trusten lieve schatten
2. Slechtste eigenschap ongeduldig
3. Mooiste moment in je leven geboorte kinderen
4. Leukste mens die je ooit ontmoet hebt Sinterklaas
5. Wie had je liever nooit ontmoet Niemand, je leert van iedereen 6. Chocola of drop chocolade
7. Je grootste hobby WOW
8. Wat vind je mooi aan jezelf (uiterlijk) Ogen
9. Lievelings dier Hond..MIJN hond
10. Waar ben je trots op? weet ik zo gauw niet..
Trusten lieve schatten
woensdag 22 juni 2011 om 01:19
quote:mika65 schreef op 22 juni 2011 @ 01:13:
Ibi vertel eens over "die kus"?
haha de huwelijkskus.
Een grappig weetje over onze bruiloft. Vlak voor het tekenen van de papieren werden de namen van mijn en zijn ouders nog even opgenoemd. Dus IBI dochter van .....
En bij de naam van mijn vader zei ze ineens nog een naam die me helemaal niks zei. Dus er is geroezemoes in de zaal en de BABS vraagt wat er is. Dus ik zeg: zo heette me vader niet. Ow nee weet je het zeker? Tja, vrij zeker maar daar zit zijn moeder vraag het haar. Uiteindelijk moesten alle papieren direct aangepast worden om het een geldig huwelijk te laten zijn. Kwam er iemand van het secretariaat: waar is de vader van de bruid? Overleden. Ow zegt ze dat vind ik lastig. Hmmm ja dat vinden wij ook.
Uiteindelijk 20 min. zitten wachten tot alles rond was en geloof me dan ben je erg blij als je eenmaal de kus kan doen haha
Ibi vertel eens over "die kus"?
haha de huwelijkskus.
Een grappig weetje over onze bruiloft. Vlak voor het tekenen van de papieren werden de namen van mijn en zijn ouders nog even opgenoemd. Dus IBI dochter van .....
En bij de naam van mijn vader zei ze ineens nog een naam die me helemaal niks zei. Dus er is geroezemoes in de zaal en de BABS vraagt wat er is. Dus ik zeg: zo heette me vader niet. Ow nee weet je het zeker? Tja, vrij zeker maar daar zit zijn moeder vraag het haar. Uiteindelijk moesten alle papieren direct aangepast worden om het een geldig huwelijk te laten zijn. Kwam er iemand van het secretariaat: waar is de vader van de bruid? Overleden. Ow zegt ze dat vind ik lastig. Hmmm ja dat vinden wij ook.
Uiteindelijk 20 min. zitten wachten tot alles rond was en geloof me dan ben je erg blij als je eenmaal de kus kan doen haha
woensdag 22 juni 2011 om 01:24
Maar je mag er wel over spreken he.
nou hier mijn lijstje met stoornissen:
Te gevoelig (geen idee waar dat onder valt)
Borderline kenmerken, vooral verlatingsangst en emotie regulatie problemen
Boulimia.
Ik heb alleen ooit oxazepam bewust geslikt, dat maakt me wel rustiger
Liever een psycholoog, want psychiaters wilde me altijd alleen maar medicijnen geven
Een tijdelijke meervoudige persoonlijkheid lijkt me best gezellig
nou hier mijn lijstje met stoornissen:
Te gevoelig (geen idee waar dat onder valt)
Borderline kenmerken, vooral verlatingsangst en emotie regulatie problemen
Boulimia.
Ik heb alleen ooit oxazepam bewust geslikt, dat maakt me wel rustiger
Liever een psycholoog, want psychiaters wilde me altijd alleen maar medicijnen geven
Een tijdelijke meervoudige persoonlijkheid lijkt me best gezellig
woensdag 22 juni 2011 om 01:29
woensdag 22 juni 2011 om 01:33
dit is een gibbon.
toen ik op de middelbare zat moest ik voor biologie een dag een bepaald dier bestuderen in de dierentuin en ik had de gibbon gekregen en sindsdien ben ik fan. Ik had een 9,6 en mijn zus had het jaar daarvoor hetzelfde gedaan maar dan over pinguins en die had een 9,8. Jammer ze was altijd net iets beter dan mij.
Patrick had het toen over olifanten gedaan vertelde hij me toen we eenmaal een relatie hadden)