Good Luck
donderdag 23 juni 2011 om 09:36
Oh, herkenbaar Mal. Ik word er niet paniekerig van (wel kwaad), dat is nog vervelender voor je. Lig hier elke nacht minstens een uur te draaien. Terwijl je elke minuut slaap kunt gebruiken!
Hoe vaak wil hij aan de borst? En zit er een gemiddelde in met J.?
Kan man nog iets opvangen met flesje gekolfde melk misschien?
Hoe vaak wil hij aan de borst? En zit er een gemiddelde in met J.?
Kan man nog iets opvangen met flesje gekolfde melk misschien?
donderdag 23 juni 2011 om 12:00
donderdag 23 juni 2011 om 12:38
Ik heb net even meegerust met V. Hij slaapt alleen overdag steeds hazeslaapjes. Ik heb net het andere topic gelezen over de voeding van 23 uur en ik denk dat we die wel kunnen over gaan slaan, aangezien hij nu toch steeds om 2-3 uur 's nachts wil drinken. Gewoon eens proberen.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 23 juni 2011 om 17:09
Hel, ik krijg dat Evy niet gedownload. Ik krijg een error als ik op downloaden klik. Kan jij mij de site geven of de download sturen met email? Of is dat laatste niet mogelijk 8-p Geen verstand van zulke dingen.
Geisha? wikkeljurkje en een mooie doek om haar buik gebonden. Gezichtje wit, rode lipjes en een ingewikkelde knot en je bent er al toch? Hoef je toch niet al te moeiljk voor te doen?
Leuk thema midden in de zomer :puke: carnaval. Kan je ook geen thema doen en zeggen: kom verkleed Dan kan je leukere muziek draaien ipv hoempapa.
Je snapt, ik hou niet zo van carnaval
Geisha? wikkeljurkje en een mooie doek om haar buik gebonden. Gezichtje wit, rode lipjes en een ingewikkelde knot en je bent er al toch? Hoef je toch niet al te moeiljk voor te doen?
Leuk thema midden in de zomer :puke: carnaval. Kan je ook geen thema doen en zeggen: kom verkleed Dan kan je leukere muziek draaien ipv hoempapa.
Je snapt, ik hou niet zo van carnaval