Good Luck

12-05-2011 09:44 2650 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de markt hebben ze vaak van die chinese jurkjes voor weinig. En laat jij nou zo'n marktfan zijn

Albert Cuyp heeft ze. Kan je daar even overheen rennen en dan heerlijk lunchen om de hoek. Dat is dan wel weer een leuke combi toch?

http://www.aladdinenyasem ... k-wit-chinees-zomerjurkje
oh plaatje doet het niet, link wel. Rond de 14 euro, leuk toch?
quote:Jinny schreef op 23 juni 2011 @ 16:55:

Smurfin?Whoehahahahahahahahahaha ik plas in mijn broek.
En ik pies nog meer in broek om Amaal; een ingewikkelde knot

Eetje gaat het over
Je moet even zoeken op Run with Evy podcast. Kan je zo op een van je i-Apparaten zetten.
Nou, je tena kun je droog houden hoor . Een meisje van de klas van oudste was TOEVALLIG als smurfin en ze zag er echt geweldig uit anders hoor, duuuuuuuuuuuh. En omdat Ceetje ook van die mooie lange haren heeft zal het haar ECHT niet misstaan en zal het gosje-gehalte nihil zijn. O zo.
Het feest is voor Eetje

En ik moest lachen omdat Eetje zo'n ukkie is, dus dan is Smurfin juist leuk.
LEZEN Jinny, LEZEN.
quote:Star schreef op 23 juni 2011 @ 17:34:

En ik pies nog meer in broek om Amaal; een ingewikkelde knot

Eetje gaat het over

Oh dat is wel heel komisch

ook LE-ZEN amalia
als ik dat doe Star, en ik klik op download alle lessen dan opent er een nieuw scherm met een foutmelding.

Probeer jij es??
Misschien dat ik iets onder de leden heb waardoor het vannacht niet goed ging. Mr J kwam vanmiddag thuis van school met 39.5 C

Ik vind geisha wel leuk klinken als verkleedpakje. Is weer eens wat anders!
Stressed is just desserts spelled backwards
Schiet het op met de haargroei, Star? Of kun je het er wel uitkijken?

Geisha is gewoon te koop hoor.
Sterkte vannacht Mal!!
Een babyverkleedfeestje? Mmm, apart. Hema heeft vgs mij leuke kleine verkleedpakjes. Poes (met zo'n diadeem met fluffy oortjes, heel cute), lieveheersbeestje, prinses, dat soort spul. Ben je voor een paar centen klaar (maar niet zo heel exclusief natuurlijk ).

Jin, als smurfin! Hadden ze het arme kind helemaal blauw geschminckt?

Ik heb ook flink moeten zoeken voor ik de podcasts van Evy had gevonden Amalia, veel sites staan ze nog wel op vermeld, maar als je dan gaat downloaden blijkt dat ze er niet meer op staan. Zal even kijken of ik de site nog kan vinden. Wat je ook kunt doen: de herdruk van het boek Start to Run van Evy Gruyaert schijnt uit te zijn, daar zitten de podcasts ook bij. Vanochtend zag ik 'm op bol dot com maar nu is ie vreemd genoeg niet meer te vinden (dus dara heb je ook niks aan, ahum).

Morgen moet ik 60 kleuters enterntainen in de duinen. Ik hoop ZO dat het een beetje droog blijft....
Gek Hel. overal staat gratis download en dan nu ineens niet meer te vinden??? Irritant zeg grrr

60 kleuters? Niet allenig hoop ik.

STerkte mal vannacht. zorg je goed voor jezelf?
quote:compu schreef op 23 juni 2011 @ 21:32:

Schiet het op met de haargroei, Star? Of kun je het er wel uitkijken?

Geisha is gewoon te koop hoor.Kijk eens naar die maten dan
Hel, hoezo apart babyverkleedfeest (en tsssssk wat nou baby, ze is bijna 2 ).

Het is het zomerfeest van kdv/naschoo.se, dus zitten wel oudere kotertjes ook
Beterschap voor mr J Mal. Zal wel weer een rottige nacht worden dan

Hel, schoolreisje morgen? Ik duim voor droog!
hallo!

Amalia, ik stuur je zo een link door van mijn Dropbox waar je de lessen van 0-5 en van 5-10 af kan halen.

Eerst dat even doen en dan kom ik zo terug
ziggo? Amalia?
Oh de 10 km lessen zijn nog aan het uploaden
Compu, leuke foto's op de groep. En voor het gezeur van "de beste stuurlui"

Mal, jij ook een hoop dat je vannacht wat meer rust krijgt. Hoe gaat het tegenwoordig met de aanvallen van Mr J. Stabiel of...?

Star, wat leuk dat verkleedfeest! En Geisha vindt ik wel erg leuk/lief. Vooral die knot

T en L hebben as donderdag alle twee een zomerfeest. L cowboys en indianen thema en T Hawaii. Moet ik ook nog even voor aan de gang.
Verder kom ik morgen nog even langs.

Eerst mogen de ouders mee zwemmen met schoolzwemmen... en daarna kom ik even wat uitgebreider reageren.

lieve dames
Toch stiekem ook nog even gezocht en kijk eens hier voor Evy
Goedemorgen, het ging best goed vannacht. Mr J lekker geslapen met zetpil en die is veel minder warm nu, wel beetje hangerig en ligt nu met dekentje op de bank. Mr V wilde vannacht maar 1 voeding dus ik voel me weer lekker fit nu, Hoera!

Hel, ik duim met je mee dat het droog blijft (en dat er geen 1 van de 60 zoek raakt )
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven