irritaties

23-06-2011 17:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik word er gek van, elke keer als mijn vriend niet lekker in zijn vel zit, begint hij dat op mij af te reageren. Hij doet stug en nukkig en zegt dingen die niet waar zijn, bijv. dat ik hem niet steun, terwijl ik dat wel doe. Door medeleven te tonen en als hij krap zit heb ik aangeboden dat hij van mij geld kan lenen. Zo ontzettend onredelijk. En dan wordt hij ook boos als ik een sigaret opsteek. Hij heeft wel eens een sigaret uit mijn handen gepakt en weggegooid. Hij rookt dus niet. Maar goed, roken is ook slecht dat weet ik, maar toch. Eigenlijk komt het er op neer dat als hij zich kut voelt, hij mij een kutgevoel bezorgt, terwijl ik er helemaal niks aan kan doen. Ik krijg er echt de zenuwen van. En als hij dan weer goed nieuws heeft gehoord, dan zegt hij weer sorry bla bla bla. Is dit normaal?
quote:01summer01 schreef op 23 juni 2011 @ 17:17:

Is dit normaal?

Wat denk je zelf?

de vraag stellen is de vraag beantwoorden...
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
En je bent bij hem omdat?

De eerste de beste Jan Boerenlul die een sigaret uit mijn hand slaat kan wat mij betreft een heerlijk rookvrij leven gaan opbouwen zonder mij!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Ik word er gek van, elke keer als mijn vriend niet lekker in zijn vel zit, begint hij dat op mij af te reageren. Hij doet stug en nukkig en zegt dingen die niet waar zijn, bijv. dat ik hem niet steun, terwijl ik dat wel doe. Door medeleven te tonen en als hij krap zit heb ik aangeboden dat hij van mij geld kan lenen. Zo ontzettend onredelijk. En dan wordt hij ook boos als ik een sigaret opsteek. Hij heeft weleens een sigaret uit mijn handen gepakt en weggegooid. Hij rookt dus niet. Maar goed, roken is ook slecht dat weet ik, maar toch. Eigenlijk komt het er op neer dat als hij zich kut voelt, hij mij een kutgevoel bezorgt, terwijl ik er helemaal niks aan kan doen. Ik krijg er echt de zenuwen van. En als hij dan weer goed nieuws heeft gehoord, dan zegt hij weer sorry bla bla bla. Is dit normaal?Zou voor mij al voldoende zijn om vriend te dumpen. Is hij helemaal van de pot afgetrokken...
Nou lekker dan...zit je vriend vaker niet lekker in zn vel?
was man liebt neckt sich,

En dat is niet altijd makkelijk.

Maar je kan ook te ver gaan
Je bent toch bij iemand omdat je je prettig bij hem/haar voelt, niet om behandeld te worden als afvalbak om zijn irraties op bot te vieren.

Eruit met die mafkees, hij gaat maar lekker iemand anders zo behandelen. Eventueel 1 waarschuwing dat dat gezeik moet ophouden, anders exit (en dan natuurlijk ook wel echt doen als het weer gebeurt).

Tenzij je het niet erg genoeg vindt natuurlijk, dan gewoon alles zo houden, maar dan ook niet zeuren.
Vrij naar een opmerking uit een ander topic " het is een lot uit de loterij, je wint er ook niks mee"

(met dank aan de orginele schrijfster)

Iedere dag bloemen hoeft niet, maar zenuwen krijgen van je vriend is helemaal uit den boze
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Ik word er gek van, elke keer als mijn vriend niet lekker in zijn vel zit, begint hij dat op mij af te reageren. Hij doet stug en nukkig en zegt dingen die niet waar zijn, bijv. dat ik hem niet steun, terwijl ik dat wel doe.

Door medeleven te tonen en als hij krap zit heb ik aangeboden dat hij van mij geld kan lenen. Zo ontzettend onredelijk. En dan wordt hij ook boos als ik een sigaret opsteek. Hij heeft wel eens een sigaret uit mijn handen gepakt en weggegooid. Hij rookt dus niet. Maar goed, roken is ook slecht dat weet ik, maar toch.

Eigenlijk komt het er op neer dat als hij zich kut voelt, hij mij een kutgevoel bezorgt, terwijl ik er helemaal niks aan kan doen. Ik krijg er echt de zenuwen van.

En als hij dan weer goed nieuws heeft gehoord, dan zegt hij weer sorry bla bla bla. Is dit normaal?

Ehm, snap jij zelf nog waar dit over gaat, want ik lees iets over niet steunen, roken én over gevoelens van hem zelf. En daarnaast nog iets over goed nieuws.

Ik begrijp er de ballen niet van. Dus vertel. Wat is je probleem? Dat hij niet accepteert dat je rookt, of pas sorry zegt na goed nieuws, of dat hij een andere manier van steunen verwacht dat jij die momenteel geeft en niet weet hoe het wel kan op een manier waar hij iets aan heeft ?

Mijn ding zou het trouwens niet zijn. De omschrijving van hem klinkt niet leuk. Had jij niet een kind van hem?
quote:Summerdance schreef op 23 juni 2011 @ 17:19:

En je bent bij hem omdat?

De eerste de beste Jan Boerenlul die een sigaret uit mijn hand slaat kan wat mij betreft een heerlijk rookvrij leven gaan opbouwen zonder mij!Rook je weer schat?
.. Grrrr het zou zo mijn verhaal kunnen zijn. (....)Ik heb het echter te lang toegelaten, heel slechte eigenschap van mij geweest. Intussen is het al een tijd geleden gelukkig.

Wil niet zeggen dat het bij jou ook zo zal worden als in mijn geval. Wees echter op je hoede, het begon namelijk met de dingen die jij noemt...ook dat ik hem zgn. niet steunde etc etc... ik heb het idee dat hij op jouw goedheid en schuldgevoelens wilt inspelen!
In april ging het ook al zo geweldig tussen jullie lees ik onder het loepje
quote:Madhe schreef op 23 juni 2011 @ 23:34:

In april ging het ook al zo geweldig tussen jullie lees ik onder het loepje En tel haar andere topics erbij op ....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven