Iemand al belastingteruggave gehad?
donderdag 16 juni 2011 om 11:27
Hier nog steeds helemaal niets.. Geen brief en geen geld op mn rekening.
Terwijl ik het zooo hard nodig heb..
Vind t ook altijd erg tegenstrijdig. Als zij een rekening sturen is het 'binnen 5 werkdagen betalen' terwijl ze er nu zelf al zo'n 2 maanden over doen om tot betaling over te gaan.
*wacht ongeduldig af*
Terwijl ik het zooo hard nodig heb..

Vind t ook altijd erg tegenstrijdig. Als zij een rekening sturen is het 'binnen 5 werkdagen betalen' terwijl ze er nu zelf al zo'n 2 maanden over doen om tot betaling over te gaan.
*wacht ongeduldig af*
donderdag 16 juni 2011 om 14:56
quote:Chica007 schreef op 16 juni 2011 @ 11:27:
Dit klopt volgens mij niet, hoor! Ze hebben juist altijd erg lange betaaltermijnen van minimaal een maand.
Ik heb het overigens vandaag binnengekregen!
Dit klopt volgens mij niet, hoor! Ze hebben juist altijd erg lange betaaltermijnen van minimaal een maand.
Ik heb het overigens vandaag binnengekregen!
donderdag 16 juni 2011 om 19:52
quote:kiddootje schreef op 16 juni 2011 @ 14:37:
[...]
Uh..27 juni valt op maandag
Ja je hebt gelijk, ik zag het vanmiddag en heb nog gekeken en snap niet hoe ik er bij kwam dat het op zaterdag viel hahahah
Ik ben wel blij, heb een jaar niet gewerkt dus dan krijg je aanrecht geld, toch een lekker bedragje
[...]
Uh..27 juni valt op maandag
Ja je hebt gelijk, ik zag het vanmiddag en heb nog gekeken en snap niet hoe ik er bij kwam dat het op zaterdag viel hahahah
Ik ben wel blij, heb een jaar niet gewerkt dus dan krijg je aanrecht geld, toch een lekker bedragje

vrijdag 17 juni 2011 om 13:40
Gisteren gebeld over de teruggave van Mariapman en de brief heeft dagtekening van 17 juni en het wordt dan binnen 10 werkdagen betaald. Hopelijk doen ze dat ook echt, want het bedrag dat ik terug moet betalen moet 1 juli betaald zijn. Wordt krap dus. Gelukkig hebben we wel reserve om het evt, .voor te schieten.
dinsdag 21 juni 2011 om 22:34
quote:mariap schreef op 21 juni 2011 @ 21:06:
yes, het is er! En nog 100 euro meer, dan wij berekend hadden ook! (dat snap ik dan weer niet, maar maakt niet uit!)
Even de aanslag lezen en je zal het vermoedelijk snel vinden: heffingsrente. Als je dat bedrag aftrekt van je te ontvangen bedrag moet je uitkomen op het bedrag wat je zelf berekend had.
Of er is iets anders aan de hand. Maar meestal rolt dat er pas bij de definitieve aanslag uit.
yes, het is er! En nog 100 euro meer, dan wij berekend hadden ook! (dat snap ik dan weer niet, maar maakt niet uit!)
Even de aanslag lezen en je zal het vermoedelijk snel vinden: heffingsrente. Als je dat bedrag aftrekt van je te ontvangen bedrag moet je uitkomen op het bedrag wat je zelf berekend had.
Of er is iets anders aan de hand. Maar meestal rolt dat er pas bij de definitieve aanslag uit.