goede dag, slechte dag deel 4

19-06-2011 22:52 3015 berichten
De plek voor forummers die mee willen schrijven over hun dag. Hoe het is gegaan, hoe je je voelt en wat je anders zou willen zien.

Iedereen is welkom om mee te schrijven hoewel het wel wordt aangeraden even een tijdje mee te lezen of terug te lezen zodat je een beetje weet wie wie is.

Dit topic is oorspronkelijk geopend door chocolover maar ja die is heerlijk op vakantie met haar man dus ik heb 1 malig de eer om het topic te openen.

PS: het toebedeeld krijgen van een eigen taak is een eer en we verwachten dat je hier wel je best voor doet

Hier vind je deel 3 hier dus
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-06-2011 20:42
Reden: deel 3 toegevoegd
% gewijzigd
jullie zijn lief maar ik kan het nu even echt niet.

Truste voor straks dames en misschien tot morgen
Trusten ieb ik hoop dat je wat kunt slapen

Das goed chat dan lijd je nachtrust er tenminste niet onder
Misschien tot morgen Ieb? Je laat wel wat van je horen hoor! Moet je morgen werken?
Alle reacties Link kopieren
Ik was bij neuroloog, was de afspraak naar eenandere dependance ziekenhuis? Niemand die mij iets had verteld. Weer 2 weken wachten.
Nou lekker dan yellow!

Heb je nu ook nog tentamen vandaag??
Jemig yellow, dat is balen. Hoe voel je je?
Wat belachelijk Yellow! Kun je het wel allemaal een beetje aan vandaag?

Vanmorgen en begin van de middag slecht gegaan maar gaat nu wat beter. Heb zelfs boodschappen gedaan om echt te koken (doperwten/peentjes/sla stampot met chipolata worstjes)

Zondag heb ik schoonfam (schoonmoeder, schoonzus, en bewuste zwager) uitgenodigd voor een bbq. Zaterdag dus een beetje de tuin gaan doen en de tuinmeubelen schoon maken. Ow en een bbq regelen want die van ons hebben we blijkbaar niet schoongemaakt dus die moet weg. Zonde maar het is niet anders. FF kijken hoe ik een nieuwe bbq hier krijg want natuurlijk geen auto. Misschien via whekamp ga ff kijken.
Alle reacties Link kopieren
Nee ik voel me echt kut.

Ben snel weer terug met lijstjes en grapjes, nu even niet.

voor allemaal.
Yellow meid das kut kun je er pas over 2 weken terecht

En je hoeft niet altijd grappig te zijn, je mag er zijn zoals je bent.

Ibi je kunt ook bbq kopen bij Gamma of Praxis en die bezorgen ook. Maar dan zit je wel aan dure bezorgkosten. Heb je verder geen vrienden, kennissen die even met je mee willen met de auto?
voor yellow!

Ga morgen denk ik de buurman vragen mika. Ben net terug van de knutselclub ben op de fiets gegaan goed he?

Zo gaan slapen morgen weer werken een flink aantal uur.
Je bent weer goed bezig Iebeltje.

Mika hoe is het met je zwager? Nog nieuws?

Yellow, rust lekker uit! En kop op!

voor jullie
Helemaal goed Ibi op de fiets je kunt ook niet anders want je hebt geen rijbewijs

Chattie hoe ist met jou?

Ik heb niets gehoord van mijn zus dus zal wel goed zijn. Ga er niet elke dag heen ze heeft het al druk genoeg

Heb net de film memoirs of a geisha gezien was een leuke film
haha had met de taxi of ov. kunnen gaan mika dus vind het nog steeds een beetje goed van me.
Gaat goed hier hoor Mika. Ben wel moe, drukke dag gehad dus dan mag het
Heb net een topic geopend, maar er reageert nog niemand
Maar ik vind het ook echt goed van je Ibi. Bedoelde ik niet sarcastisch ofzo

Wat heb je voor drukte gehad Chat? O ik heb gereageerd op je topic
hahah ik kon geen mutserige rok vinden.

Ik heb vanmorgen bij de bejaarden gewerkt. Boodschappen gedaan en de stad ff in geweest. Word hondsmoe van dat geslenter.
Slenteren kun je echt heel moe van worden. Nog iets leuks gescoord afgezien van die leuke rok? Was het leuk met die oudjes? Sommige oudjes zijn echt zo leuk he
Ja ik vind die oudjes echt leuk. Er zit een man bij van 97 en die is zo bijdetijd en slim. Kaarsrecht loopt hij nog en woont nog zelfstandig. Wel hulp natuurlijk.

Ja heb wel een paar dingen in de uitverkoop gekocht. Paar shirtjes en 2 rokjes.

Weet jij nou of de meet doorgaat? Heb jij al een treinkaartje gekocht bij de Hema?
Volgens mij gaat die meet gewoon door hoor. Jij en ik Yellow. Van de rest ben ik niet zeker. Nee moet even tot volgende week wachten met een kaartje kopen
Ik zal morgen even naar de Hema gaan. Zal ik er voor jou ook een nemen dan?
Dank je chat ik ga volgende week zelf wel ff.
Ik ga slapen, trusten Chat en anderen die nog meelezen. Doei doeiiiiii
Me too. Slaap lekker mika!
Verdorrie werd net door collega gebeld of ik wel wist dat ik medicatie delen had vandaag nee dat wist ik niet. Lukt ook niet daar begin ik te laat voor en daarnaast zit ik al helemaal vol vandaag shit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven